Taddah Skrevet i går, 11:51 #28661 Skrevet i går, 11:51 theoneandonly4 skrev (11 timer siden): Skjemmes over flere kommentarer her. Skjønner ikke at det er mulig å være så kald? Hvor kommer dette hatet fra? Er absolutt ikke noe fan av Raad. Men fy fader for noen kommentarer. Dette må være jævelig uansett hvor mye penger hun har på kontoen, hva hun jobber med etc. Tror hun driter langt pokker i det meste med penger, luksus, bolig etc akkurat nå. Tenker hun har det jævelig. Det kan man vel ha noe empati med, uavhengig av statusen hennes? Hun setter mobilen på opptak mens hun filmer seg selv ha panikk, slik at hun tjener penger samtidig. 3 22
Lillibet Skrevet i går, 12:11 #28662 Skrevet i går, 12:11 Eplemose skrev (2 timer siden): Nei, det tror jeg ikke. Kanskje naboen er britisk og omdøpt til rosegjøken. Kanskje de måtte gjøre om på det etter Pierre la ut naboen på snap på nyttårsaften 🤷♀️ Naboen kommer fra Nederland. Det sa jo Isabel selv i starten. 2 2
Harnoejegvilsi Skrevet i går, 12:12 #28663 Skrevet i går, 12:12 Sfr skrev (11 timer siden): Plutselig ikke trygt lenger? Får ikke inntrykk av at du har reflektert over hvor hun bor før dagens "nyheter" kom..Så ja man kan ha flere tanker i hodet, men du virker ikke til å ha det Joda, jeg har reflektert over hvordan freden kan påvirkes i disse landene. «plutselig ikke så fredelig» handler om at både Isabel og andre har snakket om hvor trygt Dubai er, som om Dubai ikke er Midtøsten. Og bare for å poengtere det, så har jeg empati for Isabel, hennes søsken og alle andre, som nå har dette tettere på livet, enn de fleste av oss.
Snuppa82 Skrevet i går, 12:19 #28664 Skrevet i går, 12:19 (endret) Skjønner godt de oppdaterer følgerne sine, de sender vel en drøss meldinger og spør og maser. Syns ikke de har utnytta det, det var vel ganske stille i går kveld når jeg var inne for å se om det var oppdateringer. Syns mange her inne leser alt med kritiske briller og overdriver alt, blir feil uansett hva de gjør. Hun bryr seg ikke om huset sitt nå, mens folk her peøver at det fremstår slik, ikke formidler de godt nok, ikke er de kritiske nok. Hva med oss selv? Skal ikke stole blindt på vestlige medier heller. Var tregere info her enn i andre land. Endret i går, 12:21 av Snuppa82 7 8
Heike72 Skrevet i går, 12:24 #28665 Skrevet i går, 12:24 (endret) Isabel sier hun visste om at det var noe konflikt, men ikke at det kunne ramme Dubai. Irak ja, for det er naboland med Iran 🤔🤔🧐🧐 Vet hun egentlig ikke hvor Dubai ligger i forhold til Iran? Hun sa selv at hun er naiv og ikke følger nok med. Kjipt at Rosegjøken er fast i Dubai og full sympati med redselen for han. Dumt han ikke drog hjem til UK da de drog til Norge. Det er nok mange norske som sitter fast der nede. Ingen vet hvor lenge dette vil vare. Iran gir seg nok ikke og vil komme med mye hevn er jeg redd. Endret i går, 12:25 av Heike72 2 3
Eplemose Skrevet i går, 12:26 #28666 Skrevet i går, 12:26 Lillibet skrev (14 minutter siden): Naboen kommer fra Nederland. Det sa jo Isabel selv i starten. Ah okei. Det har ikke jeg fått med meg 😊 1
LorettaLynn Skrevet i går, 12:44 #28667 Skrevet i går, 12:44 Heike72 skrev (15 minutter siden): Isabel sier hun visste om at det var noe konflikt, men ikke at det kunne ramme Dubai. Irak ja, for det er naboland med Iran 🤔🤔🧐🧐 Vet hun egentlig ikke hvor Dubai ligger i forhold til Iran? Hun sa selv at hun er naiv og ikke følger nok med. Kjipt at Rosegjøken er fast i Dubai og full sympati med redselen for han. Dumt han ikke drog hjem til UK da de drog til Norge. Det er nok mange norske som sitter fast der nede. Ingen vet hvor lenge dette vil vare. Iran gir seg nok ikke og vil komme med mye hevn er jeg redd. Denne krigen har vært varslet lenge og med stor sannsynlighet. Og at det da kunne bli en storkrig. Irak-krigen varte totalt i åtte år. Den familien av alle burde egentlig vite hva som kan skje, men man tror kanskje hva man vil tro. 8 3
Sirah Skrevet i går, 12:44 #28668 Skrevet i går, 12:44 Nå var det vel faktisk ingenting som tilsa at Emiratene skulle bli dratt så voldsomt inn i denne konflikten - før krigen faktisk startet. Leste i en eller annen nettavis tidligere i dag at de som kan noe om dette temaet var overrasket over at Emiratene - og spesielt Dubai hadde blitt et mål. Spesielt med tanke på at det er sivile mål som er rammet. Den amerikanske militærbasen i Abu Dhabi er sånn sett mer forståelig at Iran har gått etter, men det er jo helt tydelig at de bare pumper ut. Det var snakk om at den ene havnen i Dubai (husker ikke navn) kanskje kunne være et mål siden amerikanske marinefartøy ofte brukte den når de var i området, men denne er jo ikke truffet. Det ble også spekulert i om Iran gikk etter Emiratene fordi de har svært mye dårligere luftvern enn Israel og derfor var enklere å ta ut. For mange kom nok dessverre angrepet på Dubai/UAE svært overraskende da dette faktisk ikke var ventet. At UAE er nabolandet til Iran og at man derfor må forvente krig blir kort og greit alt for enkelt å si. Hvem er naboen vår? Er Norge et uttrykt land for turister å reise til fordi vi har en krigshisser som nabo? Hva med Polen og andre østblokkland? Dropper dere ferie til Krakow nå fordi det er krig i Ukraina? 6 4
hjerteis Skrevet i går, 12:47 #28669 Skrevet i går, 12:47 Oi, her var det mange kommentarer som ikke viser medmenneskelighet i en trist situasjon. Det er greit at mange av oss er uenig i mye Isabel og familien gjør og stiller kritiske spørsmål rundt det, men å si at det er synd de kom seg ut av Dubai før det eskalerte i midtøsten 😲 Nei, vet du hva! Det er synd at den aktuelle skribenten er så iskald. 8 1 5
Sirah Skrevet i går, 12:48 #28670 Skrevet i går, 12:48 hjerteis skrev (Akkurat nå): Oi, her var det mange kommentarer som ikke viser medmenneskelighet i en trist situasjon. Det er greit at mange av oss er uenig i mye Isabel og familien gjør og stiller kritiske spørsmål rundt det, men å si at det er synd de kom seg ut av Dubai før det eskalerte i midtøsten 😲 Nei, vet du hva! Det er synd at den aktuelle skribenten er så iskald. Enig med deg, dette var mye trist lesing. 2 4
Smukgid Skrevet i går, 13:02 #28671 Skrevet i går, 13:02 Hallepalle2 skrev (16 timer siden): Jeg så nettopp på nyhetene at et hotell i Dubai ble bombet, så dette stemmer vel ikke. Ingen ting har blitt bombet i Dubai, men i UEA ja, det som traff hotellet var restene etter en bombe drone ( altså bomben datt og ble ikke ødelagt som den skulle ha blitt) det som detter ned er da ødelagte missiler og droner som skal bombe noe, om det faktisk er i Dubai, eller Abu dabi eller noe i nærheten veit man ikke 100% for det det ble skutt ned før det kom frem. Ikke en hyggelig situasjon, spesielt for de som faktisk er i den, som det blir sagt i samtalen Linda hadde er de som er vokst opp i Midtøsten dessverre vand med at dette kan skje. Så de lever livet mer «normalt» pga de må tjene sine penger for og kunne overleve. 1 2
Tenkeselv Skrevet i går, 13:04 #28672 Skrevet i går, 13:04 theoneandonly4 skrev (12 timer siden): Skjemmes over flere kommentarer her. Skjønner ikke at det er mulig å være så kald? Hvor kommer dette hatet fra? Er absolutt ikke noe fan av Raad. Men fy fader for noen kommentarer. Dette må være jævelig uansett hvor mye penger hun har på kontoen, hva hun jobber med etc. Tror hun driter langt pokker i det meste med penger, luksus, bolig etc akkurat nå. Tenker hun har det jævelig. Det kan man vel ha noe empati med, uavhengig av statusen hennes? Vel, driter i pengene akkurat nå gjør hun vel ikke ? Da hadde hun ikke slått på reklamene når det som skjer nå skjer. Må hun melke dette også ? Kunne hun ikke vist seg fra en side der de som er veldig blodfans kunne fått fulgt med hva som skjer med de alle UTEN å måtte trykke gjennom all reklame ? Spesielt med noe så alvorlig som dette. Hadde hun gjort det så hadde hun fått litt kudos av meg i hvert fall. Men ikke å melke en krig. 3 3
rock&republic Skrevet i går, 13:09 #28673 Skrevet i går, 13:09 Cami9 skrev (1 time siden): Isabel: jeg har fullstendig panikk nå også Isabel: rigger opp kamera, snapper de lengste storyer Meg: siste jeg hadde brydd meg om hvis jeg hadde fullstendig panikk er vel jævla snapchat? For en fucka verden vi lever i Så enig så enig 5 3
Kønn Skrevet i går, 13:13 #28674 Skrevet i går, 13:13 hjerteis skrev (19 minutter siden): Oi, her var det mange kommentarer som ikke viser medmenneskelighet i en trist situasjon. Det er greit at mange av oss er uenig i mye Isabel og familien gjør og stiller kritiske spørsmål rundt det, men å si at det er synd de kom seg ut av Dubai før det eskalerte i midtøsten 😲 Nei, vet du hva! Det er synd at den aktuelle skribenten er så iskald. Det er jeg enig med deg i. Det jeg reagerer mest på er at voksne mennesker er så uvitende og at storesøster støtter prestestyret i Iran. Hun sier Iran må forsvare seg. Var det statsvitenskap hun studerte burde hun søke om å få refundert eventuelle utgifter ifm med dette studiet. Hun snakker også om folkeretten. Hvor var det begrepet i 47 år med terrorisering av eget folk og pådrivere til terror i hele verden? Bare å sjekke hvor mye penger disse familiene i prestestyret sitter på. Deres barn lever luksuslivet i vesten. Hør på Becheim på Spotify der Høyres MF som selv er fra Iran bli intervjuet. 3 7
Jada! Skrevet i går, 13:32 #28675 Skrevet i går, 13:32 Hasse29 skrev (5 timer siden): Det var noen som spurte Shehed for noen uker siden om moren burde være i Irak. Hun svarte at der er det så trygt og rolig at🙈 Rolig til det smeller si! Får bare ta konsekvensene når en på død og liv skal oppholde seg frivillig i et land det er frarådet å reise til/være i!!! I mens står det en stor kommunalbolig tom i Norge størsteparten av året. Denne kunne noen andre sikkert sårt hatt behov for. Shehed er så frekk i svarene sine til folk på snap også at jeg får lyst til å 🤮🤮🤮..At noen orker å følge det grusomme vesenet der er utrolig! I går satt hun og snakket alle medier i Norge nord og ned. Bare arabiske nyhetskanaler som hadde rett, og alle medier i Norge viste ikke hva de skrev om og kom bare med feilinformasjon. Jeg var kjapt innom Sheheed sin snap nå, men ble så irritert at jeg blokket henne slik at jeg ikke bidrar til at hun skal tjene penger fremover. Hun fremstår som meget uvitende som tror at alt som sies i nyhetene i Midtøsten er korrekt. Enhver med litt kunnskap vet at mye av pressen i diktatoriske land er sensurert i stor grad. Vestlige medier rapporterte i går at Irans øverste leder var drept, men Iranske medier påsto at det var løgn. I dag vet vi alle at de vestlige mediene hadde rett. 16 4
Kønn Skrevet i går, 13:32 #28676 Skrevet i går, 13:32 Jeg håper ikke holdningene til storesøster har noe påvirkning på følgerne hennes. Jeg blir faktisk sjokkert av hva hun liter av seg. Nå er det visst kapitalismen som er årsaken til dette. Omg. Der sitter lillesøster som nettopp er en kapitalist og selv skryter hun hva hun drar inn på snap. Hykleriet tar jo ikke slutt her. Er det mulig å rapportere til snap? Kan så lite om den gule appen. Jeg burde kanskje lese meg opp🙊 Hvor var disse da prestestyret i 47 år har terrorisert sin egen befolkning? Det betydde kanskje ikke noe når de selv ikke var berørt? 7 11
Kønn Skrevet i går, 13:36 #28677 Skrevet i går, 13:36 Jeg skal ikke gå inn på hennes gule app mer. Jeg blir regelrett kvalm av det. Håper dere her inne ikke blir påvirket av henne, men heller lytter til iranerne selv som danser i gatene og som har bedt USA om hjelp i flere tiår. Takk for meg. 4 1 9
Smilesen Skrevet i går, 13:41 #28678 Skrevet i går, 13:41 LorettaLynn skrev (56 minutter siden): Denne krigen har vært varslet lenge og med stor sannsynlighet. Og at det da kunne bli en storkrig. Irak-krigen varte totalt i åtte år. Den familien av alle burde egentlig vite hva som kan skje, men man tror kanskje hva man vil tro. Enig med deg. 5 1
Maia3 Skrevet i går, 13:43 #28679 Skrevet i går, 13:43 Tenkeselv skrev (35 minutter siden): Vel, driter i pengene akkurat nå gjør hun vel ikke ? Da hadde hun ikke slått på reklamene når det som skjer nå skjer. Må hun melke dette også ? Kunne hun ikke vist seg fra en side der de som er veldig blodfans kunne fått fulgt med hva som skjer med de alle UTEN å måtte trykke gjennom all reklame ? Spesielt med noe så alvorlig som dette. Hadde hun gjort det så hadde hun fått litt kudos av meg i hvert fall. Men ikke å melke en krig. ALT skal melkes. Uansett hva som skjer i verden så er det lyx, penger og mer penger som er det viktigste dessverre. 8 1
Tenkeselv Skrevet i går, 14:00 #28680 Skrevet i går, 14:00 Maia3 skrev (12 minutter siden): ALT skal melkes. Uansett hva som skjer i verden så er det lyx, penger og mer penger som er det viktigste dessverre. Selvfølgelig ska det melkes 🥛🥛🥛 Det "dumme" med dette her er jo at nå fikk de alle mer gratis content å melke. Samt så mye negativt som blir sagt om Norge, skattesystemet osv osv kjenner jeg gjør meg kvalm. Spesielt nå som de er såååå glad for å være hjemme i det som brått er "vakre,gode,trygge" Norge. Jeg følger ingen av de lenger fordi de fortjener ikke en ekstra følger på antallet , men titter inn på utforsk innimellom. Å når jeg nå tittet innom Rami å ser teksten / samt han sier "jeg ELSKER Norge" 🙄🙄 Han og Isabel er to av de verste synes jeg med sin nærmest daglige negative omtale av Norge, om det er vær, skatt +++, men nå er Norge "godt" nok. Burde langskjemmes hele gjengen, å det burde mor og far i Irak også ! 5 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå