Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
hjerteis skrev (7 minutter siden):

Screenshot_20260317_220009_.jpg

Screenshot_20260317_220014_.jpg

Bra at hun la ut dette! Men dette er ikke så mye annerledes enn det mange av oss her inne har sagt og fortsatt sier. Men med en gang det blir uttalt av brukere her inne, så er det fy-fy å smekk på hånda - for Isabel flyttet jo på grunn av været..🤔🙄 Jeg sier som SE - kall en spade for en spade, for det er skatteflyktning hun er!😊💰

• Liker 2
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aristokrat1 skrev (2 minutter siden):

Han hu vandrer hånd i hånd med i Paris i dag har like åpen skjorte🤭

Skikkelig usexy og kleint… Vedder på han også shaver bein og armer 👀😂🚩

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
hjerteis skrev (23 minutter siden):

Respekt❤️

• Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

Bra at hun la ut dette! Men dette er ikke så mye annerledes enn det mange av oss her inne har sagt og fortsatt sier. Men med en gang det blir uttalt av brukere her inne, så er det fy-fy å smekk på hånda - for Isabel flyttet jo på grunn av været..🤔🙄 Jeg sier som SE - kall en spade for en spade, for det er skatteflyktning hun er!😊💰

Nemlig! Det samme har flere foraktelig omtalt i pressen de siste dagene også, så hun hiver seg nok en gang på en trend,og (som en så sant skrev i SE-tråden) «hun sparker inn vidåpne dører» 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor dette behovet for å forklare hvordan, hvorfor, når osv han kjøper gaver/overaskelser til henne? Det er skikkelig kleint.. og litt sånn harry på samme tid…🤔 Er ikke mye «old money/classy vibes».. Nyrik russer vil hun alltid være om hun tillegger seg disse vanene med å dokumentere absolutt alt hun får (eller betaler selv..) 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor dette behovet for å forklare hvordan, hvorfor, når osv han kjøper gaver/overaskelser til henne? Det er skikkelig kleint.. og litt sånn harry på samme tid…🤔 Er ikke mye «old money/classy vibes».. Nyrik russer vil hun alltid være om hun tillegger seg disse vanene med å dokumentere absolutt alt hun får (eller betaler selv..) 

Artig å skulle bli glad for en Dior veske når hu ikke er så gira på det og Chanel lenger. Hun vil jo bare ha Kelly og Birkin 👀

Endret av Aristokrat1
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden):

👀😂😂

Det er overhode ikke normal å være så besatt av noen en ikke kjenner🙄 Blir skremt rett og slett. De minner meg om en hjernevasket sekt🙈

• Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (2 timer siden):

Gremmes når jeg ser I sitter på lyxhotell i Paris og får sammenbrudd for å ikke komme til villaen sin til 47 mil, mens bombene smeller og barn og folk blir drept i krig. Henrik Troy👏👏👏

Så ufattelig enig! Dette blir for dumt. Er så selvopptatt at det er til å spy av🤮

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (29 minutter siden):

👏👏👏👏

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
hjerteis skrev (42 minutter siden):

Wow 🙌👏👏👏

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Jeg syns Troy bommet litt her selv om jeg som regel heier uhemmet på han. Isabel har gjentatte ganger delt sin medfølelse for dem som er rammet av krig, inkludert Palestina. Det må kunne gå an å være lei seg på egne vegne likevel. 

Det sagt så syns jeg det er nok mas fra henne nå, papirene venter nok til det er trygt å komme tilbake. 

Jeg er enig med deg her. Mange som er enig med dette innlegget hiver seg på der og stemmer i. Flere av dem har garantert vært på ferie , kjøpt hus eller bil - kost seg, feiret et eller annet. Vel vitende om at det er krig og barn som dør i verden. Sånn er det faktisk. Hva har de selv gjort for krigsofre i Palestina? Setter de selv livet på pause? Jeg synes det er en er en rar greie. Jeg hadde en venninne som kjøpte seg hytte i forrige uke. De jublet på snap og på SoMe, feiret stort for ENDELIG hadde de kjøpt hytte på et sted de har ønsket lenge - så ikke en kommentar om at de burde heller vært fornøyd med at de hadde et hus fra før. At kanskje nå som det var krig, så burde de tenke på alle de som ikke engang hadde en seng å ligge i. At det ikke var tiden nå for å snakke om dyre hytter. 

