Sol 75 Skrevet 58 minutter siden #30001 Skrevet 58 minutter siden Gremmes når jeg ser I sitter på lyxhotell i Paris og får sammenbrudd for å ikke komme til villaen sin til 47 mil, mens bombene smeller og barn og folk blir drept i krig. Henrik Troy👏👏👏 7 4
Sol 75 Skrevet 53 minutter siden #30002 Skrevet 53 minutter siden Spania33 skrev (6 minutter siden): Det er noe som heter timing. Totalt upassende å lire ut av seg dette nå, med tanke på og respekt for de som er de virkelige ofrene i den krigen. Så klart det er lov for Isabel å være fortvilet, men har ikke ord engang for hvor upassende det er å dele denne fortvilelsen akkurat nå. Respektløst. 🎯 Rette ordet…Respektløst. 1 4
rock&republic Skrevet 53 minutter siden #30003 Skrevet 53 minutter siden Margit777 skrev (2 timer siden): Er han enda lavere enn 165? Det er Jack 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 45 minutter siden #30004 Skrevet 45 minutter siden Alex_rude skrev (30 minutter siden): Isabel griner og bærer seg over at hun ikke får reist hjem til sitt kjæreste Dubai. Det «tryggeste» landet på jord. Der hun kan leve et liv i luksus, mens de driver slavearbeid og nedgraderer kvinner hver dag. men hva betyr det for Isabel? Hun ser bare den «gode» siden av landet, å det er jo bare fantastisk. blir helt «matt» av denne damen. Hun griner for seg selv, mens verden går til helvete. jada, hun passet på å hive inn hvor lei seg hun er på de som virkelig lider sine vegne. Men hun bryr seg kun om seg selv. Kvalmt . Isabel Raad - og resten av den råtne familien tenker kun på seg selv! Det kommer de alltid til å gjøre… 2
Aristokrat1 Skrevet 40 minutter siden #30005 Skrevet 40 minutter siden Oppgitt igjen. Hvorfor skal hu reise til Dubai uten å ha en avtale klart med banken om å signere? Nå kan hu plutselig vente 1 uke pga Eid for da er bankene stengt !! Så mye rot!! book en avtale på forhånd så alt er klappet og klart på en dato!! Hvor vanskelig kan det være?! Eller er det manjana manjana i Dubai og ? Er så useriøst det her. 1
Hallepalle2 Skrevet 34 minutter siden #30006 Skrevet 34 minutter siden Jeg syns Troy bommet litt her selv om jeg som regel heier uhemmet på han. Isabel har gjentatte ganger delt sin medfølelse for dem som er rammet av krig, inkludert Palestina. Det må kunne gå an å være lei seg på egne vegne likevel. Det sagt så syns jeg det er nok mas fra henne nå, papirene venter nok til det er trygt å komme tilbake. 2 1
Hulderen Skrevet 34 minutter siden #30007 Skrevet 34 minutter siden Alex_rude skrev (39 minutter siden): Isabel griner og bærer seg over at hun ikke får reist hjem til sitt kjæreste Dubai. Det «tryggeste» landet på jord. Der hun kan leve et liv i luksus, mens de driver slavearbeid og nedgraderer kvinner hver dag. men hva betyr det for Isabel? Hun ser bare den «gode» siden av landet, å det er jo bare fantastisk. blir helt «matt» av denne damen. Hun griner for seg selv, mens verden går til helvete. jada, hun passet på å hive inn hvor lei seg hun er på de som virkelig lider sine vegne. Men hun bryr seg kun om seg selv. Kvalmt . Men hvorfor drar hun ikke bare til Dubai? Hvis hun mener at det er så trygt? Folk klarer å komme seg ut. Da må det også være mulig å reise inn. Flyene som henter ut folk kan ta med passasjerer motsatt vei. At UD fraråder innreise til Dubai trenger hun ikke bry seg om, hun liker jo ikke Norge lenger. 3 2
Sol Rampelyset Skrevet 21 minutter siden #30008 Skrevet 21 minutter siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser, øvrig innhold er ikke vurdert. Sol, admin.
rock&republic Skrevet 20 minutter siden #30009 Skrevet 20 minutter siden Maia92 skrev (7 timer siden): Er dette kjæresten hennes Steven Roccas som hun kaller maximus😨? Det tror jeg faktisk ikke
Hatsumomo Skrevet 17 minutter siden #30010 Skrevet 17 minutter siden (endret) Er enig md HP at den er litt ufortjent den med H Troy. Han velger jo med vilje å utelate at hun tar med at hun tenker på de som har det verre enn henne, kun for å spille på det. Det er litt urederlig, og det hadde jeg ikke trodd om Troy. Endret 14 minutter siden av Hatsumomo
Sirah Skrevet 11 minutter siden #30011 Skrevet 11 minutter siden Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Jeg syns Troy bommet litt her selv om jeg som regel heier uhemmet på han. Isabel har gjentatte ganger delt sin medfølelse for dem som er rammet av krig, inkludert Palestina. Det må kunne gå an å være lei seg på egne vegne likevel. Det sagt så syns jeg det er nok mas fra henne nå, papirene venter nok til det er trygt å komme tilbake. Enig i at han bommer her. Det må være lov å være lei seg og fortvilet over egen situasjon. Det finnes alltid noen som har det værre - alltid. Da kan ingen av oss noensinne syntes at livet er kjipt da og man ikke skal kunne være lei seg fordi noen tross alt har det værre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå