Tenkeselv Skrevet mandag kl. 22:25 #29381 Skrevet mandag kl. 22:25 smiiiley skrev (6 minutter siden): Ok da har det tydeligvis ikke samme betydning som her. Da tar jeg den tilbake at det var en hatkommentar, selv om jeg fortsatt syns det er en rar ting å si om andre. Jeg hadde uansett aldri kalt en bruker her inne «jævla pakk», bare for å motsi det at jeg er akkuratt lik som de som slenger dritt her inne. Kunne aldri falt meg inn. Den er jeg enig med deg i, i denne tråden trengs ikke slike ord. Her brukes det til type tyver, folk som vandaliserer osv. De kaller vi "forbanna pakk" 😅 Men det er ikke rasebasert her jeg bor. 1 1 3
Sol 75 Skrevet mandag kl. 22:28 #29382 Skrevet mandag kl. 22:28 Tenkeselv skrev (6 minutter siden): Vær så snill å ikke putt ord i min munn som jeg aldri har skrevet. Jeg har aldri skrevet at alt er ok her inne. Men jeg klarer også å lese mellom linjene om hva enkelte kanskje mener vs hva som leses osv. Å da snakker jeg ikke om "hest" osv, for der er jeg enig med deg at det går langt over grensene. Men jeg savner en litt type annet engasjement fra deg må jeg si, for du er mer opptatt av å arrestere/forsvare enn å bare skrive din egen mening uten å ta andre i samme slengen. Å være uenig er bare sundt, det hadde vært fryktelig kjedelig hvis ikke Bra sagt❤️ 3
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 22:31 #29383 Skrevet mandag kl. 22:31 Men over til noe annet, hva tenker dere om at Pimpen "brått fortjener en ny leilighet" ? Tilfeldig eller kommer den litt av all kritikken mot å oppta en stor kommunal leilighet som 1 person ? Jeg tror ikke det er tilfeldig, men skal si at jeg synes det er supert uansett motivet. For da får noen andre som virkelig trenger en så stor kommunal leilighet muligheten til det 🥰 3 21
smiiiley Skrevet mandag kl. 22:32 #29384 Skrevet mandag kl. 22:32 Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Vær så snill å ikke putt ord i min munn som jeg aldri har skrevet. Jeg har aldri skrevet at alt er ok her inne. Men jeg klarer også å lese mellom linjene om hva enkelte kanskje mener vs hva som leses osv. Å da snakker jeg ikke om "hest" osv, for der er jeg enig med deg at det går langt over grensene. Men jeg savner en litt type annet engasjement fra deg må jeg si, for du er mer opptatt av å arrestere/forsvare enn å bare skrive din egen mening uten å ta andre i samme slengen. Å være uenig er bare sundt, det hadde vært fryktelig kjedelig hvis ikke Ok beklager, ikke meningen å legge ord i din munn. Jeg ser nå at du også har en grense på hva som reageres på. 1
Sol 75 Skrevet mandag kl. 22:34 #29385 Skrevet mandag kl. 22:34 Tenkeselv skrev (Akkurat nå): Men over til noe annet, hva tenker dere om at Pimpen "brått fortjener en ny leilighet" ? Tilfeldig eller kommer den litt av all kritikken mot å oppta en stor kommunal leilighet som 1 person ? Jeg tror ikke det er tilfeldig, men skal si at jeg synes det er supert uansett motivet. For da får noen andre som virkelig trenger en så stor kommunal leilighet muligheten til det 🥰 Tenkte mitt da jeg så hva jeg hørte🥴 Tror heller ikke det er tilfeldig. 12 5
Sol 75 Skrevet mandag kl. 22:34 #29386 Skrevet mandag kl. 22:34 smiiiley skrev (2 minutter siden): Ok beklager, ikke meningen å legge ord i din munn. Jeg ser nå at du også har en grense på hva som reageres på. ❤️
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 22:36 #29387 Skrevet mandag kl. 22:36 smiiiley skrev (1 minutt siden): Ok beklager, ikke meningen å legge ord i din munn. Jeg ser nå at du også har en grense på hva som reageres på. Jeg har mye jeg reagerer på jeg, både ord som skrives og ikke skrives. Men ja, å tillegge noen ord eller mening de aldri har sagt kler ingen, verken deg eller meg. Jeg prøver å forholde meg til det faktiske ord som blir skrevet av noen, å ikke bare ta en fri tolkning. 2 1 2
