Ellie25 Skrevet 1 time siden #28901 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (På 4.3.2026 den 17.03): For en dramaqueen!🥱 Og jeg lurer på hvorfor hun ikke bare kan få ut rosegjøken lett som en plett, siden naboen har private jet..? Og flere gode venner har det…. Hmmm.. kanskje litt løgner igjen av frøken Raad?😅 Hjelper jo ikke med privat jet når luftrommet er stengt. Droppet hun dåpen til barnet til fostersøsteren sin? Eller har den ikke vært enda? Skulle ikke hun være fadder? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #28902 Skrevet 1 time siden Ellie25 skrev (16 minutter siden): Hjelper jo ikke med privat jet når luftrommet er stengt. Droppet hun dåpen til barnet til fostersøsteren sin? Eller har den ikke vært enda? Skulle ikke hun være fadder? Aner ikke om noen dåp da jeg ikke har kikket innom den gule appen på over en uke . Luftrommet er ikke stengt når folk flyr fra Saudi og åpner også nå for Dubai. 1
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #28903 Skrevet 1 time siden Ellie25 skrev (37 minutter siden): Hjelper jo ikke med privat jet når luftrommet er stengt. Droppet hun dåpen til barnet til fostersøsteren sin? Eller har den ikke vært enda? Skulle ikke hun være fadder? Ja hun droppet dåpen. Den var i helgen som var
Ellie25 Skrevet 1 time siden #28904 Skrevet 1 time siden Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): Ja hun droppet dåpen. Den var i helgen som var Okei det var litt spesielt.. 🙈 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #28905 Skrevet 1 time siden Aristokrat1 skrev (3 minutter siden): Ja hun droppet dåpen. Den var i helgen som var 👀👀👀 at det går an… 😳 3 2
Aristokrat1 Skrevet 58 minutter siden #28906 Skrevet 58 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): 👀👀👀 at det går an… 😳 Det var dagen etter alt startet så kan jo skjønne at hu var ganske ut av seg da. 1
Ellie25 Skrevet 57 minutter siden #28907 Skrevet 57 minutter siden Jeg hadde blitt innmari lei meg dersom jeg var fostersøster og hun jeg hadde spurt om å være fadder droppet dåpen. Jeg skjønner til en viss grad at hun har droppet jobboppdrag, men en så viktig familiebegivenhet hadde jeg strukket meg langt for å delta i. Spesielt som fadder! 4
Hallepalle2 Skrevet 41 minutter siden #28908 Skrevet 41 minutter siden Maia3 skrev (8 timer siden): Ikke alle som forstår det dessverre. Er man ikke enig med enkelte her, så får man høre hvor dårlig menneske man er Du hører at det singler i glasshuset ditt nå? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 26 minutter siden #28909 Skrevet 26 minutter siden Aristokrat1 skrev (31 minutter siden): Det var dagen etter alt startet så kan jo skjønne at hu var ganske ut av seg da. Nei jeg skjønner ikke at hun droppet dåpen. 2
Maia3 Skrevet 26 minutter siden #28910 Skrevet 26 minutter siden Hallepalle2 skrev (13 minutter siden): Du hører at det singler i glasshuset ditt nå? Hører lite grunnet smellet fra ditt
Tuppenoglillemor12 Skrevet 26 minutter siden #28911 Skrevet 26 minutter siden Ellie25 skrev (30 minutter siden): Jeg hadde blitt innmari lei meg dersom jeg var fostersøster og hun jeg hadde spurt om å være fadder droppet dåpen. Jeg skjønner til en viss grad at hun har droppet jobboppdrag, men en så viktig familiebegivenhet hadde jeg strukket meg langt for å delta i. Spesielt som fadder! Meget spesielt ja… 1
Hallepalle2 Skrevet 24 minutter siden #28912 Skrevet 24 minutter siden Maia3 skrev (Akkurat nå): Hører lite grunnet smellet fra ditt Jeg kriserer hvordan dere angriper IR. Dere kritiserer meg. Jeg holder ikke pusten mens du finner ut forskjellen.
Maia3 Skrevet 19 minutter siden #28913 Skrevet 19 minutter siden (endret) Hallepalle2 skrev (13 minutter siden): Jeg kriserer hvordan dere angriper IR. Dere kritiserer meg. Jeg holder ikke pusten mens du finner ut Nå må du gi deg. DU kritiserer ALLE brukere i alle tråder uansett hva det gjelder. Du er nedlatende og fordummer folk. Spesielt hvis de ikke er enig med deg Endret 10 minutter siden av Maia3
Hallepalle2 Skrevet 15 minutter siden #28914 Skrevet 15 minutter siden Maia3 skrev (2 minutter siden): Nå må du gi deg. DU kritiserer ALLE brukere i alle tråder uansett hva det gjelder. Du er nedlatende og fordummer folk. Spesielt hvis de ikke et enig med deg Fordummer jeg folk som er enig med meg også, altså? Bare ikke så mye… det er bra at du holder deg for god til personangrep da 😘 1
Teflonhjernen Skrevet 11 minutter siden #28915 Skrevet 11 minutter siden Aristokrat1 skrev (50 minutter siden): Ja hun droppet dåpen. Den var i helgen som var Ikke pent gjort av henne, min tanke er at fosterfamilen kan umulig bety så mye for henne sånn egentlig . Det måtte jo vært godt og trygt å være sammen med de i den situasjonen. Du dropper bare ikke en barnedåp der du har fått den tilliten å være fadder. Så egoistisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå