Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig når de få (heldigvis) brukerene her inne som kommer med påstander om at noen lyver osv. men klarer ikke hoste opp konkrete episoder eller lignende? Spyr ut med kritikk mot andre brukere..  Merkelig at de ikke evner å svare for seg? 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie25 skrev (1 time siden):

Jaa jeg synes det er irriterende nok når venninner eller folk jeg er sammen med sitter på mobilen samtidig som de er sammen med meg/ når vi er i en samtale. Tenk da hvordan det er med influensere som enten filmer eller har nesa nedi telefonen konstant 🙈 uff. Men virker så trist og ensomt på et vis. 

Det skjer heldigvis ikke med min omgangskrets lengre, for jeg har sagt i fra hva jeg synes om det 😉 Men nå er ikke de influensere heller. 

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden):

Så koselig når de få (heldigvis) brukerene her inne som kommer med påstander om at noen lyver osv. men klarer ikke hoste opp konkrete episoder eller lignende? Spyr ut med kritikk mot andre brukere..  Merkelig at de ikke evner å svare for seg? 🤔

Hvis det er meg du refererer til så sa jeg ikke at du lyver, men jeg spurte på genrelt grunnlag om dere har fakta å komme med når dere mener I lyver. (Dette siden det ble nevnt at det måtte kommes med fakta når det påstås at dere lyver). 
Må gå begge veier vet du 😉 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
smiiiley skrev (15 minutter siden):

Hvis det er meg du refererer til så sa jeg ikke at du lyver, men jeg spurte på genrelt grunnlag om dere har fakta å komme med når dere mener I lyver. (Dette siden det ble nevnt at det måtte kommes med fakta når det påstås at dere lyver). 
Må gå begge veier vet du 😉 

jeg svarte at jeg alltid backer opp med fakta. Arrester meg om jeg ikke gjør dette…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie25 skrev (6 timer siden):

Joda, men hun har også sagt at hun har 14 timer skjermtid om dagen. Hvis hun samtidig sover 7-8-9 timer så er det ikke så mange timene igjen uten skjerm 😕 

Joda, men om noen venninner ønsker å ikke bli filmet har vi vel ingen belegg for å si at det ikke blir respektert? Man trenger jo ikke akkurat å skape konflikter på vegne av andre? 

• Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Joda, men om noen venninner ønsker å ikke bli filmet har vi vel ingen belegg for å si at det ikke blir respektert? Man trenger jo ikke akkurat å skape konflikter på vegne av andre? 

Nei og det har jeg da aldri skrevet heller? Vi reflekterte rundt hvordan det kunne ha seg at hun og flere andre influensere generelt virker å ha få nære vennskap. Da var dette en av flere mulige grunner som kom frem. Isabel har vist flere ganger at hun respekterer at folk ikke vil bli filmet, f.eks kjæresten til Raml og de hun dater. Selve eksponeringen er en ting, men så har vi jo da altså andre grunner som skjermtid (og da igjen mindre oppmerksomt nærvær til vennen man faktisk fysisk er sammen med), et mulig økt selvfokus pga yrket osv . 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Interessant å lese om Biancas tanker om stalking og alt hun har gjennomgått vs. Isabels sammenbrudd for noen satt i lobbyen i jula og en mulig hendelse når hun var i Oslo. En av de har iallefall et realistisk syn på hva det innebærer å være kjendis vs den andre som ikke tåler noen ting. Forøvrig helt SYKT å lese om hva Biancas har opplevd og JA det er mange syke folk der ute. Men sånn er det når man driver ett psykologisk spill med 400000 følgere, det er en del av gamet. https://www.tv2.no/underholdning/i-tarer-etter-stalker-dom-helt-sykt/18637784/

• Nyttig 8
Skrevet

Har snapchat til IR blitt en ren reklame konto.

Har ikke vært inne der så ofte siste tiden, men når jeg går inn er det bare reklame for egne produkter. 

Dvs. Nå er det en ren jobb konto for bedriftens hennes.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Har snapchat til IR blitt en ren reklame konto.

Har ikke vært inne der så ofte siste tiden, men når jeg går inn er det bare reklame for egne produkter. 

Dvs. Nå er det en ren jobb konto for bedriftens hennes.

Jepp! Og arbeidet blir utført i Norge mot norske kunder - dermed blir arbeidet skattepliktig til Norge. 

• Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Jepp! Og arbeidet blir utført i Norge mot norske kunder - dermed blir arbeidet skattepliktig til Norge. 

Får det noen konsekvenser?

Orket ikke å bla meg gjennom,  har hun reist fra Norge nå?

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Hun var syk igår i alle fall og i leiligheten til Shehed. Vil tro hun er der enda :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (33 minutter siden):

Får kun konsekvenser om skattemyndighetene får nyss i hvordan hun bedriver sin virksomhet.. 

• Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (31 minutter siden):

Hvis hun skal skatte til Norge og ikke gjør det blir det antagelig konsekvenser. Både Jon Carew og Christian Brennhovd (usikker på etternavnet) ble bøtelagt pga lignende saker. Carew var vel for mye i Norge, om jeg husker rett. 

Så jeg tenker at vi kan ta det helt rolig og regne med at staten Norge ordner opp, både i opphold, skatt og kommunale leiligheter 😂noen virker jo til å bruke alvorlig mye tid på å google, klage og true med å melde fra. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (15 minutter siden):

Hvis hun skal skatte til Norge og ikke gjør det blir det antagelig konsekvenser. Både Jon Carew og Christian Brennhovd (usikker på etternavnet) ble bøtelagt pga lignende saker. Carew var vel for mye i Norge, om jeg husker rett. 

Så jeg tenker at vi kan ta det helt rolig og regne med at staten Norge ordner opp, både i opphold, skatt og kommunale leiligheter 😂noen virker jo til å bruke alvorlig mye tid på å google, klage og true med å melde fra. 

Tar bare to sek å «google» eller «melde inn» som du kaller det.. Er ikke så ufattelig alvorlig mye tid det… 😉

• Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 8.3.2026 den 11.17):

Pimpen må vel også passe på nå mtp hvor lenge hun befinner seg i utlandet? Hun må jo være i Norge så og så lenge for å ikke miste visse rettigheter etter det jeg husker… 

Pimpen er såå.. klar over reglene med uføretrygd her i Norge. Hun MÅTTE hjem ca 20 Nov i fjor etter opphold i Dubai iflg henne og flere i fam. Så hele denne  familien vet å utnytte.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (59 minutter siden):

Jeg er ikke helt sikker her, men for han Brennhovd så tror jeg det handlet om reklame for gambling rettet mot norsk publikum som han fikk bot for. Men som sagt, litt usikker her. 

Jeg er også rimelig sikker på at Norge har kontroll på disse som flytter ut. De vet jo at det kan bli mye penger å hente så tviler på de trenger folk til å melde fra for å få inn cash om det skulle ende med det 😉 

Skrevet
vilas skrev (29 minutter siden):

Pimpen er såå.. klar over reglene med uføretrygd her i Norge. Hun MÅTTE hjem ca 20 Nov i fjor etter opphold i Dubai iflg henne og flere i fam. Så hele denne  familien vet å utnytte.

Men nå er hun nok stuck lengre pga krigen i Midtøsten tenker jeg 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Men nå er hun nok stuck lengre pga krigen i Midtøsten tenker jeg 

Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Hasse29 skrev (3 minutter siden):

Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮

😳😅 Ja…. Hun kan jo ikke sitte i Norge å jobbe pga myndighetene nå😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

😳😅 Ja…. Hun kan jo ikke sitte i Norge å jobbe pga myndighetene nå😂

😂😂😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...