Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29161 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (3 minutter siden): Aner ikke hvor i Dubai, men hele den kjøpsprosessen er satt på hold og ingen penger er overført. Hun har signert kontrakt ja, men krig er jo en noe spesiell situasjon så hvordan kjøpet ender er jo uvisst selv om hun sier hun skal bo der. Mener det var i Jumeirah 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29162 Skrevet 8. mars Grinch skrev (48 minutter siden): Noen som vet hvor i Dubai IR kjøpte 43 millioners villaen? Og størrelse? Boligprisene økte jo med hele 60% i Dubai fra 2022 til 2025. Om krigen varer så lenge at det fester seg på folks netthinne at Dubai er et sted som kan bli utsatt for fiendtlig ild, så kan dette bli et boligkrakk uten like. Kanskje ned på 2022-nivå igjen? Med den ekstreme økningen i boligprisene der har jo også nybygging økt nesten tilsvarende, så dette blir en perfekt storm. Der det blir fullstendig stopp, uferdige prosjekt, konkurser og dumping av prisene. De som kjøpte på topp i år og siste kvartal i fjor kommer til å ryke på en skikkelig smell. Halvparten av boliginvesteringen tapt? Var det ikke i Jumeirah området? 1
Gjest Heike72 Skrevet 8. mars #29163 Skrevet 8. mars Sirah skrev (1 minutt siden): Betyr det at hun i teorien kan trekke seg? Det vet jeg ikke. Vil nok ha kostet en del å gjøre det under normale forhold, men det er ikke normale forhold der nede nå.
Hallepalle2 Skrevet 8. mars #29164 Skrevet 8. mars (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Pimpen må vel også passe på nå mtp hvor lenge hun befinner seg i utlandet? Hun må jo være i Norge så og så lenge for å ikke miste visse rettigheter etter det jeg husker… Det finnes ingen maksimal tidsgrense for hvor lenge man kan oppholde seg i utlandet når man mottar uføretrygd så lenge man oppfyller kravene for uføretrygd, betaler inn til folketrygden og oppfyller informasjonsplikten til NAV. Endret 8. mars av Hallepalle2 1
Hallepalle2 Skrevet 8. mars #29165 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (5 minutter siden): Det vet jeg ikke. Vil nok ha kostet en del å gjøre det under normale forhold, men det er ikke normale forhold der nede nå. Det virker som hun har hatt skikkelig flaks med timingen sin her. Bra for henne, kjipt for selger.
Sirah Skrevet 8. mars #29166 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke om noen unntak slår inn når man sitter fast et sted pga krig, men det burde i hvert fall være det. Det vil jeg jo tro det er. Ikke lett for dem å komme hjem nå. Heike72 skrev (13 minutter siden): Det vet jeg ikke. Vil nok ha kostet en del å gjøre det under normale forhold, men det er ikke normale forhold der nede nå. Det er jo garantert et slags bruddgebyr, men dersom dette blir skikkelig stygt så er det jo greit om man på et vis kan komme seg ut av kontrakten.
Grinch Skrevet 8. mars #29167 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (8 minutter siden): Aner ikke hvor i Dubai, men hele den kjøpsprosessen er satt på hold og ingen penger er overført. Hun har signert kontrakt ja, men krig er jo en noe spesiell situasjon så hvordan kjøpet ender er jo uvisst selv om hun sier hun skal bo der. Vil tro om krigen blir langvarig og hun ikke er istand til å fullføre kontrakten, dvs reise dit pga krig, så kanskje hun har en sak. Men om krigen ikke drøyer så spørs det vel. Uansett advokatmat dette. Hun må nok innstille seg på å bruke masse penger på advokater her. https://www.youtube.com/shorts/JzjkWXlvR9Q 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29168 Skrevet 8. mars Jeg lurer oppriktig på hva planen til disse søsknene er nå? Tilbake til Dubai og leve lux livet eller finne ett annet skatteparadis? Blir spennende å se…🙈 7 3
Grinch Skrevet 8. mars #29169 Skrevet 8. mars Burde ikke menigheten til denne influenseren opprettet en Spleis for henne? Her kan jo være snakk om store utgifter til advokater som gjør innhugg i bankkontoen hennes, i verste fall blir sittende med et hus som mister halvparten av verdien? Er jo forferdelig om hun skulle lide slike økonomiske tap? 1 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29170 Skrevet 8. mars Grinch skrev (20 minutter siden): Burde ikke menigheten til denne influenseren opprettet en Spleis for henne? Her kan jo være snakk om store utgifter til advokater som gjør innhugg i bankkontoen hennes, i verste fall blir sittende med et hus som mister halvparten av verdien? Er jo forferdelig om hun skulle lide slike økonomiske tap? 🫢🫢🫢 3
Gjest Hasse29 Skrevet 8. mars #29171 Skrevet 8. mars (endret) Sol 75 skrev (På 7.3.2026 den 9.22): 🎯 satt å ventet å se security da I endelig kom seg ut av nattkjolen og tok en tur ut🤣 Selvfølgelig var hele contenten løgn og oppspinn. Har også lagt merke til at I kopierer sine idoler Kim K og Bianca I, blir rett og slett pinlig. Hvem tror hun at hun er tenker jeg🙈 Veldig pinlig! De fleste av de virkelige kjente verdensstjernene har ikke vakter med seg en gang, så veldig rart hun skal ha det🤣 Endret 8. mars av Hasse29
Gjest Hasse29 Skrevet 8. mars #29172 Skrevet 8. mars Hatsumomo skrev (14 timer siden): Off .. Syns oppriktig synd på følgere som er så hjernevasket og besatt😭
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29173 Skrevet 8. mars Hasse29 skrev (29 minutter siden): Syns oppriktig synd på følgere som er så hjernevasket og besatt😭 Ellers må dette være kødd?! At folk skriver sånt skjønner jeg ikke…. 1 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29174 Skrevet 8. mars Hasse29 skrev (31 minutter siden): Syns oppriktig synd på følgere som er så hjernevasket og besatt😭 Hvorfor møter hun aldri følgerne sine? Hvorfor ingen give aways ? Hvordan viser hun liksom at hun setter pris på sine nære og kjære elsklinger?!👀🙈🙈🙈 2 10
Gjest Heike72 Skrevet 8. mars #29175 Skrevet 8. mars (endret) Hasse29 skrev (53 minutter siden): Syns oppriktig synd på følgere som er så hjernevasket og besatt😭 🙈🤔🧐 Jeg fatter ikke at det er mulig å tilbe en influenser slik som mange av disse følgerne hennes tydeligvis gjør. Det er helt galskap. Kan man kalle det en sykdom? Burde bli en ny Netflix serie der de virkelig går inn i hvordan og hvorfor enkelte blir så hekta på en influenser samt hvordan influensere manipulerer følgerne sine og faktisk får de hektet. Det er jo en slags svindel. Endret 8. mars av Heike72
Sol 75 Skrevet 8. mars #29176 Skrevet 8. mars Hasse29 skrev (52 minutter siden): Syns oppriktig synd på følgere som er så hjernevasket og besatt😭 Lov å håpe det er sarkasme og ironi🤪 Det er helt galskap det som skjer med disse følgerne til I. 6 2
Sol 75 Skrevet 8. mars #29177 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (7 minutter siden): 🙈🤔🧐 Burde bli en ny Netflix serie der de virkelig går inn i hvordan og hvorfor enkelte blir så hekta på en influenser samt hvordan influensere manipulerer følgerne sine og faktisk får de hektet. Det hadde virkelig vært noe! 4
Hatsumomo Skrevet 8. mars #29178 Skrevet 8. mars Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden): Hvorfor møter hun aldri følgerne sine? Hvorfor ingen give aways ? Hvordan viser hun liksom at hun setter pris på sine nære og kjære elsklinger?!👀🙈🙈🙈 Er vel pga angsten hun får - hun har jo tidligere hatt panikkanfall når det større mengder folk rundt henne så regner med det er derfor hun ikke møter følgere på planlagt basis. Men giveaways kunne hun jo definitivt hatt. Men er det så mange influensere som gjør det da ? Uten at jeg har noe oversikt da jeg ikke følger noen særlig, så virker det ikke som det er en greie? Eller tar jeg feil?
Nobetterthanaman Skrevet 8. mars #29179 Skrevet 8. mars Omg. Nok en manipuleringstaktikk fra frøken Raad idag😂 Skjuler iveren etter å lansere nye bikinier, under argumentet med at Ivorie skylder raadsquad det 😂 jeg blir altså helt matt😂 3 13
Sirah Skrevet 8. mars #29180 Skrevet 8. mars Hatsumomo skrev (1 time siden): Er vel pga angsten hun får - hun har jo tidligere hatt panikkanfall når det større mengder folk rundt henne så regner med det er derfor hun ikke møter følgere på planlagt basis. Men giveaways kunne hun jo definitivt hatt. Men er det så mange influensere som gjør det da ? Uten at jeg har noe oversikt da jeg ikke følger noen særlig, så virker det ikke som det er en greie? Eller tar jeg feil? Sophie Elise syntes jeg har vært flink til å kjøre giveaways. Både små med "små" premier, men også større med designervesker i samarbeid med Vintageettellerannet. Trenger jo ikke å være så rare greiene for at følgerne skal føle seg sett? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå