Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

skulle hun ikke ta mer fri fra mobilen da? Og en mobilfri dag her og der.. har hun klart å følge opp det - eller fortsetter det i samme tralten som før? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan vi bli kvitt reklamen som ikke lar seg trykke bort før den er ferdig avspilt ? Jeg har ikke tid til å se gjennom alt dette... Gjør dere andre det ??

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvem er denne nye kjæreste gjøken da? Hun har jo ikke hatt mye hell med mannfolk. Håper han er en god mann da. Å motta en rosa rose bukett som er 10 ganger større enn henne i størrelse ble nesten litt too much amerikansk tilgjort....

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Hvem er denne nye kjæreste gjøken da? Hun har jo ikke hatt mye hell med mannfolk. Håper han er en god mann da. Å motta en rosa rose bukett som er 10 ganger større enn henne i størrelse ble nesten litt too much amerikansk tilgjort....

Det er Voldemort, altså Jack 

• Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

skulle hun ikke ta mer fri fra mobilen da? Og en mobilfri dag her og der.. har hun klart å følge opp det - eller fortsetter det i samme tralten som før? 

Hun klarer ikke følge opp en ting..  

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Mummy1 skrev (8 minutter siden):

Det er Voldemort, altså Jack 

Sa meg ingenting først. Men googlet altså en eks ??🙈 Når jeg så bilde av han kan jeg huske bilder av dem sammen,men flere år siden.. Han ser jo ut som en skikkelig asshole er det lov å si? En player som vi sa før i tiden😅 Med en verden full av menn velger hun en eks🤔 Og hun har jo ikke nevnt navnet hans,bare rosegjøk. Hvordan vet man det er han da?

• Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Sa meg ingenting først. Men googlet altså en eks ??🙈 Når jeg så bilde av han kan jeg huske bilder av dem sammen,men flere år siden.. Han ser jo ut som en skikkelig asshole er det lov å si? En player som vi sa før i tiden😅 Med en verden full av menn velger hun en eks🤔 Og hun har jo ikke nevnt navnet hans,bare rosegjøk. Hvordan vet man det er han da?

Det er han..   

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Det er han..   

Men hvorfor sier hun ikke det da,om det er en eks hun er sammen med. Googlet han fant seg en ny flørt uker etter bruddet den gang og🙈 Og plutselig er han drømmemannen? For et opplegg. Hun er jo naiv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor sier hun ikke det da,om det er en eks hun er sammen med. Googlet han fant seg en ny flørt uker etter bruddet den gang og🙈 Og plutselig er han drømmemannen? For et opplegg. Hun er jo naiv.

Du får lese litt tilbake her i innleggene.. det er 100% han… men holder han hemmelig for content og sikkert denne serien de filmer for..  🙄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (9 minutter siden):

For å si det mildt så drev hun Jack til vanvidd de årene de var sammen! 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Ser stygt ut for skatteflyktningene i Dubai. 
https://www.vg.no/nyheter/i/gkkev0/hevder-emiratene-vurderer-militaer-rolle-i-krigen-da-vil-krigen-eskalere

UAE vurderer å bruke militær makt for å få åpnet Hormuztredet. Dermed kan UAE bli første gulfland som aktivt deltar i krigen mot Iran.

Dette betyr en dramatisk økning i sikkerhetsrisikoen for landets innbyggere. Høres ut som et bra land å investere bolig og midler i?

• Nyttig 13
Skrevet (endret)
RoffeHarry skrev (4 minutter siden):

Ser stygt ut for skatteflyktningene i Dubai. 
https://www.vg.no/nyheter/i/gkkev0/hevder-emiratene-vurderer-militaer-rolle-i-krigen-da-vil-krigen-eskalere

UAE vurderer å bruke militær makt for å få åpnet Hormuztredet. Dermed kan UAE bli første gulfland som aktivt deltar i krigen mot Iran.

Dette betyr en dramatisk økning i sikkerhetsrisikoen for landets innbyggere. Høres ut som et bra land å investere bolig og midler i?

Ser ikke bra ut nei.. Hu burde ta med seg alle verdisakene sine ut av UAE når hu drar..

Endret av Classy
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser ikke lyst ut for «Villa Shirog…»🤔🙈

IMG_1098.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (5 minutter siden):

For å si det mildt så drev hun Jack til vanvidd de årene de var sammen! 

Men nå har dama mer penger💰💰💰😅 Så verdt å holde ut med sikkert…😎

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Men nå har dama mer penger💰💰💰😅 Så verdt å holde ut med sikkert…😎

Huff huff, men time will show 🤪😁😅

Skrevet (endret)
Mummy1 skrev (2 timer siden):

Hvordan kan vi bli kvitt reklamen som ikke lar seg trykke bort før den er ferdig avspilt ? Jeg har ikke tid til å se gjennom alt dette... Gjør dere andre det ??

Ingen kan ha tid til å se gjennom absolutt alle snapene hennes fullt ut. Ikke jeg som bor alene og er ufør tar meg tid til det en gang 😬 

Uansett, beste hacken på de reklamene som er tvungen er å scrolle ned (altså gå ut av story) også rett inn igjen. Da er reklamen i hvertfall fjernet. Om man gidd det er en annen sak. Jeg merker at jeg stort sett ikke ser videre på stories om disse dukker opp. Det virker som de kommer og går litt. 

Endret av refill
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Mummy1 skrev (4 timer siden):

Grusomt - da ble det hadetbra for min del

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner at jeg gjorde et fornuftig valg med å unngå Emirates og Qatar Airways for turen til Thailand i Mai, er greit usikkert hvordan ståa er i Doha og Dubai fremover...  Selvom det er relativt rolig akkurat nå, kan det jo fort eskalere...
Hadde vært en smule svett om jeg var IR...😛

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Du får lese litt tilbake her i innleggene.. det er 100% han… men holder han hemmelig for content og sikkert denne serien de filmer for..  🙄

Garantert inngått en avtale om å ikke avsløre han før serien kommer ut. Det betyr jo mere 💸💸💸 Nøye kynisk planlagt som alt annet🤡

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Plexi skrev (38 minutter siden):

Kjenner at jeg gjorde et fornuftig valg med å unngå Emirates og Qatar Airways for turen til Thailand i Mai, er greit usikkert hvordan ståa er i Doha og Dubai fremover...  Selvom det er relativt rolig akkurat nå, kan det jo fort eskalere...
Hadde vært en smule svett om jeg var IR...😛

Huff det var nok fornuftig ja. Håper du får en super tur - uten mellomlanding i midt østen 🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...