Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trueout skrev (1 minutt siden):

Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. 

ja, det er ikke bra. Får håpe vi ikke ser en enda tynnere Isabel etterhvert.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dette er ett spill for galleriet? At de har inngått en kontrakt med en serie eller noe? For enorme summer penger..  idk. Noe Må det være, for jeg nekter å tro dette er ekte..😂

• Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

ja, det er ikke bra. Får håpe vi ikke ser en enda tynnere Isabel etterhvert.

Nei syns hun har blitt farlig tynn nå...Tror ikke han bidrar positivt til SF hennes😔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Kanskje dette er ett spill for galleriet? At de har inngått en kontrakt med en serie eller noe? For enorme summer penger..  idk. Noe Må det være, for jeg nekter å tro dette er ekte..😂

😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Du sier noe der, det kan jo meget mulig være tilfellet.

For det er vanskelig å tro at hun frivillig går tilbake til en fyr som har vært så kjip med henne.

• Liker 4
Skrevet
Trueout skrev (2 minutter siden):

Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. 

Hun har jo allerede endret seg mye etter januar… Enda mer ned i vekt, mer uthult i ansikt, enda mindre jordnær og glammer hver dag… Hun som sa at hun var så mye mer fornøyd uten sminke.. 🙄 Botoxen har også fått gjenforening med henne..🙄

• Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Ett ord: flaut!🤡 Hbordan i helvete skal hun forklare dette?🤔🙈 Er ikke lite dritt hun har soydd ut om han..  Og i tillegg er det drit flaut for de begge når hunntidkigere har innrømmet å lyve pga fasaden osv.. at hun betalte alt mens de later som om det var han… Flaut!

Raad menigheten går vel heeelt av skaftet når det kommer ut at det er han🙈🤣 Ja en ting er liksom om hun hadde slengt litt dritt rett etter bruddet, men det har jo vært såå mye som har kommet frem over flere år på de teatimes'a hennes. Jeg hadde blitt oppriktig flau om jeg hadde blitt sammen med noen jeg har slengt dritt om i flere år iallefall🙄

• Nyttig 4
Skrevet

Er jo i hvertfall ikke noe tvil om at han er en del av serien. Så spørs det om hans reveal først kommer da. Det gir vel best publikum på serien. 

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Ett ord: flaut!🤡 Hbordan i helvete skal hun forklare dette?🤔🙈 Er ikke lite dritt hun har soydd ut om han..  Og i tillegg er det drit flaut for de begge når hunntidkigere har innrømmet å lyve pga fasaden osv.. at hun betalte alt mens de later som om det var han… Flaut!

DERFOR skal man aldri tro på noe som helst på some, «provider» tullet, hvem veit om det stemmer alle de damene på some som sier at de har en «provider husband», Isabel er jo et godt eksempel. Og det er vel kjent at rike menn helst gifter seg med classy kvinner, som kler seg ordentlig og ikke snakker om snabelsafarier på some, så ikke rart at hun aldri fikk det til å finne en provider. 

• Nyttig 3
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Er jo i hvertfall ikke noe tvil om at han er en del av serien. Så spørs det om hans reveal først kommer da. Det gir vel best publikum på serien. 

🎯 Dette er nok planlagt lenge tenker jeg..  Men rart «naboen» har vært i bilde helt opp til nyttår da?🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Hun har jo allerede endret seg mye etter januar… Enda mer ned i vekt, mer uthult i ansikt, enda mindre jordnær og glammer hver dag… Hun som sa at hun var så mye mer fornøyd uten sminke.. 🙄 Botoxen har også fått gjenforening med henne..🙄

Ja hun har det. Tenkte på det når hun sto ute i den kåpa der han filmet henne på sbap tidligere i dag. Kunne lett tippet der at hun var 40-45 år slik hun ser ut nå. Trist! Håper hun snart får den hjelpen hun så sårt trenger.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Du sier noe der, det kan jo meget mulig være tilfellet.

For det er vanskelig å tro at hun frivillig går tilbake til en fyr som har vært så kjip med henne.

fikk du ikke med deg alt han sa om henne? det høres jo verre ut en det hun sa om han.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (Akkurat nå):

Ja hun har det. Tenkte på det når hun sto ute i den kåpa der han filmet henne på sbap tidligere i dag. Kunne lett tippet der at hun var 40-45 år slik hun ser ut nå. Trist! Håper hun snart får den hjelpen hun så sårt trenger.

Tror neppe hun ønsker hjelp jeg… ellers hadde hun fått dette for lenge siden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (3 minutter siden):

Blir vel avslørt i første episode slik at seertallene skal eksplodere resten av serien.

• Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Så de går frivillig tilbake til hverandre og later som at de er i forhold igjen, for en serie? også skal de gå fra hverandre etter filminga er over? det er veldig rar tanke. 

• Nyttig 1
Skrevet
Maia92 skrev (1 minutt siden):

fikk du ikke med deg alt han sa om henne? det høres jo verre ut en det hun sa om han.

Ja.. og det stemmer jo på en prikk det som vi ser av henne ihvertfsll.. Her må det nok være penger involvert.  Og MYE penger. Influensere selger sjela si for alt så lenge det er penger involvert .

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia92 skrev (Akkurat nå):

Så de går frivillig tilbake til hverandre og later som at de er i forhold igjen, for en serie? også skal de gå fra hverandre etter filminga er over? det er veldig rar tanke. 

Jeg aner ikke…. Hele denne greia virker bare rar.. Filmcrew på slep rundt samme tidspunkt rosegjøken kom inn i bilde.. osv 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden):

Lurer på hva som skjer i disse dager på denne RS gruppa mtp Jack osv😅

Veeldig lite, er ganske stille der inne ..fikk søsteren min til å sjekke😅 er kun snakk om str på klærne, morsomme klipp av sist paris tur, merket hennes og at alle er så glad for at det går riktig retning Forn prinsessa vår mtp kjøp av huset…unnskyld villaen 😌

• Liker 2
Skrevet

Her om dagen nevnte hun at hun ikke følte seg så bra og at hun syntes hun så ut som en hest den dagen. Husker ikke ordrett hva hun sa men hun sa i hvertfall det med hest. Det har hun jo blitt kalt her og på Jodel. Kjente det stakk litt da hun sa det. Trist. Hun leser garantert her inne og/eller på Jodel. 

• Liker 3
Skrevet
Markri skrev (1 minutt siden):

Veeldig lite, er ganske stille der inne ..fikk søsteren min til å sjekke😅 er kun snakk om str på klærne, morsomme klipp av sist paris tur, merket hennes og at alle er så glad for at det går riktig retning Forn prinsessa vår mtp kjøp av huset…unnskyld villaen 😌

Synes det er så fascinerende at hun har en fan-gruppe på Facebook 😂 Hvem er disse menneskene som er medlem der? Synes det er så spess 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...