Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Så house touren hun la ut nå, og faktisk så er det bare ett ord som dukker opp i hodet mitt og det er stormannsgalskap!  Hva i alle dager skal hun med deg giga store huset? Hun ligger jo mest i sengen likevel. 
Leste her inne at hun skulle ha kokk og sjåfør? 
Det virker jo helt vilt. Skjønner det om det er en rik person som jobber mye, har barn og famile og er stadig på farten. 
Men, hennes hverdag er gardiner, kaffe, noen møter og yappe i telefonen. 
Hun trener jo ikke engang. Hun er jo ikke ute engang omtrent 🙈
Tydelig at hun er svært høyt oppe nå med både hus (eh….villa selvfølgelig) og denne mannen. 
Tror aldri jeg har sett noen være så materialistisk og opptatt av fasade og penger som henne, syntes det er rett og slett groteskt å se på. 

At noen kaller henne et forbilde for unge jenter er for meg totalt uforståelig.

Helt enig! Og foreldrene?  Reagerer ikke? Viser litt hvor hjernedød og «kort» moren er.. Unnskyld, men hun virker ikke som skarpeste kniven i skuffen. Jeg syns hele den familien er vulgære og stormannsgale. Typisk bivirkning på «nyrik»…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg husker feil… men skal ikke hun betale 19 millioner selv og låne resten? Selv om hun tjener godt, så kan jeg ikke skjønne annet enn at hun må nedskalere litt på reisingen og shoppingen fremover… Huslån, utgifter til drift og vedlikehold av huset, samt hushjelp, kokk, gartner, sjåfør og pool boy er nok ikke billig. Jeg tror egentlig ikke at hun vet hva hun går til når det gjelder utgifter til huset. Det blir nok ekstremt med reklame på snap fremover. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Kløvereng skrev (20 minutter siden):

Kanskje jeg husker feil… men skal ikke hun betale 19 millioner selv og låne resten? Selv om hun tjener godt, så kan jeg ikke skjønne annet enn at hun må nedskalere litt på reisingen og shoppingen fremover… Huslån, utgifter til drift og vedlikehold av huset, samt hushjelp, kokk, gartner, sjåfør og pool boy er nok ikke billig. Jeg tror egentlig ikke at hun vet hva hun går til når det gjelder utgifter til huset. Det blir nok ekstremt med reklame på snap fremover. 

Om hun kjører på med masse egenreklame så er jo det i hvertfall en sikker måte å nedskalere visninger på 😌

• Liker 4
Skrevet
Ewisti skrev (1 time siden):

Med hennes inntekt så trenger hun jo egentlig ikke å tenke så mye på det. Hun har jo veldig god råd.

At hun har kjøpt hus til 45 millioner høres mye ut, men når man tenker på det i forhold til inntekten hennes så er det egentlig ikke så mye.

Hvis jeg husker rett så har hun har uttalt seg om at hun tjener 2-4 millioner i måneden på snap.

Så hvis man deler 45 000 000 kr på månedsinntekt 3 000 000, så koster huset hennes 15 månedslønner.

Hvis noen med vanlig lønn har en leilighet til 3 000 000 og tjener 45 000 i mnd. Før skatt så koster leiligheten til 3 mill hele 66 månedslønner 🥲 

Sant, når hun gir søsken 50 000 i bursdagsgave f.eks så mener hun der er sinnsykt mye - men ut i fra innkter så er det jo ikke det

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Den listen hva hun skal ha i sin villa. 
ja det er som hun har lekepenger å dukkehus 

Å alt hun skal gjøre å ha hver uke. PT. Soundhealing.. 3 ganger i uken 

2 golfbiler 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har alltid så mange planer som aldri blir gjennomført, hvorfor skal det bli annerledes nå fordi hun har kjøpt hus?

Huff, det er så hjernedødt og kleint alt sammen. 

• Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (På 17.2.2026 den 11.21):

Hun eiendomsmegleren til IR , har hun også tatt botox og filler's. ?

Hun ser så forandret ut.

Hun har klassisk pillow face.

• Liker 4
Skrevet
Cami9 skrev (34 minutter siden):

Sant, når hun gir søsken 50 000 i bursdagsgave f.eks så mener hun der er sinnsykt mye - men ut i fra innkter så er det jo ikke det

Ja, faktisk bare 1,67% av månedsinntekt.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Nimmii skrev (35 minutter siden):

Hun har alltid så mange planer som aldri blir gjennomført, hvorfor skal det bli annerledes nå fordi hun har kjøpt hus?

Huff, det er så hjernedødt og kleint alt sammen. 

Det blir ikke annerledes, det er bare tyt.

Det blir samme seng-iskaffe-jabbing-litt møter og nå i stedet for takeaway blir det mat fra kokken.

Det er ikke noe vits i følge henne, det holder å ta en speedrun gjennom annenhver uke hvis du kjenner på behovet, da har du det. Ellers er tråden her nyttig for sitt.

Den som derimot er utrolig interessant å følge for tiden er, Mathilda - venninna til Sidra. Det hun opplever i India, så tøff! Hadde aldri vært meg i det landet der, derfor veldig kjekt å se hennes reise. Finnes det forresten en tråd om henne på rampelyset? Hun skulle virkelig hatt seg en gul stjerne for det innholdet hun bringer til bords!

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Kløvereng skrev (2 timer siden):

Det har jo alt begynte med reklamebonanza.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
slipset skrev (43 minutter siden):

Hun har klassisk pillow face.

😂🫣

Skrevet
Hatsumomo skrev (31 minutter siden):

Det blir samme seng-iskaffe-jabbing-litt møter og nå i stedet for takeaway blir det mat fra kokken.

Det er ikke noe vits i følge henne, det holder å ta en speedrun gjennom annenhver uke hvis du kjenner på behovet, da har du det. Ellers er tråden her nyttig for sitt.

Den som derimot er utrolig interessant å følge for tiden er, Mathilda - venninna til Sidra. Det hun opplever i India, så tøff! Hadde aldri vært meg i det landet der, derfor veldig kjekt å se hennes reise. Finnes det forresten en tråd om henne på rampelyset? Hun skulle virkelig hatt seg en gul stjerne for det innholdet hun bringer til bords!

Når må hun ut av leie leiligheten?

Hun har skikkelig dårlig tid, hvis hun flytter inn i Villaen i Mars.

Med tanke på alt som skal gjøres og kjøpes inn.

Hvis da ikke kjøpet har vært gjort før hun sa det på snap. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (11 minutter siden):

Det har jo alt begynte med reklamebonanza.

Men hvordan er det iforhold til snapchat,  kjøre egenreklame gratis. ? Er det lov? 

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (13 minutter siden):

Når må hun ut av leie leiligheten?

Hun har skikkelig dårlig tid, hvis hun flytter inn i Villaen i Mars.

Med tanke på alt som skal gjøres og kjøpes inn.

Hvis da ikke kjøpet har vært gjort før hun sa det på snap. 

Hadde hun ikke betalt for 1 år til da, men slapp å betale 2 mnd av det? Husker ikke helt hvordan det var, men hun har godt med tid på seg mtp leiligheten.

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Hadde hun ikke betalt for 1 år til da, men slapp å betale 2 mnd av det? Husker ikke helt hvordan det var, men hun har godt med tid på seg mtp leiligheten.

Jo hun har vel betalt for et år til, men fikk 2 måneders oppsigelse eller noe sånt dersom hun var klar til å flytte ut tidligere.

• Liker 2
Skrevet
Seva skrev (7 timer siden):

Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. 
Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. 
Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen.

Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. 

Syns faktisk denne som skal ha bil kjøringen virker litt tullete spesielt så mye som hun er hjemme!  Greit og kan ha en avtale med et firma der de sender en ved behov, ser ikke behov for bil og en til og kjøre den for hun faktisk reiser ut. 

• Liker 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Om hun kjører på med masse egenreklame så er jo det i hvertfall en sikker måte å nedskalere visninger på 😌

Men er jo 50% reklame nå,  med mellom snap og hennes egene produkter,   Jeg har før sett alt ( brukt det som underholdning) men syns det er ganske kjedelig om dagen……. Så  trykker meg mer gjennom enn og se, tipper det blir mye gjentagelser med villa og innredning 

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (40 minutter siden):

Jo hun har vel betalt for et år til, men fikk 2 måneders oppsigelse eller noe sånt dersom hun var klar til å flytte ut tidligere.

En mnd trur jeg de fikk, shit fulgt meg for mye 😂😂

Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Enig, Mathilda har mye mer spennende å komme med på snap enn alle i Raad familien😊 hun fortjener virkelig en gul stjerne ️ 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...