Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 10:38 #28841 Skrevet onsdag kl. 10:38 (endret) Women123 skrev (5 minutter siden): Isabell som sitter her i norge , griner og er så stresset ovenfor rosegjøken vs olsson søstrene som ligger på stranden i dubai og tar tan🤣 Hehe uff - jeg vet ikke hva det sier egentlig, men for min del virker jo disse søstrene litt kort-tenkte og hakuna matata i topplokket. Jeg hadde aldri tatt sjansen på noe som helst strand når det faktisk er en fare for at det plopper ned en missil rett i havet noen meter fra meg på stranden. Endret onsdag kl. 10:38 av Hatsumomo 1 13
lotti__s Skrevet onsdag kl. 12:02 #28842 Skrevet onsdag kl. 12:02 Hatsumomo skrev (1 time siden): Hehe uff - jeg vet ikke hva det sier egentlig, men for min del virker jo disse søstrene litt kort-tenkte og hakuna matata i topplokket. Jeg hadde aldri tatt sjansen på noe som helst strand når det faktisk er en fare for at det plopper ned en missil rett i havet noen meter fra meg på stranden. ja de virker veldig kort-tenkte. Føler at de mater på alt de kan i snap kanalene sine og tjener fett med penger på det. Skjønner selvfølgelig de er redde og alt det dere, men må være måte på. Hadde nok ikke sittet på en strand jeg heller, hadd eheller prøvd å få meg en bilett hjem til ting har roet seg. 2 3
Sirah Skrevet onsdag kl. 12:07 #28843 Skrevet onsdag kl. 12:07 Hatsumomo skrev (1 time siden): Hehe uff - jeg vet ikke hva det sier egentlig, men for min del virker jo disse søstrene litt kort-tenkte og hakuna matata i topplokket. Jeg hadde aldri tatt sjansen på noe som helst strand når det faktisk er en fare for at det plopper ned en missil rett i havet noen meter fra meg på stranden. Nå har jeg ikke sett på snappen deres men tittet innom her om dagen og hunden var jo livredd stakkars. Hadde aldri forlatt hunden min hjemme alene i en sånn situasjon med mindre det var høyst nødvendig! Og å sole seg kan vel neppe regnes som høyst nødvendig.... Mulig de har den med kanskje? 1 2
Breakeven Skrevet onsdag kl. 13:07 #28844 Skrevet onsdag kl. 13:07 Isabel sier at sheikhene i Dubai dro på Dubai Mall for å berolige folk osv og at det føles veldig trygt at de har så bra Air Defence Force, ja, sikkert mulig det. Men SELVFØLGELIG kommer Dubai utad til å si at det er så trygt der og at de har alt under kontrol, Dubai er avhengig av å opprettholde sitt rykte om en trygg oase sånn at rikinger og influencere fortsetter å besøke og bosette seg der. 12 6
Sirah Skrevet onsdag kl. 13:21 #28845 Skrevet onsdag kl. 13:21 Breakeven skrev (12 minutter siden): Isabel sier at sheikhene i Dubai dro på Dubai Mall for å berolige folk osv og at det føles veldig trygt at de har så bra Air Defence Force, ja, sikkert mulig det. Men SELVFØLGELIG kommer Dubai utad til å si at det er så trygt der og at de har alt under kontrol, Dubai er avhengig av å opprettholde sitt rykte om en trygg oase sånn at rikinger og influencere fortsetter å besøke og bosette seg der. Litt det samme som at hun skrøyt Dubai opp i skyene for å gi alle turistene som satt fast der gratis hotell. For all del, sykt bra for turistene! Det er jo kjempebra! Men hadde de IKKE gjort dette hadde jo alle samlet seg på flyplassene fordi de ikke hadde hatt noe annet sted å gjøre av seg... De har altså tatt tak i et problem for å unngå et ekstremt mye større problem og ikke fordi de er snille... 10 7
Gjest Juraibura Skrevet onsdag kl. 13:29 #28846 Skrevet onsdag kl. 13:29 Breakeven skrev (16 minutter siden): Isabel sier at sheikhene i Dubai dro på Dubai Mall for å berolige folk osv og at det føles veldig trygt at de har så bra Air Defence Force, ja, sikkert mulig det. Men SELVFØLGELIG kommer Dubai utad til å si at det er så trygt der og at de har alt under kontrol, Dubai er avhengig av å opprettholde sitt rykte om en trygg oase sånn at rikinger og influencere fortsetter å besøke og bosette seg der. Haha. Senest i går traff en drone det amerikanske konsulatet i Dubai. Den fikk ikke UAEs antiluftskyts skutt ned. Et konsulat som burde hatt høy sikkerhet rundt nå. Og hva sa innenriksminister i UAE? "Vi hadde en dronehendelse og ingen skadde."
Smukgid Skrevet onsdag kl. 14:25 #28847 Skrevet onsdag kl. 14:25 jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø 5 3 15
Hasse29 Skrevet onsdag kl. 15:06 #28848 Skrevet onsdag kl. 15:06 Smukgid skrev (35 minutter siden): jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø Ja og nå måtte Shehed levere fra seg Gucci i dag på "ferie" igjen, fordi det var så mye for henne nå🙄 Stakkars hund! Den får vel knapt nok turer og stimuli som det er, men så blir han jo kastet rundt til alle hun kjenner største delen av tiden i tilegg!! Lurer på hvordan i he...... noen av de to der evt skal kunne greie å ta vare på et barn i fremtiden🙈 7 15
Breakeven Skrevet onsdag kl. 15:51 #28849 Skrevet onsdag kl. 15:51 (endret) Smukgid skrev (1 time siden): jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø Jeg er enig med deg, livet går videre for det om, dessverre. Det er ofte veldig mye bedre og komme seg ut og fortsette med jobb og få tankene over på noe annet også når ting er vanskelig, betyr ikke at hun ikke kan være tilgjengelig for kjæresten og moren for det om, det er bare sunt for Isabel tror jeg fremfor og sitte hjemme og synes synd på seg selv. Jeg er overrasket fordi hun har ikke hatt en lett oppvekst, så trodde kanskje det var litt "mer tak" i henne med tanke på alt hun har gjennomgått. Harsh, I know, men livet er hardt. Og JA, jeg har full sympati over situasjonen hennes, det kan ikke være lett og jeg unner ingen det. Endret onsdag kl. 15:52 av Breakeven 2 6
agent Skrevet onsdag kl. 15:56 #28850 Skrevet onsdag kl. 15:56 Hasse29 skrev (49 minutter siden): Ja og nå måtte Shehed levere fra seg Gucci i dag på "ferie" igjen, fordi det var så mye for henne nå🙄 Stakkars hund! Den får vel knapt nok turer og stimuli som det er, men så blir han jo kastet rundt til alle hun kjenner største delen av tiden i tilegg!! Lurer på hvordan i he...... noen av de to der evt skal kunne greie å ta vare på et barn i fremtiden🙈 Er det krig i Norge evt. unntakstilstand? Hun oppfører seg sånn iallefall. 7 7
Hasse29 Skrevet onsdag kl. 16:01 #28851 Skrevet onsdag kl. 16:01 agent skrev (3 minutter siden): Er det krig i Norge evt. unntakstilstand? Hun oppfører seg sånn iallefall. Ja hun er såååå utslitt i dag! Flaut hele greia🙈 Nå har de vel vassa rundt i nattkjole 24/7 siden fredag.... 6 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:03 #28852 Skrevet onsdag kl. 16:03 (endret) For en dramaqueen!🥱 Og jeg lurer på hvorfor hun ikke bare kan få ut rosegjøken lett som en plett, siden naboen har private jet..? Og flere gode venner har det…. Hmmm.. kanskje litt løgner igjen av frøken Raad?😅 Endret onsdag kl. 16:03 av Tuppenoglillemor12 6 10
Natu Skrevet onsdag kl. 16:14 #28853 Skrevet onsdag kl. 16:14 Smukgid skrev (1 time siden): jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø Her er jeg litt enig faktisk. Syns synd på dem, og det er en vanskelig situasjon, men blir voldsomt at de 2 søstrene skal omtrent gå inn i dyp depresjon og knapt klarer å ta vare på seg selv pga uro for mor og rosegjøk samtidig som Pimpen facetimer blid som ei sol, ler, himmelen er blå, alt er vel.... Creds til Rami og Sidra som lar livet gå sin vante gang. Snappen til Isabel nå er bare Eg, eg, eg, eg, eg. Det er så synd på meg osv. 3 15
Hasse29 Skrevet onsdag kl. 16:26 #28854 Skrevet onsdag kl. 16:26 Livet er hardt for enkelte gitt!!! 10 1 4
fredsliijle Skrevet onsdag kl. 17:00 #28855 Skrevet onsdag kl. 17:00 Breakeven skrev (1 time siden): Jeg er enig med deg, livet går videre for det om, dessverre. Det er ofte veldig mye bedre og komme seg ut og fortsette med jobb og få tankene over på noe annet også når ting er vanskelig, betyr ikke at hun ikke kan være tilgjengelig for kjæresten og moren for det om, det er bare sunt for Isabel tror jeg fremfor og sitte hjemme og synes synd på seg selv. Jeg er overrasket fordi hun har ikke hatt en lett oppvekst, så trodde kanskje det var litt "mer tak" i henne med tanke på alt hun har gjennomgått. Harsh, I know, men livet er hardt. Og JA, jeg har full sympati over situasjonen hennes, det kan ikke være lett og jeg unner ingen det. Hva er det med den derre oppveksten ? Det er folk som har hatt en verre oppvekst , og klager ikke et sekund på livet de har opplevd. Blir bare så lei av å høre om stakkarslig oppveksten hennes 4 19
Maia3 Skrevet onsdag kl. 17:12 #28856 Skrevet onsdag kl. 17:12 (endret) fredsliijle skrev (11 minutter siden): Hva er det med den derre oppveksten ? Det er folk som har hatt en verre oppvekst , og klager ikke et sekund på livet de har opplevd. Blir bare så lei av å høre om stakkarslig oppveksten hennes Oppvekstkortet drar hun frem med jevne mellomrom. Det er henne det er mest synd på i hele verden, må vite Endret onsdag kl. 17:12 av Maia3 12 6
Selungen Skrevet onsdag kl. 17:36 #28857 Skrevet onsdag kl. 17:36 Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute 3 6
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 18:14 #28858 Skrevet onsdag kl. 18:14 (endret) 3 hours ago, Tuppenoglillemor12 said: For en dramaqueen!🥱 Og jeg lurer på hvorfor hun ikke bare kan få ut rosegjøken lett som en plett, siden naboen har private jet..? Og flere gode venner har det…. Hmmm.. kanskje litt løgner igjen av frøken Raad?😅 Er luftrommet stengt så spiller det vel ingen rolle om man har det? Hun har sikkert venner som har det, men om man får brukt det og i hvilken grad er vel noe annet. Da burde vel fler ha flydd ut derfra? Endret onsdag kl. 19:20 av Snuppa82 4
Nordlysstøv Skrevet onsdag kl. 18:32 #28859 Skrevet onsdag kl. 18:32 Selungen skrev (52 minutter siden): Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute Ja akkurat. Her er man aldri fornøyd... alt er galt, uansett.. 🙄 1
Minipilla Skrevet onsdag kl. 18:39 #28860 Skrevet onsdag kl. 18:39 Kjenner at jeg bør ikke gå innpå snappen for å se. Blir oppgitt nok av å lese her. Hun er flau!! 2 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå