Silas26 Skrevet 4 timer siden #28781 Skrevet 4 timer siden Lillibet skrev (4 timer siden): Tyder på at det er Jack/Voldemort Oh, hvorfor det? Var ikke han utro tidligere? 1
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #28782 Skrevet 3 timer siden Silas26 skrev (36 minutter siden): Oh, hvorfor det? Var ikke han utro tidligere? Ingen annen grunn enn at gjengen her inne har konkludert med det. Det var visst noe med fingernegler og skyggen i solen 🤭 1 1
Granneman82 Skrevet 2 timer siden #28783 Skrevet 2 timer siden Hasse29 skrev (9 timer siden): Har ikke Isabell kontakt med Golnaz lenger?Ikke hørt noe mere om henne fra hverken den ene eller andre av søskenene🤔 Virka jo som de var så close tidligere. De har ikke hatt kontakt på flere år, nøyaktig hvorfor/hva som skjedde vet vi ikke 😊
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #28784 Skrevet 1 time siden Hallepalle2 skrev (1 time siden): Ingen annen grunn enn at gjengen her inne har konkludert med det. Det var visst noe med fingernegler og skyggen i solen 🤭 Vorte på tommelen😉 1
Sirah Skrevet 1 time siden #28785 Skrevet 1 time siden blvck skrev (9 timer siden): Sånn bortsett fra hvor de ligger? Jeg syns ikke det er for enkelt å si at et nærmest naboland vil bli påvirket av en krig i nabolandet? Så klart de vil bli det? Jeg syns ikke sammenligneng med Polen er så god, for Polen er medlem av nato og angriper Russland Polen så har vi artikkel 5 stiuasjon. Samme ordning er det ikke i midtøsten. Iran vil så klart slå til der de kan nå, og emiratene er en venn av USA og som også har bygget seg opp som en veldig turistdesinasjon. Det er klart at det kan være et kort for Iran. At naboland vil bli påvirket av krig er ikke det samme som at de vil bli direkte involvert. Vi i Norge merker jo ikke stort til krigen mellom Russland/Ukraina selv om vi er nermeste nabo til Russland. Nei sammenligningen med Polen var kanskje ikke så god, situasjonen her i Europa med NATO osv er jo helt annerledes enn der nede. Men poenget er det samme: Nabolandet er i fullskala krig, man reiser fremdeles til Krakow. Jeg har venner som er der nå. Når det er sagt: Hadde du spurt meg for en uke siden om jeg ville ta en ferie i Dubai så hadde jeg takket nei pga urolighetene i regionen. Jeg syntes det er like rart som resten her at folk har valgt akkurat dette tidspunktet å feriere i midt østen på. Men nå følger jeg en del med i aviser osv og er veldig redd for krig. Alle er jo ikke som meg. Jeg ble faktisk spurt om å være med til Krakow også, men takket nei. Mest sannsynlig gjør det meg hysterisk, men det kan jeg leve fint med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå