Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Du får lese litt tilbake her i innleggene.. det er 100% han… men holder han hemmelig for content og sikkert denne serien de filmer for..  🙄

Ok. Jeg følger ikke tråden så ofte, men ble nyssjerrig nå. 😅 Takk for info:)

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Classy skrev (3 timer siden):

For å si det mildt så drev hun Jack til vanvidd de årene de var sammen! 

Er meg som ikke er oppdatert,huske best eksen fra Paradise. Rart det plutselig er den store kjærligheten da når forholdet var sånn der....🙈 

• Hjerte 1
Skrevet
RoffeHarry skrev (6 timer siden):

Hehe. Jeg var i et selskap med en sånn "influenser" ute på et spisested. En i selskapet, som er kjent for å snakke rett fra levra, ba henne til helvete legge bort den mobilen, nyte maten og oppføre seg som et normalt menneske.

Er sikker på de fleste som satt der jublet inni seg over skjennepreken. Hun "influenseren" selv ble småfurten og satt der å sutret i noen timer før hun dro før alle andre. 

Det går jo an å gi beskjed på en normal måte. Å henvende seg til et menneske på den måten er minst like mye mangel på folkeskikk som å sitte på mobilen! Jeg vil tro at de fleste slett ikke jublet inni seg, den normale reaksjonen ville vært å reagere negativt på at noen gir andre en skjennepreken! 

• Nyttig 5
Skrevet
Consita skrev (31 minutter siden):
Sitat

Nå som hele merkevaren er satt kraftig på prøve, har myndighetene forsøkt å berolige beboerne og turister. Landet risikerer nemlig at folk reiser hjem, at kapital flyttes ut, investeringer trekkes tilbake og at velstående innbyggere forsvinner.

Det kan igjen få store konsekvenser, blant annet i form av kraftige fall i eiendomsverdier og andre formuesverdier

Ja, det var den villaen...

• Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (19 minutter siden):

Ja, det var den villaen...

Ja, man trenger ikke være eiendomsmegler eller finansekspert for å forstå at færre er interessert i å kjøpe eiendom i Dubai nå, og at prisene vil gå ned.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt OT, men venninnen til Sidra, Mathilda Linnéa, er på Maldivene nå budget style. 450 kr natten tror jeg hun sa. Anbefaler folk å følge henne, hun lager faktisk content. Denne turen startet hun i India, videre til Sri Lanka og nå på Maldivene. I andre enden av Isabel. 

Skrevet (endret)
refill skrev (6 minutter siden):

Litt OT, men venninnen til Sidra, Mathilda Linnéa, er på Maldivene nå budget style. 450 kr natten tror jeg hun sa. Anbefaler folk å følge henne, hun lager faktisk content. Denne turen startet hun i India, videre til Sri Lanka og nå på Maldivene. I andre enden av Isabel. 

Ja hun er veldig artig å følge. Tøff som bare juling, jeg hadde aldri turt det hun gjør verken når hun var i India eller Sri Lanka, sitte på med fremmede på mopeder osv. Men hun blir jo kjent med folk da, så det er kult å se. Og ikke minst, å bo på så billige steder uten det ene eller det andre.. hun fortjener stjerne på Snap.

Bare håper hun fortsetter å backpacke slik/roughing it hvis hun får stjerne og ikke begynner med noe luksus tull bare fordi hun da får pengene til det.

Endret av Hatsumomo
Skrevet
Trueout skrev (21 timer siden):

Shehed er en direkte usmakelig person! Greier ikke stemmen hennes en gang🤮

Veldig veldig enig med deg , absolutt ikke en person jeg hadde giddet å fulgt med på. At hun liksom har studert statsvitenskap (mener å huske det var det) er for meg en gåte. For hun virker ikke helt i vater.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Ja hun er veldig artig å følge. Tøff som bare juling, jeg hadde aldri turt det hun gjør verken når hun var i India eller Sri Lanka, sitte på med fremmede på mopeder osv. Men hun blir jo kjent med folk da, så det er kult å se. Og ikke minst, å bo på så billige steder uten det ene eller det andre.. hun fortjener stjerne på Snap.

Bare håper hun fortsetter å backpacke slik/roughing it hvis hun får stjerne og ikke begynner med noe luksus tull bare fordi hun da får pengene til det.

Forhåpentligvis ikke. Jeg tror ikke hun er helt typen til det, men penger kan jo forandre de fleste. Håper uansett hun får en fortjent stjerne sånn at hun kan reise mer ✌️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...