Zenhouse Skrevet i går, 08:43 #29901 Skrevet i går, 08:43 delias skrev (1 time siden): Jeg finner ikke Streets of Paris sin konto eller reel. Er det fortsatt oppe? Joda, den er på Facebook. 1
Sirah Skrevet i går, 08:56 #29902 Skrevet i går, 08:56 Hatsumomo skrev (31 minutter siden): Hva gjør den sirupen annerledes fra sirupen en får i butikken? Ikke noe som helst annet enn at jeg syntes den smaker bedre Men det er jo bare smak og behag, ikke sikkert andre er enig. 3 1
rock&republic Skrevet i går, 09:04 #29903 Skrevet i går, 09:04 Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Roccas the dealer…😇 Hvordan vet du dette? Og er Rocca navnet hans?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:19 #29904 Skrevet i går, 09:19 rock&republic skrev (12 minutter siden): Hvordan vet du dette? Og er Rocca navnet hans? Roccas er Maximus ja. Høres nok litt poshere ut med Maximus.. høres adelt ut😅 Han er en … hva skal man si? «Forretningsmann» fra Nederland .. Er bare å google selv så kommer det nok frem. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:26 #29905 Skrevet i går, 09:26 rock&republic skrev (21 minutter siden): Hvordan vet du dette? Og er Rocca navnet hans? Ryktene på andre forum tilsier han driver med noe annet enn vanlig business…. ⚰️🩸🚓 Skønner? 2 1
rock&republic Skrevet i går, 09:32 #29906 Skrevet i går, 09:32 Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Roccas er Maximus ja. Høres nok litt poshere ut med Maximus.. høres adelt ut😅 Han er en … hva skal man si? «Forretningsmann» fra Nederland .. Er bare å google selv så kommer det nok frem. Roccas er fornavn?
rock&republic Skrevet i går, 09:38 #29907 Skrevet i går, 09:38 Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Ryktene på andre forum tilsier han driver med noe annet enn vanlig business…. ⚰️🩸🚓 Skønner? Hvilke forum kan jeg lete på?
Sirah Skrevet i går, 09:40 #29908 Skrevet i går, 09:40 Jeg skjønner ikke at hun er så sinnsykt stresset over at hun har sagt opp leiligheten! Virker som om hun er mer stresset over den enn over villaen. For all del, jeg skjønner at det er skikkelig kjipt å plutselig stå uten en plass å bo, men i Dubai får man jo kjøpt alle tjenester i hele verden! Kan hun ikke leie et firma til å pakke og flytte alle tingene hennes til et lager? Hun har jo flere venninner som fortsatt er der, de kan helt sikkert dra å hente de mest verdifulle tingene og ha dem i sin safe til hun kan dra tilbake. Klokkene osv. Så kan hun leie en Airbnb/korttidsleie på leilighet når hun kommer tilbake igjen frem til hun finner en ny plass å bo. Rami og Sidra har jo hver sin leilighet, kanskje de har safe? Jeg forstår så klart at det er kjipt, men dette finnes det jo faktisk en løsning på! 9
agent Skrevet i går, 09:44 #29909 Skrevet i går, 09:44 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Lurer på hvilke regler Dubai har for sine nye landsmenn angående hvor lenge de får oppholde seg utenfor Dubai? Tenker da skattemessig…. 🤔 Det lurer jeg på også. Lurer litt på lånet til IR. Hvis hun kansellerer villa kjøpet. Blir hun svartelistet. Får hun avslag, neste gang hun søker. Ettersom hun kanskje trekker seg nå pga. av krigen og UAE mener det er trygt . Men hvis hun reiser tilbake til Dubai blir det jo mer cash i banken. Hva gjør hun tape 4 mill eller tjene noen mill?
Hallepalle2 Skrevet i går, 09:44 #29910 Skrevet i går, 09:44 Sirah skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke at hun er så sinnsykt stresset over at hun har sagt opp leiligheten! Virker som om hun er mer stresset over den enn over villaen. For all del, jeg skjønner at det er skikkelig kjipt å plutselig stå uten en plass å bo, men i Dubai får man jo kjøpt alle tjenester i hele verden! Kan hun ikke leie et firma til å pakke og flytte alle tingene hennes til et lager? Hun har jo flere venninner som fortsatt er der, de kan helt sikkert dra å hente de mest verdifulle tingene og ha dem i sin safe til hun kan dra tilbake. Klokkene osv. Så kan hun leie en Airbnb/korttidsleie på leilighet når hun kommer tilbake igjen frem til hun finner en ny plass å bo. Rami og Sidra har jo hver sin leilighet, kanskje de har safe? Jeg forstår så klart at det er kjipt, men dette finnes det jo faktisk en løsning på! Hun har jo timevis med kontent med dette. 2 1
Hallepalle2 Skrevet i går, 09:45 #29911 Skrevet i går, 09:45 agent skrev (1 minutt siden): Det lurer jeg på også. Lurer litt på lånet til IR. Hvis hun kansellerer villa kjøpet. Blir hun svartelistet. Får hun avslag, neste gang hun søker. Ettersom hun kanskje trekker seg nå pga. av krigen og UAE mener det er trygt . Men hvis hun reiser tilbake til Dubai blir det jo mer cash i banken. Hva gjør hun tape 4 mill eller tjene noen mill? Vet du at hun blir svartelistet når hun er forhindret for å møte pga krig?