• Nyttig 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (11 minutter siden):

Artig å skulle bli glad for en Dior veske når hu ikke er så gira på det og Chanel lenger. Hun vil jo bare ha Kelly og Birkin 👀

Hun ble vel skuffa nå når han ikke hadde Hermès som overraskelse til prinsessa.  Flink å skjule det ihvertfsll 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her ble det veldig mye babling og veldig lite svar på spørsmålet. Men så er det kanskje ikke så lett å innrømme at hun ikke har lyst til å bo i Newcastle eller hvor det er Jack bor, er vel ikke lyx nok. Eller det faktum at han bor hos moren sin som noen andre skrev tidligere  🤣🤣

IMG_7407.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden):

👏👏

• Liker 2
Skrevet
ToneVie skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med deg her. Mange som er enig med dette innlegget hiver seg på der og stemmer i. Flere av dem har garantert vært på ferie , kjøpt hus eller bil - kost seg, feiret et eller annet. Vel vitende om at det er krig og barn som dør i verden. Sånn er det faktisk. Hva har de selv gjort for krigsofre i Palestina? Setter de selv livet på pause? Jeg synes det er en er en rar greie. Jeg hadde en venninne som kjøpte seg hytte i forrige uke. De jublet på snap og på SoMe, feiret stort for ENDELIG hadde de kjøpt hytte på et sted de har ønsket lenge - så ikke en kommentar om at de burde heller vært fornøyd med at de hadde et hus fra før. At kanskje nå som det var krig, så burde de tenke på alle de som ikke engang hadde en seng å ligge i. At det ikke var tiden nå for å snakke om dyre hytter. 

Blir ikke riktig sammenligning da😅 Poenget er jo at Dubai laila her har tilknytning til dette krigsrammede landet.. UAE… skjønner du?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Bare måten hun snakker om å leie en Airbnb i Paris i en mnd på🤮 Det eneste hun vil ha er lyx og da kostet det rundt tre hundre tusen for en mnd. Kunne hun ikke bare leid en normalt fin leilighet der istedenfor? Er det virkelig ikke bra nok for henne å bo "normalt" ?Kunne hun jo heller donert bort flere hundre tusen, til alle de som står uten hjem i de krigsherjede landene. Snakk om å være selvopptatt og sykelig opptatt av fasade....

Endret av Trueout
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Trueout skrev (3 minutter siden):

Bare måten hun snakker om å leie en Airbnb i Paris i en mnd på🤮 Det eneste hun vil ha er lyx og da kostet det rundt tre hundre tusen for en mnd. Kunne hun ikke bare leid en normalt fin leilighet der istedenfor? Er det virkelig ikke bra nok for henne å bo "normalt" ?Kunne hun jo heller donert bort flere hundre tusen, til alle de som står uten hjem i de krigsherjede landene. Snakk om å være selvopptatt og sykelig opptatt av fasade....

Jeg er SÅ enig!! Og det er vel ikke sååå lenge siden hun bodde i en normal leilighet i Oslo? Hun trenger virkelig  å få beina ned på jorda igjen 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (4 minutter siden):

Enig. Og nå skal hun ha driver fra Oman til Dubai. Ikke sette seg på en trygg buss med andre europeere som også skal til Dubai.. (en form for trygg eskorte) neida, det blir jo Driver….🤡

• Liker 1
Skrevet

Siden når ble jack så rik🫣skjemmer henne bort med luxus gaver, reiser osv 

• Liker 1
Skrevet
Women123 skrev (1 minutt siden):

Siden når ble jack så rik🫣skjemmer henne bort med luxus gaver, reiser osv 

Han bruker vel kortet hennes 🫣 Overraskelsen er vel hva han har brukt det til 🙃

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...