Trueout Skrevet fredag kl. 09:53 #31421 Skrevet fredag kl. 09:53 agent skrev (24 minutter siden): Da beklager jeg, legger meg så flat jeg kan.😂😂😂 Jeg trodde også det samne som deg🤔 Trodde han jobbet sammen med Linda? 2
Trueout Skrevet fredag kl. 09:56 #31422 Skrevet fredag kl. 09:56 Aristokrat1 skrev (16 minutter siden): Så at hun ikke var så imponert over å høre barn i parken bak huset og🫣 Hva forventer du liksom? Totalt stillhet i et nabolag med familier? Akkurat det jeg mener! Hun var ikke en gang klar over at det hadde bodd noen der i ett år allerede, ikke satt seg inn i området osv..Det var bare 15 min visning og så "solgt"🙄 Dette kommer hun til å angre på! 100% sikker. Hun orker jo ikke ligge ved bassenget hvor det er barn på Maldivene en gang. Hørte GODT støyen på video, så da kan en jo bare tenke seg hvor mye lyd det er "in real life" 2 2 7
Trueout Skrevet fredag kl. 10:00 #31423 Skrevet fredag kl. 10:00 Virkeligheten begynner nok å gå opp for henne også ja🙄 3 2
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 10:13 #31424 Skrevet fredag kl. 10:13 Trueout skrev (9 minutter siden): Virkeligheten begynner nok å gå opp for henne også ja🙄 Men det har jo alle når man er på flyttefot, det er alltid vanskelig å flytte fra leilighet/hus til nytt sted selv om man gleder seg aldri så mye. Det tøft å flytte på alle mulige måter, og det tar lang tid å "bo seg inn" i det nye stedet. Men akkurat for Isabel tror jeg faktisk det ikke kommer til å handle om akkurat det, det er nok mer at det er så vanvittig stort for 1 person, hun flytte fra en utsikt hun elsker til å stirre rett inn i noen trær osv. Hun reiser jo titt og ofte, klarer knapt å være 1 mnd tilstede i leiligheten hun har nå. Hva gjør hun nå om hun virkelig angrer seg? For min del føles dette kjøpet av villaen kun for content, hun tror hun vil få masse visninger og følgere av å innrede denne store villaen, og har nok tenkt mindre på om hun faktisk vil trives der. Og vil jo tro verken venner, fosterfamilie, egen familie osv har særlig lyst å bo hos henne nå mens krigen pågår og den kan jo ta vinter og vår før det faktisk roer seg... skal hun være der alene eller skal hun være på reise i type 6 mnd fremover? 3 10
Cami9 Skrevet fredag kl. 10:21 #31425 Skrevet fredag kl. 10:21 Hold my horses…. Isabel gråtende i kaffifhjørnaaaa (!!!) i dag😂 Hadde ikke falt meg inn å lagt ut noe sånt offentlig… 5
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 10:27 #31426 Skrevet fredag kl. 10:27 (endret) Cami9 skrev (7 minutter siden): Hold my horses…. Isabel gråtende i kaffifhjørnaaaa (!!!) i dag😂 Hadde ikke falt meg inn å lagt ut noe sånt offentlig… Da kommer snart førtitusen meldinger inn fra hobbypsykologene i Raadsquaad: "åååh men duuuh, det lille Shirog som føler det slik, det fordi du har traumer fra barndommen og da er det å flytte fra ditt safespace det aller verste som kan skje. Nåååå mååå duuuu ta vare på deg selv, og vi her i RS gråter og føler sånn med deg. VI ELSKER DEG og du har oss alltid!! + nihundre emojier". Viktig å filme seg selv gråte, da kommer engasjementet!! PENGENE FLYR INN! Endret fredag kl. 10:28 av Hatsumomo 2 1 24
Trueout Skrevet fredag kl. 10:30 #31427 Skrevet fredag kl. 10:30 Hatsumomo skrev (16 minutter siden): Men det har jo alle når man er på flyttefot, det er alltid vanskelig å flytte fra leilighet/hus til nytt sted selv om man gleder seg aldri så mye. Det tøft å flytte på alle mulige måter, og det tar lang tid å "bo seg inn" i det nye stedet. Men akkurat for Isabel tror jeg faktisk det ikke kommer til å handle om akkurat det, det er nok mer at det er så vanvittig stort for 1 person, hun flytte fra en utsikt hun elsker til å stirre rett inn i noen trær osv. Hun reiser jo titt og ofte, klarer knapt å være 1 mnd tilstede i leiligheten hun har nå. Hva gjør hun nå om hun virkelig angrer seg? For min del føles dette kjøpet av villaen kun for content, hun tror hun vil få masse visninger og følgere av å innrede denne store villaen, og har nok tenkt mindre på om hun faktisk vil trives der. Og vil jo tro verken venner, fosterfamilie, egen familie osv har særlig lyst å bo hos henne nå mens krigen pågår og den kan jo ta vinter og vår før det faktisk roer seg... skal hun være der alene eller skal hun være på reise i type 6 mnd fremover? Spot on🎯 100% enig! 1 4
Kønn Skrevet fredag kl. 10:31 #31428 Skrevet fredag kl. 10:31 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Da kommer snart førtitusen meldinger inn fra hobbypsykologene i Raadsquaad: "åååh men duuuh, det lille Shirog som føler det slik, det fordi du har traumer fra barndommen og da er det å flytte fra ditt safespace det aller verste som kan skje. Nåååå mååå duuuu ta vare på deg selv, og vi her i RS gråter og føler sånn med deg. VI ELSKER DEG og du har oss alltid!! + nihundre emojier". Hun dyrker alt fra fortiden som er vanskelig. I virkeligheten er hun privilegert. Reist verden rundt i mange år. Aldri slitt med studier og pengene renner inn. Hvorfor ikke fokusere på det? Hun burde høre på siste podkasten til vennen Sebastian Solberg og lære litt av Aylar. Det I har opplevd er barnemat i forhold. Bli voksen!!!! 1 13
Trueout Skrevet fredag kl. 10:33 #31429 Skrevet fredag kl. 10:33 Kønn skrev (1 minutt siden): Hun dyrker alt fra fortiden som er vanskelig. I virkeligheten er hun privilegert. Reist verden rundt i mange år. Aldri slitt med studier og pengene renner inn. Hvorfor ikke fokusere på det? Hun burde høre på siste podkasten til vennen Sebastian Solberg og lære litt av Aylar. Det I har opplevd er barnemat i forhold. Bli voksen!!!! 🎯🎯🎯👌 4 2
Trueout Skrevet fredag kl. 10:34 #31430 Skrevet fredag kl. 10:34 Cami9 skrev (11 minutter siden): Hold my horses…. Isabel gråtende i kaffifhjørnaaaa (!!!) i dag😂 Hadde ikke falt meg inn å lagt ut noe sånt offentlig… I can hold your horse😂😂😂 7
agent Skrevet fredag kl. 10:43 #31431 Skrevet fredag kl. 10:43 Trueout skrev (47 minutter siden): Nøyaktig dette bet jeg meg merke i og🙈😂 Hun bare: "Jaja, så da er det altså mye barn som leker her på dagen" Hørte de jo veldig godt på film, så da kan en tenke seg i virkeligheten😂 Sagt det før og sier det igjen. Hun vet nok virkelig ikke hva hin går til på alle måter! Hun virka jo mere opptatt og blendet av alle kjendisene som har hus der, enn selve huset og området +++ Samma det vettu, om villaen raser sammen. Så lenge Ronaldo eier Villa ca 100 Villaer lenger ned.🤦♀️🤷♀️ Lekepark rett over hekken, spiller ingen rolle. Men nå kjøpte hun denne villaen for vinduet på MASTER BEDROOM.😂😂😂 2 5
Trueout Skrevet fredag kl. 10:43 #31432 Skrevet fredag kl. 10:43 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Da kommer snart førtitusen meldinger inn fra hobbypsykologene i Raadsquaad: "åååh men duuuh, det lille Shirog som føler det slik, det fordi du har traumer fra barndommen og da er det å flytte fra ditt safespace det aller verste som kan skje. Nåååå mååå duuuu ta vare på deg selv, og vi her i RS gråter og føler sånn med deg. VI ELSKER DEG og du har oss alltid!! + nihundre emojier". Viktig å filme seg selv gråte, da kommer engasjementet!! PENGENE FLYR INN! Ja for all del ikke tenk på hvor priviligert du er Isabel! Alle har opplevd ting, alle har "baggasje" en kan velge å dyrke det, eller en kan velge å tenke: Tenk at det sitter folk over hele verden som ikke får endene til å møtes, som må legge seg sulten, som blir glad for om de kommer seg gjennom dagen og natta i live! Fy f.... som hun provoserer! Egoist er det hun er 6 7
Trueout Skrevet fredag kl. 10:44 #31433 Skrevet fredag kl. 10:44 agent skrev (Akkurat nå): Samma det vettu, om villaen raser sammen. Så lenge Ronaldo eier Villa ca 100 Villaer lenger ned.🤦♀️🤷♀️ Lekepark rett over hekken, spiller ingen rolle. Men nå kjøpte hun denne villaen for vinduet på MASTER BEDROOM.😂😂😂 100%🎯 3
agent Skrevet fredag kl. 10:47 #31434 Skrevet fredag kl. 10:47 Trueout skrev (47 minutter siden): Akkurat det jeg mener! Hun var ikke en gang klar over at det hadde bodd noen der i ett år allerede, ikke satt seg inn i området osv..Det var bare 15 min visning og så "solgt"🙄 Dette kommer hun til å angre på! 100% sikker. Hun orker jo ikke ligge ved bassenget hvor det er barn på Maldivene en gang. Hørte GODT støyen på video, så da kan en jo bare tenke seg hvor mye lyd det er "in real life" Men nå har vel alle som følger henne, fått bevis på hvor tomt det er i topplokket. De som tror det er henne som har det administrative ansvaret på Ivorie skjønner vel nå at det kan hun umulig ha. 6 2
Trueout Skrevet fredag kl. 10:48 #31435 Skrevet fredag kl. 10:48 Grine seg ihjel, men smilet og reklamen får hun iallefall plass til imellom "slagene" 6
Trueout Skrevet fredag kl. 10:49 #31436 Skrevet fredag kl. 10:49 agent skrev (1 minutt siden): Men nå har vel alle som følger henne, fått bevis på hvor tomt det er i topplokket. De som tror det er henne som har det administrative ansvaret på Ivorie skjønner vel nå at det kan hun umulig ha. Problem nr uno...Det er vel like tomt i topplokket til sekta😆 4 2
Cami9 Skrevet fredag kl. 10:53 #31437 Skrevet fredag kl. 10:53 Trueout skrev (18 minutter siden): I can hold your horse😂😂😂 Hahaha jeg orker ikke😂Var litt trøtt og det gikk litt vel fort i svingene😂😂 MY horses faktisk😂😆 4
Trueout Skrevet fredag kl. 10:55 #31438 Skrevet fredag kl. 10:55 Cami9 skrev (1 minutt siden): Hahaha jeg orker ikke😂Var litt trøtt og det gikk litt vel fort i svingene😂😂 MY horses faktisk😂😆 Er ikke ordtaket "holde your horses da?"Det tenkte ikke jeg på. Tenkte jeg kunne lette byrden med en hest🤣🤣🤣🤣👌
agent Skrevet fredag kl. 10:56 #31439 Skrevet fredag kl. 10:56 Trueout skrev (1 minutt siden): Problem nr uno...Det er vel like tomt i topplokket til sekta😆 Det har gått så langt at hun kan ikke gjøre noe selv.😂 Det var feil hun skal visst ta med seg veskene selv til Villaen. Nå har hun daffe rundt i leiligheten noen dager, sånn som hun roter rundt med klær. Upakkete kofferter, helt klesskapet på gulvet å senga. Hvordan blir dette når hun får 600 kvm å boltre seg på. Å jeg glemte hun skal ha vaskehjelp/hushjelp som skal rydde etter henne og tørke støv hver dag. 1 5
Trueout Skrevet fredag kl. 11:03 #31440 Skrevet fredag kl. 11:03 agent skrev (2 minutter siden): Det har gått så langt at hun kan ikke gjøre noe selv.😂 Det var feil hun skal visst ta med seg veskene selv til Villaen. Nå har hun daffe rundt i leiligheten noen dager, sånn som hun roter rundt med klær. Upakkete kofferter, helt klesskapet på gulvet å senga. Hvordan blir dette når hun får 600 kvm å boltre seg på. Å jeg glemte hun skal ha vaskehjelp/hushjelp som skal rydde etter henne og tørke støv hver dag. Syns helt oppriktig at det er tragisk å se hva mye penger og "kjendis" status har gjort med henne! Likte Isabel veldig godt før hun flyttet til Dubai. Da var hun liksom litt den keitete jenta som var gøy å følge. Nå er hun bare en skygge av seg selv, som har blitt stormannsgal! Hvilken verdi har livet, når alt dreier seg om penger, penger og mere penger? 4 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå