Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, -Willow skrev:

Nå har hun blitt miljøbevisst også, dere. Hun har nemlig tatt en "stor beslutning" og valgt å begynne å bruke kollektiv transport i Oslo, fremfor taxi overalt. For en bragd! Vi må jo tenke på planeten, som hun sier.

Siden hun er blitt miljøbevisst, lurer på om skal slutte å fly så mye? 🤔

• Liker 6
Gjest -Willow
Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Vel, det  som er bra med innlegget, er at hun kan påvirke unge jenter og andre lesere til å tenke miljø og tenke litt over ting.

Isabel er en miljøversting til de grader. At hun velger å ta kollektivt som alle andre gjør henne ikke til en miljøforkjemper eller et forbilde hva miljøbevissthet angår. Om det er dette som er leserne hennes sin sjanse til å bli påvirket, da står det ille til. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
9 minutter siden, -Willow skrev:

Isabel er en miljøversting til de grader. At hun velger å ta kollektivt som alle andre gjør henne ikke til en miljøforkjemper eller et forbilde hva miljøbevissthet angår. Om det er dette som er leserne hennes sin sjanse til å bli påvirket, da står det ille til. 

Gjør hun noe som er bra, blir jo det også kritisert! Som sagt tidligere, dette er en hat-tråd.

Gjest -Willow
Skrevet
7 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Gjør hun noe som er bra, blir jo det også kritisert! Som sagt tidligere, dette er en hat-tråd.

Jeg kan absolutt berømme henne dersom hun gjør noe bra. Dette, derimot, syns jeg er en selvfølge. Bor man i Oslo sentrum kjører man ikke i hovedsak bil eller taxi om man like gjerne kan ta trikken eller bussen et par stopp. 

Skrevet
13 minutter siden, -Willow said:

Jeg kan absolutt berømme henne dersom hun gjør noe bra. Dette, derimot, syns jeg er en selvfølge. Bor man i Oslo sentrum kjører man ikke i hovedsak bil eller taxi om man like gjerne kan ta trikken eller bussen et par stopp. 

Her er jeg enig med @MadameDeRosa. Selv om det er en selvfølge for deg å ta kollektivt, betyr det ikke at det er det for andre som har råd (og lyst) til å velge annerledes. Spesielt om man er et halvkjent fjes og ikke har lyst til å bli gjenkjent av fjortiser ;) 

• Liker 3
Gjest -Willow
Skrevet
3 minutter siden, Superblomst skrev:

Her er jeg enig med @MadameDeRosa. Selv om det er en selvfølge for deg å ta kollektivt, betyr det ikke at det er det for andre som har råd (og lyst) til å velge annerledes. Spesielt om man er et halvkjent fjes og ikke har lyst til å bli gjenkjent av fjortiser ;) 

Hva tror du er mest vanlig i Oslo om man skal fra for eksempel Grünerløkka til TGI Fridays ved Oslo S(er ikke det favorittrestauranten?). Bil eller kollektivt? Kanskje til og med å ta beina fatt? Dersom en kjendis ikke tør å møte omverdenen på trikken skal ikke jeg blande meg opp i det, men det blir feil å fremstille det som om man er miljøbevisst i et eget innlegg når man endelig tar til vettet og gjør det som for de aller fleste i Oslo sentrum er en selvfølge. 

;);) 

Skrevet
20 minutter siden, Superblomst skrev:

Hun har sagt tidligere at hun ikke tør å ta kollektiv pga haters (hun er vel den bloggeren som har mest haters) og tror ikke hun har problemer med å bli gjenkjent av fjortiser. Det er nok bare stas det

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, -Willow skrev:

Du gjør kanskje ikke det, men det gjør jeg. Med mindre jeg skal drikke alkohol (vi tar da gjerne taxi, men hender vi velger trikken), kjører jeg bil. Jeg kjører bil til butikken også jeg.
Joda, busser og trikker stopper omtrent utenfor døren, men jeg liker ikke å ta de. Det er fult av mennesker, trangt og klamt. Og når jeg allerede betaler for å ha en bil, tar jeg heller den enn å bli ranet av Ruter (dyrt med kollektivt!).

Og jeg kan ikke en gang skylde på fans og haters, slik som denne dama kan! ;) 

• Liker 1
Gjest -Willow
Skrevet
1 minutt siden, SBHT skrev:

Du gjør kanskje ikke det, men det gjør jeg. Med mindre jeg skal drikke alkohol (vi tar da gjerne taxi, men hender vi velger trikken), kjører jeg bil. Jeg kjører bil til butikken også jeg.
Joda, busser og trikker stopper omtrent utenfor døren, men jeg liker ikke å ta de. Det er fult av mennesker, trangt og klamt. Og når jeg allerede betaler for å ha en bil, tar jeg heller den enn å bli ranet av Ruter (dyrt med kollektivt!).

Og jeg kan ikke en gang skylde på fans og haters, slik som denne dama kan! ;) 

De fleste gjør ikke det. Jeg mener ikke at det ikke finnes mennesker i Oslo som gjør som deg. Det er helt ok og ikke noe jeg ønsker å legge meg opp i. Det er det å fremstille valget om å gå over til kollektivt som en bragd og mene at man selv er så miljøbevisst (utelukkende fordi man gjør som de aller fleste andre i sentrum) jeg syns er på trynet. 

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke noe fan av denne bloggeren (spesielt ikke hennes forhold til skjønnhetsoperasjoner), men jeg synes det faktisk er positivt at hun skriver at hun vil tenke på miljøet og ta offentlig transport, fremfor å ta taxi overalt. I tillegg har hun begynt å legge ut flere bilder av omgivelsene når hun er ute på reise (i stedet for å bare legge ut hundrevis av bikini bilder og selfies), og deler tips og tanker rundt stedet hun besøker. 

Mer av dette og mindre drama, Takk.

Kanskje et babysteg for oss vanlige, men et kjempehopp for henne. 

• Liker 7
Skrevet

Siden hun tjener så mye penger, så synes jeg det hadde vært flott om hun brukte pengene til noe bra. Veldedighet, støttet en bra sak eller noe.

• Liker 8
Skrevet

Det er altså ikke hat eller hets eller hva enn å mene at Isabel Raad ikke fortjener heder for å kjøre kollektivt når hun ferdes sentralt i Oslo. Spesielt ikke når hennes bloggbusiness best beskrives som et eneste stort «fuck you» til moder jord. 

• Liker 13
Skrevet
23 minutter siden, LeilaS skrev:

Siden hun tjener så mye penger, så synes jeg det hadde vært flott om hun brukte pengene til noe bra. Veldedighet, støttet en bra sak eller noe.

Enig

• Liker 1
Skrevet

Blir litt spesielt å skulle få «cred» for å ha blitt «miljøbevisst» når hun sikkert skal være i Oslo en uke før hun flyr(!) ned til Marbella(hvor hun skal fly t/r Norge-Marbella 2 ganger 1 mnd)... Blir litt Sophie Elise over det.

• Liker 8
Skrevet
17 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Blir litt spesielt å skulle få «cred» for å ha blitt «miljøbevisst» når hun sikkert skal være i Oslo en uke før hun flyr(!) ned til Marbella(hvor hun skal fly t/r Norge-Marbella 2 ganger 1 mnd)... Blir litt Sophie Elise over det.

SE flyr jo sikkert 100 ganger i løpet av et år, men miljøbevisst er hun 🙄 Men det er jo bra hun velger å ta kollektiv, men ikke noe hun trenger å få stående applaus over akkurat. Tullete å ta taxi overalt. Kjendislivet har hun valgt selv 

• Liker 3
Skrevet

Nytter fint lite å ta trikken to ganger i året når det raser inn pakke etter pakke fra bla Nelly, sminkeprodukter, vipper, acrylnegler osv. Ingenting av dette er miljøvennlig. I tillegg er hun selv fylt opp med plast. 

• Liker 23
Skrevet

MILJØVENNLIG?!! 

60ABF494-E89C-4C71-A986-A10F4A0BA884.png

20E18FDB-D312-4AB7-8001-FE25EE8D3B11.png

• Liker 35
Skrevet

Isabel handler vanvittig mye på nett (spesielt fra Nelly) og skjønner ikke hvordan hun har plass til alt? 

• Liker 14
Skrevet

Mads Hansen tar henne rettmessig for seg på Instagram igjen, og bra er det.

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...