hjerteis Skrevet 1 time siden #30261 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. Ja, enig med deg 😅 Men det gjennomskues bare mer og mer. Føler flere har fått øynene opp denne gangen. 2 1
agent Skrevet 1 time siden #30262 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. Ingen ting som overrasker meg hun er jo dronningen av kalkulasjon, manipulasjon og kynisme. Alt hun gjør er nøye regissert. Breakdown 'en tror jeg kom av at hun ikke fikk filme og snappe som hun ville selv. Regner Prime eller noen andre, vil ha all filmingen eksklusiv. Så da kan hun ikke avsløre noen ting. Så nå er Hennes private elskling's snappkonto blitt en ren reklame konto ( så hun burde merke alle snappene sine nå). Men regner med at hun får noen millioner. 2
Solstråle1 Skrevet 1 time siden #30263 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. Det er klart at det er med vilje! Er det noen som tror noe annet, egentlig? Jeg skjønner heller ikke dem som kaller henne for kynisk for å gjøre jobben sin. Om hun ikke hadde produsert materiale som engasjerer så hadde hun heller ikke tjent penger. De fleste av oss jobber jo for å få lønn. 1
Othelia08 Skrevet 57 minutter siden #30264 Skrevet 57 minutter siden Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Det er klart at det er med vilje! Er det noen som tror noe annet, egentlig? Jeg skjønner heller ikke dem som kaller henne for kynisk for å gjøre jobben sin. Om hun ikke hadde produsert materiale som engasjerer så hadde hun heller ikke tjent penger. De fleste av oss jobber jo for å få lønn. De fleste av oss skaper ikke parasosiale forhold med fremmede mennesker for å melke de for penger. Det er manipulering 6
lotti__s Skrevet 24 minutter siden #30265 Skrevet 24 minutter siden hjerteis skrev (1 time siden): Jaaa 😂😂 Hun postet det på snap 😂 Første tanken min når de ble avbildet av random franskmenn var, Aha... IR fikk dem til å teste det nye kameret sitt 😂 Garantert 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå