Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden):

Er noe veldig rart med dette bilde for å si det sånn…😅

IMG_7905.jpeg

Det ser hel feil ut, og sykelig.. men de digger seg selv. Hadde min datter kledd seg som Sidra hadde jeg blitt veldig flau. Har kun sett henne i veldig stramme klær.

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miumii skrev (26 minutter siden):

Det ser hel feil ut, og sykelig.. men de digger seg selv. Hadde min datter kledd seg som Sidra hadde jeg blitt veldig flau. Har kun sett henne i veldig stramme klær.

Skulle til å kommentere det samme. Sidra har aldri vært så skrapet tynn. Jeg husker når I var krise tynn for noen år siden og tenkte; håper hun ikke påvirker Sidra… Nå er de omtrent samme str  

IMG_0564.thumb.jpeg.4c4ed312181daaaace87da879b1a2ded.jpeg

• Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, Murukleiven said:

Skulle til å kommentere det samme. Sidra har aldri vært så skrapet tynn. Jeg husker når I var krise tynn for noen år siden og tenkte; håper hun ikke påvirker Sidra… Nå er de omtrent samme str  

Skulle også kommentere på dette har aldri sett sidra så tynn før…

håper det går fint med henne, har Isabel snakket mer om spiseforstyrrelsen hennes?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Murukleiven skrev (1 time siden):

De sto i heisen  i går og kommenterte seg selv og kroppen i speilet mens de filmet. Sidra klaget på sin flate rumpe….. Så får vi se hva Sidra vil operere neste gang da..🙄

Dette er galskap! At de får lov å drive med sånn usunt kroppspress?!

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. 
Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. 
Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen.

Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. 

Skrevet
Seva skrev (17 minutter siden):

Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. 
Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. 
Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen.

Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. 

Det kan jo bli spennende med strømutgiftene hennes ja😅 og alle andre utgifter som følger med å eie et hus selv. 

Skrevet
Seva skrev (20 minutter siden):

Hun betaler ikke lenger leie for Rami, han tjener sine egne penger på Snap.

Regner med det samme skjer etterhvert med Sidra og Shehed når de nå tjener penger selv. Det skulle bare mangle.

Skrevet
Miumii skrev (3 minutter siden):

Det kan jo bli spennende med strømutgiftene hennes ja😅 og alle andre utgifter som følger med å eie et hus selv. 

For en underlig kommentar - altså Spennende? Skjønner ikke hvordan det vil være spennende, vil det være at hun klager på strømmen på snap?  Så dere kan sitte og peke finger?  Høres absolutt ultraspennende ut ja..må jo virkelig følge med på snappene fremover for å få med seg dette :filer:

Tror uansett ik skjer, hun har nok mer enn nok til å betale det ene og det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...