Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

hva mener du her egentlig? At hun svinder folk som handler hos hennes merker? Eller at folk lures til å bruke penger? HVa er det hun snylter på egentlig? 

Svindler? Hvor fant du det ordet? Dette temaet er det utallige innlegg på de siste ukene. Hun flyttet til Dubai for å slippe unna skatt. Hun tar til og med ikke ut lønn fra Ivorie enda, sannsynligvis av samme grunn. Om foreldrene må fikse noe helsemessig, så bærer det lukt tilbake til Norge for å fikse i vårt gratis helsevesen. Ramler bombeavfall ned i Dubai er selvfølgelig Norge godt å ha i bakhånd. Hun sitter altså i Dubai og håver inn millioner hver eneste måned på hovedsakelig norske beboere helt skattefritt. Er det lovlig mon tro? Sannsynligvis i en gråsone. 

• Liker 2
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Svindler? Hvor fant du det ordet? Dette temaet er det utallige innlegg på de siste ukene. Hun flyttet til Dubai for å slippe unna skatt. Hun tar til og med ikke ut lønn fra Ivorie enda, sannsynligvis av samme grunn. Om foreldrene må fikse noe helsemessig, så bærer det lukt tilbake til Norge for å fikse i vårt gratis helsevesen. Ramler bombeavfall ned i Dubai er selvfølgelig Norge godt å ha i bakhånd. Hun sitter altså i Dubai og håver inn millioner hver eneste måned på hovedsakelig norske beboere helt skattefritt. Er det lovlig mon tro? Sannsynligvis i en gråsone. 

Hm, rett skal være rett da..sist moren måtte fikse noe på tenner og annet, var nå i Dubai.

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Hm, rett skal være rett da..sist moren måtte fikse noe på tenner og annet, var nå i Dubai.

Tenner er ikke gratis i Norge 😊

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Carrot skrev (6 minutter siden):

hva mener du her egentlig? At hun svinder folk som handler hos hennes merker? Eller at folk lures til å bruke penger? HVa er det hun snylter på egentlig? 

Det er fremgangsmåten hennes som er svindlersk! Hun spiller på samvittighet, følelser og skaper falske bånd til sine kunder! «Bestevennene mine. Elsklingene mine. Jeg elsker dere så mye! Dere er mine bestevenninner. Hva skulle jeg gjort uten dere». Har enda til gode å se videoer/bilder der hun poserer med fans som har møtt henne på gata.
Når noen av disse bestisene sitter i lobbyen hennes og vil møte henne så får hun panikk og hele verden hennes snus på hodet!

Det er akkurat slik fremgangsmåte blant annet Tindersvindleren og andre kjærlighetssvindlere bruker, for å få det de er ute etter.

Det er en svært kynisk måte hun drar inn penger på, og for oss som ser dette spillet er det vondt å se på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 25
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Tenner er ikke gratis i Norge 😊

Det er nå så, men hva er det foreldrene har fått fikset av helsen nå i Norge da?

• Nyttig 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (Akkurat nå):

Det er fremgangsmåten hennes som er svindlersk! Hun spiller på samvittighet, følelser og skaper falske bånd til sine kunder! «Bestevennene mine. Elsklingene mine. Jeg elsker dere så mye! Dere er mine bestevenninner. Hva skulle jeg gjort uten dere». Har enda til gode å se videoer/bilder der hun poserer med fans som har møtt henne på gata.
Når noen av disse bestisene sitter i lobbyen hennes og vil møte henne så får hun panikk og hele verden hennes snus på hodet!

Det er akkurat slik fremgangsmåte blant annet Tindersvindleren og andre kjærlighetssvindlere bruker, for å få det de er ute etter.

Det er en svært kynisk måte hun drar inn penger på, og for oss som ser dette spillet er det vondt å se på.

Hva sier det om deg som ser på snappen hennes og gir henne penger til dette da?

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Hva sier det om deg som ser på snappen hennes og gir henne penger til dette da?

Hæ?

Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Svindler? Hvor fant du det ordet? 

jeg fant det ikke, jeg kunne det fra før :P spøk til side:

du leste hele spørsmålet og ikk bare det ene ordet eller? 

Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noen tilfeldighet! Den kritikken som har fremkommet her den siste tiden er svært berettiget. Håper også at det nøstes litt opp i den inntjeningen snylteguri har på sine norske følgere. 

Endret av Carrot
  • Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Det er nå så, men hva er det foreldrene har fått fikset av helsen nå i Norge da?

