agent Skrevet 4 timer siden #29481 Skrevet 4 timer siden Tenkeselv skrev (2 timer siden): Her sier vi det til alt fra tyvpakk, folk som vandaliserer, ja stort sett om folke som gjør noe som for de fleste ikke føles moralsk riktig osv. Så ikke et rasistisk skjellsord her, men et ord man bruker for å beskrive kyniske mennesker ( vet ikke om det er rette ordet jeg , men sånn ca🙈) Jeg har aldri brukt ordet pakk om Isabel eller familien, men jeg antar at de da nok har siktet til den kynisk og manipulerende delen i forhold til følgere osv. Dette med å spille på Shiroq når det trengs å løftes opp igjen, det farlige båndet hun later som om følgerne er... bestevenner osv. For de som hun melker for alt det er verdt er også disse "slemme" som hun påstår stalker henne osv, det er nettopp hennes bestevenner. Hun er kynisk fordi hun bryr seg nada om et eller to mennesker virkelig tar dette bestevenn greiene på blodig alvor å derfor oppsøker henne. Nei da er det jo selvsagt ikke endel av jentegjengen, da er det Haters. Å hvis det er vinklingen enkelte bruker med ordet pakk her inne, så må jeg innrømme at jeg kunne sagt noe i duren "det er så typisk sånt kynisk pakk som influencere er". Fordi jeg synes kyniske mennesker som spiller på andre mennesker rett og slett er lavmål og pakk, influensere eller ikke Eksempel: Familien Raad er manipulerende influenser PAKK.🫣 1 6
agent Skrevet 3 timer siden #29482 Skrevet 3 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Ser virkelig disse to på seg selv som voksne oppegående mennesker? Legge ut et brudd fullt av forakt og nærmest hat mot hverandre, i full offentlighet? Er noe av det mest barnslige ever. Og hvordan er det mulig at de per idag ikke kan få nok av hverandre, hvis ikke denne lovestoryen har pågått over lengre tid? Isabel kan overhodet ikke ha forandret seg over natten, for ALT skulle jo foregå på hennes premisser! Skal bli meget interessant å se hvordan hun skal ro seg ut av dette. 🍿😂🍿 2 1
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #29483 Skrevet 3 timer siden (endret) Hallepalle2 skrev (31 minutter siden): De fleste av oss hadde vel reist hjem og fikset ting gratis heller enn å betale i dyre dommer? Hvorfor setter du en annen standard til denne familien? Far er vel norsk statsborger. Jeg har ikke fått alt i hendene av den norske staten! Jeg jobber og betaler min skatt. Det er forskjellen. Endret 3 timer siden av Sveits35 2 1 12
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29484 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): Norsk ditt og norsk datt.. 🙄 De vil aldri blir norske. De har ett helt annet tankesett enn oss. Ser du ikke det mtp oppførselen deres!? Er han norsk statsborger?
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #29485 Skrevet 3 timer siden (endret) Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Er han norsk statsborger? Hva er poenget ditt? At multimillionæren sender faren fra Dubai for gratis behandling i Norge med brukket nese. Du ser ikke at det er absurd? Endret 3 timer siden av Sveits35 1 12
refill Skrevet 3 timer siden #29486 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (6 timer siden): Det med at I ser ut som ett hesteansikt etter alle innsprøytinger,så var vel det skrevet på Jodel ,og at hun er blitt så tynn i ansiktet de siste mnd. Ingen her inne som har skrevet d av seg selv. Det har absolutt vært skrevet her inne og jo.
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29487 Skrevet 3 timer siden Sveits35 skrev (Akkurat nå): Hva er poenget ditt? At multimullionæren sender faren fra Dubai for gratis behandling i Norge med brukket nese. Du ser ikke at det er absurd? Poenget mitt er å spør om han er norsk statsborger. I såfall har han all rett til å benytte seg av det norske helsevesenet. At noen på nett får neller av det er helt irrelevant. Og litt gøy. 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #29488 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Reiseforsikring vet de ikke hva er…. 🙄 Husker du Rami også som dro på ferie i flere uker uten reiseforsikring..? Han fikk mange kommenterer på dette! De er litt «low life» om jeg får si det… 👀 Han hadde flyttet forsikringene sine til et nytt selskap og det nye selskapet hadde ikke opprettet reiseforsikringen. Han hadde ikke tenkt på å sjekke, bare regnet med at det var i orden. Han fant ut av det den gangen bagasjen deres forsvant og han ringte forsikringsselskapet for å høre hva han skulle gjøre. Da sa de at det hadde skjedd en feil og at ikke forsikringen var i orden. Han ordnet det med en gang, men det hjalp jo ikke for den tapte bagasjen. Tuppenoglillemor12 skrev (45 minutter siden): Jeg blir provosert, ja! Er ikke i mot at innvandrere kommer hit men da må de for pokker bidra til samfunnet! Aldri om mora eller faren har jobba her i landet… ikke en dag! 😡 Da har de heller ingenting her å gjøre… ikke er de integrert heller etter så mange år.. fysj! Moren har blant annet jobbet som vaskehjelp, faren er jeg usikker på. 2
Hasse29 Skrevet 3 timer siden #29489 Skrevet 3 timer siden "Fikk en helt annen motivasjon for jobb og karriere når jeg flytta fra Norge" Ææææ.....Gjør hun så mye annet i Dubai enn hun gjør her i Norge??🙄 Spør for en venn😂 4 7
Maia92 Skrevet 3 timer siden #29490 Skrevet 3 timer siden Jeg tenkte på det mest randome, det er at Isabel har sagt såå mange ganger at Maldivene gjøken er det beste ligget hun har hatt, “fremfor” alle, jack har mest sannsynlig fått det med seg🫠. Mye som blir kasta midt i fleisen på han stakkaren der altså💀. 6
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #29491 Skrevet 3 timer siden Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Poenget mitt er å spør om han er norsk statsborger. I såfall har han all rett til å benytte seg av det norske helsevesenet. At noen på nett får neller av det er helt irrelevant. Og litt gøy. Om du hadde lest tråden det siste døgnet, noe jeg tror du har, så vet du at spørsmålet er irrelevant. 3 3
agent Skrevet 2 timer siden #29492 Skrevet 2 timer siden Hasse29 skrev (11 minutter siden): "Fikk en helt annen motivasjon for jobb og karriere når jeg flytta fra Norge" Ææææ.....Gjør hun så mye annet i Dubai enn hun gjør her i Norge??🙄 Spør for en venn😂 😂🙈😂 5
smiiiley Skrevet 2 timer siden #29493 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Jeg blir provosert, ja! Er ikke i mot at innvandrere kommer hit men da må de for pokker bidra til samfunnet! Aldri om mora eller faren har jobba her i landet… ikke en dag! 😡 Da har de heller ingenting her å gjøre… ikke er de integrert heller etter så mange år.. fysj! Høres ut som du har full kontroll på alt som de har foretatt seg siden de kom til norge for…over 30 år siden? 🙈 aplaus! 1 3
Sharp75! Skrevet 2 timer siden #29494 Skrevet 2 timer siden Når man ikke trodde en tråd på Kvinneguiden kunne blir verre. 1 1
Natu Skrevet 2 timer siden #29495 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Hva jobber Shehed med?🤔 Jeg skrev at de har hatt. Shehed jobbet som lærer bla.
Hasse29 Skrevet 2 timer siden #29496 Skrevet 2 timer siden Natu skrev (7 minutter siden): Jeg skrev at de har hatt. Shehed jobbet som lærer bla. Hadde vel omtrent 10-20% stilling når hun bodde på Jessheim. Hun har vel aldri hatt noen 100% jobb eller i nærheten av det de siste årene iallefall....I tilegg har det jo også vært sykemelding på sykemelding...... 10
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #29497 Skrevet 2 timer siden Sharp75! skrev (15 minutter siden): Når man ikke trodde en tråd på Kvinneguiden kunne blir verre. Har sett verre tråder. 2
Hallepalle2 Skrevet 2 timer siden #29498 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (35 minutter siden): Om du hadde lest tråden det siste døgnet, noe jeg tror du har, så vet du at spørsmålet er irrelevant. Jeg har lest litt her og der. Det er selvsagt relevant om han er norsk statsborger når han reiste til Norge for behandling av skade. Men ingen vil svare på det. Tro hvorfor?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #29499 Skrevet 2 timer siden (endret) smiiiley skrev (42 minutter siden): Høres ut som du har full kontroll på alt som de har foretatt seg siden de kom til norge for…over 30 år siden? 🙈 aplaus! Ingen av de der har noengang klart eller evnet å holde på en 100% jobb.. Tell Me i’m wrong?🤔🙄 Latere familie skal man lete lenge etter.. Endret 2 timer siden av Tuppenoglillemor12 2 10
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #29500 Skrevet 2 timer siden Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Jeg har lest litt her og der. Det er selvsagt relevant om han er norsk statsborger når han reiste til Norge for behandling av skade. Men ingen vil svare på det. Tro hvorfor? Alle vet at han er det etter 25 år i Norge! Har du meninger å komme med, eller er du kun her for å kverulere og ha det « gøy». 2 1 5
Fremhevede innlegg