Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
smiiiley skrev (3 minutter siden):

Bare så det ikke bryter ut krig på KG her nå, så skal jeg oppklare samtalen  

TOL = tuppenoglillemor bare for jeg ikke orker å skrive hele navnet mer enn jeg må  

• TOL kommenterer; kanskje du ikke vet forskjellen? (Om skatt). 

• Hallepalle svarer:  kanskje det? Du klarer nok å overbevise deg selv om det. 

•TOL: hva babler du om da? 

• Hallepalle: 🤦🏻‍♀️ 

ps. Ja jeg kjeder meg 😂😂

😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
smiiiley skrev (3 minutter siden):

Bare så det ikke bryter ut krig på KG her nå, så skal jeg oppklare samtalen  

TOL = tuppenoglillemor bare for jeg ikke orker å skrive hele navnet mer enn jeg må  

• TOL kommenterer; kanskje du ikke vet forskjellen? (Om skatt). 

• Hallepalle svarer:  kanskje det? Du klarer nok å overbevise deg selv om det. 

•TOL: hva babler du om da? 

• Hallepalle: 🤦🏻‍♀️ 

ps. Ja jeg kjeder meg 😂😂

Rart du gidder å skrive Hallepalle 😂

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Lurer på hva brukernavnene til familien Raad  og Synnøve er her inne..Noen ganger får man en feeling. 🫣😂

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Rart du gidder å skrive Hallepalle 😂

Myye lettere navn å taste 😂 ser i ettertid jeg kunne skrevet HP 😉

• Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Lurer på hva brukernavnene til familien Raad  og Synnøve er her inne..Noen ganger får man en feeling. 🫣😂

Haha meg? 😉

Skrevet

Ok, skal vi legge ballen død nå angående skatt? 😅 Enn så lenge i hvert fall., 

Hvordan står det til i kveld da med flyktningene fra Dubai?☺️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Fått den flere ganger jeg og.. 😅 De ligger her inne å lurer…😂

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Noen som stusser over hvor fort hun møtte «rosegjøken» og hvor fort det ble seriøst? Litt spesielt at hun sier han er mannen i hennes liv etter kort tid? Siden alt med alle andre har tatt så lang tid og hun har vært så fram og tilbake med hva hun har villet.. Svaret er at hun ikke dater noen ny, det er en hun har vært sammen med før, nemlig «Voldermort». Jepp, de er sammen igjen. Spennende når hun skal fortelle det på snappen!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Ok, skal vi legge ballen død nå angående skatt? 😅 Enn så lenge i hvert fall., 

Hvordan står det til i kveld da med flyktningene fra Dubai?☺️

Kan legge den død jeg. Plutselig er vi i samme loop om 4 uker, men det er jo lenge til så det går fint. 

Skrevet
Sirah skrev (51 minutter siden):

Haha javel da 😅

Skjønn det den som kan, at det skal være gøy å snakke om? Kan livet blir kjedeligere liksom?
Det er vel førtiende gang denne skatten debatteres her inne - så vanvittig snork. 💤 

• Nyttig 2
Skrevet
Olivia97658 skrev (18 minutter siden):

Noen som stusser over hvor fort hun møtte «rosegjøken» og hvor fort det ble seriøst? Litt spesielt at hun sier han er mannen i hennes liv etter kort tid? Siden alt med alle andre har tatt så lang tid og hun har vært så fram og tilbake med hva hun har villet.. Svaret er at hun ikke dater noen ny, det er en hun har vært sammen med før, nemlig «Voldermort». Jepp, de er sammen igjen. Spennende når hun skal fortelle det på snappen!

Ja dette vil jeg faktisk få med meg!😅😂😂 Har nok lagt en plan om løgner igjen.. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Personlig hadde jeg blitt nervøs om jeg hadde kjøpt en dyr bolig i Dubai nylig. Men siden hun tjener 3-4 millioner i måneden på snap er det faktisk en årslønn for henne da hun ikke betaler skatt av dette. Så det er jo ikke all verden for henne sånn sett 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said:

Ja dette vil jeg faktisk få med meg!😅😂😂 Har nok lagt en plan om løgner igjen.. 

Nettopp😅 Og det morsomme er også hvor mye hun har sagt om hvor forferdelig han var og at hun aldri vil tilgi han. Navnet Voldermort har hun jo kalt han av en grunn😅 Så hvordan forsvarer hun det nå liksom? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Olivia97658 skrev (3 minutter siden):

Nettopp😅 Og det morsomme er også hvor mye hun har sagt om hvor forferdelig han var og at hun aldri vil tilgi han. Navnet Voldermort har hun jo kalt han av en grunn😅 Så hvordan forsvarer hun det nå liksom? 

Ser for meg elsklingene hennes : «ååååå jeg er så ufattelig glad for deg og Voldemort!» 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (36 minutter siden):

Skjønn det den som kan, at det skal være gøy å snakke om? Kan livet blir kjedeligere liksom?
Det er vel førtiende gang denne skatten debatteres her inne - så vanvittig snork. 💤 

Ser ut som om det løsner litt nå, så tar vi den på repeat om en liten stund 🙃 Jeg har lært mer om norske skatteregler og NAV i denne tråden enn jeg har gjort på noe som helt annet plan i livet tror jeg 😅 

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Ser ut som om det løsner litt nå, så tar vi den på repeat om en liten stund 🙃 Jeg har lært mer om norske skatteregler og NAV i denne tråden enn jeg har gjort på noe som helt annet plan i livet tror jeg 😅 

Så flott at du lærte noe da!😀

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Knowlege is power, eller noe sånn 😂 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Så flott at du lærte noe da!😀

Aldri så galt at det ikke er godt for noe 😎

smiiiley skrev (6 minutter siden):

Knowlege is power, eller noe sånn 😂 

Eller noe 😅

Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Personlig hadde jeg blitt nervøs om jeg hadde kjøpt en dyr bolig i Dubai nylig. Men siden hun tjener 3-4 millioner i måneden på snap er det faktisk en årslønn for henne da hun ikke betaler skatt av dette. Så det er jo ikke all verden for henne sånn sett 😊

Ikke all verden for henne i Dubai-verdenen, men dagene flyr, hun sitter (eller sliter sengetilværelsen) i Norge, og plutselig så har hun vært i Norge for mange dager som utflyttet og "jobbe" i landet kan hun ikke gjøre, så blir det skattelegging til Norge osv. Det blir gøy og lese den contenten.

• Liker 4
Skrevet
Istapp skrev (1 time siden):

Ikke all verden for henne i Dubai-verdenen, men dagene flyr, hun sitter (eller sliter sengetilværelsen) i Norge, og plutselig så har hun vært i Norge for mange dager som utflyttet og "jobbe" i landet kan hun ikke gjøre, så blir det skattelegging til Norge osv. Det blir gøy og lese den contenten.

Jeg som knapt ser en story har jo fått med meg at hun er/skal i dialog med advokat om unntakene for reglene for antall dager hun kan være i landet. Både hun og broren er svært bevisste på dette og snakket om å reise til bl.a Spania, London og Paris. Tipper de har hele kontrollen. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...