Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker å høre med deg @Carrot🤔 Hva syns du om at Isabel lyver om at foreldrene har vært skilt i maaaange herrens år? Jeg bare lurer. 🤔

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hasse29 skrev (19 minutter siden):

Nå har det vel vært mange, mange flere "beviser" enn det😂 Blandt annet det som ble sagt i bakgrunnen på Sebastian sin snap, bilder tatt til klesmerke hans fra villa'n Isabell var i, han har "tilfeldigvis" klær fra Jack sitt merke på flere bilder, Bilder lagt ut med samme outfit på hennes og hans some, søstrene har forsnakket seg osv, osv....Så jo! Ikke så rart at folk tror det er han

Hva folk tror er en ting, men nå svarte jeg på et innlegg hvor vedkommende skrev at det var bevist at det er J, fordi noen visstnok har sett IR på beachclub med J.. men uten bilde er ikke det noe bevis.

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (Akkurat nå):

Hva folk tror er en ting, men nå svarte jeg på et innlegg hvor vedkommende skrev at det var bevist at det er J, fordi noen visstnok har sett IR på beachclub med J.. men uten bilde er ikke det noe bevis.

Så min venninne må ta bilde av helt fremmede folk på gata? For at du trenger bildebevis? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Ønsker å høre med deg @Carrot🤔 Hva syns du om at Isabel lyver om at foreldrene har vært skilt i maaaange herrens år? Jeg bare lurer. 🤔

Lyver hun da? Når mener du de ble skilt? 
Personlig har jeg ingen grunn til å tro at hun lyver ergo har jeg ingen mening.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 minutter siden):

Lyver hun da? Når mener du de ble skilt? 
Personlig har jeg ingen grunn til å tro at hun lyver ergo har jeg ingen mening.

Hun lyver jo når hun svarer dette på en følgers kommentar hvor følger spør om mora fortsatt er gift med faren?! 

Jeg vet ikke når de ble skilt, men i følge dronningen så er det maaaasnge herrens år siden..😅

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Så min venninne må ta bilde av helt fremmede folk på gata? For at du trenger bildebevis? 

Helt fremmede? Vi snakker vel om IR her, som er en offentlig person, og ikke en random privatperson. Men ja, for at din venninnes ord skal ha noe verdi må hun nesten bevise det, hvis ikke har det null verdi. Tror du på meg, hvis jeg skriver på et forum at jeg har sett IR i Paris i helgen, med en helt annen person enn J?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hun lyver jo når hun svarer dette på en følgers kommentar hvor følger spør om mora fortsatt er gift med faren?! 

Jeg vet ikke når de ble skilt, men i følge dronningen så er det maaaasnge herrens år siden..😅

men hvordan kan du si det er løyn når du ikke vet når de ble skilt? og hva har det med diskusjonen å gjøre egentlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Helt fremmede? Vi snakker vel om IR her, som er en offentlig person, og ikke en random privatperson. Men ja, for at din venninnes ord skal ha noe verdi må hun nesten bevise det, hvis ikke har det null verdi. Tror du på meg, hvis jeg skriver på et forum at jeg har sett IR i Paris i helgen, med en helt annen person enn J?

Om du hadde sagt det så hadde jeg selvsagt trodd på deg. Hvorfor ikke? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):

men hvordan kan du si det er løyn når du ikke vet når de ble skilt? og hva har det med diskusjonen å gjøre egentlig? 

Pga de ble tydeligvis ikke skilt etter 2023. Det vet vi. Og dette bilde faren la ut der de feirer bryllupsdag 30 år sier jo sitt. Bevisene dine ligger rett fremfor nesa di men du nekter å godta fakta? Merkelig..  

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Om du hadde sagt det så hadde jeg selvsagt trodd på deg. Hvorfor ikke? 

Javel, så da hadde du endret mening om at den nye kjæresten ikke er J allikevel? Sikkert….

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Javel, så da hadde du endret mening om at den nye kjæresten ikke er J allikevel? Sikkert….

Ja klart det, om du sa du hadde sett Isabel holde hender e.l med en annen.  Men nå er jo realiteten slik at det ikke kommer til å skje😅 Må holde oss til fakta og virkeligheten 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Pga de ble tydeligvis ikke skilt etter 2023. Det vet vi. Og dette bilde faren la ut der de feirer bryllupsdag 30 år sier jo sitt. Bevisene dine ligger rett fremfor nesa di men du nekter å godta fakta? Merkelig..  

tydeligvis? Ikke vet jeg, men det kaninhullet jeg ramlet ned i på google tyder på at de var skilt tilbake i 2019 i allefall i følge den gamle bloggen.. 😝 uten at det egentlig bryr meg katta.. Og det bildet  som ble lagt inn her var vel postet i 2023 og viser ganske klart et gammelt bilde om man har som jeg nå har siste 15 minuttene googlet litt og ser hvordan moren har endret utseende siste 10 årene liksom... Og om min eks skriver på sin insta eller fb liksom at han feirer bryllupsdag og poster gamle bilder fra tiden vi fortsatt var gift betyr ikke det at vi ikke har vært sklit de siste 20+ årene heller..  

Endret av Carrot
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Carrot skrev (5 minutter siden):

tydeligvis? Ikke vet jeg, men det kaninhullet jeg ramlet ned i på google tyder på at de var skilt tilbake i 2019 i allefall i følge den gamle bloggen.. 😝 uten at det egentlig bryr meg katta.. Og det bildet  som ble lagt inn her var vel postet i 2023 og viser ganske klart et gammelt bilde om man har som jeg nå har siste 15 minuttene googlet litt og ser hvordan moren har endret utseende siste 10 årene liksom... Og om min eks skriver på sin insta eller fb liksom at han feirer bryllupsdag og poster gamle bilder fra tiden vi fortsatt var gift betyr ikke det at vi ikke har vært sklit de siste 20+ årene heller..  

poenget her er hva som STÅR på bilde kjære deg! «30 års bryllups dag» Skal du ha det inn med teskje? Sorry.. ikke mening å bli irritert men det er jo teksten som er viktig her😅De er skilt i NORGE men ikke ifølge muslimsk lov.. 

Isabel lyver jo om dette til sin følger som spør? Hvorfor ?

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

poenget her er hva som STÅR på bilde kjære deg! «30 års bryllups dag» Skal du ha det inn med teskje? Sorry.. ikke mening å bli irritert men det er jo teksten som er viktig her😅

åh himmel, hvis min eksmann poster bilde på det som var vår bryllupsdag i 2000 i år at "det er vår 26 års bryllupsdag" men vi har vært skilt i over 20 år - gjør det meg til fortsatt gift med ham og ikke min nåværende mann? 

Endret av Carrot
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):

åh himmel, hvis min eksmann poster bilde på det som var vår bryllupsdag i 2000 i år at "det er vår 26 års bryllupsdag" men vi har vært skilt i over 20 år - gjør det meg til fortsatt gift med ham og ikke min nåværende mann? 

Er du seriøs?! 😅 Sta er du og i hvert fall, den skal du ha!☺️

Teksten på arabisk nederst i bildet er:

“ثلاثون عاماً زواج”

Direkte oversatt betyr det:

“Tretti år ekteskap”

Naturlig formulert på norsk:

“30 års ekteskap”

eller

“30 år som gift.”

Det er altså en markering av at paret har vært gift i 30 år. 💍

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

Hvem i alle dager hadde postet og feiret bryllupsdager med sin ekskone eller mann?! 😅 for ett rart scenario du setter opp..

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Hvem i alle dager hadde postet og feiret bryllupsdager med sin ekskone eller mann?! 😅 for ett rart scenario du setter opp..

jeg setter opp? Det var du som viste til posten ikke jeg :D

rent formelt sett etter tvangsekteskap i irak kan man vel ikke bli skilt etter iraksiske lover så fullt mulig han annser henne som sin kone fortsatt for alt jeg bryr meg og derfor postet det som er screenshottet inn her fra 2023 for alt jeg vet, det var da vitterlig ikke jeg som brukte DET som argument.. Jeg påpekte bare at selv om HAN mener de har bryllupsdag trenger ikke det bety at de er gift etter norsk lov osv osv.. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

At dere gidder å holde på. Gang på gang. Drit kjedelig for resten her inne

Endret av Aristokrat1
  • Liker 2
Gjest Hasse29
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden):

Hahahaha🤣👌

Skrevet
Aristokrat1 skrev (18 minutter siden):

Beklager det.. men ville få fram ett poeng med at Isabel ikke alltid snakker sant. 😉 Blir fort litt avsporing dessverre. 

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...