agent Skrevet i går, 09:48 #29912 Skrevet i går, 09:48 Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Hårda bud😂 Trusler fra sekt ledelsen 🤦♀️🤷♀️ modig av hen å ta kopi da.👍❤️ 5
Sirah Skrevet i går, 09:49 #29913 Skrevet i går, 09:49 Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Hun har jo timevis med kontent med dette. Det er jo et godt poeng 🤷♀️
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:51 #29914 Skrevet i går, 09:51 rock&republic skrev (13 minutter siden): Hvilke forum kan jeg lete på? Svenske og engelske
agent Skrevet i går, 09:54 #29915 Skrevet i går, 09:54 Sirah skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke at hun er så sinnsykt stresset over at hun har sagt opp leiligheten! Virker som om hun er mer stresset over den enn over villaen. For all del, jeg skjønner at det er skikkelig kjipt å plutselig stå uten en plass å bo, men i Dubai får man jo kjøpt alle tjenester i hele verden! Kan hun ikke leie et firma til å pakke og flytte alle tingene hennes til et lager? Hun har jo flere venninner som fortsatt er der, de kan helt sikkert dra å hente de mest verdifulle tingene og ha dem i sin safe til hun kan dra tilbake. Klokkene osv. Så kan hun leie en Airbnb/korttidsleie på leilighet når hun kommer tilbake igjen frem til hun finner en ny plass å bo. Rami og Sidra har jo hver sin leilighet, kanskje de har safe? Jeg forstår så klart at det er kjipt, men dette finnes det jo faktisk en løsning på! Nå er hun ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen.(sorry) Planlegging er vel ikke hennes sterkeste side heller. Istedenfor for snabelsafari til Paris, burde hun ha reist til Dubai. Fikset det hun måtte , så reist tilbake til Europa. Men når man stikker hue i jorda og venter på bedre tider. Blir det bare værre. 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:55 #29916 Skrevet i går, 09:55 (endret) «Mitt elskede Dubai». « mitt elskede Dubai som jeg vil bo resten av mitt liv..» bla bla bla… ja det er jævlig kjipt å mulig miste huset nå osv, men realiteten er at Isabel er livredd for å havne i en situasjon nå der hun blir tvunget til å flytte på seg og dermed måtte betale inntektskatt.. hva skjer da? Da må hun endre hele livsstilen sin og forbruket.. Det er DET som skremmer henne! Ikke rart hun ligger våken om nettene! Endret i går, 09:58 av Tuppenoglillemor12 1 12
LastebilZara Skrevet i går, 09:56 #29917 Skrevet i går, 09:56 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Vet du at hun blir svartelistet når hun er forhindret for å møte pga krig? Nå begynner både innlegget og innlegget personen svarer på med ordet LURER på, så ingen av de skriver noe som helst om at de VET. At du orker....... har latt være å kommentere alle innlegg fra deg, men det her var vel å lete etter noe å kjøre de vanlige kommentarene fra deg vel? 2 8
agent Skrevet i går, 09:59 #29918 Skrevet i går, 09:59 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Vet du at hun blir svartelistet når hun er forhindret for å møte pga krig? Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. 1 1 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 10:00 #29919 Skrevet i går, 10:00 agent skrev (Akkurat nå): Hvis du klarer å lese, så lurer jeg på. Kunne sikkert ha satt inn ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Så det hadde blitt lettere for deg å skjønne. 😂😂😂 2 2
agent Skrevet i går, 10:02 #29920 Skrevet i går, 10:02 LastebilZara skrev (5 minutter siden): Nå begynner både innlegget og innlegget personen svarer på med ordet LURER på, så ingen av de skriver noe som helst om at de VET. At du orker....... har latt være å kommentere alle innlegg fra deg, men det her var vel å lete etter noe å kjøre de vanlige kommentarene fra deg vel? Takk for støtten ❤️ 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå