Heike72 Skrevet i går, 10:37 #28261 Skrevet i går, 10:37 https://www.facebook.com/share/p/1EFv438U63/?mibextid=wwXIfr Norge har evakuert alle soldater fra Irak da de frykter storkrig mellom USA og Iran. Midt-Østen blir nok ganske urolig framover. Var det ikke i fjor flyplassene i Irak også ble stengt pga angrep mellom Iran og Israel? og foreldrene måtte komme seg raskt ut av Irak? 1
Heike72 Skrevet i går, 10:39 #28262 Skrevet i går, 10:39 Nimmii skrev (9 minutter siden): Er mor Raad i Irak nå tro? Så provoserende hvordan hele familien holder på. Nesten så man ønsker at de skal bli "fanget" i midtøsten en periode, for å få perspektiv på livet og tryggheten Norge kan gi. Ja, hun er i Irak.
Oline5 Skrevet i går, 11:38 #28263 Skrevet i går, 11:38 Et eller annet skjedde med Isabel (og meg 🤪) etter "nyttårs-detoxen" Nå hjelper det ikke med ny gjøk eller ny villa... jeg er rett og slett ikke så veldig interessert lenger! Jippi!!! 18 1 6
Nobetterthanaman Skrevet i går, 11:40 #28264 Skrevet i går, 11:40 Heike72 skrev (59 minutter siden): Ja, hun er i Irak. Helt utrolig. Egen leilighet og ferieturer til landet de rømte fra for å få et bedre liv i Norge. Kroneksempel på hvordan velferdsstaten Norge blir missbrukt av «asylanter». 10 16
Heike72 Skrevet i går, 11:58 #28265 Skrevet i går, 11:58 Nobetterthanaman skrev (15 minutter siden): Helt utrolig. Egen leilighet og ferieturer til landet de rømte fra for å få et bedre liv i Norge. Kroneksempel på hvordan velferdsstaten Norge blir missbrukt av «asylanter». Nå er jo situasjonen i Irak ganske annerledes enn for 32 år siden da. Meeeeen de flytter nok ikke tilbake fast, nei. De får tross alt ikke den støtten de får fra Norge der. Pimpen får uføretrygd og faren pensjon. 3
Nobetterthanaman Skrevet i går, 12:04 #28266 Skrevet i går, 12:04 Heike72 skrev (4 minutter siden): Nå er jo situasjonen i Irak ganske annerledes enn for 32 år siden da. Meeeeen de flytter nok ikke tilbake fast, nei. De får tross alt ikke den støtten de får fra Norge der. Pimpen får uføretrygd og faren pensjon. Nå stoppet vel ikke asylsøkingen for 32 år siden. Det kommer folk på dette grunnlaget også idag, men som reiser hjem på ferie ved første anledning. Og mye av pengene de får fra staten sendes tilbake til hjemlandet. Ikke alle selvfølgelig, men mange er direkte snyltere. 10 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:18 #28267 Skrevet i går, 12:18 Nobetterthanaman skrev (37 minutter siden): Helt utrolig. Egen leilighet og ferieturer til landet de rømte fra for å få et bedre liv i Norge. Kroneksempel på hvordan velferdsstaten Norge blir missbrukt av «asylanter». Er så enig! Derfor jeg blir så forbanna på denne familien.. 😡 Og de vifter med det rett i trynet! Pakk og drit er de i mine øyne…. 4 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:20 #28268 Skrevet i går, 12:20 Heike72 skrev (1 time siden): https://www.facebook.com/share/p/1EFv438U63/?mibextid=wwXIfr Norge har evakuert alle soldater fra Irak da de frykter storkrig mellom USA og Iran. Midt-Østen blir nok ganske urolig framover. Var det ikke i fjor flyplassene i Irak også ble stengt pga angrep mellom Iran og Israel? og foreldrene måtte komme seg raskt ut av Irak? Ja da må de få lov å komme raskt «hjem» igjen til trygge gode Norge….. 🤔🙄 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:21 #28269 Skrevet i går, 12:21 Nobetterthanaman skrev (12 timer siden): Mange av de som faktisk er rike, har ikke kokk engang🫣 De vil jo leve så normalt som mulig, de fleste av de. Isabel er ‘ny-rik’, og bruker penger som en full sjømann. Hun kjøper seg lykke. Jeg ser at med henne så er det ‘mye vil ha mer’, og slik har det vært siden hun begynte å tjene greit med penger. Men én dag så blir alt gammelt nytt for henne, hva skjer da? For livet hennes er ganske tomt, tror jeg. Hva ska gjøre henne lykkelig når shopping og kjøp av dyre villaer og reiser ikke gjør det for henne lenger? Eller når hun kommer til et punkt der hun kanskje ikke appelerer til menn på samme måte lenger og ikke kan sveve på menns oppmerksomhet? Jeg tror også at et liv som mamma for henne vil bli som å være fanget. Tror det blir dorgende kjedlig for henne, fordi hun nå har blitt vant til et liv som bare er ‘meg meg meg’. Syns jeg ser henne når det er lite søvn, skjitbleier som må byttes midt i natten, syke barn osv. Hun skal ha nanny har hun fortalt…..😂
Zenhouse Skrevet i går, 12:23 #28270 Skrevet i går, 12:23 Natu skrev (4 timer siden): Men hovedgruppen til Isabels følgere ligger vel på 35 år og oppover? Hun er lite interessant for de unge. Vi som engasjeres positivt og negativt i livet hennes har altså noen år på baken og burde vite bedre, mens de unge styrer (klokelig) unna. Er vi dummere? Mer lettlurte? I målgruppen for vi er mer villige til å bruke penger? Ja til de spørsmålene du stiller 🫣 Får håpe at konsekvensen av at unge i dag som er lei av den type influensere, sørger for at det rett og slett ikke dukker opp flere typer av Isabel og Sophie Elises kaliber, og at det blir vanskeligere å oppnå følgertall på flere hundretusen. Det ser en jo tendenser til nå. Nå er det en haug influensere som stopper opp på rundt 20-50 000 følgere. Og så håper jeg at Snap-utbetalingene virkelig endres om ikke så altfor lenge. 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:24 #28271 Skrevet i går, 12:24 Carrot skrev (4 timer siden): Sophie E får jo også kritikk for at HUN har ansatt både kokk og barnevakt så noen både elsker å følge og elsker å kritisere det de ikke selv kan se for seg i eget liv. Personlig skulle jeg gjerne kunne spent av 30 000+ på kokk for eksempel for det ER unektelig et sabla PES å skulle ha ansvar for maten i AS familien hver eneste dag for ikke å snakke om vaskehjelp! Kjenner mange osm har vaskehjelp som med letthet kunne vasket driten sin selv liksom, spesielt siden mange av dem "klager" på at de må rydde før vaskehjelpen kommer dagen etter som om det er et ork.. Nei, jeg hadde nok tatt mange valg som det kritiseres for her inne om jeg tjente hundre tusen etter skatt hver dag liksom (fiktivt tall men dog) Vaskehjelp er ganske vanlig da… Det har jeg hatt i flere år. Aleneforsørger med stort hus. 1
lotti__s Skrevet i går, 13:07 #28272 Skrevet i går, 13:07 Heike72 skrev (2 timer siden): Kanskje ikke så rart. De crazy raadsquadene har jo garantert bombadert han med meldinger siden de nå mistenker at han er rosegjøken. Det er sikkert han... 1
agent Skrevet i går, 13:47 #28273 Skrevet i går, 13:47 Skal hun renovere villaen? Trodde hun kjøpte den fordi hun ikke behøvde å gjøre noe med den. 🫣🫣🙈🤔 2
Heike72 Skrevet i går, 14:35 #28274 Skrevet i går, 14:35 Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Nå stoppet vel ikke asylsøkingen for 32 år siden. Det kommer folk på dette grunnlaget også idag, men som reiser hjem på ferie ved første anledning. Og mye av pengene de får fra staten sendes tilbake til hjemlandet. Ikke alle selvfølgelig, men mange er direkte snyltere. Joda, men nå siktet jeg til når Mamma Raad flyktet fra hjemlandet Irak for 32 år siden.
refill Skrevet i går, 15:02 #28275 Skrevet i går, 15:02 Kan vi drite i negativ generalisering av flyktninger? Sikkert et forum på document.no om det er viben dere ønsker. 2 6
Sirah Skrevet 23 timer siden #28276 Skrevet 23 timer siden Zenhouse skrev (2 timer siden): Ja til de spørsmålene du stiller 🫣 Får håpe at konsekvensen av at unge i dag som er lei av den type influensere, sørger for at det rett og slett ikke dukker opp flere typer av Isabel og Sophie Elises kaliber, og at det blir vanskeligere å oppnå følgertall på flere hundretusen. Det ser en jo tendenser til nå. Nå er det en haug influensere som stopper opp på rundt 20-50 000 følgere. Og så håper jeg at Snap-utbetalingene virkelig endres om ikke så altfor lenge. Det har jeg tenkt på en del ganger. Hvordan kvalifiserer man egentlig til å bli influenser? 5000 følgere på Instagram? 15000 følgere? 100.000 følgere? Omtale i SeogHør? agent skrev (1 time siden): Skal hun renovere villaen? Trodde hun kjøpte den fordi hun ikke behøvde å gjøre noe med den. 🫣🫣🙈🤔 Hun snakket om at hun hadde lyst til å legge tregulv. Det har hun snakket om helt fra hun kikket på leiligheter. Hun syntes det er så mye koseligere med parkett/tregulv enn de flisene de har dilla på i Dubai. Er jo egentlig enig med henne der. 3
Zenhouse Skrevet 23 timer siden #28277 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Det har jeg tenkt på en del ganger. Hvordan kvalifiserer man egentlig til å bli influenser? 5000 følgere på Instagram? 15000 følgere? 100.000 følgere? Omtale i SeogHør? Har gått litt inflasjon i den yrkestittelen i grunnen. Ser dem som kalles seg influensere om de så bare har bikket et par tusen følgere på ulikeplattformer, spes om de har tigget til seg et samarbeid eller to.
Sirah Skrevet 23 timer siden #28278 Skrevet 23 timer siden Zenhouse skrev (12 minutter siden): Har gått litt inflasjon i den yrkestittelen i grunnen. Ser dem som kalles seg influensere om de så bare har bikket et par tusen følgere på ulikeplattformer, spes om de har tigget til seg et samarbeid eller to. Jeg føler det samme. Jeg har noenfåtusen følgere på instagram/tiktok og har faktisk hatt noen samarbeid. Anser jo meg selv overhodet ikke som en influenser, men glad for at det finnes mennesker som liker det jeg legger ut 🤷♀️ Bare artig om det hadde vært en definisjon. 1
Neket Skrevet 21 timer siden #28279 Skrevet 21 timer siden Har man råd til egen kokk har man vel råd til å bare bestille mat på døren også? Må jo være bedre og billigere når man ikke evner å planlegge og i tillegg er kresen som fy?
Hallepalle2 Skrevet 21 timer siden #28280 Skrevet 21 timer siden Nimmii skrev (7 timer siden): Er mor Raad i Irak nå tro? Så provoserende hvordan hele familien holder på. Nesten så man ønsker at de skal bli "fanget" i midtøsten en periode, for å få perspektiv på livet og tryggheten Norge kan gi. Hvorfor provoserer det deg at de oppholder seg i to land? 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå