Tenkeselv Skrevet 7. mars #29141 Skrevet 7. mars Granneman82 skrev (7 timer siden): Mhm.......skilt og skilt fru blom 🤨🤨 (bilde fra Isabel på snapchat) Tenk om hun hadde "turt" å delt/svart på en kommentar som var : Er dine foreldre skilt i følge islamsk lov ? Eller er det derfor de enda holder sammen ? I Rami sin leilighet i Dubai, i samme leilighet i Irak osv osv ? Nei sorry, men selvsagt er de så godt gift som de kan bli....bare ikke på papiret i Norge. 4 17
Maia3 Skrevet 7. mars #29142 Skrevet 7. mars (endret) lillemar skrev (1 time siden): Helt sykt hvis det skjer. Så mye som alle raadsquad var på hate train mot Voldemort så slem han liksom var med henne og hun som var sugar mama hele forholdet og alt dritt hun har sagt om han 😵💫 De kommer helt sikkert til å unnskylde, og tilgi ham for alt. Dronningen har jo valgt ham igjen, og ingen kan motstå mannen som Dronningen elsker av hele sitt hjerte. Man kan bli kvalm av mindre. Og IR selv kommer til å komme med tusenvis av bortforklaringer som ikke henger på greip Endret 7. mars av Maia3 8 3
smiiiley Skrevet 8. mars #29143 Skrevet 8. mars Lillemy_87 skrev (3 timer siden): Tror disse som tror genuint at Isabell bryr seg om de er noen av Norges mest evneveike personer. Kan umulig være særlig oppegående. Hvis man skal plassere alle hennes følgere på et spekter, så har vi jo de ekstreme som skriver slike kommentarer som over her, så har vi de ekstreme i motsatt ende av spekteret som hater alt med dama og som bruker all sin tid både på å finne feil og påpeke dette, gjerne også til skatteetaten, nav og kommunen. De fleste er vel en plass midt på dette spekteret, tror dere ikke? Men folk i begge ender av spekteret kan da umulig være sunt. Jeg er ikke så fan av å kalle folk evneveike, men det er unormal oppførsel begge deler mener jeg da 🙈🙈 Eller? 9 3
Snurrevipp Skrevet 8. mars #29144 Skrevet 8. mars Tenkeselv skrev (23 timer siden): 6 sider om skatt ? Hvilket gøy innhold saver du? Her kan du bare pøse på med "gøy" innhold Noe annet enn om at noen mener at hun skatter til Norge og andre ikke. Det blir mye diskusjon rundt skatt. Hadde jeg syntes det var så gøy,hadde jeg heller lest på økonomi- sider. Men får gå inn å glo og heller prøve å komme med noe annet selv😜 1
Grinch Skrevet 8. mars #29145 Skrevet 8. mars https://timesofindia.indiatimes.com/world/middle-east/uae-dubai-confirms-driver-killed-after-debris-from-intercepted-missile-strikes-car-in-al-barsha-amid-iran-vs-us-israel-war/amp_articleshow/129244551.cms Du kjører bil i Dubai og aner ikke noe annet enn fred og fare i verdens tryggeste land… 2
Sirah Skrevet 8. mars #29146 Skrevet 8. mars Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Kanskje han har kommet seg hjem for lenge siden men Isabel lager content på at han liksom er stuck der ? Hadde ikke overrasket meg. Jeg har tenkt det samme. Håper egentlig det for hans skyld. De har jo i det minste midlene til å få han på et fly. Classy skrev (12 timer siden): Ingen nye oppdateringer fra søstrene enda.. Jeg vet de har sagt at det ikke er lov å filme lenger å dele det online.. Tidligere i dag ville de prøve alt de kunne for å komme seg ut av UAE, men de har også en hund så det er ikke lett for alle papirer på han må være godkjent og klare først.. Noen som vet hva som må være i orden for hunden? Er det de vanlige tingene som her i norge? Her kan det jo fikses rimelig kjapt om vaksinene er ok i utgangspunktet... Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): huffda.. Jeg må ærlig si jeg ikke kan fordra de der to søstrene. Men ingen fortjener å bli satt i en slik ubehagelig situasjon.. Syns faktisk synd på de! Men de burde aldri tatt det sånn med ro i starten.. Kanskje kommet seg bort tidligere? Men forstår jo det der med den hunden da… 💔 Helt enig. Jeg liker dem heller ikke og har vært svært negativ til dem, men håper virkelig at de kommer seg i sikkerhet og at det går fint med dem etter forholdene.... Jeg forstår det med hunden jeg også. Hadde aldri reist fra mine. Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Er det ikke en bruker her inne også som bor der nede i Dubai? 😳Husker ikke brukernavnet… @Guris ja om jeg ikke husker helt feil! Håper du ser dette Guris og at alt er fint med deg! ❤️ Til siteringen under: Av en eller annen grunn får jeg ikke sitert under svaret 😅 Jeg vurderer nesten å poste en sånn kommentar bare for å se om jeg får svar 😅 Et lite eksperiment! Hatsumomo skrev (10 timer siden): Jeg bare lurer hvem disse er som får seg til å skrive slikt? Er det folk med begrensede evner? Unge naive tenåringer? Gamle damer med et eller annet vridd mors-instinkt? 1
Gjest Heike72 Skrevet 8. mars #29147 Skrevet 8. mars (endret) Grinch skrev (55 minutter siden): https://timesofindia.indiatimes.com/world/middle-east/uae-dubai-confirms-driver-killed-after-debris-from-intercepted-missile-strikes-car-in-al-barsha-amid-iran-vs-us-israel-war/amp_articleshow/129244551.cms Du kjører bil i Dubai og aner ikke noe annet enn fred og fare i verdens tryggeste land… Johanna og Mathilda har blitt redde og kommet fram til at de også må komme seg ut av Dubai. De sa presidenten hadde uttalt at landet nå er i krig. Selv om Iran har sagt unnskyld til landene de har rammet rundt i regionen og sagt de ikke skal angripe er vel muligens det bare bullshit, for det er fortsatt treff i området der nede. Meeeen det de søstrene er opptatt av er jo å få med seg verdisaker 🤷🏼♀️ Hovedproblemet er hunden. Håper det ordner seg! Jeg håper alle, som ønsker det, kommer seg ut av området. Hadde selv aldri turt og drøyet det. Endret 8. mars av Heike72
Hatsumomo Skrevet 8. mars #29148 Skrevet 8. mars Sirah skrev (9 minutter siden): Jeg har tenkt det samme. Håper egentlig det for hans skyld. De har jo i det minste midlene til å få han på et fly. Noen som vet hva som må være i orden for hunden? Er det de vanlige tingene som her i norge? Her kan det jo fikses rimelig kjapt om vaksinene er ok i utgangspunktet... Helt enig. Jeg liker dem heller ikke og har vært svært negativ til dem, men håper virkelig at de kommer seg i sikkerhet og at det går fint med dem etter forholdene.... Jeg forstår det med hunden jeg også. Hadde aldri reist fra mine. @Guris ja om jeg ikke husker helt feil! Håper du ser dette Guris og at alt er fint med deg! ❤️ Til siteringen under: Av en eller annen grunn får jeg ikke sitert under svaret 😅 Jeg vurderer nesten å poste en sånn kommentar bare for å se om jeg får svar 😅 Et lite eksperiment! Gjør det! Gjør den ekstra crazy om hvor mye tror Isabel elsker deg og alt du kjøper bla bla bla 😂 du kommer garantert til å appellere til egoet hennes 🙈 2
Sirah Skrevet 8. mars #29149 Skrevet 8. mars Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Gjør det! Gjør den ekstra crazy om hvor mye tror Isabel elsker deg og alt du kjøper bla bla bla 😂 du kommer garantert til å appellere til egoet hennes 🙈 😅🫣 Hadde nesten vært gøy å testet 😅
Hatsumomo Skrevet 8. mars #29150 Skrevet 8. mars Sirah skrev (1 minutt siden): 😅🫣 Hadde nesten vært gøy å testet 😅 Sikkert noen andre her i tråden som kan gjøre det, om du ikke vil. Noen som tar oppfordringen? 🤭
Sirah Skrevet 8. mars #29151 Skrevet 8. mars Hatsumomo skrev (8 minutter siden): Sikkert noen andre her i tråden som kan gjøre det, om du ikke vil. Noen som tar oppfordringen? 🤭 Ser for meg KG-diskusjonene neste dagene: Hvilken kommentar stammer fra bruker her 🤣 2 1
Murukleiven Skrevet 8. mars #29152 Skrevet 8. mars Var innom snappen hennes. Hun spiser en skolebolle. Hun er jo høyere enn bensinprisene 5 1
Grinch Skrevet 8. mars #29153 Skrevet 8. mars Noen som vet hvor i Dubai IR kjøpte 43 millioners villaen? Og størrelse? Boligprisene økte jo med hele 60% i Dubai fra 2022 til 2025. Om krigen varer så lenge at det fester seg på folks netthinne at Dubai er et sted som kan bli utsatt for fiendtlig ild, så kan dette bli et boligkrakk uten like. Kanskje ned på 2022-nivå igjen? Med den ekstreme økningen i boligprisene der har jo også nybygging økt nesten tilsvarende, så dette blir en perfekt storm. Der det blir fullstendig stopp, uferdige prosjekt, konkurser og dumping av prisene. De som kjøpte på topp i år og siste kvartal i fjor kommer til å ryke på en skikkelig smell. Halvparten av boliginvesteringen tapt? 4 1
Sveits35 Skrevet 8. mars #29154 Skrevet 8. mars Grinch skrev (17 minutter siden): Noen som vet hvor i Dubai IR kjøpte 43 millioners villaen? Og størrelse? Boligprisene økte jo med hele 60% i Dubai fra 2022 til 2025. Om krigen varer så lenge at det fester seg på folks netthinne at Dubai er et sted som kan bli utsatt for fiendtlig ild, så kan dette bli et boligkrakk uten like. Kanskje ned på 2022-nivå igjen? Med den ekstreme økningen i boligprisene der har jo også nybygging økt nesten tilsvarende, så dette blir en perfekt storm. Der det blir fullstendig stopp, uferdige prosjekt, konkurser og dumping av prisene. De som kjøpte på topp i år og siste kvartal i fjor kommer til å ryke på en skikkelig smell. Halvparten av boliginvesteringen tapt? I Isabels tilfelle blir nok «easy come easy go» veldig reelt. Stygt å si, men de norske nautene som forer henne med sinnsyke summer vil nok lappe henne sammen igjen. 10 2
Grinch Skrevet 8. mars #29155 Skrevet 8. mars Sveits35 skrev (10 minutter siden): I Isabels tilfelle blir nok «easy come easy go» veldig reelt. Stygt å si, men de norske nautene som forer henne med sinnsyke summer vil nok lappe henne sammen igjen. Hvem er det som følger henne hardcore og kjøper alt relatert til IR? Er det snakk om trygda tanter uten liv, som lever livet sitt gjennom IR? 4 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29156 Skrevet 8. mars Grinch skrev (4 minutter siden): Hvem er det som følger henne hardcore og kjøper alt relatert til IR? Er det snakk om trygda tanter uten liv, som lever livet sitt gjennom IR? Føler det kan være eldre damer med en syk twista form for mors kjærlighet ovenfor henne…🤡 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. mars #29157 Skrevet 8. mars Pimpen må vel også passe på nå mtp hvor lenge hun befinner seg i utlandet? Hun må jo være i Norge så og så lenge for å ikke miste visse rettigheter etter det jeg husker… 7 1
Gjest Heike72 Skrevet 8. mars #29158 Skrevet 8. mars Grinch skrev (40 minutter siden): Noen som vet hvor i Dubai IR kjøpte 43 millioners villaen? Og størrelse? Boligprisene økte jo med hele 60% i Dubai fra 2022 til 2025. Om krigen varer så lenge at det fester seg på folks netthinne at Dubai er et sted som kan bli utsatt for fiendtlig ild, så kan dette bli et boligkrakk uten like. Kanskje ned på 2022-nivå igjen? Med den ekstreme økningen i boligprisene der har jo også nybygging økt nesten tilsvarende, så dette blir en perfekt storm. Der det blir fullstendig stopp, uferdige prosjekt, konkurser og dumping av prisene. De som kjøpte på topp i år og siste kvartal i fjor kommer til å ryke på en skikkelig smell. Halvparten av boliginvesteringen tapt? Aner ikke hvor i Dubai, men hele den kjøpsprosessen er satt på hold og ingen penger er overført. Hun har signert kontrakt ja, men krig er jo en noe spesiell situasjon så hvordan kjøpet ender er jo uvisst selv om hun sier hun skal bo der.
Sirah Skrevet 8. mars #29159 Skrevet 8. mars Heike72 skrev (2 minutter siden): Aner ikke hvor i Dubai, men hele den kjøpsprosessen er satt på hold og ingen penger er overført. Hun har signert kontrakt ja, men krig er jo en noe spesiell situasjon så hvordan kjøpet ender er jo uvisst selv om hun sier hun skal bo der. Betyr det at hun i teorien kan trekke seg?
Gjest Heike72 Skrevet 8. mars #29160 Skrevet 8. mars Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Pimpen må vel også passe på nå mtp hvor lenge hun befinner seg i utlandet? Hun må jo være i Norge så og så lenge for å ikke miste visse rettigheter etter det jeg husker… Jeg vet ikke om noen unntak slår inn når man sitter fast et sted pga krig, men det burde i hvert fall være det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå