vilas Skrevet 11 timer siden #29581 Skrevet 11 timer siden (endret) Litt utenom tema her. Men jeg mistenker også denne Linda - eiendomshjelper. at hun sier alt er så ok og trygt i Dubai for I å komme dit nå . For hun taper vel sin kommisjon på mellom 2-5 % på godkjent salg på Villa til I. Endret 2 timer siden av vilas 2 4
Trueout Skrevet 11 timer siden #29582 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (5 minutter siden): Hun har bekreftet d på ett spørsmål fra noen. Noe så flaut🙈 Hvem tror hun at hun er? Mye større kjendiser enn henne har ikke det en gang...Er det så plagsomt for henne at småripsa kommer løpende og ber om selfie? Er de ikke de såkalte bestevennene hennes da?😂 1 3
LastebilZara Skrevet 11 timer siden #29583 Skrevet 11 timer siden Tenk om Snapchat ikke hadde eksistert, lurer på hvor mye I hadde tjent uten snap 🤔🤔 4 2
Trueout Skrevet 11 timer siden #29584 Skrevet 11 timer siden LastebilZara skrev (1 minutt siden): Tenk om Snapchat ikke hadde eksistert, lurer på hvor mye I hadde tjent uten snap 🤔🤔 Det tror jeg ikke hadde vært noe mere enn en vanlig inntekt gitt... Hadde det ikke vært for snap, så hadde hun heller ikke fått reklamert for Ivorie på den måten hun gjør nå.
LastebilZara Skrevet 10 timer siden #29585 Skrevet 10 timer siden Trueout skrev (15 minutter siden): Det tror jeg ikke hadde vært noe mere enn en vanlig inntekt gitt... Hadde det ikke vært for snap, så hadde hun heller ikke fått reklamert for Ivorie på den måten hun gjør nå. Tenker det samme. Hun har hatt vanvittig flaks. Hun skal selvfølgelig også ha kred for at hun har skjønt hva folk vil ha. Hun knakk den koden for å si det sånn. Jeg droppa serier på senga til fordel for å følge I på snap. Har fått meg mange gode lattere, og syns hun bjuder på, men den siste tiden hopper jeg over mesteparten, og har fått meg en annen favoritt. Det blir for mye "at the moment" og villa villa bla bla bla. Dessuten ble det helt feil at hun "forsvant" for så å være gifteklar på en to tre😜 Tenker at å holde rosegjøken hemmelig når det er så seriøst som hun påstår, syns jeg blir feil når "alle" likevel vet hvem han er, om det er Jack da, og han vet jo hva han har gått til. Jeg klarer ikke la være å tenke at hun nå betaler for alt, mens han bruker pengene på roser og gaver. Uten at jeg vet hvor mye han tjener🙈 klarer ikke å tro at han har blitt multimillionær på klær? Selges de noe annet sted enn hans egen nettbutikk? Ble bla bla bla det her og 😂 2 4
Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #29586 Skrevet 10 timer siden Selungen skrev (På 13.3.2026 den 16.56): Fint bilde det .. fra 2023.. hvorfor grave fram d? Vel 2023 ? Er det ikke litt rart med et slikt bilde hvis man er skilt i flere år ? 1 3
Trueout Skrevet 10 timer siden #29587 Skrevet 10 timer siden LastebilZara skrev (11 minutter siden): Tenker det samme. Hun har hatt vanvittig flaks. Hun skal selvfølgelig også ha kred for at hun har skjønt hva folk vil ha. Hun knakk den koden for å si det sånn. Jeg droppa serier på senga til fordel for å følge I på snap. Har fått meg mange gode lattere, og syns hun bjuder på, men den siste tiden hopper jeg over mesteparten, og har fått meg en annen favoritt. Det blir for mye "at the moment" og villa villa bla bla bla. Dessuten ble det helt feil at hun "forsvant" for så å være gifteklar på en to tre😜 Tenker at å holde rosegjøken hemmelig når det er så seriøst som hun påstår, syns jeg blir feil når "alle" likevel vet hvem han er, om det er Jack da, og han vet jo hva han har gått til. Jeg klarer ikke la være å tenke at hun nå betaler for alt, mens han bruker pengene på roser og gaver. Uten at jeg vet hvor mye han tjener🙈 klarer ikke å tro at han har blitt multimillionær på klær? Selges de noe annet sted enn hans egen nettbutikk? Ble bla bla bla det her og 😂 Enig! Veldig mye flaks, samt at hun selfølgelig har knekt noen koder som du sier. Tenker det med Jack spares jeg, for å kunne avsløre det i hva enn det er de spiller inn av program/serie. Er nok nøye planlagt slik som alt annet😂 Det ligger penger bak som motiv for det meste. Ser bare på snap'n hennes sporadisk. Likte henne godt før når hun var mindre kjent og mere "nedpå" Nå syns jeg hun har blitt veldig stormannsgal, og at at det går veldig mye i det samme på snap. Iskaffe, take away og å gå rundt i nattkjole hele dagene... 6 1
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #29588 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (6 timer siden): Litt utenom tema her. Men jeg mistenker også denne Linda - eiendomshjelper. at hun sier alt er så ok og trygt i Dubai for I å komme dit nå også. For hun taper vel sin kommisjon på mellom 2-5 % på godkjent salg på Villa til I. Tenker det samme! Er nok kun derfor, gå glipp av et slik salg liksom.. 1 1
Hallepalle2 Skrevet 4 timer siden #29589 Skrevet 4 timer siden Hasse29 skrev (11 timer siden): Har du noen gang følt behovet for VIP behandling på flyplassen?😂 Om det er lommerusk for henne, hva har det med saken å gjøre? Kvalmt og flaut at hun bestiller det uansett🤣🤣🤣🤣 Jævlig høye tanker om seg selv da. Viktig å føle seg mere spesiell og betydelig enn man er🙈 Ja, det hadde jeg absolutt takket ja til på de lengste reisene mine. Virker helt vidunderlig. Hasse29 skrev (11 timer siden): Hadde ikke tenkt tanken en gang, selv om jeg hadde hatt mye penger..... Men det er jo bare din mening. Hvorfor provoserer det deg så veldig at andre har andre ønsker? Tror du at du har fasit på hva som er greit? Hasse29 skrev (11 timer siden): Mye bedre det😂👌Er bare så kvalmt at en har behov for å sitte og skryte av det. En ting er hva hun gjør, men normale folk har da ikke behov for å fortelle om det🙈 Må jo føle seg spesiell "dronninga" vettu Hun bruker vel loungen hver gang hun reiser. Det er litt av imaget, vet du. Alt skal være lyx. Hasse29 skrev (11 timer siden): Ja ikke sant?😂 Må jo bruke 10 min med skryting på story om det. De som faktisk er veldig kjente folk med mye penger, har ikke behov for å skryte av slikt🙈 Som sagt, kontent. 1 4
Cami9 Skrevet 4 timer siden #29590 Skrevet 4 timer siden Justlooking skrev (7 timer siden): Tror hun at hun er viktigere enn endre mye større kjendiser i Norge som ikke bruker livvakt? Det er vel kun toppolitikerne som har livvakt, selv ikke Listhaugs hadde det da hun ble forfulgt av noen som slang veldig med leppa . Tror hun er GIO😆 Eller Kim K, man trenger vel ikke dra fra VIP-terminal når man tar med tlf på do når man bæsjer, det er ikke så veldig klasse… 1 3
Trueout Skrevet 4 timer siden #29591 Skrevet 4 timer siden Cami9 skrev (2 minutter siden): Tror hun er GIO😆 Eller Kim K, man trenger vel ikke dra fra VIP-terminal når man tar med tlf på do når man bæsjer, det er ikke så veldig klasse… 😂😂😂 1
Pigaloppa Skrevet 3 timer siden #29592 Skrevet 3 timer siden Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Kan ligge andre grunner til grunn og. Om moren får penger til eiendom så må hu dele det med ektemannen sin. Og ved død så har hun 3 søsken som kan kreve sitt. Kjøper Isabel selv så er det fortsatt hennes Barna hennes er vel før brødrene i arverekken? Her i Norge er det jo sånn
Trueout Skrevet 2 timer siden #29593 Skrevet 2 timer siden (endret) Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Barna hennes er vel før brødrene i arverekken? Her i Norge er det jo sånn Ja de er det. Er ikke hun skilt også da? Da er vel heller ikke ektemann et tema. Livsarvinger (første arvegangsklasse): Avdødes barn kommer først. Både fellesbarn, særkullsbarn og adopterte barn stiller likt. Ektefelle/Samboer: Hvis det ikke er barn, eller i kombinasjon med barn, har ektefelle en lovbestemt del av arven (normalt 1/4 hvis det finnes barn, ellers mer). Andre arvegangsklasse: Dersom avdøde ikke har barn, arver foreldre, og deretter deres barn (søsken). Endret 2 timer siden av Trueout 1
Mainecoon Skrevet 2 timer siden #29594 Skrevet 2 timer siden Bildet Jack la ut for litt siden, som mest sannsynlig kom fra den ene villaen. Hadde han oransje telefon der? Jeg mener å huske det. Men bildet er slettet nå. Ser på siste bildet til Isabel at ny typen har oransje telefon. 2
Aristokrat1 Skrevet 2 timer siden #29595 Skrevet 2 timer siden Pigaloppa skrev (34 minutter siden): Barna hennes er vel før brødrene i arverekken? Her i Norge er det jo sånn Siktet til Isabell sine søsken😅 1
Cami9 Skrevet 2 timer siden #29596 Skrevet 2 timer siden Mainecoon skrev (9 minutter siden): Bildet Jack la ut for litt siden, som mest sannsynlig kom fra den ene villaen. Hadde han oransje telefon der? Jeg mener å huske det. Men bildet er slettet nå. Ser på siste bildet til Isabel at ny typen har oransje telefon. Lagt ut hvor? Har han på IG, men ligger nada nytt der
Trueout Skrevet 2 timer siden #29597 Skrevet 2 timer siden Cami9 skrev (2 minutter siden): Lagt ut hvor? Har han på IG, men ligger nada nytt der Var noen som skreiv at det var lagt ut på klesmerke hans sin insta, så tror ikke det var på den private konto'n 1
lotti__s Skrevet 1 time siden #29598 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (55 minutter siden): Var noen som skreiv at det var lagt ut på klesmerke hans sin insta, så tror ikke det var på den private konto'n Hva heter den kles Merke kontoen hans igjen?
Selungen Skrevet 1 time siden #29599 Skrevet 1 time siden Cami9 skrev (1 time siden): Lagt ut hvor? Har han på IG, men ligger nada nytt der
Selungen Skrevet 56 minutter siden #29600 Skrevet 56 minutter siden Mainecoon skrev (1 time siden): Bildet Jack la ut for litt siden, som mest sannsynlig kom fra den ene villaen. Hadde han oransje telefon der? Jeg mener å huske det. Men bildet er slettet nå. Ser på siste bildet til Isabel at ny typen har oransje telefon. Hvilken siste bilde til I ser du en orange telefon? stemmer at han har orange 17 iPhone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå