Nordlysstøv Skrevet 13. mars #29401 Skrevet 13. mars Aristokrat1 skrev (5 minutter siden): Han ser slem ut og Ja, nå skal jeg passe meg for å skrive dritt her... men synes det lyser ondskap 😬😭 Men mulig jeg er "farget" av å ha lest bøkene til IR.. 2 3
Ellenn Skrevet 13. mars #29402 Skrevet 13. mars agent skrev (3 timer siden): Leste ett sted at noen hadde sett dem sammen i Dubai (JB). Om det sant vet jeg ikke.🫣 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): De er observert sammen på beachclub i Dubai…. Så det er han Har vedkommende delt bilde også, eller er det bare en tom påstand som har blitt til sannhet? 2 1
Aristokrat1 Skrevet 13. mars #29403 Skrevet 13. mars Nordlysstøv skrev (40 minutter siden): Ja, nå skal jeg passe meg for å skrive dritt her... men synes det lyser ondskap 😬😭 Men mulig jeg er "farget" av å ha lest bøkene til IR.. jeg har ikke lest noen av bøkene og ser det samme 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29404 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (8 minutter siden): Har vedkommende delt bilde også, eller er det bare en tom påstand som har blitt til sannhet? Er havs egen Instagram så ja 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29405 Skrevet 13. mars (endret) Ellenn skrev (13 minutter siden): Har vedkommende delt bilde også, eller er det bare en tom påstand som har blitt til sannhet? Må du slutte! Om du oversetter det han har lagt på bilde så står det : «gift i 30 år! 30 års bryllupsdag» Tror du ALT er konspirasjoner du eller? 👀 Ser jeg svarte på feil kommentar her.. men for å svare riktig - hvorfor må vedlommede ha bildebevis for at det skal være sant? Hva om det skulle vært meg selv som har sett de? Pussig at du krever bildebeviser😅 Endret 13. mars av Tuppenoglillemor12 2 5
Kønn Skrevet 13. mars #29406 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Må du slutte! Om du oversetter det han har lagt på bilde så står det : «gift i 30 år! 30 års bryllupsdag» Tror du ALT er konspirasjoner du eller? 👀 Ser jeg svarte på feil kommentar her.. men for å svare riktig - hvorfor må vedlommede ha bildebevis for at det skal være sant? Hva om det skulle vært meg selv som har sett de? Pussig at du krever bildebeviser😅 Noe må de jo klamre seg til når narrativet blir avslørt. Misbruk av velferdstjenester setter hele systemet i fare og det går ut over de svakeste i samfunnet. Håper noen gidder å rapportere svindelen. 1 2 4
Kønn Skrevet 13. mars #29407 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag» Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! Bilde er fra 2023 Les kommentaren under bildet. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29408 Skrevet 13. mars Kønn skrev (5 minutter siden): Les kommentaren under bildet. «Didnt you beat her?» 👀 4
Kønn Skrevet 13. mars #29409 Skrevet 13. mars Ble plutselig slutt på politiske kommentarar hos storesøster også. Rart det der gitt…. 7
Kønn Skrevet 13. mars #29410 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): «Didnt you beat her?» 👀 Og noe med det beste ekteskapet…. 2 1
Kønn Skrevet 13. mars #29411 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): «Didnt you beat her?» 👀 Kontoen blir nok snart lukket. Noen er her inne🤣 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29412 Skrevet 13. mars Kønn skrev (19 minutter siden): Kontoen blir nok snart lukket. Noen er her inne🤣 Jeg har screenshot så😏 5 2
Lineaaa Skrevet 13. mars #29413 Skrevet 13. mars Provoserende! Ødelegger for andre innvandrere. 1 2 6
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29414 Skrevet 13. mars Kønn skrev (38 minutter siden): Kontoen blir nok snart lukket. Noen er her inne🤣 Bare å sende henne en meld det, å spør hvorfor faren har lagt ut bilde og skrevet det på insta i 2023 om de har vært skilt i mange år.. Går det nok ikke mange timene før det er lukket konto😂😂😂
Ellenn Skrevet 13. mars #29415 Skrevet 13. mars Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Er havs egen Instagram så ja Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Må du slutte! Om du oversetter det han har lagt på bilde så står det : «gift i 30 år! 30 års bryllupsdag» Tror du ALT er konspirasjoner du eller? 👀 Ser jeg svarte på feil kommentar her.. men for å svare riktig - hvorfor må vedlommede ha bildebevis for at det skal være sant? Hva om det skulle vært meg selv som har sett de? Pussig at du krever bildebeviser😅 Kønn skrev (50 minutter siden): Noe må de jo klamre seg til når narrativet blir avslørt. Misbruk av velferdstjenester setter hele systemet i fare og det går ut over de svakeste i samfunnet. Håper noen gidder å rapportere svindelen. Jeg snakket om rykte om IR og J på beachclub, hvorfor drar dere inn bildet av moren og faren? Og ang IR og J, hvorfor skal man tro på en ukjent person som slenger ut en påstand på et sladreforum uten bevis? Hvem som helst kan skrive at de har sett IR på en beachclub, med hvilken som helst person, det gjør det ikke til en sannhet, bare en tom påstand. 2
Gjest Hasse29 Skrevet 13. mars #29416 Skrevet 13. mars Ellenn skrev (3 minutter siden): Jeg snakket om rykte om IR og J på beachclub, hvorfor drar dere inn bildet av moren og faren? Og ang IR og J, hvorfor skal man tro på en ukjent person som slenger ut en påstand på et sladreforum uten bevis? Hvem som helst kan skrive at de har sett IR på en beachclub, med hvilken som helst person, det gjør det ikke til en sannhet, bare en tom påstand. Nå har det vel vært mange, mange flere "beviser" enn det😂 Blandt annet det som ble sagt i bakgrunnen på Sebastian sin snap, bilder tatt til klesmerke hans fra villa'n Isabell var i, han har "tilfeldigvis" klær fra Jack sitt merke på flere bilder, Bilder lagt ut med samme outfit på hennes og hans some, søstrene har forsnakket seg osv, osv....Så jo! Ikke så rart at folk tror det er han
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29417 Skrevet 13. mars Lineaaa skrev (24 minutter siden): Provoserende! Ødelegger for andre innvandrere. Den der familien går over lik når det kommer til penger. De er noen grådige mennesker.. 4 1 5
Carrot Skrevet 13. mars #29418 Skrevet 13. mars Lineaaa skrev (30 minutter siden): Provoserende! Ødelegger for andre innvandrere. Det er forskjell på en innvandrer og en flyktning, Ahlam Khalil kom som flyktning i 1993, ikke innvandrer... 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. mars #29419 Skrevet 13. mars Carrot skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på en innvandrer og en flyktning, Ahlam Khalil kom som flyktning i 1993, ikke innvandrer... Hun er en innvandrer som flyktet 1 2
Carrot Skrevet 13. mars #29420 Skrevet 13. mars (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Hun er en innvandrer som flyktet https://www.flyktninghjelpen.no/nyheter/2018/mars/10-ting-du-bor-vite-om-migrasjon-og-flyktninger I 1993 flyktet hun fra Gulfkrigen, det er beskrevet i boken "det vi ikke sa" blant annet.. Endret 13. mars av Carrot 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå