Trueout Skrevet torsdag kl. 15:42 #30801 Skrevet torsdag kl. 15:42 Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): Isabel forteller at moren kan nå få oppholde seg så mye hun vil i Dubai når hun får Golden visa.. men da kan hun få problemer med nav.. just saying😉 Golden Visa i Dubai, men kommunal leilighet i Oslo som hun knapt er i lar Isabel henne bo i. Veldig mange andre som kunne trengt den.....men joda, skrytes skal det hvor det skrytes kan🙄 1 13
Trixie99 Skrevet torsdag kl. 16:02 #30802 Skrevet torsdag kl. 16:02 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hvorfor i verden skal hun da flytte? For å vise hvor rik hun er? At hun har råd til hus…..eh VILLA! (Syntes den konsekvente bruken av ordet villa er så klein…) Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er gunstigere å eie enn å leie. Mtp at villaen koster 47 mill og leiligheten koster 42 mill så skjønner jeg at hun velger villaen. Om det er smart å kjøpe hus i Dubai akkurat nå er en annen diskusjon dog🫣😅 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 16:05 #30803 Skrevet torsdag kl. 16:05 Maia92 skrev (24 minutter siden): Jeg lurer på hvordan Olsson søstrene dater alle disse rike mennene som har pensjonert seg fordi de er full av penger💰?😲 Hvordan eller hvorfor ?🙈 Hvordan er jo enkelt: Dubai kryr av kåte gamle rike menn.. Hvorfor de dater disse grisene: 💰 2 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 16:06 #30804 Skrevet torsdag kl. 16:06 Trixie99 skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er gunstigere å eie enn å leie. Mtp at villaen koster 47 mill og leiligheten koster 42 mill så skjønner jeg at hun velger villaen. Om det er smart å kjøpe hus i Dubai akkurat nå er en annen diskusjon dog🫣😅 Hun kjøper eiendom pga Golden Visa… ergo: slippe skatten til Norge litt kjappere 😉 1 7
Trixie99 Skrevet torsdag kl. 16:07 #30805 Skrevet torsdag kl. 16:07 agent skrev (25 minutter siden): Hun vil ha familien der, men samtidig må de vike for Rosenkålen. Hørte du på samtalen mellom Raadene😂 Den ene er bekymret for krigen, vil ikke reise dit nå. For det er Utrygt. Hun andre sier alt er som vanlig og føler seg så trygg😂 Så lenge hun ikke er engstelig, er det liksom ikke noe grunn for dem å være det. Hun har nok fått melding fra UAE, som andre influensere. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Jeg orket ikke høre på hele sitdownen hennes, det ble så mye japping😆 men høres ut som Shehed har hodet litt mer på plass når det kommer til å reise ned dit for moren og søsknene. Det er akkurat som at Isabel ikke skjønner alvoret helt og at selv om det ikke har skjedd noe på de 3 dagene hun har vært hjemme så er ikke det det samme som at det er trygt! Reiserådene f.eks. blir jo ikke satt utifra hvor ofte det blir bombet der. De ser jo på hele bildet og sikkerheten generelt. ALT kan skje til ENHVER tid når nabolandet er i krig. Men Isabell bare: «alarmen har bare gått ‘en gang. Og alle lever et normalt liv her. Så det er trygt» ….😑 4 1 2
vilas Skrevet torsdag kl. 16:08 #30806 Skrevet torsdag kl. 16:08 agent skrev (27 minutter siden): Hun vil ha familien der, men samtidig må de vike for Rosenkålen. Hørte du på samtalen mellom Raadene😂 Den ene er bekymret for krigen, vil ikke reise dit nå. For det er Utrygt. Hun andre sier alt er som vanlig og føler seg så trygg😂 Så lenge hun ikke er engstelig, er det liksom ikke noe grunn for dem å være det. Hun har nok fått melding fra UAE, som andre influensere. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Er d oen av dere her inne som egentlig vet hvor mange som er i Raadsquad ? Jeg spurte en gang og da var svaret 380000 stk ( for noen mnd siden)? Mener hun da at ALLE er i denne gruppen el bare ett fåtall av følgere ( eks 3-4000 ) 1
Trixie99 Skrevet torsdag kl. 16:08 #30807 Skrevet torsdag kl. 16:08 Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Hun kjøper eiendom pga Golden Visa… ergo: slippe skatten til Norge litt kjappere 😉 Joda, jeg skjønner det 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 16:08 #30808 Skrevet torsdag kl. 16:08 Trueout skrev (25 minutter siden): Golden Visa i Dubai, men kommunal leilighet i Oslo som hun knapt er i lar Isabel henne bo i. Veldig mange andre som kunne trengt den.....men joda, skrytes skal det hvor det skrytes kan🙄 Ganske spesielt egentlig?🤔 Moren lever «på trygd» i Norge og med en gang hun setter sine bein på Dubai international er det boujie all the way… Fascinerende!🤔😅 4 6
Kønn Skrevet torsdag kl. 16:28 #30809 Skrevet torsdag kl. 16:28 Trueout skrev (18 timer siden): Hahaha!! Stemmer det ja😂🤪 Kunne helt seriøst aldri tenkt meg å bo alene i et så stort hus. Det må jo bare føles tomt, upersonlig og veldig lite hjemmekoslig.. Jeg hadde fint klart å leve i et slik hus, men aldri i Dubai. Jeg synes huset er lekkert. Nå skal det sies at jeg har stor familie og flere har hobbyer som hadde trengt plassen. I mens må jeg bare misunne dronninga. For det er jo det vi hele tiden blir beskyldt for om vi våger å komme med kritikk. 4
agent Skrevet torsdag kl. 16:31 #30810 Skrevet torsdag kl. 16:31 Trixie99 skrev (22 minutter siden): Jeg orket ikke høre på hele sitdownen hennes, det ble så mye japping😆 men høres ut som Shehed har hodet litt mer på plass når det kommer til å reise ned dit for moren og søsknene. Det er akkurat som at Isabel ikke skjønner alvoret helt og at selv om det ikke har skjedd noe på de 3 dagene hun har vært hjemme så er ikke det det samme som at det er trygt! Reiserådene f.eks. blir jo ikke satt utifra hvor ofte det blir bombet der. De ser jo på hele bildet og sikkerheten generelt. ALT kan skje til ENHVER tid når nabolandet er i krig. Men Isabell bare: «alarmen har bare gått ‘en gang. Og alle lever et normalt liv her. Så det er trygt» ….😑 Godt at Shehed klarte å stå på sitt👍 får håpe hun ikke blir overtalt til noe annet. 1
agent Skrevet torsdag kl. 16:33 #30811 Skrevet torsdag kl. 16:33 vilas skrev (24 minutter siden): Er d oen av dere her inne som egentlig vet hvor mange som er i Raadsquad ? Jeg spurte en gang og da var svaret 380000 stk ( for noen mnd siden)? Mener hun da at ALLE er i denne gruppen el bare ett fåtall av følgere ( eks 3-4000 ) Det veit jeg ingen ting om🤷♀️
Trueout Skrevet torsdag kl. 16:33 #30812 Skrevet torsdag kl. 16:33 Kønn skrev (1 minutt siden): Jeg hadde fint klart å leve i et slik hus, men aldri i Dubai. Jeg synes huset er lekkert. Nå skal det sies at jeg har stor familie og flere har hobbyer som hadde trengt plassen. I mens må jeg bare misunne dronninga. For det er jo det vi hele tiden blir beskyldt for om vi våger å komme med kritikk. Jeg bor i en relativt stort hus her i Norge, men syns det der bare såg veldig sterilt og ukoselig ut. Finnes overhode ikke misunnelig. Kunne aldri tenke meg å bo i Dubai, og kunne heller ikke tenkt meg å bo på 600kvm alene. Det har ikke jeg behov for iallefall.. 3 7
Zenhouse Skrevet torsdag kl. 16:40 #30813 Skrevet torsdag kl. 16:40 Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden): Hun kjøper eiendom pga Golden Visa… ergo: slippe skatten til Norge litt kjappere 😉 Ja, det måtte være noe sånt ja? Hun har sagt at hun ser for seg maks 3 år i villaen. Så det er jo ikke et forever-home hun har funnet seg. Men hadde vel håpet på en verdi-stigning hvertfall. Spørs nå hva den blir på. 2 3
Kønn Skrevet torsdag kl. 16:41 #30814 Skrevet torsdag kl. 16:41 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hvorfor i verden skal hun da flytte? For å vise hvor rik hun er? At hun har råd til hus…..eh VILLA! (Syntes den konsekvente bruken av ordet villa er så klein…) ‘Snart bor vi ikke her besties’. Hvor sykt er ikke dette? Det er slike meldinger som gjør meg fly forbanna. Her spilles det på svake personers hang etter henne. Det er faen meg så jævlig stygt. Beklager ordbruken om noen føler seg støtt. 4 5 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 16:48 #30815 Skrevet torsdag kl. 16:48 Kønn skrev (6 minutter siden): ‘Snart bor vi ikke her besties’. Hvor sykt er ikke dette? Det er slike meldinger som gjør meg fly forbanna. Her spilles det på svake personers hang etter henne. Det er faen meg så jævlig stygt. Beklager ordbruken om noen føler seg støtt. Galskap på høyt nivå! 4 7
RoffeHarry Skrevet torsdag kl. 17:01 #30816 Skrevet torsdag kl. 17:01 Trixie99 skrev (52 minutter siden): Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er gunstigere å eie enn å leie. Mtp at villaen koster 47 mill og leiligheten koster 42 mill så skjønner jeg at hun velger villaen. Om det er smart å kjøpe hus i Dubai akkurat nå er en annen diskusjon dog🫣😅 Mente å huske villaen ligger i Jumeirha? Å kjøpe hus der kan være et sjansespill om ekstremvær blir den nye normalen i Dubai. For to år siden regnet det nonstop i 24 t som skapte en enorm flom. Både Jumeirha 1, 2 og 3 var delvis under vann. https://insidedubaiestate.com/insights/lessons-property-buyers-dubais-century-flood I Dubai har de ikke noe velfungerende avløpsnett. Lite går ned i jorden eller avløpskummer. Stedet er bygd for null regn.. 5 8
Othelia08 Skrevet torsdag kl. 17:15 #30817 Skrevet torsdag kl. 17:15 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ganske spesielt egentlig?🤔 Moren lever «på trygd» i Norge og med en gang hun setter sine bein på Dubai international er det boujie all the way… Fascinerende!🤔😅 Er ikke hun i tillegg i Irak store deler av året, og bare i Oslo rundt sommertider? Veldig synd at den leiligheten står så ofte tom når det er andre som kunne bodd der. Folk som ikke har en datter som er i en posisjon hvor hun lett kunne kjøpt leilighet til mor si uten at det hadde utgjort så stor forskjell på lommeboka, hun trenger jo bare en liten leilighet. Skjønner hun ikke har lov til å kjøpe i Norge før etter tre år, men kan hun evt. gi pengegave og så kjøper pimpen selv? 9 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 17:22 #30818 Skrevet torsdag kl. 17:22 Othelia08 skrev (6 minutter siden): Er ikke hun i tillegg i Irak store deler av året, og bare i Oslo rundt sommertider? Veldig synd at den leiligheten står så ofte tom når det er andre som kunne bodd der. Folk som ikke har en datter som er i en posisjon hvor hun lett kunne kjøpt leilighet til mor si uten at det hadde utgjort så stor forskjell på lommeboka, hun trenger jo bare en liten leilighet. Skjønner hun ikke har lov til å kjøpe i Norge før etter tre år, men kan hun evt. gi pengegave og så kjøper pimpen selv? Da må mora skatte av de pengene.. og skatt liker ikke denne familien 😇 5 8
JAS71 Skrevet torsdag kl. 17:22 #30819 Skrevet torsdag kl. 17:22 vilas skrev (På 24.3.2026 den 17.20): Var det sånn at Voldemort var spesielt familiekjær da I og han var sammen? For d var ikke måte på hvor mye rosende omtale hun hadde på han på d på nytt igår. Og at de to var like på det område. De var like på nesten alle måter. Jeg har ikke fulgt henne så lenge. Bare fått med meg at hun aldri ville ha han tilbake…og jeg så han såvidt i den Isabel serien. Synes ikke han virket så ok egentlig, lurer på hva som skjedde med naboen egentlig, han var jo hos henne på nyttårsaften, og etter det stillhet, og så kollaps på Maldivene… 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 17:24 #30820 Skrevet torsdag kl. 17:24 RoffeHarry skrev (21 minutter siden): Mente å huske villaen ligger i Jumeirha? Å kjøpe hus der kan være et sjansespill om ekstremvær blir den nye normalen i Dubai. For to år siden regnet det nonstop i 24 t som skapte en enorm flom. Både Jumeirha 1, 2 og 3 var delvis under vann. https://insidedubaiestate.com/insights/lessons-property-buyers-dubais-century-flood I Dubai har de ikke noe velfungerende avløpsnett. Lite går ned i jorden eller avløpskummer. Stedet er bygd for null regn.. Ekstremvær… ☺️ Finnes ingen «ekstremvær»… flom og sånn type regn har vært i alle år… husker selv vi hadde vann opptil taket på bilen da vi bodde i Dubai. Og det er maaaaange år siden 😉 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå