Anonym012 Skrevet onsdag kl. 20:04 #30141 Skrevet onsdag kl. 20:04 Jeg synes også hun sminker seg mer likt som hun gjorde da hun var med J, også mer. jeg synes faktisk hun såg veldig søt ut før med vippe extensions, litt bias når jeg bruker det selv kanskje😂 1 1
rock&republic Skrevet onsdag kl. 20:05 #30142 Skrevet onsdag kl. 20:05 Hatsumomo skrev (2 timer siden): Mulig det, men angst/depresjon eller hva nå enn det var som fikk henne i mental ubalanse da etter jul, trigger jo også SF. Hvis du føler du ikke har kontroll på noe i livet ditt (som da på Maldivene, når mor/J var stuck i Dubai) så kontrollerer du det du KAN kontrollere, nemlig vekt og matinntak. Hun hadde vel ikke kontroll etter nyttår på Maldivene for hun skjemtes over hvordan hun skulle forklare å gjenoppta forholdet til Voldemort 10
Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 20:08 #30143 Skrevet onsdag kl. 20:08 rock&republic skrev (2 minutter siden): Hun hadde vel ikke kontroll etter nyttår på Maldivene for hun skjemtes over hvordan hun skulle forklare å gjenoppta forholdet til Voldemort Det er din gjetning. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 20:08 #30144 Skrevet onsdag kl. 20:08 Othelia08 skrev (26 minutter siden): Jeg er veldig spent på om IR kommer til å svare direkte på det SE faktisk skrev angående brudd på menneskerettigheter osv, eller om hun henger seg opp i selve "personangrepet" hun anser dette som. Antar at dersom det blir kommentert kjører hun standarden «vestlig media portretterer Dubai i et negativt lys men det er ikke EGENTLIG sånn» som er hennes og Shehed sin go-to - uten å kan vise til noe som helst Aldri om hun toucher det temaet! Aldri… Hun inngår det alt hun kan… 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 20:13 #30145 Skrevet onsdag kl. 20:13 Maia92 skrev (10 minutter siden): spol til 11:45 så forteller ho om grunnen til at ho flytta til Dubai😉 Ikke noe nytt for oss som vet sannheten… Men her sier hun det jo rett ut🤡 4 12
Blåttvann Skrevet onsdag kl. 20:30 #30146 Skrevet onsdag kl. 20:30 Maia92 skrev (26 minutter siden): spol til 11:45 så forteller ho om grunnen til at ho flytta til Dubai😉 Den familien har fått trygghet i Norge og kostet skattebetalerne enorme summer med alt de har trengt av oppfølging. Mor er uføretrygdet. Far også? Men å gi tilbake? Neeeej, dét vil de ikke. Kvalmt! Helt utrolig at denne dama har så mange tilhengere. 2 2 16
Othelia08 Skrevet onsdag kl. 20:45 #30147 Skrevet onsdag kl. 20:45 Litt interessant at hun sier hun nesten ikke har noen venner i bransjen fordi alle er falske, og jeg sier ikke at det ikke er sant, for her handler det så klart om at alle vil fremme seg selv koste hva det koste vil. Men, andre i bransjen klarer tilsynelatende å bevare sine vennskap med hverandre (selvom det selvfølgelig er drama her og der), så man kan jo begynne å lure på om det bare er «de andre» som er problemet eller om hun selv kanskje er litt vanskelig å ha med å gjøre også. Hva gjør hun til engelen, og de andre til «djevlene» liksom? jeg brukte å elske å følge IR, men hun har mistet mye av det som gjorde hun unik. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun fortsatt er satt på en pidestall 2 1 13
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 20:47 #30148 Skrevet onsdag kl. 20:47 Maia92 skrev (45 minutter siden): spol til 11:45 så forteller ho om grunnen til at ho flytta til Dubai😉 Se der ja😉 3 3
Trixie99 Skrevet onsdag kl. 20:54 #30149 Skrevet onsdag kl. 20:54 ja det er jo en grunn til at hun ikke sier noe tilbake til Sophie Elise angående selve innholdet av hva hun sa, men heller fokuserer på hvilken falsk «venn» hun er. Blir tåpelig… hadde hun i det minste sagt «det er sant som Sophie E sier, jeg flyttet bl.a pga skatten og jeg ser at det kan virke dumt for noen, men jeg skulle ønske hun kunne si det til meg face to face istedenfor å legge det ut på insta som et stikk» - da hadde jeg faktisk kunne støttet Isabel litt mer i akkurat dette…. 3 1 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:06 #30150 Skrevet onsdag kl. 21:06 Trixie99 skrev (12 minutter siden): ja det er jo en grunn til at hun ikke sier noe tilbake til Sophie Elise angående selve innholdet av hva hun sa, men heller fokuserer på hvilken falsk «venn» hun er. Blir tåpelig… hadde hun i det minste sagt «det er sant som Sophie E sier, jeg flyttet bl.a pga skatten og jeg ser at det kan virke dumt for noen, men jeg skulle ønske hun kunne si det til meg face to face istedenfor å legge det ut på insta som et stikk» - da hadde jeg faktisk kunne støttet Isabel litt mer i akkurat dette…. Dette!👌 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:11 #30151 Skrevet onsdag kl. 21:11 (endret) Her har man prakteksempel på manipulasjon og littegranne narsissistisk oppførsel! Av alle de 1000 kommentarerne hun får så velger hun å legge ut denne!🤔🙄 Dette er for å få medlidenhet! Ble sjokkert når jeg så dette! Hun lar i prinsippet følgerene sine ta kampen for henne!!😳😡 Fy fader hun er slu…🚩 Endret onsdag kl. 21:12 av Tuppenoglillemor12 7 11
Ellenn Skrevet onsdag kl. 21:14 #30152 Skrevet onsdag kl. 21:14 Blåttvann skrev (39 minutter siden): Den familien har fått trygghet i Norge og kostet skattebetalerne enorme summer med alt de har trengt av oppfølging. Mor er uføretrygdet. Far også? Men å gi tilbake? Neeeej, dét vil de ikke. Kvalmt! Helt utrolig at denne dama har så mange tilhengere. Så dersom en person har uføretrygdede foreldre, så skal barnet straffes? Kanskje de burde betale dobbel skatt, for å gi noe tilbake til samfunnet siden de har foreldre som har fått penger fra NAV? Eller gjelder det bare personer du ikke liker? 3 7
Trueout Skrevet onsdag kl. 21:20 #30153 Skrevet onsdag kl. 21:20 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Her har man prakteksempel på manipulasjon og littegranne narsissistisk oppførsel! Av alle de 1000 kommentarerne hun får så velger hun å legge ut denne!🤔🙄 Dette er for å få medlidenhet! Ble sjokkert når jeg så dette! Hun lar i prinsippet følgerene sine ta kampen for henne!!😳😡 Fy fader hun er slu…🚩 Hva er du har på seg?🙈 og det store runde merke på sida der?😆 Minner om en barnegenser😂 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:25 #30154 Skrevet onsdag kl. 21:25 Hun sitter der å lyver😳 Eller rettere sagt sier «halvsannheter»slik at hun slipper å lyve 💯 😅 Hun betaler bittelitt skatt i Norge men ikke inntektsskatten hun har gjennom Snapchat og det er der millionene ligger. Så ikke kom her Isabel å fortell at du betaler like mye skatt som før, for det er ren løgn!🤥 3 20
Trixie99 Skrevet onsdag kl. 21:30 #30155 Skrevet onsdag kl. 21:30 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Hun sitter der å lyver😳 Eller rettere sagt sier «halvsannheter»slik at hun slipper å lyve 💯 😅 Hun betaler bittelitt skatt i Norge men ikke inntektsskatten hun har gjennom Snapchat og det er der millionene ligger. Så ikke kom her Isabel å fortell at du betaler like mye skatt som før, for det er ren løgn!🤥 Jeg måtte sende kommentar og minne henne på intervjuet som ligger på YouTube hvor hun forteller at hun flyttet også pga skatten. Men den kommer hun jo selvfølgelig ikke til å vise. Nå kommenterte hun jo faktisk innholdet av SE posten som jeg sa istad at jeg savnet, men nei dette blir for dumt når hun ikke engang kan være ærlig på det og stå for det hun selv har sagt. 4 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:36 #30156 Skrevet onsdag kl. 21:36 Hun er smart. Hun tar ut pengene sine i utlandet. Derfor hun har advokater som hjelper henne å gjøre dette riktig.☺️ Og derfor har hun og opprettet selskaper i Dubai. 💸 4. Hvordan hun faktisk kan leve luksusliv Typisk oppsett: Scenario: Selskap tjener: 30 mill Kostnader trekkes fra Overskudd tas ut som: utbytte i utlandet eller via utenlandsk struktur 👉 Resultat: Hun sitter igjen med mange millioner privat Men ikke skattepliktig i Norge 4 4
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl. 21:36 #30157 Skrevet onsdag kl. 21:36 (endret) Maia92 skrev (1 time siden): spol til 11:45 så forteller ho om grunnen til at ho flytta til Dubai😉 Huff….her forteller hun jo åpent om at det ikke går å bo i Norge om man er «entreprenør» og gjør det bra. Så ogaå hvordan hun fyrte løs på Sofie Elise sitt gode innlegg. Alt var bare stakkars Isabel som får «stikk» hele tiden. Higer etter sympati fra RS som hun får til gangs. Jeg orket ikke se alt, blir då irritert, hun er så stakkarslig og patetisk. Hun burde skamme seg!! Endret onsdag kl. 21:37 av Teflonhjernen 2 2 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:38 #30158 Skrevet onsdag kl. 21:38 Trixie99 skrev (7 minutter siden): Jeg måtte sende kommentar og minne henne på intervjuet som ligger på YouTube hvor hun forteller at hun flyttet også pga skatten. Men den kommer hun jo selvfølgelig ikke til å vise. Nå kommenterte hun jo faktisk innholdet av SE posten som jeg sa istad at jeg savnet, men nei dette blir for dumt når hun ikke engang kan være ærlig på det og stå for det hun selv har sagt. Hun lyver jo..😂 Dette blir for dumt.. De usle 16000,- hun betalte i skatt i fjor nevner hun ikke..😅 4 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:42 #30159 Skrevet onsdag kl. 21:42 Hun må bare klappe igjen og helller fortelle folk sannheten! Hvordan hun har advokater som ordner opp og finner smutthull og løsninger på hvordan hun unngår inntektsjatt til Norge…. 🙄 Hun er flink å manipulere når hun snakker til følgerene sine om skatt.. 🤥🤥🤥 5 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:44 #30160 Skrevet onsdag kl. 21:44 Jeg gidder ikke gå inn mer å se på hennes gule app… nå fikk jeg nok. Sitte å høre henne lyve om dette rett ut det gidder jeg ikke. Blir for dumt. 😅 Dere får heller oppdatere her inne 😅 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå