agent Skrevet 13. mars #29441 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (1 time siden): Hva folk tror er en ting, men nå svarte jeg på et innlegg hvor vedkommende skrev at det var bevist at det er J, fordi noen visstnok har sett IR på beachclub med J.. men uten bilde er ikke det noe bevis. Hva er det med deg å bevis. Dette er ett forum som man skravler og sladrer om alt, ikke en rettssal. Hvorfor bli så opprørt hvis noen har sett dem sammen. 6 5
Ellie25 Skrevet 13. mars #29442 Skrevet 13. mars Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er Jack jeg. Er det noe som taler i mot det da? Spent på når hun går ut med det og hvordan hun forklarer for RS at hun er blitt sammen med Voldemort igjen 😅🙃 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29443 Skrevet 13. mars agent skrev (10 minutter siden): Hva er det med deg å bevis. Dette er ett forum som man skravler og sladrer om alt, ikke en rettssal. Hvorfor bli så opprørt hvis noen har sett dem sammen. Helt riktig! Dette er ett skravle og diskusjonsforum ikke Oslo tingrett😅 9 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29444 Skrevet 13. mars Ellie25 skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er Jack jeg. Er det noe som taler i mot det da? Spent på når hun går ut med det og hvordan hun forklarer for RS at hun er blitt sammen med Voldemort igjen 😅🙃 Er nok han ja.. «alt» peker på det.. 2
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29445 Skrevet 13. mars Carrot skrev (1 time siden): åh himmel, hvis min eksmann poster bilde på det som var vår bryllupsdag i 2000 i år at "det er vår 26 års bryllupsdag" men vi har vært skilt i over 20 år - gjør det meg til fortsatt gift med ham og ikke min nåværende mann? Da hadde det vært noe alvorlig galt med han om han postet det etter 20 år som skilt ja🤣🤣🤣🤣🤣
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29446 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Helt riktig! Dette er ett skravle og diskusjonsforum ikke Oslo tingrett😅 🤣🤣👌
Selungen Skrevet 13. mars #29447 Skrevet 13. mars Ellie25 skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er Jack jeg. Er det noe som taler i mot det da? Spent på når hun går ut med det og hvordan hun forklarer for RS at hun er blitt sammen med Voldemort igjen 😅🙃 Man hører ikke noe Voldemort snakk på lenge å samt i des / Jan snakket hun om J være den mest Romantiske hun hadde møtt . reagerte da at ikke d var Voldemort navn mer. Man ser jo han i villan de var på visning når de filmet den sinnsykt dyre. samt i flyet han var var speilbildet hans i tv skjermen 5 3
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29448 Skrevet 13. mars (endret) Ellie25 skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er Jack jeg. Er det noe som taler i mot det da? Spent på når hun går ut med det og hvordan hun forklarer for RS at hun er blitt sammen med Voldemort igjen 😅🙃 Blir VELDIG overasket om det ikke er han😂 Da er det iallefall "stage'et" mye for at det skal se ut som om det er han. Tenker det blir avslørt når det tv greiene de har drevet med kommer ut jeg Endret 13. mars av Hasse29
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29449 Skrevet 13. mars Selungen skrev (5 minutter siden): Man hører ikke noe Voldemort snakk på lenge å samt i des / Jan snakket hun om J være den mest Romantiske hun hadde møtt . reagerte da at ikke d var Voldemort navn mer. Man ser jo han i villan de var på visning når de filmet den sinnsykt dyre. samt i flyet han var var speilbildet hans i tv skjermen Det er nok ikke «nok beviser» for visse her inne…👀🙈 6
Ellie25 Skrevet 13. mars #29450 Skrevet 13. mars Selungen skrev (13 minutter siden): Man hører ikke noe Voldemort snakk på lenge å samt i des / Jan snakket hun om J være den mest Romantiske hun hadde møtt . reagerte da at ikke d var Voldemort navn mer. Man ser jo han i villan de var på visning når de filmet den sinnsykt dyre. samt i flyet han var var speilbildet hans i tv skjermen Ja det må jo være han. Kan ikke skjønne annet. 2
agent Skrevet 13. mars #29451 Skrevet 13. mars (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden): Helt riktig! Dette er ett skravle og diskusjonsforum ikke Oslo tingrett😅 🤣 noen er sikkert nærmere IR mentalt enn meg. Endret 13. mars av agent 2
Ellenn Skrevet 13. mars #29452 Skrevet 13. mars agent skrev (36 minutter siden): Hva er det med deg å bevis. Dette er ett forum som man skravler og sladrer om alt, ikke en rettssal. Hvorfor bli så opprørt hvis noen har sett dem sammen. Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden): Helt riktig! Dette er ett skravle og diskusjonsforum ikke Oslo tingrett😅 Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden): Det er nok ikke «nok beviser» for visse her inne…👀🙈 Når svaret på et innlegg bastant er at det er J fordi noen har sett det, så burde man henvise til noe mer håndfast enn at noen har skrevet det et sted. Og hvor er jeg opprørt? Jeg stilte et spørsmål, men det er kanskje ikke lov? Det er jo mye morsommere i et diskusjonsforum når alle skravler og er enige 🤷♀️ 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29453 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (1 minutt siden): Når svaret på et innlegg bastant er at det er J fordi noen har sett det, så burde man henvise til noe mer håndfast enn at noen har skrevet det et sted. Og hvor er jeg opprørt? Jeg stilte et spørsmål, men det er kanskje ikke lov? Det er jo mye morsommere i et diskusjonsforum når alle skravler og er enige 🤷♀️ Hva er mer håndfast enn alt som er nevnt over her tenker du da? 1 3
Fiin Skrevet 13. mars #29454 Skrevet 13. mars Jeg vil tro hun får MASSE meldinger med spørsmål om det er Jack. Og om det ikke er det, hadde hun garantert svart på det. 3 4
Sirah Skrevet 13. mars #29455 Skrevet 13. mars Fiin skrev (Akkurat nå): Jeg vil tro hun får MASSE meldinger med spørsmål om det er Jack. Og om det ikke er det, hadde hun garantert svart på det. Garantert. Det at hun ikke avkrefter det taler jo i den retningen. 6 3
agent Skrevet 13. mars #29456 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (1 minutt siden): Når svaret på et innlegg bastant er at det er J fordi noen har sett det, så burde man henvise til noe mer håndfast enn at noen har skrevet det et sted. Og hvor er jeg opprørt? Jeg stilte et spørsmål, men det er kanskje ikke lov? Det er jo mye morsommere i et diskusjonsforum når alle skravler og er enige 🤷♀️ Ellenn skrev (2 minutter siden): Når svaret på et innlegg bastant er at det er J fordi noen har sett det, så burde man henvise til noe mer håndfast enn at noen har skrevet det et sted. Og hvor er jeg opprørt? Jeg stilte et spørsmål, men det er kanskje ikke lov? Det er jo mye morsommere i et diskusjonsforum når alle skravler og er enige 🤷♀️ Det er fortsatt ikke en domstol , vi behøver fortsatt ikke bevise noen ting for deg. 3 4
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29457 Skrevet 13. mars Fiin skrev (14 minutter siden): Jeg vil tro hun får MASSE meldinger med spørsmål om det er Jack. Og om det ikke er det, hadde hun garantert svart på det. Garantert "rent" ned med meld om det ja😂 Om det ikke er han, så hadde hun jo ikke villet ha det på seg at alle tror det er han.
Sirah Skrevet 13. mars #29458 Skrevet 13. mars Hasse29 skrev (12 minutter siden): Garantert "rent" ned med meld om det ja😂 Om det ikke er han, så hadde hun jo ikke villet ha det på seg at alle tror det er han. Nemlig, da hadde det vært avkreftet for lenge siden. 3 5
Kønn Skrevet 13. mars #29459 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (3 timer siden): Jeg snakket om rykte om IR og J på beachclub, hvorfor drar dere inn bildet av moren og faren? Og ang IR og J, hvorfor skal man tro på en ukjent person som slenger ut en påstand på et sladreforum uten bevis? Hvem som helst kan skrive at de har sett IR på en beachclub, med hvilken som helst person, det gjør det ikke til en sannhet, bare en tom påstand. Nå var det ikke nødvendigvis ikke deg jeg siktet til, men det rare er at noen tror blindt på I, men de som ikke har noe å tjene på å si de har sett de sammen på stranda, nei de skal man ikke tro på. Husk at motivet til I er penger. Motivet mitt og mange med meg er rettferdighet. Personlig tror jeg mer på en del brukere her enn jeg tror på Isabel Raad. 2 2 6
Sirah Skrevet 13. mars #29460 Skrevet 13. mars Eventuelt så tenker jeg at Jack kjapt hadde avkreftet det på sine kanaler. Han har jo garantert fått meldinger han også. Han har jo bevist før at han gjerne kommer med sin versjon. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå