agent Skrevet 27. februar #28501 Skrevet 27. februar Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum. Noen som kan reglene? Anser henne som en versting blandt influensere som jeg følger. Mange mener det er SE, men det er IR ifølge mine observasjoner. 2 3
Markri Skrevet 27. februar #28502 Skrevet 27. februar agent skrev (37 minutter siden): Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum. Noen som kan reglene? Anser henne som en versting blandt influensere som jeg følger. Mange mener det er SE, men det er IR ifølge mine observasjoner. Så jo bare sitat nå fra en følger - we made the right person famous 🫣😂😏 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 27. februar #28503 Skrevet 27. februar Markri skrev (11 minutter siden): Så jo bare sitat nå fra en følger - we made the right person famous 🫣😂😏 Kødder du??!👀 Folk har jo mista det helt… 😳 3 4
agent Skrevet 27. februar #28504 Skrevet 27. februar Markri skrev (50 minutter siden): Så jo bare sitat nå fra en følger - we made the right person famous 🫣😂😏 Kleint 🤣🫣 7
Amber Skrevet 27. februar #28505 Skrevet 27. februar (endret) Hvorfor bruker hun ikke mikrofon som den store snapperen hun er 🫣helt jævlig å prøve å høre dem snakke inni det sterile nakne og kalde huset😨😨 Den innredninga hennes kommer til å bli helt krise jeg ser det allerede😁 hun trenger så mye møbler og interiør til å fylle det huset at hun må vel x budsjettet med både 6 eller 7 eller 8 😂 Endret 27. februar av Amber 5 7
agent Skrevet 27. februar #28506 Skrevet 27. februar Amber skrev (8 minutter siden): Hvorfor bruker hun ikke mikrofon som den store snapperen hun er 🫣helt jævlig å prøve å høre dem snakke inni det sterile nakne og kalde huset😨😨 Den innredninga hennes kommer til å bli helt krise jeg ser det allerede😁 hun trenger så mye møbler og interiør til å fylle det huset at hun må vel x budsjettet med både 6 eller 7 eller 8 😂 Der sa du det huset er kaldt 🤔 Jeg liker ikke det, men gudskjelov det er ikke jeg som skal ha det . Kjøpe møbler ting og tang til 700 kvm, blir en kostbar affære. Men penger har hun nok av, værre med stilen hennes. De høye nakne hvite veggene, not my cup of tea. Sorry IR 7 3
AnnaLovise Skrevet 27. februar #28507 Skrevet 27. februar Markri skrev (2 timer siden): Så jo bare sitat nå fra en følger - we made the right person famous 🫣😂😏 Og de folka, de kommer til å flere minner av Isabell sitt liv, enn sitt eget, når de ligger på dødsleie. Trist. 4 3
Høhø Skrevet 27. februar #28508 Skrevet 27. februar agent skrev (4 timer siden): Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum. Noen som kan reglene? Anser henne som en versting blandt influensere som jeg følger. Mange mener det er SE, men det er IR ifølge mine observasjoner. Vita og Wanda er verre 1
MissyMa Skrevet 27. februar #28509 Skrevet 27. februar agent skrev (4 timer siden): Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum. Noen som kan reglene? Anser henne som en versting blandt influensere som jeg følger. Mange mener det er SE, men det er IR ifølge mine observasjoner. Hun er virkelig en av de beste til å sette reklame på snappene sine. Kanskje det er unntak, men de er få 3
Tenkeselv Skrevet 27. februar #28510 Skrevet 27. februar Høhø skrev (1 time siden): Vita og Wanda er verre Ok ? Men det betyr nå fint lite hvem som er verre ? Dette er en tråd om Isabel Raad AS 3 1
rock&republic Skrevet 27. februar #28511 Skrevet 27. februar agent skrev (2 timer siden): Der sa du det huset er kaldt 🤔 Jeg liker ikke det, men gudskjelov det er ikke jeg som skal ha det . Kjøpe møbler ting og tang til 700 kvm, blir en kostbar affære. Men penger har hun nok av, værre med stilen hennes. De høye nakne hvite veggene, not my cup of tea. Sorry IR Det blir nok helt krise og blodharry, hun eier jo ikke stil. Greit hun tjener mye med klasse og stil kan ikke kjøpes for penger 7 1
Nobetterthanaman Skrevet 28. februar #28512 Skrevet 28. februar Nå skal hun rive ned skapene på kjøkkenet å lage bue med hyller for å få et «kaffihjørna»😭 og tapetsere vegg lysere. Synes kjøkkenet var det som stakk seg ut i det ellers sterile rommet. 11
Ellenn Skrevet 28. februar #28513 Skrevet 28. februar Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden): Nå skal hun rive ned skapene på kjøkkenet å lage bue med hyller for å få et «kaffihjørna»😭 og tapetsere vegg lysere. Synes kjøkkenet var det som stakk seg ut i det ellers sterile rommet. Så bra at det ikke er du som skal bo der da 😊 4 1
Nobetterthanaman Skrevet 28. februar #28514 Skrevet 28. februar Ellenn skrev (1 minutt siden): Så bra at det ikke er du som skal bo der da 😊 Ja, virkelig!😊 3
hjerteis Skrevet lørdag kl. 06:43 #28515 Skrevet lørdag kl. 06:43 Dere, jeg synes ikke ho virker så forelska, jeg altså 🙊 Ikke sånn som hun var i naboen den gangen, der hun var så skjønn når han kom og leverte en matcha til henne og levde på det hele dagen. Med denne nye (gamle Jack eller whatnot) så er kun det mest materialistiske godt nok, og knapt da har hun samme glød som før jul når hun telte ned til nyttårsfeiringen og håpet på nyttårskyss. Selv nå, når hun ikke vet når hun får se han igjen, så er det liksom ikke noe reaksjon. Det virker veldig fake, hele greia. Jeg tror oppriktig at naboen var ekte, at følelsene for naboen var ekte, men det at enten Jack, eller en annen, skal diskutere babyrom med IR etter ca kvarter sammen, går ikke opp. Er dette spill for galleriet? Spill for serien? Kanskje naboen egentlig skulle vært en del av serien han og, men når det tok slutt på nyttår så krasjlandet ho veldig. Jack, enkel mann, glad i penger, kjøpt og betalt av IR/produksjonen for å spille typen til Isabel som erstatning for den som egentlig hadde rollen, naboen. Hadde hun bare virket forelsket på ekte, sånn som vi har sett henne før... men nei. Jeg tror nok vi skal bevitne et brudd også i denne kommende serien 🙊 4 14
agent Skrevet lørdag kl. 07:05 #28516 Skrevet lørdag kl. 07:05 Høhø skrev (8 timer siden): Vita og Wanda er verre 🤣🫣🤣 ser ikke på dem 1
agent Skrevet lørdag kl. 07:11 #28517 Skrevet lørdag kl. 07:11 hjerteis skrev (27 minutter siden): Dere, jeg synes ikke ho virker så forelska, jeg altså 🙊 Ikke sånn som hun var i naboen den gangen, der hun var så skjønn når han kom og leverte en matcha til henne og levde på det hele dagen. Med denne nye (gamle Jack eller whatnot) så er kun det mest materialistiske godt nok, og knapt da har hun samme glød som før jul når hun telte ned til nyttårsfeiringen og håpet på nyttårskyss. Selv nå, når hun ikke vet når hun får se han igjen, så er det liksom ikke noe reaksjon. Det virker veldig fake, hele greia. Jeg tror oppriktig at naboen var ekte, at følelsene for naboen var ekte, men det at enten Jack, eller en annen, skal diskutere babyrom med IR etter ca kvarter sammen, går ikke opp. Er dette spill for galleriet? Spill for serien? Kanskje naboen egentlig skulle vært en del av serien han og, men når det tok slutt på nyttår så krasjlandet ho veldig. Jack, enkel mann, glad i penger, kjøpt og betalt av IR/produksjonen for å spille typen til Isabel som erstatning for den som egentlig hadde rollen, naboen. Hadde hun bare virket forelsket på ekte, sånn som vi har sett henne før... men nei. Jeg tror nok vi skal bevitne et brudd også i denne kommende serien 🙊 Den personen virker mer som en assistent. Hun har ikke samme gløden som ved de andre gjøkene. 2 5
hjerteis Skrevet lørdag kl. 08:19 #28518 Skrevet lørdag kl. 08:19 agent skrev (1 time siden): Den personen virker mer som en assistent. Hun har ikke samme gløden som ved de andre gjøkene. Eksakt! 3 1
agent Skrevet lørdag kl. 08:26 #28519 Skrevet lørdag kl. 08:26 Hva gjør dem nå, når det har brudd ut krig i Midtøsten. Skal vel fortsette å melke kua, som Rami sier. Tror dvs. Store CLICK BAIT på snapchat. 7
Sirah Skrevet lørdag kl. 08:29 #28520 Skrevet lørdag kl. 08:29 agent skrev (2 minutter siden): Hva gjør dem nå, når det har brudd ut krig i Midtøsten. Skal vel fortsette å melke kua, som Rami sier. Tror dvs. Store CLICK BAIT på snapchat. Huff så grusomt! Krigen altså. Nå er vel hele familien i Norge, håper ikke krigen blir langvarig der nede 😭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå