Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
delias skrev (8 timer siden):

skal garantere deg at de har sett på saken for lengst ;) Det hun driver med er ikke direkte ulovlig uansett. Ivorie Studio er registrert i NUF. Nude Beauty er registrert som et varemerke fra Beauty Rebels.

Snakker om snap...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym012 skrev (2 timer siden):

Og angående SE, kan godt hende hun har noen gode poeng iblant, husker hun også sto for Palestina i starten da ikke mange gjorde det, det vat imponerende for meg.

Men dette er samme dame som lå seg inn for sovepille avhengighet, filmet seg selv i seksuelle stillinger på sykehus og klaget over rusavhengighet. 2 uker senere var hun «frisk». Ukritisk. Det er også samme dame som poserer med babyen sin i seksuelle poseringer. Jeg kan ikke ta denne dama seriøst iallefall, og flere av hennes handlinger skygger for når hun prater, desverre

Er det galt at noen får hjelp med seponering av medisiner på sykehus? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Anonym012 skrev (2 timer siden):

Og angående SE, kan godt hende hun har noen gode poeng iblant, husker hun også sto for Palestina i starten da ikke mange gjorde det, det vat imponerende for meg.

Men dette er samme dame som lå seg inn for sovepille avhengighet, filmet seg selv i seksuelle stillinger på sykehus og klaget over rusavhengighet. 2 uker senere var hun «frisk». Ukritisk. Det er også samme dame som poserer med babyen sin i seksuelle poseringer. Jeg kan ikke ta denne dama seriøst iallefall, og flere av hennes handlinger skygger for når hun prater, desverre

Synes derimot at SE har blitt veldig voksen og har mange gode refleksjoner i det hun skriver om! Og hun skriver og formulerer seg veldig bra! Det er lov å bli voksen, mange med bagasje rundt oss, det er for dumt å bruke det mot folk og dra fram bakgrunnen for å prøve å få fokus vekk fra det de sier eller det saken handler om. Men IR vil jo naturlig nok forsvare seg, men Isabel har jo selv sagt hun flyttet for å spare penger, selv om det sikkert er andre årsaker også. 

Endret av Lesehest75
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Trueout skrev (8 minutter siden):

Er det galt at noen får hjelp med seponering av medisiner på sykehus? 

Nå tror jeg du misforsto. Det er det at hun glamoriserer hvordan man blir rusfri. De fleste bruker år på å bli clean

Og måten hun lå det ut på.

Endret av Anonym012
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym012 skrev (3 timer siden):

Egt enig med deg. Synes også det er greit å flytte, det er vel noe man bestemmer selv, og hun har sagt grunnen åpent. Selv om man har kommet hit som flyktning så tenker jeg at det ikke er krav å bli boende her for alltid. Er det ikke så mange som ønsker at utlendinger skal flytte hjem/ ut av landet?😅 litt ironisk, føler det aldri blir rett uansett

Greit nok med foreldrene men hun er jo født her og fikk støtte da hun var barn…

Isabel ser jeg ikke på som en typisk innvandrer for hun er født her. Men resten av familien, med de er det annerledes. Så ja - de mener jeg kan flytte ut for godt! De er kun en økonomisk belastning for Norge.

• Nyttig 7
Skrevet
Anonym012 skrev (5 minutter siden):

Nå tror jeg du misforsto. Det er det at hun glamoriserer hvordan man blir rusfri. De fleste bruker år på å bli clean

De er alle kyniske i den bransjen der.. alt for content👀🙄 Men syns IR er blitt den værste av de alle nå..

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Isabel ser jeg ikke på som en typisk innvandrer for hun er født her. Men resten av familien, med de er det annerledes. Så ja - de mener jeg kan flytte ut for godt! De er kun en økonomisk belastning for Norge.

Vi får ta det opp med usa som bombet landet deres 😅 

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

De er alle kyniske i den bransjen der.. alt for content👀🙄 Men syns IR er blitt den værste av de alle nå..

Akkurat. Begge er like ille er det jeg vil frem til. For noen så var enkelte handlinger for lenge eller nylig siden det som ga avsmak for IR og for meg har feks SE gitt avsmak for lenge siden. Hun har også operert seg 2 ganger årlig siden hun var 18, så hvis man skal snakke om fake så… vel jeg stopper her. Begge er ille, og det er opp til den enkelte hva som er underholdning 

• Liker 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (8 timer siden):

Skjønner hu er i England hvertfall. Mac n cheese og roast😅

Haha jeg tenkte det samme 😅

Trueout skrev (6 timer siden):

Har nok ikke lov til å avsløre det før serien hennes kommer ut tenker jeg. Skal vel være et overaskelsmoment, for å dra seertall enda mere opp😂 Kynisme og penger i alle ledd...

Garantert en avtale med filmselskapet ja. De må jo få ha noe eksklusivitet for at det skal være verdt for dem å filme mest sannsynlig. Ellers kunne jo folk bare sett på snap.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonym012 skrev (36 minutter siden):

Det gjorde jeg da. Det blir selfølgelig en annen sak🙂

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Garantert en avtale med filmselskapet ja. De må jo få ha noe eksklusivitet for at det skal være verdt for dem å filme mest sannsynlig. Ellers kunne jo folk bare sett på snap.

Akkurat🎯

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

SE har i en rekke år vært en av de mest toneangivende influenserene i landet, med en enorm påvirkningskraft. Den kraften har hun utvilsomt brukt til å fremme idealer som med sikkerhet har bidratt til å kræsje virkelighetsoppfatning og usikkerhet hos mange spesielt unge mennesker. 
Selv om hun tidvis har brukt stemmen sin på noen viktige temaer, så er skaden hun har forvoldt langt større. 
Konsekvensene hos mottakerne har kommet i andre rekke, gjennom mangfoldige år. 
Så selv om budskapet muligens medfører riktighet så blir kritikken mot IR for hul. 
Dette bør komme fra nøytralt hold, og ikke en som har så mye uorden i eget. 

Hun kritiserer en bransje hun var med på å skape. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Pippaa skrev (35 minutter siden):

SE har i en rekke år vært en av de mest toneangivende influenserene i landet, med en enorm påvirkningskraft. Den kraften har hun utvilsomt brukt til å fremme idealer som med sikkerhet har bidratt til å kræsje virkelighetsoppfatning og usikkerhet hos mange spesielt unge mennesker. 
Selv om hun tidvis har brukt stemmen sin på noen viktige temaer, så er skaden hun har forvoldt langt større. 
Konsekvensene hos mottakerne har kommet i andre rekke, gjennom mangfoldige år. 
Så selv om budskapet muligens medfører riktighet så blir kritikken mot IR for hul. 
Dette bør komme fra nøytralt hold, og ikke en som har så mye uorden i eget. 

Hun kritiserer en bransje hun var med på å skape. 

Enig i det, og jeg har også reagert mye på ting hun har gjort før, men likevel må det være lov å løfte seg og bli voksen og komme seg videre? Det er også en fin ting å vise unge i dag, at en trøblete start ikke må bety at en må fortsette på samme galeien? Mange som har gjort mye rart i unge år, og kommer på bedre tanker, kan ikke fortsette å dømme folk forever pga dumme ting de har gjort før. Finner hun på nye dumme greier, skal hun selvsagt kritiseres for det. Men i denne saken synes jeg hun traff blink. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

La oss holde oss til saken, det SE skriver er jo helt korrekt. Hva som har skjedd før og ikke med henne er jo ikke relevant her, da kan man like gjerne dra fram alle operasjoner osv Raad har gjort. Forskjellen er, etter mitt syn, at SE faktisk virker til å ha endret seg ganske mye. Raad kjører på i samme dur og kaster rundt seg med penger, og inntar offerrollen som alltid. Det er ganske provoserende. At folk fortsatt følger og støtter er for meg en gåte. 
Jeg har vært i Dubai en gang, skal aldri dit igjen. Det er enkelt å merke menns holdinger mot kvinner osv. så at det er så fantastisk der..veel. 
Holdingene og mentaliteten i landet skinner igjennom og det er merkbart som en vanlig turist. 

Endret av Lzzy
  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Aristokrat1 skrev (9 timer siden):

Skjønner hu er i England hvertfall. Mac n cheese og roast😅

Eventuelt så er det det hun vil vi skal tro ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Det blir jo i såfall en løsning ovenfor fansen også: «Jeg har hatt sååålyst å fortelle, virkelig, dere er jo bestevenninnene mine. Men jeg fikk ikke lov. Det har vært fakkings vondt liksom å måtte skjule det. På ein måde liksom» 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Lzzy skrev (11 minutter siden):

La oss holde oss til saken, det SE skriver er jo helt korrekt. Hva som har skjedd før og ikke med henne er jo ikke relevant her, da kan man like gjerne dra fram alle operasjoner osv Raad har gjort. Forskjellen er, etter mitt syn, at SE faktisk virker til å ha endret seg ganske mye

Vel, hvis du mener å selvdiagnosere seg med 100 forksjellige diagnoser, legge ut bilder av barnet mens man poserer på en ekkel måte foran barnet så kanskje hun har forandret seg? Kanskje å glorifisere Lolita, en historie om en jente som ble utsatt for pedofili er bedre enn å flytte for å unngå skatt😂 hun er tross alt 30 år, var vel lenge siden hun skulle blitt voksen, det gjelder IR å
det er ikke særlig voksent å aldri være hjemme med barnet sitt for å enten feste, ta operasjoner eller ha «alenetid». 
Jeg synes ikke det er bra å promotere rusbruk på sosiale medier.

hun er svært forstyrret å heldivis kjenner jeg ingen jevnaldrede som ser opp til henne, er selv i begynnelsen av 20-årene. Derimot er skaden allerede skjedd for generasjonen før.

begge er uansett veldig forstyrrede

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonym012 skrev (1 minutt siden):

Vel, hvis du mener å selvdiagnosere seg med 100 forksjellige diagnoser, legge ut bilder av barnet mens man poserer på en ekkel måte foran barnet så kanskje hun har forandret seg? Kanskje å glorifisere Lolita, en historie om en jente som ble utsatt for pedofili er bedre enn å flytte for å unngå skatt😂 hun er tross alt 30 år, var vel lenge siden hun skulle blitt voksen, det gjelder IR å
det er ikke særlig voksent å aldri være hjemme med barnet sitt for å enten feste, ta operasjoner eller ha «alenetid». 
Jeg synes ikke det er bra å promotere rusbruk på sosiale medier.

hun er svært forstyrret å heldivis kjenner jeg ingen jevnaldrede som ser opp til henne, er selv i begynnelsen av 20-årene. Derimot er skaden allerede skjedd for generasjonen før.

begge er uansett veldig forstyrrede

Det skal sies at jeg ikke har fulgt noen av dem slavisk hverken her eller der, men man få jo med seg ting uansett hva. Enig i eksponering av barn og rusbruk. Men å drikke alkohol er også rusbruk, selvom det er sosialt akseptert og omtrent blir sett på som rart om man avstår fra. Det er en annen diskusjon. 
Begge er smarte i businessen de driver, ingen tvil om det. Ellers hadde de ikke sittet i de posisjonene de gjør i dag. Verden vil bedras, det er dessverre sånn det har blitt. 

• Liker 3
Skrevet
Lzzy skrev (Akkurat nå):

Det skal sies at jeg ikke har fulgt noen av dem slavisk hverken her eller der, men man få jo med seg ting uansett hva. Enig i eksponering av barn og rusbruk. Men å drikke alkohol er også rusbruk, selvom det er sosialt akseptert og omtrent blir sett på som rart om man avstår fra. Det er en annen diskusjon. 
Begge er smarte i businessen de driver, ingen tvil om det. Ellers hadde de ikke sittet i de posisjonene de gjør i dag. Verden vil bedras, det er dessverre sånn det har blitt. 

da er du heldig😌 husker da jeg fikk opp sykehus tiktoken og måtte rett og slett blokke og rapportere huff
Synes egt det blir for dumt å si en er bedre enn den andre. 

de må for all del si det de mener, begge manipulerer følgerne sine, så det blir vel bare hva man har som egen tålegrense. 
Uansett så er de 30 år, og ser sikkert at de har tomme liv. De lever av konstant blotting av sine egne liv, lyve og lage en fasade. Forstyrrede damer, og Isabel har sin gode grunn fra oppveksten tenker jeg.  Jeg følger henne fordi jeg har lik barndom og kun derfor. Kutter henne mye slack bare pga det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...