Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (23 minutter siden):

Omg. Nok en manipuleringstaktikk fra frøken Raad idag😂 Skjuler iveren etter å lansere nye bikinier, under argumentet med at Ivorie skylder raadsquad det 😂 jeg blir altså helt matt😂 

Tenker du at hun skal slutte å jobbe mens krigen i Iran pågår? Hvordan ser du for deg at hun skal promotere Ivorie jobben?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Tenker du at hun skal slutte å jobbe mens krigen i Iran pågår? Hvordan ser du for deg at hun skal promotere Ivorie jobben?

Tror nok hun mener hvordan Isabel ordlegger seg.(. Ivorie skylder raadsquad det ) 🙄

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (36 minutter siden):

Omg. Nok en manipuleringstaktikk fra frøken Raad idag😂 Skjuler iveren etter å lansere nye bikinier, under argumentet med at Ivorie skylder raadsquad det 😂 jeg blir altså helt matt😂 

Ja hun er flink på det..  Spiller på elsklingene sine følelser 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Grinch skrev (3 timer siden):

Vil tro om krigen blir langvarig og hun ikke er istand til å fullføre kontrakten, dvs reise dit pga krig, så kanskje hun har en sak. Men om krigen ikke drøyer så spørs det vel. 
Uansett advokatmat dette. Hun må nok innstille seg på å bruke masse penger på advokater her. 
https://www.youtube.com/shorts/JzjkWXlvR9Q

Hun har jo meldt flytting til Dubai, og da er jo det hennes hjemland. Vil tro at hun da må følge lover og regler der på lik linje med alle fastboende uansett krig. Som jeg har forstått er ikke Isabel norsk statsborger lengre, hvorfor skal det da være egne regler for henne i forhold til andre utlendinger..

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Hvorfor møter hun aldri følgerne sine? Hvorfor ingen give aways ? Hvordan viser hun liksom at hun setter pris på sine nære og kjære elsklinger?!👀🙈🙈🙈

Ja ikke sant? De samme følgerene har jo bare tross alt "betalt" for en villa til 43 mill, og er grunnen til at hun kan leve som hun gjør😂 Litt kunne hun vel gitt tilbake...Utrolig hva et liv i nattkjole, ligge i senga, take away og iskaffe kan finansiere gitt🙈

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Hasse29 skrev (8 minutter siden):

Ja ikke sant? De samme følgerene har jo bare tross alt "betalt" for en villa til 43 mill, og er grunnen til at hun kan leve som hun gjør😂 Litt kunne hun vel gitt tilbake...Utrolig hva et liv i nattkjole, ligge i senga, take away og iskaffe kan finansiere gitt🙈

Samtidig tenker nå jeg, at det er jo Raadsquad og generelt alle som følger henne (enten det er via utforsk eller haters som bare bare kikker innom hver fullmåne) som er GIR HENNE DISSE PENGENE!

Isabel er en dyktig selger, hun selger seg selv og familien sin -  men det er jo den ENORME mengden med idioter som følger henne - som elsker alt fra tusenvis av kopper med iskaffe, tusenvis av visninger av samme utsikt, tusenvis av endeløse teatimes - som gjør at hun kan leve slik. 

Det må hun jo bare utnytte som hun vil - det er jo alle idiotene som bør ta en GOD KIKK på seg selv - som sørger for at hun er rik og for at hun holder seg rik. Hadde bare halvparten av disse tatt seg sammen og sluttet å se på stories hennes, så hadde hun jo gått vesentlig ned i inntekt.

Men neida, det er det jo ingen som skal. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvor sa jeg det?😊 

Hun kan vel promotere på vanlig vis?

• Liker 2
Skrevet
Heike72 skrev (5 timer siden):

Aner ikke hvor i Dubai, men hele den kjøpsprosessen er satt på hold og ingen penger er overført. Hun har signert kontrakt ja, men krig er jo en noe spesiell situasjon så hvordan kjøpet ender er jo uvisst selv om hun sier hun skal bo der.

Hadde de ikke nøkkeloverrekkelse da? Ingen får nøkkeloverrekkelse verken her eller der uten at penger fra avtalen er i boks. Er hele huskjøpet basert på løgn og det hele et stunt fra visning?

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (8 minutter siden):

Hvor sa jeg det?😊 

Hun kan vel promotere på vanlig vis?

Hvordan hun forklarer reklamen spiller jo ingen rolle, reklame for Ivorie blir det jo uansett. Folk finner alltid noe å henge seg opp i.

Åi, der kom reklamen RETT etter at hun sa det og det, eller gjorde ditt og datt. Det passet seg ikke, lala ala lala.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Hvordan hun forklarer reklamen spiller jo ingen rolle, reklame for Ivorie blir det jo uansett. Folk finner alltid noe å henge seg opp i.

