Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eplemose skrev (27 minutter siden):

James var formel-1 fyren? Trodde han var på love Island eller noe sånt jeg. Eller er det ikke en formel-1 fører vi snakker om?

De var vel bare på et Formel1 løp sammen i Dubai. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok da er det avklart da eller? Det er voldemort..  🚩🥳 Good luck girl☺️🚩

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
LastebilZara skrev (4 minutter siden):

De var vel bare på et Formel1 løp sammen i Dubai. 

Formel 1, det har jeg ikke fått med meg???

Når???

Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Formel 1, det har jeg ikke fått med meg???

Når???

James = dubaigjøken

Jack = Voldemort 

Det er Voldemort hun er sammen med i Paris.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Ok da er det avklart da eller? Det er voldemort..  🚩🥳 Good luck girl☺️🚩

Hvis dette er jack, hvordan i all verden skal hun forklare han inn i " varmen" igjen..han lyse jo rødt flagg, og ikke minst alt det stygge som er blitt sagt begge veier..  hjelpes..  men hun er jo ikke akkurat den skarpeste på kjærlighets fronten..  trenger jo bare lovebombing og lux så er hun der😅

• Nyttig 3
Skrevet

Ble skikkelig skuffet på hennes vegne.. den lange reisen hun har hatt for å lande og bearbeide alt, så BAM, alt er borte… 

• Liker 5
Skrevet
Tippsi skrev (13 minutter siden):

Hvis dette er jack, hvordan i all verden skal hun forklare han inn i " varmen" igjen..han lyse jo rødt flagg, og ikke minst alt det stygge som er blitt sagt begge veier..  hjelpes..  men hun er jo ikke akkurat den skarpeste på kjærlighets fronten..  trenger jo bare lovebombing og lux så er hun der😅

Etter alt han sa om henne så lyser jo hun enda meir som et rødt flagg en han😅men dette er tragisk.

• Nyttig 8
Skrevet
Eplemose skrev (6 minutter siden):

Ble skikkelig skuffet på hennes vegne.. den lange reisen hun har hatt for å lande og bearbeide alt, så BAM, alt er borte… 

Går ikke an å «fixe» henne dessverre.. ikke når hun selv ikke ønsker det. Dessverre 🙄 Tror også lite på at hun går til psykolog. Og familien oppi dette? Hvor er støtten og hvor er ballene deres?😳 Nei huff… tragisk dessverre 😔

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

James = dubaigjøken

Jack = Voldemort 

Det er Voldemort hun er sammen med i Paris.. 

Jepp, disse 2 har jeg kontroll på, ble litt forvirret ang. formel 1🤣

Tror avsløringen av Jack er nøye planlagt, med tanke på all informasjon hun har fortalt.

Når hun reiste 

Hvor hun reiste 

Hvor de skulle bo osv

Veldig kleint hele greia

Screenshot_20260316_171346_Snapchat.jpg

• Nyttig 3
Skrevet
Eplemose skrev (34 minutter siden):

Enig.. uff.. kunne det ikke vært en formel 1 fører heller da 😅 Lewis hamilton eller noe 🥹 nedtur.. 

Men når jeg tenker meg om så er det en god stund siden hun har snakket om voldemort på snap… 

Hvordan kan et fremmed menneskes valg av partner være nedtur for deg??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Se for deg overskrift i VG: «Raad funnet kjærligheten med mannen hun hatet..»👀🤡

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan et fremmed menneskes valg av partner være nedtur for deg??

Haha du må slutte nå..  Begynner  å bli komisk det du driver på med her inne😂Hva gjør du egentlig på dette forumet? Hvorfor gidder du å henge her?🤔

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg livet hennes før Dubai, men om det er denne Jack som er kjæresten så er vel det lenge siden de var sammen sist? Folk forandrer seg, de blir eldre og mer modne. Om de hadde et stygt brudd så har de nok jobbet seg gjennom det hvis de har funnet sammen igjen. Vi skal ikke bare være glad på vegne av kjærligheten da?

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Haha du må slutte nå..  Begynnef å bli komisk det du driver på med her inne😂

Du skulle ikke svare meg mer. Det holdt ikke et døgn engang 😂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke fått med meg livet hennes før Dubai, men om det er denne Jack som er kjæresten så er vel det lenge siden de var sammen sist? Folk forandrer seg, de blir eldre og mer modne. Om de hadde et stygt brudd så har de nok jobbet seg gjennom det hvis de har funnet sammen igjen. Vi skal ikke bare være glad på vegne av kjærligheten da?

Du sier det jo selv her når du skriver du ikke kjenner til fortiden hennes..  Og alt hun har lirt utav seg ang dette 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du skulle ikke svare meg mer. Det holdt ikke et døgn engang 😂

Jeg velger mine svar med omhu 😉😘

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (23 timer siden):

Jeg har ikke fått med meg livet hennes før Dubai, men om det er denne Jack som er kjæresten så er vel det lenge siden de var sammen sist? Folk forandrer seg, de blir eldre og mer modne. Om de hadde et stygt brudd så har de nok jobbet seg gjennom det hvis de har funnet sammen igjen. Vi skal ikke bare være glad på vegne av kjærligheten 

Skrevet

Nei aner ikke hva som skjedde med mitt innlegg 

sorry verken ene eller andre skulle ikke blitt sitert der 

• Liker 1
Skrevet

Når jeg leser nedover innleggene her så slår det meg en ting: 

Hvor mye og hva en person, i dette tilfellet Isabel kan si og folk tror blindt på det. 
Jeg vet ingenting om henne fra tidligere annet enn det jeg har lest her og Voldemort «kjenner» jeg kun herfra og litt fra snappen hennes. 
For alt vi vet, så kan alt  vært content fra deres side helt fra det ble slutt mellom de. Kanskje de ble enige om en feller skittkasting mot hverandre for å skape blest. Kanskje de egentlig har vært venner hele tiden? Kanskje de har vært sammen igjen en stund? Kanskje han er berømmelige naboen? 

Det jeg vil frem til, er at influensere kan si hva de vil og lev ett liv på snap og leve et totalt annet liv i virkeligheten. Tror Isabel er et godt eksempel på det. Bare det genererer penger så gjør de det som må til. Selv om mange tror det, så kjenner ingen av oss Isabel, enkelt og greit. 
Hennes elsklinger og bestevenninner er så altfor naive. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker at hun ikke har vært forelsket siden sist hun var med Jack, som hun har nevnt mange ganger nå. Så kan både han å hun ha endret seg siden de hadde så mye hat så var det mye følelser inni bildet, å mye blir sagt på Isabel i affekt pga redsel,traumer, opplevelser. Vet selv jeg har sagt ting jeg ikke egentlig meiner men ble sagt i fortvilelse under en situasjon. Samt Isabel er veldig til å gi contens å så vi vet jo ikke om alt som ble sagt er sant heller om Jack 

jack har jo hatt samme profilbildet sitt me Gucci hele tiden også. Så så mye hat har d nok ikke vært heller 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...