Har et rimelig ferskt eksempel fra unge Rami, som faktisk var den som åpnet øynene mine da han hadde en syk rant i fjor om den elendige norske velferdsstaten. Faren deres gikk på en dør i høst og brakk nesen. Huff og huff så dyrt dette var å fikse i Dubai. Rami sa uten skam at de skulle til Norge å fikse nesen til faren, for her er det gratis. 

• Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 minutter siden):

du leste hele spørsmålet eller? 

Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noen tilfeldighet! Den kritikken som har fremkommet her den siste tiden er svært berettiget. Håper også at det nøstes litt opp i den inntjeningen snylteguri har på sine norske følgere. 

Jeg svarte utfyllende. Var noe uklart?

Endret av Sveits35
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (22 minutter siden):

Har et rimelig ferskt eksempel fra unge Rami, som faktisk var den som åpnet øynene mine da han hadde en syk rant i fjor om den elendige norske velferdsstaten. Faren deres gikk på en dør i høst og brakk nesen. Huff og huff så dyrt dette var å fikse i Dubai. Rami sa uten skam at de skulle til Norge å fikse nesen til faren, for her er det gratis. 

Stemmer dette! Reagerte også på dette. Og det her er kun ett eksempel. Finnes mange flere… Jeg syns også det er forkastelig hvordan de opptrer rundt dette, og det er da ikke rart folk reagerer?!👀

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (30 minutter siden):

For oss som har følgt med lenge på dette galskspet, så ser vi nok ting litt mer sånn som det virkelig er. Uten å være hjernevasket av henne. Det er i grunnen ganske fascinerende 🤔😳 Burde blitt laget en dokumenter om dette - hvordan  de værste influenserene manipulerer og svindler…  

Når penger blir det viktigste i livet så går de over lik for å opprettholde livsstil og forbruk.. Det er enorme summer det er snakk om her, og de går fra ingenting til altfor mye rikdom altfor fort. Dette viser jo seg å være skadelig 😳

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Må skje usannsynlig lite i Isabel sitt liv iom at det er skikkelig krangling her inne nå mellom en del personer her inne. Er enda mer overrasket over et par brukere som det virker som om kun er her inne for å angripe, kverulere og provosere andre brukere. 

• Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (37 minutter siden):

Ok, følger ikke Rami så det visste jeg ikke.

Men foreldrene er nå enn så lenge norske statsborgere, så det skulle i grunn bare mangle at de ikke fikk hjelp her.

• Nyttig 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (39 minutter siden):

Hæ?

hva forstod du ikke?

• Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (36 minutter siden):

Jeg svarte utfyllende. Var noe uklart?

nei egentlig er vel svaret ditt helt i tråd med brandolinis lov.. 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Må skje usannsynlig lite i Isabel sitt liv iom at det er skikkelig krangling her inne nå mellom en del personer her inne. Er enda mer overrasket over et par brukere som det virker som om kun er her inne for å angripe, kverulere og provosere andre brukere. 

Ja det kan du si. Etter krigen i Iran så har det flommet inn noen nye brukere her som ikke har vært i tråden tidligere, og deres mål er visst å pisse opp etter veggen så mye som mulig. 

Jeg er kritisk til mye Isabel driver med, men denne regelrette JEG SPYR AV DITT OG JEG SPYR AV DATT av hver eneste lille flis av Isabel sitt liv- mentaliteten flere her nå bedriver med, minner om flere andre tråder på Rampelyset hvor flere konkurrerer i å slenge mest mulig dritt mot andre og personen de følger. 

Sånt skjønner jeg meg virkelig ikke på. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Der ser dere hvor forskjellig vi leser ting som blir skrevet. Her jeg bor er pakk et skikkelig skjellsord. Det er skikkelig stygt å si om noen. Har nesten sittet med haka på knærne innimellom og tenkt: Wow, hvordan kan du skrive noe slikt om andre mennesker? Men skjønner jo nå at det kanskje ikke har samme betydning i hele landet :)

Bare som en liten digresjon til hvorfor vi kanskje misforstår hverandre.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (16 minutter siden):

nei egentlig er vel svaret ditt helt i tråd med brandolinis lov.. 

Der gikk det tomt for argumenter ja.. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke at de få brukerne her ikke har noen påvirkningskraft på hva Isabel gjør i det hele. Husk at det er svært få i Norges land som engang vet om denne tråden. Hun skal få en leilighet uten trapper, og det ligger neppe mer bak det enn akkurat det. 

Isabel har jo selv  sagt hun er å titter her og er ikke i tvil om at søstrene er her inne også. Det gjenspeiler seg i hva som til tider kommer frem hos Isabel og Shehed. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...