Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

🤔 Lurer på hvem som er Isabel her inne? 
        Regner med at Shehed og muligens               Sidra også er her. 

De er selvsagt her inne alle sammen, det er ikke tilfeldig at Isabel foreksempel i dag sa på sin Snap " å til alle haterne der ute som bare sa det var for content angående villa , som skrives i ulike kommentarfelt på ulike forum 😅😅😅 For det er ikke mer en et par sider siden her inne akkurat det ble skrevet, så hun følger garantert med daglig 😉

men som sagt har hun sagt det på snap før også, at hun har falsk profil her inne.Hvem det kan være ?

Vel jeg har mine personlige "mistanke" men tenker den godt kan få bo privat i mitt hode 😂

Endret av Tenkeselv
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier hun ikke hus? «Huset mitt» Må hun alltid si Villa?😅 høres så teit ut

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

Hva har skjedd med henne? Hun virker som en annen person😳 

Hun virker helt manisk, jeg måtte logge ut. Orket ikke å høre på henne.

• Liker 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor sier hun ikke hus? «Huset mitt» Må hun alltid si Villa?😅 høres så teit ut

Vel du vet, hun har regnskapsfører i Norge, men i Dubai er det veldig viktig å presisere at hun har en Wealth Manger 😅😅

Tittel betyr ekstremt mye for henne, ganske så fascinerende å se på 🙈

• Liker 9
Skrevet

Jeg kan forstå at hun skal ha vaskedame og LITT forstå at hun skal ha kokk, men at hun skal kjøpe bil og sjåfør får jeg HEEELT ick av!  Håper hennes finansrådgiver snakker henne ut av det

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 minutter siden):

Vel du vet, hun har regnskapsfører i Norge, men i Dubai er det veldig viktig å presisere at hun har en Wealth Manger 😅😅

Tittel betyr ekstremt mye for henne, ganske så fascinerende å se på 🙈

Nå er ikke en regnskapsfører og en wealth manager det samme da. Man kan ha en wealth manager/formuesforvalter i Norge også. Det er helt forskjellige arbeidsoppgaver for disse og regnskapsførere. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Helt enig, jeg har også tenkt på det mange ganger. 
Men, villa er vel mer riking enn «bare» hus  🏠 

• Liker 2
Skrevet

Er nå ikke så lenge siden villa ble fjernet fra dagligtalen her i Norge om litt større eneboliger. Er nok en del her i Bergen som fremdeles insisterer på at de bor i villa 😅 

• Liker 4
Skrevet (endret)
refill skrev (8 minutter siden):

Er nå ikke så lenge siden villa ble fjernet fra dagligtalen her i Norge om litt større eneboliger. Er nok en del her i Bergen som fremdeles insisterer på at de bor i villa 😅 

Hvor går grensa på hus og villa ? 🙈 er det kvadratmeter? Lurer på hva jeg bor i liksom 😂😂 

Endret av smiiiley
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (21 minutter siden):

Hvor går grensa på hus og villa ? 🙈 er det kvadratmeter? Lurer på hva jeg bor i liksom 😂😂 

Vi bor på rundt 400 kvadrat (alt for stort, I know, vil egentlig flytte 😅) og i prospektet sto det villa :)

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Villa betegnes som mer eksklusiv enn et hus 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Vi bor på rundt 400 kvadrat (alt for stort, I know, vil egentlig flytte 😅) og i prospektet sto det villa :)

Ikke lite hus du bor i nei 😅🙈 Jeg kan si med nokså stor sikkerhet at jeg IKKE bor i en villa 😂 skrev det litt på kødd 😇 

Skrevet
Pølsevann skrev (2 timer siden):

Nå er ikke en regnskapsfører og en wealth manager det samme da. Man kan ha en wealth manager/formuesforvalter i Norge også. Det er helt forskjellige arbeidsoppgaver for disse og regnskapsførere. 

Vel nå har nå Regnskapsfører Geir forvaltet det hun har hatt av formue osv til nå, om den enn var mye mindre. Samt helt i starten så sa hun Regnskapsføreren min her i Dubai, så å bytte navn på valgte hun helt selv ;)

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (21 minutter siden):

Ikke lite hus du bor i nei 😅🙈 Jeg kan si med nokså stor sikkerhet at jeg IKKE bor i en villa 😂 skrev det litt på kødd 😇 

Nei det er digert 🫣 Kan ikke fatte at vi syntes det var en god idé 😅 Alt for mye plass å samle ting som er «kjekt å ha» på 😅 

For ordens skyld så ble det kjøpt som generasjonsbolig med en egen leilighet på rundt 150 kvadrat. Problemet var bare at «generasjonen» valgte å flytte nærmere barnebarn så da sitter vi her da 😅 Leiligheten er pr i dag ikke godkjent for ordinært utleie, men mannen har fin furtebu frem til det er ordnet om ikke annet 😎

• Hjerte 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (26 minutter siden):

Vel nå har nå Regnskapsfører Geir forvaltet det hun har hatt av formue osv til nå, om den enn var mye mindre. Samt helt i starten så sa hun Regnskapsføreren min her i Dubai, så å bytte navn på valgte hun helt selv ;)

Hun har både regnskapsfører og finansrådgiver i Dubai :) De er to forskjellige personer.

• Nyttig 1
Skrevet
Markri skrev (På 15.2.2026 den 21.21):

Fingre og tær forandrer seg jo ikke så veldig 😅 her kan man jo se samme på tommelen. Han har noe med den som man ser/kjenner igjen.. de Første 2 er fra hans IG, og siste er nå på daten 🤭

IMG_5580.jpeg

IMG_5581.jpeg

IMG_5582.jpeg

Du sammenligner tomler? Dette er jo ikke morsomt lenger. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Hallepalle2 skrev (42 minutter siden):

Du sammenligner tomler? Dette er jo ikke morsomt lenger. 

Var den tommelen som skvisa en kvise på IR idag

• Liker 5
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Villa betegnes som mer eksklusiv enn et hus 

Høres veldig gammeldags ut😅

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (4 timer siden):

De er selvsagt her inne alle sammen, det er ikke tilfeldig at Isabel foreksempel i dag sa på sin Snap " å til alle haterne der ute som bare sa det var for content angående villa , som skrives i ulike kommentarfelt på ulike forum 😅😅😅 For det er ikke mer en et par sider siden her inne akkurat det ble skrevet, så hun følger garantert med daglig 😉

men som sagt har hun sagt det på snap før også, at hun har falsk profil her inne.Hvem det kan være ?

Vel jeg har mine personlige "mistanke" men tenker den godt kan få bo privat i mitt hode 😂

Hvorfor kaller dere det for falsk profil? Du heter sikkert ikke Tenkeselv i folkeregisteret.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...