Åi, der kom reklamen RETT etter at hun sa det og det, eller gjorde ditt og datt. Det passet seg ikke, lala ala lala.

Skjønte du egentlig hva jeg reagerte på?🥴

• Hjerte 3
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Skjønte du egentlig hva jeg reagerte på?🥴

Ja, skjønte du hva jeg skrev? Alt blir feil uansett hva hun sier og gjør, i dette tilfellet er det at hun skylder på Raadsquad og du mener tydeligvis hun IVRER etter bikinidroppet- har vi sett samme snapp? 

• Liker 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Hun har jo meldt flytting til Dubai, og da er jo det hennes hjemland. Vil tro at hun da må følge lover og regler der på lik linje med alle fastboende uansett krig. Som jeg har forstått er ikke Isabel norsk statsborger lengre, hvorfor skal det da være egne regler for henne i forhold til andre utlendinger..

Hun er utvandret fra Norge, men har fortsatt norsk statsborgerskap. Mister ikke det automatisk pga utflytting. Man kan selv melde seg ut om man ønsker det. 

• Nyttig 4
Skrevet

Norge er fremdeles hennes hjemland og hun er selvsagt norsk statsborger. 

Ellers må jeg fnise litt av kritikken av reklamen hennes. Man skal ikke mange sidene tilbake før man finner kritikk over at hun ikke jobber pga belastningen av å ikke vite at foreldre og kjæresten er i trygghet, mens når hun nå publiserer produktene så er hun kynisk og grådig. Det er jo komisk. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er norsk statsborger selv om hun har flyttet. Om jeg flytter til Spania så får jeg ikke automatisk spansk statsborgerskap. En venninne har bodd i norge i 20 år, hun er dansk statsborger og ikke norsk.

Istapp skrev (1 time siden):

Hadde de ikke nøkkeloverrekkelse da? Ingen får nøkkeloverrekkelse verken her eller der uten at penger fra avtalen er i boks. Er hele huskjøpet basert på løgn og det hele et stunt fra visning?

De fikk tilgang til villaen for å se og planlegge. Grunnen til at de ble så mye snakk om den nøkkelen var at det ble spekulert i om "nøkkelmannen" var rosegjøken. Han ble vist på Linda sin snap. 

Hun sa selv den dagen at det fremdeles var flere papirer og underskrive og at hun skulle få nøklene i midten av mars en gang.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (58 minutter siden):

Ja, skjønte du hva jeg skrev? Alt blir feil uansett hva hun sier og gjør, i dette tilfellet er det at hun skylder på Raadsquad og du mener tydeligvis hun IVRER etter bikinidroppet- har vi sett samme snapp? 

Jeg er sikker på at det har klødd i sjela hennes etter å få lansere de nye bikiniene, men for syns skyld så er det ikke gjort. Derfor er det nå en gylden mulighet å « være så snill å grei med Raadsquad at hun gjør det likevel for deres skyld». 

Jeg kan da umulig være den eneste som ser dette spillet hun driver med, eller?😬

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Jeg er sikker på at det har klødd i sjela hennes etter å få lansere de nye bikiniene, men for syns skyld så er det ikke gjort. Derfor er det nå en gylden mulighet å « være så snill å grei med Raadsquad at hun gjør det likevel for deres skyld». 

Du er nok ikke den eneste som driver med fri dikting av din egen fantasi nei...

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå fikk hun kjeft hele forrige uke for å ikke jobbe men bare sitte på ræva og syntes synd på seg selv, nå som hun har begynt å jobbe igjen så er det galt også 🤷‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Nå fikk hun kjeft hele forrige uke for å ikke jobbe men bare sitte på ræva og syntes synd på seg selv, nå som hun har begynt å jobbe igjen så er det galt også 🤷‍♀️

Nei det er nok ikke så lett og alltid ha kontroll på alt som kritiseres, så det blir fort litt selvmotsigende noen ganger 😉 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Er vel pga angsten hun får - hun har jo tidligere hatt panikkanfall når det større mengder folk rundt henne så regner med det er derfor hun ikke møter følgere på planlagt basis.

Men giveaways kunne hun jo definitivt hatt. Men er det så mange influensere som gjør det da ? Uten at jeg har noe oversikt da jeg ikke følger noen særlig, så virker det ikke som det er en greie? Eller tar jeg feil?

Hvis jeg husker riktig så snakket hun om at hun skulle ha en stor giveaway i året eller noe. Den ene gangen hun hadde giveaway på en designer veske. Så var hun helt oppe i skyene og sa hun skulle give back sånn en gang i året, men det skjedde jo aldri. Mye snakk og lite gjennomførelse hos henne, fra giveaway til ballett. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (15 minutter siden):

Man ser jo i tråden her at du langt fra er alene om å spinne på enhver liten hendelse som skjer. Det er faktisk ikke én eneste ting som ikke blir kritisert. Fascinerende. 

• Nyttig 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...