rock&republic Skrevet 12 timer siden #27861 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Men da forstår jeg faktisk at hun valgte som hun gjorde Jeg hadde aldri orket å bodd på en lekeplass og jeg tror jeg takler bråk og slikt bedre enn henne 😅 Var myyye bråk utenfor den andre også
refill Skrevet 12 timer siden #27862 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Dette blir litt kleint altså? Det er ingenting logisk over å gå «all in» etter en mnd…. Her har hun drevet å datet leeeeenge med denne fyren. Jeg tror fortsatt det er naboen som er omdøpt. Altså naboen er mange… Ja, det er nok han, eller Jack. Men det kan i hvert fall umulig være en hun har møtt nylig. Det er ikke mulig på noen måter. 3 1
Hallepalle2 Skrevet 12 timer siden #27863 Skrevet 12 timer siden refill skrev (6 minutter siden): Ja, det er nok han, eller Jack. Men det kan i hvert fall umulig være en hun har møtt nylig. Det er ikke mulig på noen måter. Hvorfor er dette interessant? Jeg skjønner jo at I lager kontent på det, det jeg ikke skjønner at alle som biter på. Det er da høtt det samme hvem denne fremmede mannen er. Blir det seriøst får vi nok se han. 2 1
Princess_81 Skrevet 12 timer siden #27864 Skrevet 12 timer siden refill skrev (29 minutter siden): Jodel har inntatt stalker mood, og siden jeg utsetter å gå ut og måke så er jeg here for it 😂 1. Isabel hadde visst sagt da hun skulle hjelpe Rami med overraskelser til Zaza at Jack hadde ballonger med bilder (?). Tror det var med bilder i hvertfall. 2. Om de bare har kjent hverandre (vært sammen fysisk i hvertfall), hvorfor skrive mnd og årstal på bildene? 3. Skriftsammenligning: 😂 😂 😂 Takk for meg. Skal gå i skammekroken nå. Ser ut som det er samme skrift… er garantert Jack…
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #27865 Skrevet 12 timer siden Isabel har blitt så påvirket av disse Olsson søstrene etter hun kom til Dubai. De blir bare likere og likere.. 🙄 Snakker om «the bare minimum» «put in the effort» «exaaaaaact»….. osv osv…. De der skyhøye kravene de har til disse stakkars mannfolkene..?! 👀😅 5 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #27866 Skrevet 12 timer siden Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Hvorfor er dette interessant? Jeg skjønner jo at I lager kontent på det, det jeg ikke skjønner at alle som biter på. Det er da høtt det samme hvem denne fremmede mannen er. Blir det seriøst får vi nok se han. Er jo drit spennende!👀🍿😂😂😂
Tippsi Skrevet 12 timer siden #27867 Skrevet 12 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Dette blir litt kleint altså? Det er ingenting logisk over å gå «all in» etter en mnd…. Her har hun drevet å datet leeeeenge med denne fyren. Jeg tror fortsatt det er naboen som er omdøpt. Altså naboen er mange… Ja det er nok samme person ,bare omdøpt i alle varianter.. alt rundt disse gjøkene har bare vært kontent for å skape drama og innhold🙄, ingen får meg til å tro at du kjøper villa og en du har kjent i en mnd + skal så å si flytte inn ...hun har jo snudd på alt hun har manet om tidligere i så fall...,mistet det helt...🙈alle(familien) er merkelig komfi rundt dette også Endret 12 timer siden av Tippsi 1 1
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #27868 Skrevet 12 timer siden Om det er Jack, så kommer tidenes nedtur før eller senere, når man tenker på alt han har sagt og gjort mot henne - og at fyren på ingen måte er til å stole på. Helt ærlig tror jeg det vil ta knekken på I. 3 2
Selungen Skrevet 12 timer siden #27869 Skrevet 12 timer siden Sidra legger ut kjøpet sort tusj å bilder er nok Isabel selv som skrev kort og på bildene samme med kort fra Jack da de var sammen
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #27870 Skrevet 12 timer siden (endret) Selungen skrev (1 minutt siden): Sidra legger ut kjøpet sort tusj å bilder er nok Isabel selv som skrev kort og på bildene samme med kort fra Jack da de var sammen Hm. Filmer hun tilbakeblikk fra livet sitt med tv crewet? Det kan det jo fort være? Endret 12 timer siden av Hatsumomo 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #27871 Skrevet 11 timer siden Tippsi skrev (22 minutter siden): Ja det er nok samme person ,bare omdøpt i alle varianter.. alt rundt disse gjøkene har bare vært kontent for å skape drama og innhold🙄, ingen får meg til å tro at du kjøper villa og en du har kjent i en mnd + skal så å si flytte inn ...hun har jo snudd på alt hun har manet om tidligere i så fall...,mistet det helt...🙈alle(familien) er merkelig komfi rundt dette også Kanskje nettop derfor de er så komfortable med dette? Pga det ER naboen eller kun content..?🤔 2
agent Skrevet 11 timer siden #27872 Skrevet 11 timer siden Kanskje det er han fra Joali, manageren 🤔 Da kan det være mulig en ny.🤔
refill Skrevet 11 timer siden #27873 Skrevet 11 timer siden Hallepalle2 skrev (51 minutter siden): Hvorfor er dette interessant? Jeg skjønner jo at I lager kontent på det, det jeg ikke skjønner at alle som biter på. Det er da høtt det samme hvem denne fremmede mannen er. Blir det seriøst får vi nok se han. Hvorfor leser noen alt om Marius Borg Høiby. Ser alt av OL. Fotball. Farmen. Epstein dokumentene. Underholdning. Nysgjerrighet. Kjedsomhet. Hang up. Who cares 😅 7 8
Mallisaen Skrevet 11 timer siden #27874 Skrevet 11 timer siden refill skrev (6 minutter siden): Hvorfor leser noen alt om Marius Borg Høiby. Ser alt av OL. Fotball. Farmen. Epstein dokumentene. Underholdning. Nysgjerrighet. Kjedsomhet. Hang up. Who cares 😅 Jepp- who cares😅. Tidsfordriv og underholdning for meg , på godt og vondt når jeg ikke får sove på nettene. Perioder på og perioder av... Når det er sagt- det ER noe som ikke stemmer her... Kommer en form for innrømmelse etterhvert - sann mine ord 🙆🏼♀️🤦🏼♀️ 1 4
Hallepalle2 Skrevet 11 timer siden #27875 Skrevet 11 timer siden refill skrev (15 minutter siden): Hvorfor leser noen alt om Marius Borg Høiby. Ser alt av OL. Fotball. Farmen. Epstein dokumentene. Underholdning. Nysgjerrighet. Kjedsomhet. Hang up. Who cares 😅 Mye av engasjementet her inne går langt over underholding og nysgjerrighet. Men for all del, dere skader jo ingen og I tjener store penger på engasjementet. 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #27876 Skrevet 11 timer siden Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Mye av engasjementet her inne går langt over underholding og nysgjerrighet. Men for all del, dere skader jo ingen og I tjener store penger på engasjementet. Og så?👀 2 1
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #27877 Skrevet 10 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): Og så?👀 Jeg skjønne ikke hva du ikke forstår. 2
Trixie99 Skrevet 10 timer siden #27878 Skrevet 10 timer siden Jeg får desverre litt ick av hele greia, og hun utstråler pick me-girl vibes. Men allikevel klarer jeg ikke se bort🙄🤣😩 6 1
Hermines Skrevet 10 timer siden #27879 Skrevet 10 timer siden Har hun kjøpt den villaen nå eller kun lagt inn bud?
Trixie99 Skrevet 9 timer siden #27880 Skrevet 9 timer siden Hermines skrev (9 minutter siden): Har hun kjøpt den villaen nå eller kun lagt inn bud? Lagt inn bud. Tror hun skulle få svar idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå