smiiiley Skrevet søndag kl. 20:41 #29701 Skrevet søndag kl. 20:41 (endret) Ellie25 skrev (11 minutter siden): Her om dagen nevnte hun at hun ikke følte seg så bra og at hun syntes hun så ut som en hest den dagen. Husker ikke ordrett hva hun sa men hun sa i hvertfall det med hest. Det har hun jo blitt kalt her og på Jodel. Kjente det stakk litt da hun sa det. Trist. Hun leser garantert her inne og/eller på Jodel. Huff, sa hun det om seg selv? Det viser jo gang på gang at slike kommentarer går innpå folk. Skjønner ikke helt at vi i 2026 ikke har lært at man ikke kommenterer på andre sitt utseende. Var vel pga slike kommentarer at hun ønsket å fikse tennene? Det er jo de som kommenterer slike ting, som også hyler ut om dårlig forbilde når de fikser på utseende. The irony 🤦🏻♀️ Endret søndag kl. 20:47 av smiiiley 4 1
smiiiley Skrevet søndag kl. 20:45 #29703 Skrevet søndag kl. 20:45 (endret) smiiiley skrev (4 minutter siden): Endret søndag kl. 20:46 av smiiiley Klarte å sitere meg selv 😂🤦🏻♀️
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:47 #29704 Skrevet søndag kl. 20:47 Markri skrev (14 minutter siden): Veeldig lite, er ganske stille der inne ..fikk søsteren min til å sjekke😅 er kun snakk om str på klærne, morsomme klipp av sist paris tur, merket hennes og at alle er så glad for at det går riktig retning Forn prinsessa vår mtp kjøp av huset…unnskyld villaen 😌 Du må på RaadSquad 2.0 om du skal få noe annet enn "blomster og lykke" poster. RS gruppa styres med jernhånd, ikke et skjevt ord får stå. 7
Fiin Skrevet søndag kl. 20:48 #29705 Skrevet søndag kl. 20:48 Tuppenoglillemor12 skrev (26 minutter siden): Hun har jo allerede endret seg mye etter januar… Enda mer ned i vekt, mer uthult i ansikt, enda mindre jordnær og glammer hver dag… Hun som sa at hun var så mye mer fornøyd uten sminke.. 🙄 Botoxen har også fått gjenforening med henne..🙄 Og plutselig dette brystet som må fikses på også, som hun oppdaget i januar, og når det skal fikses skal hun ta et lite løft også. Er det Jack som har fått henne til å gjøre det? 2
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:49 #29706 Skrevet søndag kl. 20:49 Fiin skrev (2 minutter siden): Og plutselig dette brystet som må fikses på også, som hun oppdaget i januar, og når det skal fikses skal hun ta et lite løft også. Er det Jack som har fått henne til å gjøre det? Skal ikke se bort i fra det med tanke på løftet. 1
Trueout Skrevet søndag kl. 20:53 #29707 Skrevet søndag kl. 20:53 Sunniva K skrev (10 minutter siden): Fy faen, OM det er Jack da😂😂😂 Ja det er 100% han. Skal spise de gamle joggeskoene mine om det ikke er det😂 3
Trueout Skrevet søndag kl. 20:57 #29708 Skrevet søndag kl. 20:57 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Skal ikke se bort i fra det med tanke på løftet. Hadde ikke blitt forundret. Plutselig var det botox igjen, nye operasjoner i sikte og blitt enda tynnere. Tilfeldigvis akkurat i den tiden han kom inn i bildet🙄 En glemmer jo aldri sånne stygge ting som blir sagt om kroppen slik Jack gjorde. Så det har nok brent seg fast hos henne. 2 2
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 21:01 #29709 Skrevet søndag kl. 21:01 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Dama er jo syk med sf og du skriver her at dama har tydeligvis figur til klærne..? 😳 Nå ble jeg sjokkert…. Så trist å oppfordre til sf.. Du er jammen ikke snau! Dette var lavmål, selv for deg. Jeg tenker du skal være svært forsiktig med å betegne andre som pakk, en dag må du se deg selv i speilet og der er det ikke mye verdighet å finne. 3
Eplemose Skrevet søndag kl. 21:02 #29710 Skrevet søndag kl. 21:02 Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund..
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:16 #29711 Skrevet søndag kl. 21:16 (endret) Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): Du er jammen ikke snau! Dette var lavmål, selv for deg. Jeg tenker du skal være svært forsiktig med å betegne andre som pakk, en dag må du se deg selv i speilet og der er det ikke mye verdighet å finne. Hva??! Leste du innlegget her? Hva er dette for ett svar? Jeg skriver at det er trist å si at hun har figuren til klærne. Og dette er en dame som er svært syk!😳😔 Tror heller du må tenke deg om sånn du snakker til brukere her inne! Du skrev at «Hun har absolutt figur tilantrekkene sine selv om stilen ikke er helt hundre.» Endret søndag kl. 21:20 av Tuppenoglillemor12 4 1 4
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 21:16 #29712 Skrevet søndag kl. 21:16 Eplemose skrev (13 minutter siden): Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund.. Jaja, så lenge man ikke spekulerer, så…
Trueout Skrevet søndag kl. 21:16 #29713 Skrevet søndag kl. 21:16 (endret) Eplemose skrev (16 minutter siden): Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund.. Ja tenker også at hun plutselig har møtt på han. Virker jo rart at de plutselig skulle begynne å skrive til hverandre utav det blå, etter alt hatet mot hverandre siste årene🤔 Endret søndag kl. 21:19 av Trueout
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 21:20 #29714 Skrevet søndag kl. 21:20 Er jo en kjent sak at mange går tilbake til giftige forhold fordi det er noe som er kjent osv. de hadde det jo bra lenge sammen ifølge Isabel.
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 21:21 #29715 Skrevet søndag kl. 21:21 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Hva??! Leste du innlegget her? Hva er dette for ett svar? Jeg skriver at det er trist å si at hun har figuren til klærne. Og dette er en dame som er svært syk!😳😔 Tror heller du må tenke deg om sånn du snakker til brukere her inne! Jeg står helt for svaret mitt. Du spyr ut gørr om andre, men blir sjokkert når du får fakta i retur. 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:21 #29716 Skrevet søndag kl. 21:21 (endret) Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Jaja, så lenge man ikke spekulerer, så… Hvorfor kan man ikke finne teorier på ett diskusjonforum? Eller trenger du bevis igjen? 🤔 Endret søndag kl. 21:32 av Tuppenoglillemor12 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:22 #29717 Skrevet søndag kl. 21:22 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Jeg står helt for svaret mitt. Du spyr ut gørr om andre, men blir sjokkert når du får fakta i retur. Det gjør jeg vel slettes ikke! Når har jeg «spydd ut gørr» om andre brukere? 1 3
Snurris Skrevet søndag kl. 21:25 #29718 Skrevet søndag kl. 21:25 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Hvorfor kan man ikke spekulere på ett diskusjonforum? Eller trenger du bevis igjen? 🤔 https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ * Spekulasjoner eller ryktespredning. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:29 #29719 Skrevet søndag kl. 21:29 Når en bruker her inne skriver at Isabel har figuren til klærne når dama åpenbart har sf (veldig trist og alvorlig) så svarer jeg denne brukeren at det ikke er greit å skrive pga det kan oppmuntre til sf… Så får jeg dritt slengt mot meg?👀 Dette var da veldig merkelig… Jeg kommer ikke til å svare på kommentaren lengre fra deg @Hallepalle2 da dine kommentarer og svar til andre brukere er på grensen til aggressive.. 2 1 14
Margit777 Skrevet søndag kl. 21:31 #29720 Skrevet søndag kl. 21:31 vilas skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Must Litt utenom tema her også, men jeg tenker dette bilde hun la ut idag ikke er spesielt akseptert av disse muslimske menn ( reprise fra forrige Paris tur). Kanskje hun kan få en reaksjon på den utfordrende oppførselen sin. Og i tillegg, hvilken mann har så liten pi... ( utstyr) at de kommer inn i dette kaninhullet. Hun har jo så herlige snabelsafarier har hun sagt uante ganger.🙂🙂( Fy den var stygg av meg) Hengerumpe i trusa allerede?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå