Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sunniva K skrev (29 minutter siden):

100% Jack🤣🤣IMG_6309.thumb.png.269ca5a71cdf33c786c2f6fcd46bd9b5.pngIMG_6308.thumb.png.4b06aa16f14b353d566e87ce8245a731.png

Hvis det er Jack så begynner jeg virkelig å lure hvis ikke store deler av RS blir "forbanna", for er ikke så lenge siden hun fremdeles snakket veldig negativt om han. Å da har han garantert vært med i spillet lenge, men det blir å holde sine bestevenner for narr altså.

Endret av Tenkeselv
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 minutt siden):

Hvis det er Jack så begynner jeg virkelig å lure hvis ikke store deler av RS blir "forbanne", for er ikke så lenge siden hun fremdeles snakket veldig negativt om han. Å da har han garantert vært med i spillet lenge, men det blir å holde sine bestevenner for narr altså.

Veldig spesielt om hun har tatt han inn i varmen igjen ja, mtp alt hun har totalt. 

• Liker 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 minutter siden):

Hvis det er Jack så begynner jeg virkelig å lure hvis ikke store deler av RS blir "forbanne", for er ikke så lenge siden hun fremdeles snakket veldig negativt om han. Å da har han garantert vært med i spillet lenge, men det blir å holde sine bestevenner for narr altså.

Hvem er han Jack?

Skrevet
Giu skrev (3 minutter siden):

Hvem er han Jack?

Voldemort 👹

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare roser og Ivorie reklame på hennes private snapchat. Kjedelig 😡

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie25 skrev (5 timer siden):

Helt enig! Tenkte det samme selv. Så helt stappa ut inni den kurven. Kan tenke meg utrolig mye annet jeg heller ville hatt til 24 000🙈

Helt enig. Veldig mye annet. De store bukettene Rami har kjøpt til henne syntes jeg er voldsomme nok. Men de kan jo i det minste deles i mindre vaser på en nogenlunde fornuftig måte. Dette her er jo for mye! 

Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Enig, blir for voldsomt. Når hun attpåtil hadde fått en med 365 roser noen dager før, så ble det bare helt merkelig. 
Ja, han får jo fulltidsjobb med å bare bære Isabel på gullstol gjennom livet 🥵

Ja hvordan skal dette toppes lissom? For all del, jeg liker roser jeg! Men det der er jo ikke noe fint engang.

agent skrev (5 timer siden):

Vanskelig å få det fint, når den står som en klump på gulvet. Lite dekorativt. 😅

Nemlig! Som jeg svarte @Ellie25 - de store hun bruker å få av Rami kan i det minste plasseres i flere små vaser og dermed både vare litt og være dekorative. Dette er jo bare en klump som du sier :P

agent skrev (11 minutter siden):

Det er jo bare roser og Ivorie reklame på hennes private snapchat. Kjedelig 😡

Ja og spesielt når hun avsluttet igår kveld med å si at hun hadde verdens største og villeste nyhet å dele i dag 🫣

• Liker 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (32 minutter siden):

Hvis det er Jack så begynner jeg virkelig å lure hvis ikke store deler av RS blir "forbanna", for er ikke så lenge siden hun fremdeles snakket veldig negativt om han. Å da har han garantert vært med i spillet lenge, men det blir å holde sine bestevenner for narr altså.

Ikke bare RS, men også Naboen. Her har hun brukt 2 år på å ikke tørre å åpne hjertet sitt for Naboen og så er hun plutselig tilbake hos han som knuste det?

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Sunniva K skrev (1 time siden):

100% Jack🤣🤣IMG_6309.thumb.png.269ca5a71cdf33c786c2f6fcd46bd9b5.pngIMG_6308.thumb.png.4b06aa16f14b353d566e87ce8245a731.png

Uten tvil Voldemort, hans design på buksen

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Heter han Jack eller Voldemort? 
Er det han hun har snakket så mye stygt om før? 

Henger ikke helt med her, kjenner jeg 😂

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Voldemort ja…🤢😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Heter han Jack eller Voldemort? 
Er det han hun har snakket så mye stygt om før? 

Henger ikke helt med her, kjenner jeg 😂

Ja det er han. Jack er Voldemort 

• Liker 2
Skrevet

Om det er Voldemort så har hun lurt alle trill rundt i noen år?🤔 Livet hennes ER som en film som hun selv sier. Og Isabel er regissør… 

Var det ikke Voldemort som var grunn til hun nesten tok livet av seg selv?👀

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå skal «rosegjøken» introduseres til Zaza, familien elsker han jo og går godt overens… bla bla bla… og alt dette på en mnd knapt? 😅😂😂😂 Jada vi kjøper den! 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Helt enig. Veldig mye annet. De store bukettene Rami har kjøpt til henne syntes jeg er voldsomme nok. Men de kan jo i det minste deles i mindre vaser på en nogenlunde fornuftig måte. Dette her er jo for mye! 

Ja hvordan skal dette toppes lissom? For all del, jeg liker roser jeg! Men det der er jo ikke noe fint engang.

Nemlig! Som jeg svarte @Ellie25 - de store hun bruker å få av Rami kan i det minste plasseres i flere små vaser og dermed både vare litt og være dekorative. Dette er jo bare en klump som du sier :P

Ja og spesielt når hun avsluttet igår kveld med å si at hun hadde verdens største og villeste nyhet å dele i dag 🫣

Hva tror du Jack eller James ?

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden):

Ja det er han. Jack er Voldemort 

Ja, ok. Takk 😂

• Liker 1
Skrevet
Giu skrev (22 minutter siden):

Hun er nok forlovet!!

Det er nok enten det eller huskjøp hun teaser om angående stooor annonsering til familien og så oss etterpå

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Om det er Voldemort så har hun lurt alle trill rundt i noen år?🤔 Livet hennes ER som en film som hun selv sier. Og Isabel er regissør… 

Var det ikke Voldemort som var grunn til hun nesten tok livet av seg selv?👀

Ja, hvis det er det, så blir det jo moro å se hvordan Isabel skal forklare dette. 
Kanskje RS endelig skjønner at den Isabel de ser på snap ikke deler A L T, men kun det hun vil. At Isabel sitt liv på snap er konstruert for å tjene mest mulig penger på snap, Ivorie og Nude. 
Det er ikke livet til Isabel, det er hennes inntekt og reklamekanal for Ivorie og Nude. 

Elsklinger, bestiser og jentegjeng er et ledd i en gedigen pengemaskin. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (34 minutter siden):

Hva tror du Jack eller James ?

Jeg vil tippe Jack, men jeg håper nesten jeg tar feil 🫣 Du?

Trixie99 skrev (28 minutter siden):

Det er nok enten det eller huskjøp hun teaser om angående stooor annonsering til familien og så oss etterpå

En av to ja. Jeg vil nesten tippe det er huskjøpet hun hauser opp. SÅ gal kan hun vel ikke være?

Skrevet

Tipper at hun skal annonsere at hun har kjøpt villaen. Men hun legger frem slik så folk spekulerer i forlovelse. Hun er jo god på clickbait og få folk til å bli nysgjerrig 😅 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...