Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellie25 skrev (17 minutter siden):

Nå har hun vært i Norge i over en uke men hun har vel bare møtt venner en gang? De øvrige dagene har hun kun vært med de samme hun henger med i Dubai + Shehed - altså sine søsken. Vi har vel diskutert dette tidligere, og det er vel forståelig at de sosiale relasjonene blir litt ødelagt når man lever av seg selv, lever av å filme seg selv og snakke om seg selv hele tiden. Blir nok ganske så selvsentrert da🙈 Men så trist egentlig. 

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke vært i omgangskrets med influensere. Jeg er nokså privat og ønsker ikke å bli filmet. Spesielt ikke i mer private settinger som «går mot og klemmer venninne jeg ikke har sett på lenge». Hadde takla dårlig å måtte filme slike settinger. 
Tror det er få som syns all den filmingen er ok, så det blir nok litt ensomt i lengden ja. Trist. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
smiiiley skrev (19 minutter siden):

Du har vel nevnt flere ganger at I lyver. Kan du backe opp det med fakta? 
Jeg påstår ikke at I ikke lyver, for jeg har ikke fakta verken ene eller andre veien. Ble bare nysgjerrig på deres fakta rundt påstanden 😉

Ja det stemmer at hun lyver ofte. Og om jeg noengang har skrevet en tråd om dette er det backet opp med fakta så klart. 😊

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (17 minutter siden):

Da må du vente lenge, er jeg redd. 

Haha ja det var det svaret jeg forventet av deg.  😉

• Liker 7
Skrevet
smiiiley skrev (16 minutter siden):

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke vært i omgangskrets med influensere. Jeg er nokså privat og ønsker ikke å bli filmet. Spesielt ikke i mer private settinger som «går mot og klemmer venninne jeg ikke har sett på lenge». Hadde takla dårlig å måtte filme slike settinger. 
Tror det er få som syns all den filmingen er ok, så det blir nok litt ensomt i lengden ja. Trist. 

Tenk å filme hele tiden sammen, hadde følt meg brukt 😂 may that type of friendship never find me

er vel en viss type menn som takler en dame som lever av å filme seg selv snakke om seg selv konstant og….

• Liker 6
Skrevet
spirå12 skrev (39 minutter siden):

Har hun sagt det selv ?

Ja, hun skulle egentlig dra tilbake i går og så skulle det være overtakelse førstkommende tirsdag. 

• Liker 2
Skrevet
smiiiley skrev (20 minutter siden):

Jaa jeg synes det er irriterende nok når venninner eller folk jeg er sammen med sitter på mobilen samtidig som de er sammen med meg/ når vi er i en samtale. Tenk da hvordan det er med influensere som enten filmer eller har nesa nedi telefonen konstant 🙈 uff. Men virker så trist og ensomt på et vis. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym012 skrev (3 minutter siden):

Tenk å filme hele tiden sammen, hadde følt meg brukt 😂 may that type of friendship never find me

er vel en viss type menn som takler en dame som lever av å filme seg selv snakke om seg selv konstant og….

Jepp.   Another influencer.  🤔😂 Og hun som har sagt hun ALDRI kan være sammen med en influenser. .. 🤥

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Haha ja det var det svaret jeg forventet av deg.  😉

I aim to please 😘

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

I aim to please 😘

🤮 Du kommer kun med bastante påstander om andre brukere her uten fakta. Svakt… 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 12
Skrevet
Ellie25 skrev (7 minutter siden):

Jaa jeg synes det er irriterende nok når venninner eller folk jeg er sammen med sitter på mobilen samtidig som de er sammen med meg/ når vi er i en samtale. Tenk da hvordan det er med influensere som enten filmer eller har nesa nedi telefonen konstant 🙈 uff. Men virker så trist og ensomt på et vis. 

Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. 

• Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. 

Jeg tror det filmes ganske mye mer enn de korte snuttene som legges ut

Veldig glad ingen i min omgangskrets holder på sånn. Eller, da vet jeg vel egentlig at kontakten ville mer eller mindre opphørt.

• Liker 9
Skrevet
Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Og dette vet du fordi…?🤔

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Hvordan vet du det?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Hasse29 skrev (3 timer siden):

Høres ut som om det er gull de har sikra seg😂

Snapchat-1954112163.jpg

IR er i Norge, sikter i jobbsammenheng mot det norske markedet, er utvandret fra Norge og kan derfor ikke jobbe i Norge, men det er jo i realiteten det hun nå gjør, "jobber i Norge". 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Istapp skrev (6 minutter siden):

IR er i Norge, sikter i jobbsammenheng mot det norske markedet, er utvandret fra Norge og kan derfor ikke jobbe i Norge, men det er jo i realiteten det hun nå gjør, "jobber i Norge". 

Helt riktig! Og dette prøvde jeg å få fram her i går kveld. Hun kan risikere en enorm smell her fra myndighetene.

• Kildeskatt og "begrenset skatteplikt":Hvis virksomheten hennes anses som «utøvd i Norge», er hun skattepliktig til Norge for den inntekten, uansett hvor hun bor.

👌

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Istapp skrev (3 minutter siden):

• Siden publikummet er norsk, annonsørene ofte er norske, og innholdet lages for et norsk marked, kan Skatteetaten argumentere for at hun driver norsk næringsvirksomhet [1, 2].
  • Snapchat-fellen: Når Snapchat betaler henne, er det basert på visninger. Hvis 90 % av visningene kommer fra norske IP-adresser, kan Skatteetaten hevde at inntekten har sin «kilde» i Norge. Uten en skatteavtale mellom Norge og Dubai som beskytter henne, står Norge fritt til å kreve skatt av denne norske inntekten [2, 3].
  • Fast driftssted: Hvis hun filmer mye i Norge (som du nevner), kan Skatteetaten si at hun har et "fast driftssted" her. Da spiller det ingen rolle at selskapet er registrert i Dubai; pengene skal skattes der de tjenes.
  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Du er ikke den eneste. Det er veldig mye det kritikken her inne har gått i de siste månedene. Spillet, uærligheten, kynismen, grådigheten. 
Har begynt å lure på om IR selv har blitt så vant til den fremgangsmåten så hun tror hun ikke gjør noe galt.
Uansett har jeg gitt opp diskusjonen. Blir kalt hater og at man kritiserer uansett, er misunnelig osv.

Vi ser ting forskjellig i denne verden. Kanskje en dag. 

Hun vet nok meget godt selv hva hun gjør.

Spill, løgner,kynisk, grådig, manipulativ osv osv 

Og blodfansen biter på gang etter gang og holder liv i lyxdronningen 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (55 minutter siden):

Joda, men hun har også sagt at hun har 14 timer skjermtid om dagen. Hvis hun samtidig sover 7-8-9 timer så er det ikke så mange timene igjen uten skjerm 😕 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Denne bikinien er såååå fuckings nydelig assa (egne ord)

Ler meg ihjel. 🤣 Hva er så fint med denne? Ser ut som en hvilken som helst annen bikini, fra hvilken som helst butikk.

Helt nøytral og kjedelig 

Må dere skynde dere damer, og få fatt i godbiten før den blir utsolgt 🙈

Screenshot_20260308_231614_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ellie25 skrev (8 minutter siden):

Joda, men hun har også sagt at hun har 14 timer skjermtid om dagen. Hvis hun samtidig sover 7-8-9 timer så er det ikke så mange timene igjen uten skjerm 😕 

Nemlig!👏👏👏 Eller lyver hun da muligens? Igjen. … 🤥🤔🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...