Sirah Skrevet 2 timer siden #29101 Skrevet 2 timer siden Hatsumomo skrev (8 timer siden): Syntes det er veldig spesielt at det er så tyst om naboen. At han ikke blir nevnt i det hele tatt ang de hun er så redd for i Dubai. Fra å mase konstant om han før nyttår og intet etter nyttår slik jeg forstår det - som om han bare forsvant fra radaren hennes fullstendig. Det ville jo vært helt naturlig å nevne han som en hun er redd for i Dubai, men .. dere som har fulgt henne mens hun var med J (følgte henne spordisk da) - har Jack noen gang fremstått som en sjalu type? Om hun med vilje velger å ikke nevne naboen på Snap på grunn av Jack f.eks. ? Jeg er helt enig med deg. Har tenkt på naboen jeg også og håper at alt er bra med han. Rart at han ikke er nevnt med et ord. Trenger jo ikke å være lange utgreiingen? Bare et par setninger om at alt er ok eller at de ikke har kontakt og ikke vet. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #29102 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg er helt enig med deg. Har tenkt på naboen jeg også og håper at alt er bra med han. Rart at han ikke er nevnt med et ord. Trenger jo ikke å være lange utgreiingen? Bare et par setninger om at alt er ok eller at de ikke har kontakt og ikke vet. Helt sikkert noe drama der… Hun har nok løyet om break down etter nyttår. 5
Sirah Skrevet 2 timer siden #29103 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Helt sikkert noe drama der… Hun har nok løyet om break down etter nyttår. Garantert noe drama ja. Hun skylder jo ikke oss en forklaring, men det er jo litt rart. 1 1
Pippaa Skrevet 1 time siden #29104 Skrevet 1 time siden Svare for meg? For å tilfredsstille deg, på en digital platform? Synes det er hinsides at mennesker sitter så små at de får seg til å gjøre noe sånt. Dama sitter i et land hvor luftrom er stengt, nabolandet er i krig. Og det legges frem som om hun lever et utsvevende luksusliv fordi datteren har penger og det drypper på henne innimellom. Datterens inntekt er ikke hennes inntekt og formue. Tenker at myndighetene kan snu på det jeg, se litt nærmere på hva som rører seg i livene til disse menneskene som sitter og melder i fra om dette. Store deler av verden er i knestående, og fokuset er på om moren til Isabel Raad har krav på kommunal bolig. Det er lov og ikke blande nesa si bort i alt, og ta et skritt tilbake fra influenserenes verden. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #29105 Skrevet 1 time siden Pippaa skrev (3 minutter siden): Svare for meg? For å tilfredsstille deg, på en digital platform? Synes det er hinsides at mennesker sitter så små at de får seg til å gjøre noe sånt. Dama sitter i et land hvor luftrom er stengt, nabolandet er i krig. Og det legges frem som om hun lever et utsvevende luksusliv fordi datteren har penger og det drypper på henne innimellom. Datterens inntekt er ikke hennes inntekt og formue. Tenker at myndighetene kan snu på det jeg, se litt nærmere på hva som rører seg i livene til disse menneskene som sitter og melder i fra om dette. Store deler av verden er i knestående, og fokuset er på om moren til Isabel Raad har krav på kommunal bolig. Det er lov og ikke blande nesa si bort i alt, og ta et skritt tilbake fra influenserenes verden. Syns dette var en hårreisende kommentar. Skjønner du ikke folk reagerer på dette? De bryter lover og regler og det er faktisk jeg og deg som betaler for dette?! 👀 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #29106 Skrevet 1 time siden Sånn ellers da. 👀😅 Skulle hun flykte til London eller? Er hun fortsatt i Norge?
Måne Rampelyset Skrevet 59 minutter siden #29107 Skrevet 59 minutter siden Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Måne, admin.
Maia3 Skrevet 41 minutter siden #29108 Skrevet 41 minutter siden Sol 75 skrev (10 timer siden): 🎯 satt å ventet å se security da I endelig kom seg ut av nattkjolen og tok en tur ut🤣 Selvfølgelig var hele contenten løgn og oppspinn. Har også lagt merke til at I kopierer sine idoler Kim K og Bianca I, blir rett og slett pinlig. Security? Pinlig? Bare forbokstaven 🤣 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 35 minutter siden #29109 Skrevet 35 minutter siden Maia3 skrev (4 minutter siden): Security? Pinlig? Bare forbokstaven 🤣 Nei så flaut. .. 😅🤡 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå