Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
spirå12 skrev (5 timer siden):

De får betalt av UAE for å promotere og beskrive hvor fint og trygt det er der nede. 

Dette sukket  eiendomshjelperen Linda tungt og oppgitt over idag. Hun hadde sett mye kommentarer på div sos.media ang dette.Hun bekreftet at hun iallefall IKKE fikk betalt av UAE.. men Isabel kommenterte IKKE d særlig sterkt. Men som Linda også sa : jeg kom ikke til Dubai som skatteflyktning, for jeg  hadde ikke særlig mye penger da hun flytta dit for 6/7 år siden. Har jobbet seg opp selv.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JAS71 skrev (5 timer siden):

Uff… det er tragisk hvis det er tilfelle… Jeg synes bare det er rot på «gjøkfronten» hennes. Håper hun kommer seg unna, hvis det er tilfelle at han er narsissist. 

Var det sånn at Voldemort var spesielt familiekjær da I og han var sammen? For d var ikke måte på hvor mye rosende omtale hun hadde på han  på d på nytt igår. Og at de to var like på det område. De var like på nesten alle måter.

• Nyttig 2
Skrevet

Har ikke sett dagens bilprat (bare sett at de sitter der), men Linda har jo vært åpen om at hun misliker Norge. Hun snakker om Norge med forakt. Noe som er litt spesielt. Alle trenger ikke å bli i landet man er født i, man kan elske å bo andre steder, men hun er litt spesiell ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Selungen skrev (41 minutter siden):

Har den villan gått ned 100 kvm??

Verdien på boligmarkedet i Dubai har gått ned 26% på en mnd, dvs 10millioner for I sitt hus. Ikke rart huset også har krympet en del i areal, når 1/4 av verdien er borte på en mnd. De spår for øvrig nok en bratt nedgang på markedet, så snart snakker vi boligkrakk og ikke bare en korreksjon.

IMG_0554.jpeg

Endret av Spania33
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden):

Dama har vært i ubalanse lenge.. og etter det jeg ser så har det blitt værre etter hun traff Voldemort igjen. Sf har forværret seg, hun ser «tom» ut i blikket, ingen energi, opp og ned i humør osv osv.. Den dama der ser ut som hun er 2 sek fra p måtte bli innlagt. Trist å se på faktisk hvordan et menneske ødelegger seg sånn. Hun forteller hun går til psykolog?🤔 Hadde bedt om pengene mine tilbake fra den psykologen var jeg henne.👀 Kjører hun på i dette tempoet fremover og samme greia vil det ikke gå bra dette her . Dama må få selvinnsikt og ta grep! Familien er like dumme og sitter bare å ser på togkrasjet og håver inn penger fra henne som noen griske dyr….

Det er nesten ingen ting igjen av henne nå. Får håpe hun gjør noe med det. Tror det begynner å haste.

Vil bare informere at dette kommer ikke fra en "haters eller sjalu person"

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
JAS71 skrev (5 timer siden):

Uff… det er tragisk hvis det er tilfelle… Jeg synes bare det er rot på «gjøkfronten» hennes. Håper hun kommer seg unna, hvis det er tilfelle at han er narsissist. 

Hun er vel narsissist selv. Så de passer bra sammen.

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (47 minutter siden):

Dette sukket  eiendomshjelperen Linda tungt og oppgitt over idag. Hun hadde sett mye kommentarer på div sos.media ang dette.Hun bekreftet at hun iallefall IKKE fikk betalt av UAE.. men Isabel kommenterte IKKE d særlig sterkt. Men som Linda også sa : jeg kom ikke til Dubai som skatteflyktning, for jeg  hadde ikke særlig mye penger da hun flytta dit for 6/7 år siden. Har jobbet seg opp selv.

refill skrev (22 minutter siden):

Har ikke sett dagens bilprat (bare sett at de sitter der), men Linda har jo vært åpen om at hun misliker Norge. Hun snakker om Norge med forakt. Noe som er litt spesielt. Alle trenger ikke å bli i landet man er født i, man kan elske å bo andre steder, men hun er litt spesiell ja. 

Det er jo helt tydelig at Linda har en historie vi ikke vet om. Hun virker som om hun virkelig misliker Norge ja og det har hun helt sikkert sine grunner til. Men ja, det er litt spesielt å se på ja. 

• Liker 2
Skrevet

Mått inn å se, meinte så tydelig hun sa 700 kvm stor før å nå 600 kvm.. men det kan være brutto å bo areal som er forskjell 

IMG_5430.jpeg

IMG_5431.jpeg

• Liker 4
Skrevet (endret)

Noen som har lagt merke til at andre influensere som f.eks. Anniken, Nora, Sophie Elise - altså Girls of Oslo-gjengen er flinke til å prøve hverandre sine produkter, hype hverandre og til og med stille som modeller for hverandre? Dette på tross av at flere av de lager produkter innenfor samme kategori og teknisk sett er konkurrenter. Lurer på om Isabel er ekstremt opptatt av å må være den eneste som tar markedet med storm. Hun har liksom ekskludert seg selv fra hele miljøet, selvom hun selv tidligere har sagt at hun savner å ha noen som forstår hvordan det er å være i denne bransjen. Så unnskylder hun det med at alle er falske og bruker henne for å komme seg opp og frem🧐 Syns det er fint å se at de fronter hverandre av og til jeg, selvom det er enkelte av disse jeg ikke er noe særlig fan av 

Hun holder seg bare til folk som ikke sier i mot henne, og det er sikkert derfor hun elsker ekkokammeret i «girl chatten» - ingen utfordrer henne og hun kan velge bort kommentarer og overse dem 

Endret av Othelia08
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Othelia08 skrev (36 minutter siden):

Noen som har lagt merke til at andre influensere som f.eks. Anniken, Nora, Sophie Elise - altså Girls of Oslo-gjengen er flinke til å prøve hverandre sine produkter, hype hverandre og til og med stille som modeller for hverandre? Dette på tross av at flere av de lager produkter innenfor samme kategori og teknisk sett er konkurrenter. Lurer på om Isabel er ekstremt opptatt av å må være den eneste som tar markedet med storm. Hun har liksom ekskludert seg selv fra hele miljøet, selvom hun selv tidligere har sagt at hun savner å ha noen som forstår hvordan det er å være i denne bransjen. Så unnskylder hun det med at alle er falske og bruker henne for å komme seg opp og frem🧐 Syns det er fint å se at de fronter hverandre av og til jeg, selvom det er enkelte av disse jeg ikke er noe særlig fan av 

Hun holder seg bare til folk som ikke sier i mot henne, og det er sikkert derfor hun elsker ekkokammeret i «girl chatten» - ingen utfordrer henne og hun kan velge bort kommentarer og overse dem 

Når personen sier det er «alle andre sin feil» osv er det som regel seg selv som er problemet. Klassisk….  Isabel har aldri reklamert for de andre eller stilt opp. Hun må være best i alt og går over lik… Hunnef en egoist og selvsentrert.. Har aldri sett eller hørt hun nevne andre sine lanseringer osv..  

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er snart ugjenkjennelig… Trist!😞 Og jeg liker henne ikke engang.   Men det er grusomt å se hvor fort det raser nedover med henne helsemessig. 

IMG_0796.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...