Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JAS71 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt henne så lenge. Bare fått med meg at hun aldri ville ha han tilbake…og jeg så han såvidt i den Isabel serien. Synes ikke han virket så ok egentlig, lurer på hva som skjedde med naboen egentlig, han var jo hos henne på nyttårsaften, og etter det stillhet, og så kollaps på Maldivene…

Naboen ble «outa» på nyttår av Pierre.. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden):

Galskap på høyt nivå!

Vi må spørre Linda om hun vet hvor mange som er ihuga Raadsquad, for hun sa på snap igår at hennes mor var en lidenskapelig Raadsquad før hun døde.Hun hadde kjøpt d meste som I sammen med andre  har produsert .

Endret av vilas
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Ganske spesielt egentlig?🤔 Moren lever «på trygd» i Norge og med en gang hun setter sine bein på Dubai international er det boujie all the way… Fascinerende!🤔😅

Er det? Eller er det Gift Village og lage mat hjemme? 

• Liker 1
Skrevet
Ellenn skrev (19 timer siden):

For 32 år siden var vel Dubai stort sett bare ørken. 

Ja, ørken er ikke noe særlig å bo i, men de tar vel ikke imot flyktninger nå heller? Med mindre de har jobb før de kommer. Tror noe av grunnen er for å unngå kriminalitet.
Med andre ord, landet hun elsker og som hun er med å finansiere ville aldri gitt familien hennes en sjans. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet
Realista skrev (26 minutter siden):

Er det? Eller er det Gift Village og lage mat hjemme? 

Ja det er det! Fri flyt med penger… kjøpe alt… tenner og gift village.. dama går jo amok og er shopping gal

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

La oss ta en shot hver gang hun sier «47 mill» og «villa» i løpet av hver story 💁🏽‍♀️

Endret av Othelia08
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Er IR veeeeeldig gira nå? Synes det ble veldig voldsomt. 

Litt lik oppførselen hun hadde på turen med Sidra og Mathilde.

😱😱😱

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Er IR veeeeeldig gira nå? Synes det ble veldig voldsomt. 

Litt lik oppførselen hun hadde på turen med Sidra og Mathilde.

😱😱😱

Ser ut som typisk manisk periode… skal ikke diagnosere skjønner jeg, men det lyser manisk.🤔

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Othelia08 skrev (18 minutter siden):

La oss ta en shot hver gang hun sier «47 mill» og «villa» i løpet av hver story 💁🏽‍♀️

Ja!!! 😀 påskegøy! Jeg er med😎

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Ser ut som typisk manisk periode… skal ikke diagnosere skjønner jeg, men det lyser manisk.🤔

Ble vi ikke enige om en gang at vi kunne bruke ordet manisk - ikke for si at hun hadde en diagnose, men kort og greit i mangel på et bedre ord? 🙃

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun elsker Dubai for det er så mangen «expats» - europeere med andre ord…. Dama liker seg best i europeisk miljø men med skattelgoder, lux og været da så klart. Har ikke sett henne utforske så mye annet i UAE enn Dubai… Hva med en tur til Fujeirah, Sharja, Ras al Khaimah?!🤷‍♀️ Jeg forstår det ikke!! 😳 Når jeg bodde der var vi overalt! For å se mest mulig og oppleve mest mulig av UAE.   Vi opplevde til og med arabisk bryllup der nede med sjeiken..😎 syk opplevelse! 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
JAS71 skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fulgt henne så lenge. Bare fått med meg at hun aldri ville ha han tilbake…og jeg så han såvidt i den Isabel serien. Synes ikke han virket så ok egentlig, lurer på hva som skjedde med naboen egentlig, han var jo hos henne på nyttårsaften, og etter det stillhet, og så kollaps på Maldivene…

Dette er hva hun viser. Virkeligheten er noe helt annet. Det hun viser tror jeg er 50% skuespill. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Dette er hva hun viser. Virkeligheten er noe helt annet. Det hun viser tror jeg er 50% skuespill. 

80% vil jeg tørre påstå.. hennes liv er som en film som hun sier selv. Og Isabel er manusforfatteren 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hun elsker Dubai for det er så mangen «expats» - europeere med andre ord…. Dama liker seg best i europeisk miljø men med skattelgoder, lux og været da så klart. Har ikke sett henne utforske så mye annet i UAE enn Dubai… Hva med en tur til Fujeirah, Sharja, Ras al Khaimah?!🤷‍♀️ Jeg forstår det ikke!! 😳 Når jeg bodde der var vi overalt! For å se mest mulig og oppleve mest mulig av UAE.   

Hun kunne jo bodd hvor som helst. Hun er jo stort sett bare inne i boligen sin. Litt negler, frisør og beac klub innimellom. Ja, og litt på kjøpesenter. Det finnes jo over alt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

80% vil jeg tørre påstå.. hennes liv er som en film som hun sier selv. Og Isabel er manusforfatteren 

Prøvde å være litt ‘snill’ jeg da🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Othelia08 skrev (32 minutter siden):

Å ikke glem ordet "Wholesome" som også er et favorittord  😂😂 Hun eier virkelig ordet delulu.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Hun kunne jo bodd hvor som helst. Hun er jo stort sett bare inne i boligen sin. Litt negler, frisør og beac klub innimellom. Ja, og litt på kjøpesenter. Det finnes jo over alt. 

Jeg tror helt ærlig hun ikke besitter så mye kunnskap om UAE som hun påstår.. 🤔 Hun er for faen aldri utenfor Dubai?! Let alone leiligheten sin..   Ikke fortell meg en gang til hun er der for kulturen sin og været…. Jeg vil kaste opp!🙄 0 skatt, griskhet, stormannsgalskap og shopping er grunnen. Enkelt og greit! 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Hun elsker Dubai for det er så mangen «expats» - europeere med andre ord…. Dama liker seg best i europeisk miljø men med skattelgoder, lux og været da så klart. Har ikke sett henne utforske så mye annet i UAE enn Dubai… Hva med en tur til Fujeirah, Sharja, Ras al Khaimah?!🤷‍♀️ Jeg forstår det ikke!! 😳 Når jeg bodde der var vi overalt! For å se mest mulig og oppleve mest mulig av UAE.   Vi opplevde til og med arabisk bryllup der nede med sjeiken..😎 syk opplevelse! 

Tror ikke du kan forvente mye substans der i gården. Om du er glad i natur blir du møkk lei Dubai mall. Da er kanskje en tur i fjellene i RAK mer forlokkende, eller de enorme sanddynene i Liwa oasis og krystallklart vann og fjorder i musandamhalvøya. Expats? Vestlige expats flykter UAE nå. Så de er det færre av nå. 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...