Bendie Skrevet torsdag kl. 15:31 #31361 Skrevet torsdag kl. 15:31 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Det må være en betydelig del, husk at disse gjerne finansierer Shedhed, Sidra og Rami også - de to yngste skal jeg love deg ikke har en fanbase av yngre folk på samme alder som dem. De som finansierer disse er eldre damer som elsker «Shirog» og gjør alt de kan for at Isabel sin familie skal tjene penger. For at Sheded skal tjene 100.000 kr i mnd, så må det ganske mange av kulten til for å sørge for nok visninger etc. Jeg tror denne gjengen er betydelig mange flere enn man tror. Akkurat søskene og venninner av Isabel er det mange, som ikke er av den « kulten» som følger. Det ser en her inne. Svært mange som refererer til det de poster. Men at det er en del som følger de enten for å støtte, eller fordi de bare må få med seg alt rundt Isabel er nok sikkert. Så jeg er enig i at de overlever først og fremst grunnet engasjementet rundt Isabell. Og hadde neppe kunne levd av snap hadde det ikke vært for Isabell og interesse der. 6
Jenzen Skrevet torsdag kl. 15:59 #31362 Skrevet torsdag kl. 15:59 Sirah skrev (56 minutter siden): Nå har den sammenligningen blitt brukt mange gangen i denne tråden, men det er kanskje du som ikke følger så godt med? Det kan godt hende. Jeg har et liv utenfor denne tråden. 2 2
spirå12 Skrevet torsdag kl. 16:08 #31363 Skrevet torsdag kl. 16:08 Trueout skrev (38 minutter siden): Når en har satt seg så lite inn i kjøp av eiendom til 47 mill, at en får tidenes overaskelse om at det har bodd noen der i ett år allerede😆 Hun har hele tiden sagt og trodd at det er et nybygg som ingen har bodd i. Tenk å kjøpe en så dyr eiendom og du har ikke satt deg litt inn i hva du har kjøpt en gang🙈 Skremmende!! Hva ?!? 2
Hatsumomo Skrevet torsdag kl. 16:12 #31364 Skrevet torsdag kl. 16:12 Trueout skrev (41 minutter siden): Når en har satt seg så lite inn i kjøp av eiendom til 47 mill, at en får tidenes overaskelse om at det har bodd noen der i ett år allerede😆 Hun har hele tiden sagt og trodd at det er et nybygg som ingen har bodd i. Tenk å kjøpe en så dyr eiendom og du har ikke satt deg litt inn i hva du har kjøpt en gang🙈 Skremmende!! What? Er det ikke meglers jobb å opplyse om dette når man først ser på ett hus? Høres jo helt snodig ut? Hvis Isabel har snakket om at det er helt nytt og Linda ikke har korrigert henne på det, så er det jo noen som ikke har gjort en god jobb her! 3 6
Trueout Skrevet torsdag kl. 16:29 #31365 Skrevet torsdag kl. 16:29 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): What? Er det ikke meglers jobb å opplyse om dette når man først ser på ett hus? Høres jo helt snodig ut? Hvis Isabel har snakket om at det er helt nytt og Linda ikke har korrigert henne på det, så er det jo noen som ikke har gjort en god jobb her! Eller evt Isabel som ikke har fulgt med?😂 Ja ble sagt nå i dag når de var i Villa'n. Isabel påpekte at det var en del riper på gulvene osv..Så sier Linda at det er fra de som har bodd der tidligere🙈 Isabel ser sjokkskadd ut å spør henne om det har bodd noen der. Da sier Linda at noen har leid der i ett år🤪 5 3
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 16:29 #31366 Skrevet torsdag kl. 16:29 Trueout skrev (5 timer siden): Enig! Jeg driter i hvem hun dater eller hva som skjedde med nabo'n osv...men det er kynismen og alle løgnene som provoserer meg🙄 Alt skal utnyttes for å tjene penger! Enig! Likte henne godt for 1,5 år siden. Helt ærlig så hadde jeg ingen animg om hvem Isabel Raad var før hun kom opp på utforsk og jeg satt hjemme etter en ulykke. Da var hun morsom, søt og vittig. Etter hvert så ble hun mer og mer kynisk og mer og mer opptatt av penger og luksus. Shoppingen ble villere og villere etterhvert ble det ikke greit å se på hvordan hun sløste vekk hundretusenvis av kroner. RS ble mer og mer synlige i kommentarfeltet hennes og hun endret seg mer og mer. «Backpacker» turen var en tragedie å se på. Hun fremsto enten ruset eller manisk, hun sov jo omtrent ikke hele turen. Hylte og oppførte seg helt vilt. Syntes det er trist å se hvordan hun er blitt på bare 1,5 år, hva penger og tilbedelsen fra RS har gjort henne til. Fra å være morsom og søt er hun gått til å bli kynisk og kun penger og reklame er det som betyr noe. Det er trist! Jeg er veldig kritisk her inne på KG, men alt i alt så håper jeg ting ordner seg for henne❣️ 6 3
Trueout Skrevet torsdag kl. 16:35 #31367 Skrevet torsdag kl. 16:35 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Enig! Likte henne godt for 1,5 år siden. Helt ærlig så hadde jeg ingen animg om hvem Isabel Raad var før hun kom opp på utforsk og jeg satt hjemme etter en ulykke. Da var hun morsom, søt og vittig. Etter hvert så ble hun mer og mer kynisk og mer og mer opptatt av penger og luksus. Shoppingen ble villere og villere etterhvert ble det ikke greit å se på hvordan hun sløste vekk hundretusenvis av kroner. RS ble mer og mer synlige i kommentarfeltet hennes og hun endret seg mer og mer. «Backpacker» turen var en tragedie å se på. Hun fremsto enten ruset eller manisk, hun sov jo omtrent ikke hele turen. Hylte og oppførte seg helt vilt. Syntes det er trist å se hvordan hun er blitt på bare 1,5 år, hva penger og tilbedelsen fra RS har gjort henne til. Fra å være morsom og søt er hun gått til å bli kynisk og kun penger og reklame er det som betyr noe. Det er trist! Jeg er veldig kritisk her inne på KG, men alt i alt så håper jeg ting ordner seg for henne❣️ Enig! Tror ikke det blir noe bedre når hun flytter inn på 600kvm langt fra sentrum alene. Tror hun kommer til å gå på en skikkelig smell snart desverre...Hun virker utrolig ensom fra før, så det å flytte inn i et så stort hus alene, tror jeg ikke akkurat kommer til å gjøre henne godt🙄 7 2 4
hjerteis Skrevet torsdag kl. 17:13 #31368 Skrevet torsdag kl. 17:13 Teflonhjernen skrev (41 minutter siden): Enig! Likte henne godt for 1,5 år siden. Helt ærlig så hadde jeg ingen animg om hvem Isabel Raad var før hun kom opp på utforsk og jeg satt hjemme etter en ulykke. Da var hun morsom, søt og vittig. Etter hvert så ble hun mer og mer kynisk og mer og mer opptatt av penger og luksus. Shoppingen ble villere og villere etterhvert ble det ikke greit å se på hvordan hun sløste vekk hundretusenvis av kroner. RS ble mer og mer synlige i kommentarfeltet hennes og hun endret seg mer og mer. «Backpacker» turen var en tragedie å se på. Hun fremsto enten ruset eller manisk, hun sov jo omtrent ikke hele turen. Hylte og oppførte seg helt vilt. Syntes det er trist å se hvordan hun er blitt på bare 1,5 år, hva penger og tilbedelsen fra RS har gjort henne til. Fra å være morsom og søt er hun gått til å bli kynisk og kun penger og reklame er det som betyr noe. Det er trist! Jeg er veldig kritisk her inne på KG, men alt i alt så håper jeg ting ordner seg for henne❣️ Jeg synes du er spot on her inne 😊 Det siste året synes jeg det eneste gøye innholdet var når hun kjøpte seg den rosa kaffemaskinen, synd hun gav opp! 1
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 17:43 #31369 Skrevet torsdag kl. 17:43 hjerteis skrev (28 minutter siden): Jeg synes du er spot on her inne 😊 Det siste året synes jeg det eneste gøye innholdet var når hun kjøpte seg den rosa kaffemaskinen, synd hun gav opp! Takk, føler jeg blir sett på som en hater, men det er jeg altså ikke, selv om jeg sikkert kan fremstå slik 🙈 4
LedigNavn Skrevet torsdag kl. 17:59 #31370 Skrevet torsdag kl. 17:59 Isabel har gjort to store tabber. Hun har kjøpt altfor dyrt og stort i et marked hun ikke kan noe som helst om og i tillegg har hun blitt venninne med megleren som tjener på at hun kjøper dyrt. Hun burde kjøpt en moderat priset leilighet først mens hun lærte seg markedet og unngått å bli venn med megleren så hun kan klage uhemmet når ting går galt. 4 15
Nobetterthanaman Skrevet torsdag kl. 18:03 #31371 Skrevet torsdag kl. 18:03 Hatsumomo skrev (1 time siden): What? Er det ikke meglers jobb å opplyse om dette når man først ser på ett hus? Høres jo helt snodig ut? Hvis Isabel har snakket om at det er helt nytt og Linda ikke har korrigert henne på det, så er det jo noen som ikke har gjort en god jobb her! Jeg mener å huske Linda sa i bilen at det var et nybygg når de var å såg på det?? Det kom jo ikke fra ingen plass at Isabel har fått det for seg at det var nytt.. dette luktet det litt av synes jeg. Isabel såg virkelig sjokkert ut 6 7
Pusemusen Skrevet torsdag kl. 18:05 #31372 Skrevet torsdag kl. 18:05 Maia92 skrev (2 timer siden): Er det noen som vet hva den plassen heter i London som Isabel booket for noen år siden, det er gård-aktig plass, litt « the holiday» vibe. Soho Farmhouse.
Hatsumomo Skrevet torsdag kl. 18:06 #31373 Skrevet torsdag kl. 18:06 (endret) Nobetterthanaman skrev (4 minutter siden): Jeg mener å huske Linda sa i bilen at det var et nybygg når de var å såg på det?? Det kom jo ikke fra ingen plass at Isabel har fått det for seg at det var nytt.. dette luktet det litt av synes jeg. Isabel såg virkelig sjokkert ut Ja, det høres ut som noen som gjerne vil at det salget skal gå igjennom og sier det som skal til for at det skjer. Hadde jeg vært Isabel hadde jeg faktisk blitt ganske forbanna dersom jeg trodde jeg kjøpte ett fullstendig nytt hus bare for å finne ut ETTER kjøpet at det har bodd noen der tidligere. Alle faktaopplysninger er jo dermed ikke opplyst om! Med alt som har skjedd med Dubai og selve villaen i etterkant under stormen, og nå dette - det lover jo ikke bra det kjøpet! Endret torsdag kl. 18:08 av Hatsumomo 6 8
Nobetterthanaman Skrevet torsdag kl. 18:54 #31374 Skrevet torsdag kl. 18:54 Hatsumomo skrev (45 minutter siden): Ja, det høres ut som noen som gjerne vil at det salget skal gå igjennom og sier det som skal til for at det skjer. Hadde jeg vært Isabel hadde jeg faktisk blitt ganske forbanna dersom jeg trodde jeg kjøpte ett fullstendig nytt hus bare for å finne ut ETTER kjøpet at det har bodd noen der tidligere. Alle faktaopplysninger er jo dermed ikke opplyst om! Med alt som har skjedd med Dubai og selve villaen i etterkant under stormen, og nå dette - det lover jo ikke bra det kjøpet! Slik går det når man blir venn med megler. Tror terskelen for å skulle konfrontere Linda med dette er høy. Nå har vel Linda fulgt med snappen til Isabel lenge, og det er ekstremt rart at hun ikke har korrigert Isabel når hun har sagt at det er et nybygg, for det er noe hun har påpekt ofte. Men Linda fikk vel noen millioner for dette salget, så kynismen trumfer vel. Får faktisk litt vondt av Isabel for dette. Dama er alt for naiv😔 3 4
Ellie25 Skrevet torsdag kl. 18:57 #31375 Skrevet torsdag kl. 18:57 Ja jeg får også litt vondt av henne ang dette. Kan virke som hun har gjort et skikkelig dårlig kjøp. Og hun har nok hørt altfor mye på Linda, som jo har egeninteresse av at kjøpet ble gjennomført. Hun burde ha trukket seg når hun hadde muligheten, redd hun taper mye mer enn de 4 millionene som ble nevnt av å trekke seg fra kontrakten… 3 6
Trueout Skrevet torsdag kl. 19:02 #31376 Skrevet torsdag kl. 19:02 (endret) Nå blir det delfiner og skilpadder i hagen🤣 Endret torsdag kl. 19:02 av Trueout 3
Alauda Skrevet torsdag kl. 19:14 #31377 Skrevet torsdag kl. 19:14 Trueout skrev (12 minutter siden): Nå blir det delfiner og skilpadder i hagen🤣 😂 3
Trixie99 Skrevet torsdag kl. 19:18 #31378 Skrevet torsdag kl. 19:18 Isabel som går inn på Zara home og sier hun skal ha det dyreste. Der har vi henne i et nøtteskall. 6
Trueout Skrevet torsdag kl. 19:18 #31379 Skrevet torsdag kl. 19:18 Alauda skrev (Akkurat nå): 😂 Håper virkelig hun skaffer seg hjelp til både hage og interiør🙈 Ellers blir den villa'n fort en blanding av Granca, harrybling og danskebåten på speed😂 10 1
Trueout Skrevet torsdag kl. 19:31 #31380 Skrevet torsdag kl. 19:31 Trixie99 skrev (11 minutter siden): Isabel som går inn på Zara home og sier hun skal ha det dyreste. Der har vi henne i et nøtteskall. Ja det er viktig at en får frem at det er det FINESTE og DYRESTE i hele butikken🙈 For henne spiller det ingen rolle om hun ikke liker det selv en gang. Så lenge det er dyrest så er det gull for henne🤡 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå