Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
rock&republic skrev (4 timer siden):

Nei nei, ikke mamma og pappa hun er redd for men mamma og rosegjøken. Pappa nevner hun ikke at hun er redd for

"Må få mamma og pappa utav Irak" .......sitat Isabel.

De er gjerne skilt i Norge, men i følge islamsk lov så er de gift.

Så hørte du hennes ord så var det : mamma og pappa, samt Rosegjøken ✔️

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
smiiiley skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke vært innom snappen hennes siden tidlig januar, men om jeg er RS fordi jeg sier noe som hun ofte sier så kan du godt få kalle meg RS. Gjør meg ingenting det. Jeg har gått en del til psykolog de siste årene, så kanskje jeg og hun har samme psykolog? 🤷🏻‍♀️😅
Jeg tror ikke jeg er så langt i fra sannheten når jeg sier at jeg sikker er en av de som følger minst med på hennes liv.  Tar da utgangspunkt i at det ser ut som dere andre har FULL kontroll på hver minste ting. 
Jeg har heller ikke kjøpt et eneste av hennes produkter, så vet ikke om jeg kan si jeg melkes heller. 
Men du må gjerne kalle meg RS om det føles riktig for deg, null stress 😉 

For meg kan du være en RS eller ikke, det plager ikke meg 🤷‍♀️

MEN....du har ikke "fulgt eller sett siden januar"?? Hvordan kan du da skrive på kommentarer som omhandler seneste Snap ? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sparks skrev (6 timer siden):

Visste ikke at sidra har kontakt med newa? Ser hun la ut skjermbilde på hennes snap. Er isabel og newa venner igjen?

Ja Isabel har begynt å henge med Newa sammen med de andre jentene

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Maia3 skrev (6 timer siden):

Uffa meg. Nå blir det sikkert mye uflaks fremover 

Ja, du kan jo håpe. 

Skrevet
Taddah skrev (11 timer siden):

Er vel ofte sånn med nordmenn også som flytter til utlandet. Alt er galt med Norge, men så fort helsa svikter, så skal de visst hjem igjen til Norge. 

Ja det ser man dessverre ofte. Folk som lever livets glade dager i utlandet, men når ting butter i mot så kommer de hjem til Norge og velferdssystemet her. Lester jo stadig avisartikler, tråder på f.eks Facebook osv om folk som er sjokkert over at de ikke lenger har noen rettigheter i Norge når de har bodd i utlandet i X-ant år og ikke betalt medlemskap i folketrygden 🫣 Har blant annet en bekjent som bodde i flere år i utlandet, skadet seg stygt og ville hjem pga bedre velferdsordninger her. Hen hadde heldigvis vært smart nok til å betale medlemskapet i folketrygden så hen kunne flytte hjem og få hjelp med en gang.

Borte bra, men hjemme best?

Frika skrev (9 timer siden):

Klart hun må få mest mulig ut av dette.  Det er jobben hennes, og desuten virker det nå som hun også må betale for rosegjøken på hotellet,  kanskje vennene hans også + evt fly, så litt ekstra  kommer godt med. Uansett er det bra hun og søskna kom seg ut. Så kan storesøster heller spare Isabel litt, hun virker som et persille blad, så hun kan klare de oppgavene som skulle gjøres i Norge. Tviler på at å sitte foran tv er bra for henne

Jeg forsto det også som at hun betalte for hotell for hele gjengen, men mulig jeg misforsto noe der. Er ikke det ganske rart om han er så suksessfull selv? Nå kan det jo så klart være at hun bare booket hotellet for dem mens de pakket og styrte med å komme seg ut av byen, men jeg reagerte også på det der. 

Når det er sagt så var jeg innom Shehed sin snap igår og jeg ble faktisk sjokkert over hvor ekstreme meninger hun har! Hun må så klart få lov til å mene nøyaktig hva hun vil, men til å ha bodd i Norge omtrent hele livet så syntes jeg at meningene hennes var overraskende radikaliserte? Mulig det blir fullstendig feil ord å bruke, men dere skjønner hvor jeg vil. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet
Tenkeselv skrev (5 timer siden):

For meg kan du være en RS eller ikke, det plager ikke meg 🤷‍♀️

MEN....du har ikke "fulgt eller sett siden januar"?? Hvordan kan du da skrive på kommentarer som omhandler seneste Snap ? 

Hvor skriver jeg noe som omhandler seneste snap?

• Liker 1
Skrevet
Maia92 skrev (4 timer siden):

😅😂

IMG_7567.jpeg

Savner en😂

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (43 minutter siden):

Ja det ser man dessverre ofte. Folk som lever livets glade dager i utlandet, men når ting butter i mot så kommer de hjem til Norge og velferdssystemet her. Lester jo stadig avisartikler, tråder på f.eks Facebook osv om folk som er sjokkert over at de ikke lenger har noen rettigheter i Norge når de har bodd i utlandet i X-ant år og ikke betalt medlemskap i folketrygden 🫣 Har blant annet en bekjent som bodde i flere år i utlandet, skadet seg stygt og ville hjem pga bedre velferdsordninger her. Hen hadde heldigvis vært smart nok til å betale medlemskapet i folketrygden så hen kunne flytte hjem og få hjelp med en gang.

Jeg forsto det også som at hun betalte for hotell for hele gjengen, men mulig jeg misforsto noe der. Er ikke det ganske rart om han er så suksessfull selv? Nå kan det jo så klart være at hun bare booket hotellet for dem mens de pakket og styrte med å komme seg ut av byen, men jeg reagerte også på det der. 

Når det er sagt så var jeg innom Shehed sin snap igår og jeg ble faktisk sjokkert over hvor ekstreme meninger hun har! Hun må så klart få lov til å mene nøyaktig hva hun vil, men til å ha bodd i Norge omtrent hele livet så syntes jeg at meningene hennes var overraskende radikaliserte? Mulig det blir fullstendig feil ord å bruke, men dere skjønner hvor jeg vil. 

Skjønner hva du mener og jeg er langt på vei enig med deg, skremmende !

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sol 75 skrev (19 minutter siden):

Skjønner hva du mener og jeg er langt på vei enig med deg, skremmende !

Regner med at det var det med Shehed du svarte på?

Ja jeg ble overrasket! Så klart er hun farget av både oppveksten sin, omgangskretsen sin og at hun er fra Irak så at hun ikke mener nøyaktig det samme som oss nordmenn er jo helt naturlig. Det hadde jeg heller ikke forventet. Men jeg ble faktisk overrasket over hvor "radikaliserte" meningene hennes var! Fremdeles i mangel på et bedre ord....

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Hun har aldri sagt at den hun er sammen med nå er suksessfull, er det Jack(som det mest sannsynlig er) så har han jo klessmerke, men han er nok ikke så suksessfull med det, hvertfall ikke på nivå med Isabel.

• Liker 1
Skrevet
Maia92 skrev (8 minutter siden):

Hun har aldri sagt at den hun er sammen med nå er suksessfull, er det Jack(som det mest sannsynlig er) så har han jo klessmerke, men han er nok ikke så suksessfull med det, hvertfall ikke på nivå med Isabel.

Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt henne si det, men jeg skal ikke påstå at jeg har rett :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg var innom Lindas snap nå, for å se hvordan det står til der nede. Hun lå i senga med en mann og kalte hun ham "finance daddy"?😱 Eller hørte jeg helt skakt?🙈🙉

• Liker 1
Skrevet
Pusemusen skrev (1 minutt siden):

Jeg var innom Lindas snap nå, for å se hvordan det står til der nede. Hun lå i senga med en mann og kalte hun ham "finance daddy"?😱 Eller hørte jeg helt skakt?🙈🙉

Neida, du hørte rett😂 hun visste at dette ikke er mannen hu skal gifte seg med også. Ikke sikkert det er så fett å leve i Dubai alene om du ikke har ræva full av penger fra før.

• Liker 4
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (15 minutter siden):

Neida, du hørte rett😂 hun visste at dette ikke er mannen hu skal gifte seg med også. Ikke sikkert det er så fett å leve i Dubai alene om du ikke har ræva full av penger fra før.

Bor hun hos ham?

Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Ja, du kan jo håpe. 

FOR en stygg kommentar. Nå må du en gang for alle SLUTTE å legge ord i munnen på andre.

Det er ikke normalt å holde på sånn som du gjør. Ta deg sammen og skjerp deg 

• Liker 5
Skrevet
Pusemusen skrev (14 minutter siden):

Bor hun hos ham?

Nei, hun har egen leilighet. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Jeg brukte også ordet radikalisert og funderte litt over det etterpå. Et fiendebilde har flere av dem i alle fall, et veldig negativt syn. Det er veldig spesielt og det er virkelig paradoksalt at hun tjener penger på nordmenn? Samme mener jeg om Rami, det er merkelig at de beholder norske følgere med de holdningene de helt tydelig har. Er nordmenn dumme som noen brød? Det er jo det vi hører om oss i visse miljøer. Beviset er vel inntekten disse to har fra RS

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (36 minutter siden):

Jeg brukte også ordet radikalisert og funderte litt over det etterpå. Et fiendebilde har flere av dem i alle fall, et veldig negativt syn. Det er veldig spesielt og det er virkelig paradoksalt at hun tjener penger på nordmenn? Samme mener jeg om Rami, det er merkelig at de beholder norske følgere med de holdningene de helt tydelig har. Er nordmenn dumme som noen brød? Det er jo det vi hører om oss i visse miljøer. Beviset er vel inntekten disse to har fra RS

Jeg føler ikke at det er riktig ord, så galt er det ikke, men i mangel på et bedre? Om noen har noe forslag så gjerne kom med det 😅 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...