Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Syns hun heller skulle ha vist minnet til faren respekt ved å ikke delta på PH og knulle de som gidder, på tv. Ustabil og skremmende oppførsel på henne.

Faren støttet henne fult ut og synes faktisk det var kult hun skulle være med på PH :)

• Liker 14
Gjest Vitting
Skrevet
47 minutter siden, smalls skrev:

Faren støttet henne fult ut og synes faktisk det var kult hun skulle være med på PH :)

Hvordan kan en forelder synes deltakelse på PH er ok? (spør jeg oppriktig)

Skrevet
30 minutter siden, Vitting skrev:

Hvordan kan en forelder synes deltakelse på PH er ok? (spør jeg oppriktig)

Det vet jeg ikke, men hun har sagt faren (som var rusmisbruker) var alltid støttende og ville hun skulle være lykkelig. Hadde sagt om hun virkelig ville være med på PH, så støttet han henne.

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Syns hun heller skulle ha vist minnet til faren respekt ved å ikke delta på PH og knulle de som gidder, på tv. Ustabil og skremmende oppførsel på henne.

Hvordan noen takler det å miste noen, er såpass personlig at det bare blir dumt å mene noe om. Men hun har selv sagt at faren støttet henne i deltagelsen. 

Jeg tror for øvrig ikke at hun «knuller de som gidder». Usmakelig kommentar. Hun ligger med de hun selv ønsker, og det får være hennes valg.

Mener selv at oppførselen hennes kan tidvis være barnslig, men det tror jeg man kan si om 90% av alle som deltar.

• Liker 30
Skrevet

Må være godt å ha en far som er såpass støttende som faren  til Julie var 😊

• Liker 7
Skrevet

Haha, hadde jeg deltatt på paradise tror jeg fattern hadde gjort meg arveløs. :hoho: Han støtter meg i absolutt alle valg jeg tar, men akkurat dette hadde han neppe likt. Nå er jo sjansen for at jeg hadde deltatt i noe sånt mindre enn null da. 

Forferdelig at hun mistet faren sin så tidlig og at han attpåtil var rusmisbruker. :trist: stakkars jente. 

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, Salka skrev:

Haha, hadde jeg deltatt på paradise tror jeg fattern hadde gjort meg arveløs. :hoho: Han støtter meg i absolutt alle valg jeg tar, men akkurat dette hadde han neppe likt. Nå er jo sjansen for at jeg hadde deltatt i noe sånt mindre enn null da. 

Forferdelig at hun mistet faren sin så tidlig og at han attpåtil var rusmisbruker. :trist: stakkars jente. 

Var vvel det Aurora sa :P At foreldrene kom til å gjøre henne arvrløs 🙊

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Var vvel det Aurora sa :P At foreldrene kom til å gjøre henne arvrløs 🙊

Å, jeg har ikke sett på jeg. Men det er nok mange foreldre som ikke liker/ville likt sånt, ja. :) Har ikke lest bloggen til Isabel heller, men snikleser bloggertråder og paradisetråder likevel. :hoho: 

Skrevet
26 minutter siden, Salka skrev:

Å, jeg har ikke sett på jeg. Men det er nok mange foreldre som ikke liker/ville likt sånt, ja. :) Har ikke lest bloggen til Isabel heller, men snikleser bloggertråder og paradisetråder likevel. :hoho: 

Hun sa det i hennes sesong 🙊🙊 at nå kom foreldrene til å gjøre henne arveløs lol

Skrevet

Jeg mistet min far første året på ungdomskolen, han hadde en bakgrunn lik faren til Julie utenom at de siste månedene var han på bedringens vei, før det ble for sent. Jeg synes uansett ikke det er unnskyldning for å oppføre seg som i PH med tanke på å le når og fnise noen ryker ut, og så være såpass sutrete når det samme skjer henne rett etterpå. Det er min mening, selv om den sikkert er noe upopulær. 

• Liker 2
Skrevet

Hallo folkens, det er et spill. Ikke si meg at dere begynner å gråte når dere slår venninna deres i vri-åtter.

• Liker 11
Skrevet

Kjønnssykdom spill. Artige saker.

Skrevet
38 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Kjønnssykdom spill. Artige saker.

De har kondomer tilgjengelig og er også kjønnssykdom spill når man har ubeskttet sex. Det gjelder for alle. Men mener å ha lest de blir testet for kjønnssykdommer før de er med :)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Minnie23 skrev:

De har kondomer tilgjengelig og er også kjønnssykdom spill når man har ubeskttet sex. Det gjelder for alle. Men mener å ha lest de blir testet for kjønnssykdommer før de er med :)

Kondomer hjelper ikke i alle tilfeller. Motbydelig program. Har seg med hverandre som dyr.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Kondomer hjelper ikke i alle tilfeller. Motbydelig program. Har seg med hverandre som dyr.

Flaks at du verken trenger å delta i programmet, eller se på det hvis du ikke vil da :)

• Liker 12
Skrevet (endret)
20 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Flaks at du verken trenger å delta i programmet, eller se på det hvis du ikke vil da :)

Nei. Heldigvis slipper jeg det. Holder med det jeg har lest 😊 SOS Hotel

Endret av Korsihalsen
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Korsihalsen skrev:

Tviler på du har sett programmet en gang. Folk har seg ikke med hverandre som dyr. Flere som ikke har sex der.

Men dette blir avsporing, så gir meg nå 

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Minnie23 skrev:

Tviler på du har sett programmet en gang. Folk har seg ikke med hverandre som dyr. Flere som ikke har sex der.

Men dette blir avsporing, så gir meg nå 

Nei. Jeg leser det. At folk ikke har sex der 😊

Skrevet
1 time siden, Korsihalsen skrev:

Vi er dyr.

• Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, Ryuk skrev:

Vi er dyr.

Ja. Men noen av oss klarer å begrense oss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...