smiiiley Skrevet mandag kl. 22:43 #29388 Skrevet mandag kl. 22:43 Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Jeg har mye jeg reagerer på jeg, både ord som skrives og ikke skrives. Men ja, å tillegge noen ord eller mening de aldri har sagt kler ingen, verken deg eller meg. Jeg prøver å forholde meg til det faktiske ord som blir skrevet av noen, å ikke bare ta en fri tolkning. Det skjer titt og ofte at ord blir lagt i munn på folk her inne, og jeg blir selv irritert når det skjer meg. Så derfor beklager jeg 🥰 2 2
agent Skrevet mandag kl. 22:43 #29389 Skrevet mandag kl. 22:43 (endret) smiiiley skrev (46 minutter siden): Det blir bittelitt vanskelig å diskutere med noen som mener det er det samme å kommentere utseende til noen, og kalle noen for pakk (i den landsdelen jeg bor i er dette et meget rasisitisk utsagn), og det å kommetere når noen er ufine i språket og ikke oppfører seg. Det er ikke personangrep å påpeke dårlig oppførsel. Det er heller ikke personangrep om jeg ber tenåringen min oppføre seg. Det er din mening og oppfattelse, det får du eie. Men ikke legg til din forståelse av andres innlegg på meg. Jeg er her for å diskutere alt om IR på godt og vondt. Endret mandag kl. 22:44 av agent 6 1
Sol 75 Skrevet mandag kl. 22:45 #29390 Skrevet mandag kl. 22:45 Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Jeg har mye jeg reagerer på jeg, både ord som skrives og ikke skrives. Men ja, å tillegge noen ord eller mening de aldri har sagt kler ingen, verken deg eller meg. Jeg prøver å forholde meg til det faktiske ord som blir skrevet av noen, å ikke bare ta en fri tolkning. ❤️ blir så fornøyd at vi kan snakke sammen og være enig i å være uenig og respektere hverandres meninger. Er nesten på vei til å ha ett forumtreff uten Security 😂😂 Nå er det natta her, forsett å ha en produktiv diskusjon og ikke gå på personangrep❤️ 2 2
smiiiley Skrevet mandag kl. 22:52 #29391 Skrevet mandag kl. 22:52 Tenkeselv skrev (10 minutter siden): Jeg har mye jeg reagerer på jeg, både ord som skrives og ikke skrives. Men ja, å tillegge noen ord eller mening de aldri har sagt kler ingen, verken deg eller meg. Jeg prøver å forholde meg til det faktiske ord som blir skrevet av noen, å ikke bare ta en fri tolkning. En siste ting før jeg legger denne ballen død. Er det personangrep, eller kritikk mot bruker om jeg feks kommenterer «har du bevis» eller «kan du vise hvor du fant denne infoen» på en påstand mot I? (eller annen influenser for den saks skyld). ofte føler jeg at ting blir tatt som kritikk, når jeg egentlig lurer fælt på det jeg spør om. Spørsmål er ikke direkte til deg selv om du ble sitert. Bare et generelt diskusjonsforumsspørsmål egentlig 😉 2 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 22:53 #29392 Skrevet mandag kl. 22:53 Tenkeselv skrev (21 minutter siden): Men over til noe annet, hva tenker dere om at Pimpen "brått fortjener en ny leilighet" ? Tilfeldig eller kommer den litt av all kritikken mot å oppta en stor kommunal leilighet som 1 person ? Jeg tror ikke det er tilfeldig, men skal si at jeg synes det er supert uansett motivet. For da får noen andre som virkelig trenger en så stor kommunal leilighet muligheten til det 🥰 Jeg tror dette ikke er tilfeldig.. Godt det blir ryddet oppi! 5 4
Sol 75 Skrevet mandag kl. 22:59 #29393 Skrevet mandag kl. 22:59 smiiiley skrev (4 minutter siden): En siste ting før jeg legger denne ballen død. Er det personangrep, eller kritikk mot bruker om jeg feks kommenterer «har du bevis» eller «kan du vise hvor du fant denne infoen» på en påstand mot I? (eller annen influenser for den saks skyld). ofte føler jeg at ting blir tatt som kritikk, når jeg egentlig lurer fælt på det jeg spør om. Spørsmål er ikke direkte til deg selv om du ble sitert. Bare et generelt diskusjonsforumsspørsmål egentlig 😉 Det går kanskje på måten du spør. Skal være ærlig å si at dine innlegg til enkelte brukere her inne er ikke innafor. Det har heller stått som ett personangrep. Mye mulig jeg overtenker over dine innlegg men det er det jeg oppfattet . 2 1 3
agent Skrevet mandag kl. 23:09 #29394 Skrevet mandag kl. 23:09 Tenkeselv skrev (57 minutter siden): Samme her, pakk har vi brukt i alle år om mennesker som ikke kan oppføre seg. Har ingenting med rase å gjøre. Samme her👀 3 1 2
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 23:16 #29395 Skrevet mandag kl. 23:16 Sol 75 skrev (29 minutter siden): ❤️ blir så fornøyd at vi kan snakke sammen og være enig i å være uenig og respektere hverandres meninger. Er nesten på vei til å ha ett forumtreff uten Security 😂😂 Nå er det natta her, forsett å ha en produktiv diskusjon og ikke gå på personangrep❤️ Teamsmøte next 😂😂😂🥰 God natt og sov godt, her er det klart for nattevakt på jobb ❤️ 1 3
Sol 75 Skrevet mandag kl. 23:17 #29396 Skrevet mandag kl. 23:17 (endret) Tenkeselv skrev (1 minutt siden): Teamsmøte next 😂😂😂🥰 God natt og sov godt, her er det klart for nattevakt på jobb ❤️ 😂😂 god vakt❤️ Har ikke jobb/nattevakter før neste uke❤️ Endret mandag kl. 23:19 av Sol 75 1 1
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 23:18 #29397 Skrevet mandag kl. 23:18 smiiiley skrev (24 minutter siden): En siste ting før jeg legger denne ballen død. Er det personangrep, eller kritikk mot bruker om jeg feks kommenterer «har du bevis» eller «kan du vise hvor du fant denne infoen» på en påstand mot I? (eller annen influenser for den saks skyld). ofte føler jeg at ting blir tatt som kritikk, når jeg egentlig lurer fælt på det jeg spør om. Spørsmål er ikke direkte til deg selv om du ble sitert. Bare et generelt diskusjonsforumsspørsmål egentlig 😉 Nei da ber du om bevis på en påstått faktainformasjon, å det har man selvsagt krav på å spørre om Man kan mene og tro mye, men påstår man bastant at noe har skjedd/er sant så bør man også legge ut bevis på det. Det krever jeg selv hvis noen skriver hardbarket at " Jo det er et bevist" osv...vis meg beviset da 3
Hallepalle2 Skrevet i går, 05:18 #29398 Skrevet i går, 05:18 Tenkeselv skrev (6 timer siden): Men over til noe annet, hva tenker dere om at Pimpen "brått fortjener en ny leilighet" ? Tilfeldig eller kommer den litt av all kritikken mot å oppta en stor kommunal leilighet som 1 person ? Jeg tror ikke det er tilfeldig, men skal si at jeg synes det er supert uansett motivet. For da får noen andre som virkelig trenger en så stor kommunal leilighet muligheten til det 🥰 Jeg tror ikke at de få brukerne her ikke har noen påvirkningskraft på hva Isabel gjør i det hele. Husk at det er svært få i Norges land som engang vet om denne tråden. Hun skal få en leilighet uten trapper, og det ligger neppe mer bak det enn akkurat det. 1 3 2
Sveits35 Skrevet 23 timer siden #29399 Skrevet 23 timer siden Tenkeselv skrev (8 timer siden): Men over til noe annet, hva tenker dere om at Pimpen "brått fortjener en ny leilighet" ? Tilfeldig eller kommer den litt av all kritikken mot å oppta en stor kommunal leilighet som 1 person ? Jeg tror ikke det er tilfeldig, men skal si at jeg synes det er supert uansett motivet. For da får noen andre som virkelig trenger en så stor kommunal leilighet muligheten til det 🥰 Jeg tror ikke det er noen tilfeldighet! Den kritikken som har fremkommet her den siste tiden er svært berettiget. Håper også at det nøstes litt opp i den inntjeningen snylteguri har på sine norske følgere. 3 10
Carrot Skrevet 22 timer siden #29400 Skrevet 22 timer siden Sveits35 skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke det er noen tilfeldighet! Den kritikken som har fremkommet her den siste tiden er svært berettiget. Håper også at det nøstes litt opp i den inntjeningen snylteguri har på sine norske følgere. hva mener du her egentlig? At hun svinder folk som handler hos hennes merker? Eller at folk lures til å bruke penger? HVa er det hun snylter på egentlig? 1
Fremhevede innlegg