LorettaLynn Skrevet 3 timer siden #30381 Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (43 minutter siden): Det er nok ganske annerledes å stå for all fra A til Å uten Reme i ryggen kan jeg tenke meg. Det er ikke sikkert det alltid funker å kun jobbe smart (sitat Isabel). Noen ganger må man kanskje også jobbe hardt. 2 3
refill Skrevet 2 timer siden #30382 Skrevet 2 timer siden "Vi må snakke" lyser gult på svart. Hva er det nå? Jeg er vekkreist og får ikke sett 🤭
Trixie99 Skrevet 1 time siden #30383 Skrevet 1 time siden refill skrev (47 minutter siden): "Vi må snakke" lyser gult på svart. Hva er det nå? Jeg er vekkreist og får ikke sett 🤭 Ingenting nytt. Bare snakker om at hun skal reise til Dubai pga villaen
Solstråle1 Skrevet 1 time siden #30384 Skrevet 1 time siden No-girl skrev (4 timer siden): Interessant (ironi) beklagelse til alle girlsa om hvorfor hun har vært så off i det siste. Pga situasjonen ja. Joda. Hun som pleier å være så åpen om alt som hun sier. Joda. Og at snappen er så kjedelig om dagen da ting går på repeat. Eeehh, det har det gjort meget lenge da. Å for fader da. Få ut den serien, avslør alle gjøkene og få et liv. Få et liv? Isabel som tjener millioner på det hun gjør eller ‘vi’ som bruker tid på å diskutere det hun gjør? Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): 😴😴😴 Lite interessant den dama .. 👀 Likevel brukes det skremmende mye tid og energi på å irritere seg over henne. 1
refill Skrevet 1 time siden #30385 Skrevet 1 time siden Trixie99 skrev (4 minutter siden): Ingenting nytt. Bare snakker om at hun skal reise til Dubai pga villaen Haha, burde vel skjønt det. Takk 🙏 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29 minutter siden #30386 Skrevet 29 minutter siden Solstråle1 skrev (55 minutter siden): Få et liv? Isabel som tjener millioner på det hun gjør eller ‘vi’ som bruker tid på å diskutere det hun gjør? Likevel brukes det skremmende mye tid og energi på å irritere seg over henne. Ja det er mye mer spennende her inne🤔😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå