Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Mtp det som skjer nå - hvorfor tenker du på villaen? 😮

Jeg tenkte på at hun nettopp har investert en gigantisk sum for et hus. Også ser man via nyhetene at Dubai plutselig ikke er så trygt lengre. Og på grunn av det synes jeg at 1. denne krigen er forferdelig. Og 2. Jeg synes synd i Isabel om hun taper uendelig med penger. Man kan ha flere tanker i hodet samtidig. Ingen onde baktanker bak spørsmålet. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjemmes over flere kommentarer her. Skjønner ikke at det er mulig å være så kald? Hvor kommer dette hatet fra? 

Er absolutt ikke noe fan av Raad. Men fy fader for noen kommentarer. Dette må være jævelig uansett hvor mye penger hun har på kontoen, hva hun jobber med etc.

Tror hun driter langt pokker i det meste med penger, luksus, bolig etc akkurat nå. Tenker hun har det jævelig. Det kan man vel ha noe empati med, uavhengig av statusen hennes? 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet
Sfr skrev (48 minutter siden):

Håper du tuller nå? 😤

Jeg forstår jo at andre har det verre, ikke slik ment

Skrevet
theoneandonly4 skrev (9 minutter siden):

Skjemmes over flere kommentarer her. Skjønner ikke at det er mulig å være så kald? Hvor kommer dette hatet fra? 

Er absolutt ikke noe fan av Raad. Men fy fader for noen kommentarer. Dette må være jævelig uansett hvor mye penger hun har på kontoen, hva hun jobber med etc.

Tror hun driter langt pokker i det meste med penger, luksus, bolig etc akkurat nå. Tenker hun har det jævelig. Det kan man vel ha noe empati med, uavhengig av statusen hennes? 

Tror ikke man kan forestille seg panikken og redselen den søskenflokken har akkurat nå. Isabel har skatta mer til Norge, enn mange andre. Jeg er heller ingen Raad fan, men man kan likevel ha omtanke for hvordan andre mennesker har det. 

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte på at hun nettopp har investert en gigantisk sum for et hus. Også ser man via nyhetene at Dubai plutselig ikke er så trygt lengre. Og på grunn av det synes jeg at 1. denne krigen er forferdelig. Og 2. Jeg synes synd i Isabel om hun taper uendelig med penger. Man kan ha flere tanker i hodet samtidig. Ingen onde baktanker bak spørsmålet. 

Plutselig ikke trygt lenger? Får ikke inntrykk av at du har reflektert over hvor hun bor før dagens "nyheter" kom..Så ja man kan ha flere tanker i hodet, men du virker ikke til å ha det 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden):

Tror ikke man kan forestille seg panikken og redselen den søskenflokken har akkurat nå. Isabel har skatta mer til Norge, enn mange andre. Jeg er heller ingen Raad fan, men man kan likevel ha omtanke for hvordan andre mennesker har det. 

Helt enig med deg! 

Blir faktisk skremt av å lese enkelte kommentarer her. Er ikke friskt! 

• Liker 12
Skrevet
Juraibura skrev (6 timer siden):

Synes mer synd på de som blir drept i denne krigens råskap. Den villaen bryr jeg meg katta i. Regner med kakerlakkene vil kose seg i villaen om influenseren ikke tør å vende tilbake dit på lange tider. Solgt får hun ikke om luftrommet i området stenges ned ofte. Om hun ikke vil selge med tap da. 

Men så GOD du er! Tenk at du syns mer synd på de som blir drept enn de som mistet millionene sine. Det er du nok ganske alene om, for det går jo ikke an å ha to tanker i hodet samtidig. 

Skadefryden når nye høyder i tråden her, altså. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Sfr skrev (6 timer siden):

Plutselig ikke trygt lenger? Får ikke inntrykk av at du har reflektert over hvor hun bor før dagens "nyheter" kom..Så ja man kan ha flere tanker i hodet, men du virker ikke til å ha det 

Enig, plutselig ikke trygt? Det er ganske eksplosiv situasjon i Midtøsten og det har det vært i lang tid. Jeg har undret meg mange ganger over hvor lite Raad - familien virker å ha klart å få det med seg. Selvfølgelig bør en løfte blikket litt og tenke litt over hvor en velger å slå seg ned og hva sikkerhetssituasjonen er der. Vi må jo bare håpe, for både Raad og de lokale som bor i området, at det roer seg ned igjen. Unner ingen å oppleve krig. Men det er jo en kalkulert risiko å velge å bosette seg i en av de mest konfliktfylte områder på kloden, så litt ansvar må de bære selv også. 

Endret av Lesehest75
  • Liker 6
  • Nyttig 20
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Men så GOD du er! Tenk at du syns mer synd på de som blir drept enn de som mistet millionene sine. Det er du nok ganske alene om, for det går jo ikke an å ha to tanker i hodet samtidig. 

Skadefryden når nye høyder i tråden her, altså. 

Whateva. Har mange tanker i hodet mitt jeg. Og en "influensers" luksusvilla kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Skadefryd? Tja. Folk som disser kjedelige traurige Norge, og messer om det fantastiske plastic fantastic livet i Dubai..men nå er Norge godt nok..

• Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Juraibura skrev (9 timer siden):

Da må det være flaut å sitte i Norge. Kjedelige dyre trygge Norge. Redde som mus så er ikke Dubai fantastic lenger. 

Det var noen som spurte Shehed for noen uker siden om moren burde være i Irak. Hun svarte at der er det så trygt og rolig at🙈 Rolig til det smeller si! Får bare ta konsekvensene når en på død og liv skal oppholde seg frivillig i et land det er frarådet å reise til/være i!!! I mens står det en stor kommunalbolig tom i Norge størsteparten av året. Denne kunne noen andre sikkert sårt hatt behov for. Shehed er så frekk i svarene sine til folk på snap også at jeg får lyst til å 🤮🤮🤮..At noen orker å følge det grusomme vesenet der er utrolig! I går satt hun og snakket alle medier i Norge nord og ned. Bare arabiske nyhetskanaler som hadde rett, og alle medier i Norge viste ikke hva de skrev om og kom bare med feilinformasjon.  

Endret av Hasse29
  • Liker 14
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (28 minutter siden):

Det var noen som spurte Sheheed for noen uker siden om moren burde være i Irak. Hun svarte at der er det så trygt og rolig at🙈 Rolig til det smeller si! Får bare ta konsekvensene når en på død og liv skal oppholde seg frivillig i et land det er frarådet å reise til/være i!!! I mens står det en stor tom kommunalbolig i Norge størsteparten av året som noen andre kunne trengt. Shehed er så frekk i svarene sine til folk på snap også at jeg får lyst til å 🤮🤮🤮..At noen orker å følge det vesenet der er utrolig! I går satt hun og snakket alle medier i Norge nord og ned. Bare arabiske nyhetskanaler som hadde rett, og alle medier i Norge viste ikke hva de skrev om og kom bare med feilinformasjon. 

Merket meg dette samme. 🙄 Vestlige nyheter var bare propaganda. Propagandamaskiner faktisk, skriver hun som S svarer. Så NRK er propagandamaskin?  Kommer det noe godt ut av å sitte å slenge ut slike påstander når de fleste følgere er fra nettopp Vesten? 

AISelect_20260301_025415_Snapchat.jpg

Endret av Lesehest75
  • Liker 5
Skrevet
Lesehest75 skrev (2 minutter siden):

Merket meg dette samme. 🙄 Vestlige nyheter var bare propaganda. Hun er ganske drøy til tider. Kommer det noe godt ut av å sitte å slenge ut slike ting når de fleste følgere er fra nettopp det fæle Vesten? 

Ja hu er bare ekkel!!! Så jævla besserwisser og hun snakker jo Norge og Nordmenn ned i øst og vest hele tiden. Flytt da for i h........🙄

• Liker 10
  • Nyttig 16
Skrevet
Hasse29 skrev (7 minutter siden):

Det var noen som spurte Shehed for noen uker siden om moren burde være i Irak. Hun svarte at der er det så trygt og rolig at🙈 Rolig til det smeller si! Får bare ta konsekvensene når en på død og liv skal oppholde seg frivillig i et land det er frarådet å reise til/være i!!! I mens står det en stor tom kommunalbolig i Norge størsteparten av året som noen andre kunne trengt. Shehed er så frekk i svarene sine til folk på snap også at jeg får lyst til å 🤮🤮🤮..At noen orker å følge det vesenet der er utrolig! I går satt hun og snakket alle medier i Norge nord og ned. Bare arabiske nyhetskanaler som hadde rett, og alle medier i Norge viste ikke hva de skrev om og kom bare med feilinformasjon. 

Hun og resten av søsknene burde reist inn til byen og sympatisert med iranerne som takker USA og Israel og feirer at despoten er drept. Be til Allah. Ja, nå må vel de fleste forstå hvordan det er å leve i et land med Sharialover. Det er 57 muslimske land og om det var så bra der, hvorfor flytte til et land som er fullt av vantro folk? Religion er roten til alt vondt. Det vet iranerne bedre enn de fleste. Det blir homofile steinet og heist opp i kraner. Kvinner som har hijaben feil blir drept. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (19 minutter siden):

Ja hu er bare ekkel!!! Så jævla besserwisser og hun snakker jo Norge og Nordmenn ned i øst og vest hele tiden. Flytt da for i h........🙄

Jeg synes ikke hun er ekkel, hyggelig å følge innimellom, men jeg synes det er  veldig spesielt å sitte å kalle vestlig media propagandamaskiner. Hun er jo utdannet innen statsvitenskap og burde da ha alle muligheter til å ha et litt mer nyansert syn på verden. 

Endret av Lesehest75
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Hasse29 skrev (9 minutter siden):

Helt enig! 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Lesehest75 skrev (10 minutter siden):

Jeg synes ikke hun er ekkel, hyggelig å følge innimellom, men jeg synes det er  veldig spesielt å sitte å kalle vestlig media propagandamaskiner. Hun er jo utdannet innen statsvitenskap og burde da ha alle muligheter til å ha et litt mer nyansert synes på verden. 

Ja er nyansert syn på verden har hun iallefall ikke🙄 Det eneste synet hun har er sitt eget. Hennes meninger er tydeligvis fasit på alt! Såg bare i går når noen spurte henne om hun var sikker på at den info'n hun hadde fått stemte. Da klikka det jo omtrent for henne....

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Lesehest75 skrev (40 minutter siden):

Jeg synes ikke hun er ekkel, hyggelig å følge innimellom, men jeg synes det er  veldig spesielt å sitte å kalle vestlig media propagandamaskiner. Hun er jo utdannet innen statsvitenskap og burde da ha alle muligheter til å ha et litt mer nyansert syn på verden. 

Det er veldig rart å høre henne uttale seg om både Norge og Midtøsten. Hun er nok mer preget av en vanskelig oppvekst enn hva hun vil innrømme og det er sikkert greit å flytte ansvaret bort fra familien og over på «Norge».

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Skulle ikke Isabel vært i dåp i dag? Hos fosterfamilien? 

Endret av ASU
  • Liker 2
Skrevet
Lesehest75 skrev (1 time siden):

Merket meg dette samme. 🙄 Vestlige nyheter var bare propaganda. Propagandamaskiner faktisk, skriver hun som S svarer. Så NRK er propagandamaskin?  Kommer det noe godt ut av å sitte å slenge ut slike påstander når de fleste følgere er fra nettopp Vesten? 

Akkurat dette jeg har merket meg, spesielt det siste året. Familien, utenom Isabel, virker ganske radikalisert og har temmelig heftige holdninger til Norge og det de kaller «vesten»… men disse holdningene er det som farger verdensbildet til Isabel også, og hun tar råd fra disse hun setter høyest i verden.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Så forresten på shehed sin story i går at hun la ut svar til et spørsmål om rosegjøken i Dubai, hvor hun svarer at de har bedt han om å ta kontakt med UK ambassaden. Så da vet vi i hvert fall hvor han er fra.. Hun slettet storyen kjapt. 😉

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...