agent Skrevet 8 timer siden #29961 Skrevet 8 timer siden Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Vet du at hun blir svartelistet når hun er forhindret for å møte pga krig? Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. 1 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #29962 Skrevet 8 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. 😂😂😂 1 2
agent Skrevet 8 timer siden #29963 Skrevet 8 timer siden LastebilZara skrev (5 minutter siden): Nå begynner både innlegget og innlegget personen svarer på med ordet LURER på, så ingen av de skriver noe som helst om at de VET. At du orker....... har latt være å kommentere alle innlegg fra deg, men det her var vel å lete etter noe å kjøre de vanlige kommentarene fra deg vel? Takk for støtten ❤️ 4
LastebilZara Skrevet 8 timer siden #29964 Skrevet 8 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Takk for støtten ❤️ Bare hyggelig ❤️ men det her ble jaggu for dumt, eller jeg konstaterer at jeg LURER på om det ble for dumt????? 😂😂😂😂 1 2 4
Sol 75 Skrevet 8 timer siden #29965 Skrevet 8 timer siden LastebilZara skrev (Akkurat nå): Bare hyggelig ❤️ men det her ble jaggu for dumt, eller jeg konstaterer at jeg LURER på om det ble for dumt????? 😂😂😂😂 Ikke glem? 😂 Godt flere reagerer❤️ 2 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #29966 Skrevet 8 timer siden LastebilZara skrev (8 minutter siden): Bare hyggelig ❤️ men det her ble jaggu for dumt, eller jeg konstaterer at jeg LURER på om det ble for dumt????? 😂😂😂😂 Enig… Disse svarene begynner å bli for dumme… 2 1 2
Hallepalle2 Skrevet 8 timer siden #29967 Skrevet 8 timer siden LastebilZara skrev (33 minutter siden): Nå begynner både innlegget og innlegget personen svarer på med ordet LURER på, så ingen av de skriver noe som helst om at de VET. At du orker....... har latt være å kommentere alle innlegg fra deg, men det her var vel å lete etter noe å kjøre de vanlige kommentarene fra deg vel? Når setninger skrives med punktum og ikke spørsmålstegn, så fremstår det som påstander. Derfor spør jeg. 6
Selungen Skrevet 7 timer siden #29968 Skrevet 7 timer siden Hun sier hu blir hjemløs men har jo 2 leiligheter tilgjengelig fra søsknene. Er jo bare å stappe inn der. Ingen av de som skal til Dubai med det første. 1 3
Selungen Skrevet 7 timer siden #29969 Skrevet 7 timer siden Noe hun driver med er å spørre hva skal hun velge å ha på seg til sine følgere, å takket for hjelpen.. haha men ingen så disse snappene før lang tid etter hun hadde tatt valget på antrekk eller sko korfor drive å spørre om hjelp når hun ikke deler snap i samtid 🙊🙈🙉 2 8
Nobetterthanaman Skrevet 7 timer siden #29970 Skrevet 7 timer siden Selungen skrev (1 minutt siden): Noe hun driver med er å spørre hva skal hun velge å ha på seg til sine følgere, å takket for hjelpen.. haha men ingen så disse snappene før lang tid etter hun hadde tatt valget på antrekk eller sko korfor drive å spørre om hjelp når hun ikke deler snap i samtid 🙊🙈🙉 Engasjement og smøring av alle de parasosiale relasjonene🥰 4 5
AnnaLovise Skrevet 7 timer siden #29971 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ryktene på andre forum tilsier han driver med noe annet enn vanlig business…. ⚰️🩸🚓 Skønner? Er det han i forbindelse med den brktiske tenåringen som døde?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #29972 Skrevet 7 timer siden AnnaLovise skrev (18 minutter siden): Er det han i forbindelse med den brktiske tenåringen som døde? Hva var det?
Ellenn Skrevet 7 timer siden #29973 Skrevet 7 timer siden agent skrev (1 time siden): Lurer litt på lånet til IR. Hvis hun kansellerer villa kjøpet. Blir hun svartelistet. Får hun avslag, neste gang hun søker. Ettersom hun kanskje trekker seg nå pga. av krigen og UAE mener det er trygt . Det er ikke så lett å lese ut ifra dette innlegget hva det egentlig lures på. Bare punktummer og ingen spørsmålstegn. Det står at hun blir svartelistet. (Punktum) LastebilZara skrev (1 time siden): Nå begynner både innlegget og innlegget personen svarer på med ordet LURER på, så ingen av de skriver noe som helst om at de VET. At du orker....... har latt være å kommentere alle innlegg fra deg, men det her var vel å lete etter noe å kjøre de vanlige kommentarene fra deg vel? agent skrev (1 time siden): Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. Det hadde blitt mye lettere å skjønne om du hadde brukt kommaer og spørsmålstegn, ja. Hallepalle2 skrev (1 time siden): Når setninger skrives med punktum og ikke spørsmålstegn, så fremstår det som påstander. Derfor spør jeg. Sånn leste jeg det også. 3 3
Maia92 Skrevet 6 timer siden #29974 Skrevet 6 timer siden Er dette kjæresten hennes Steven Roccas som hun kaller maximus😨?
lotti__s Skrevet 6 timer siden #29975 Skrevet 6 timer siden agent skrev (2 timer siden): Trusler fra sekt ledelsen 🤦♀️🤷♀️ modig av hen å ta kopi da.👍❤️ Alle ser vel at det e han på bilde 😂😂 1
Hallepalle2 Skrevet 6 timer siden #29976 Skrevet 6 timer siden (endret) agent skrev (2 timer siden): Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. Tenker du at grammatikk og tegnsetting er valgfritt? Du postet det som en påstand, ikke som et spørsmål. Og hva lurer du på? Du slutter midt i en ufullstendig setning, så det er litt vanskelig å skjønne hva du spør etter. Og det holder absolutt med ett spørsmålstegn pr spørsmål. Endret 6 timer siden av Hallepalle2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #29977 Skrevet 6 timer siden Maia92 skrev (7 minutter siden): Er dette kjæresten hennes Steven Roccas som hun kaller maximus😨? Aldri hørt om denne saken før, men Roccas er nederlandsk og det sies og ryktes at han driver Mafia virksomhet. Sitter nå stuck i Nederland etter Interpol ble koblet inn..🚩 1 4
agent Skrevet 6 timer siden #29978 Skrevet 6 timer siden Ellenn skrev (28 minutter siden): Det er ikke så lett å lese ut ifra dette innlegget hva det egentlig lures på. Bare punktummer og ingen spørsmålstegn. Det står at hun blir svartelistet. (Punktum) Det hadde blitt mye lettere å skjønne om du hadde brukt kommaer og spørsmålstegn, ja. Sånn leste jeg det også. Bare til opplysning kommer ikke til å bry meg om ?,;:"'-!@#€%^&*()][><_/=÷×+ Eller ei store og små bokstaver så får det går på deres egen intelligens hvis dere mobber flere brukere her inne kommer jeg til å rapportere dere for mobbing og trakassering noe dere har holdt på en god stund nå med flere dere er i forumet på feil grunnlag dvs mobbe andre aktive medlemmer i forumet ir isteden for å diskutere ir selv på godt å vondt 1 2 6
Pigaloppa Skrevet 6 timer siden #29979 Skrevet 6 timer siden Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Tenker du at grammatikk og tegnsetting er valgfritt? Du postet det som en påstand, ikke som et spørsmål. Og hva lurer du på? Du slutter midt i en ufullstendig setning, så det er litt vanskelig å skjønne hva du spør etter. Og det holder absolutt med ett spørsmålstegn pr spørsmål. Nå er vel ikke innlegg her i forumet en eksamen i rettskrivning? Med deg som sensor? 2 9
Hallepalle2 Skrevet 6 timer siden #29980 Skrevet 6 timer siden Pigaloppa skrev (20 minutter siden): Nå er vel ikke innlegg her i forumet en eksamen i rettskrivning? Med deg som sensor? Absolutt ikke, men du kan vel se utfordringen når feil/manglende tegnsetting endrer hele meningen? Det er stor forskjell på å skrive «hun blir svartelistet» med punktum eller spørsmålstegn. Hvis man ønsker ordentlige svar er det smart å gjøre seg forstått. Det var bare det, jeg er ferdig med den saken nå. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå