Tenkeselv Skrevet 1 time siden #27841 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Og hun tar for god fisk at Ronaldo har kjøpt der?!🙄😂😂😂 De har nok taushetsplikt for sånne uttalelser… Dette er jo et 💯 salgstriks. ☺️ Det blir nok mange "venninner" å finne i et så tett nabolag der hun nok kommer til å spradere / være bevisst på litt utstilling i bikinien mest mulig opp i "rauå"... For å bruke ord som hun selv bruker. Tenk at merch kan folk gå man av huse for 😅😅🙈 For Ivory er merch, ikke noe designkolleksjon.!
Sirah Skrevet 1 time siden #27842 Skrevet 1 time siden ToneVie skrev (38 minutter siden): Det tok meg et google søk og 2 hjerneceller for å finne ut om Linda har en offentlig godkjent megler lisens i Dubai. Det har hun. Jeg bryr meg ikke om Linda, jeg følger ikke Linda. Men det irriterer meg at man skal hive ut påstander som ikke er fakta i denne tråden. Greit du ikke er en fan altså, men kanskje du kan prøve å gjøre litt research før du hiver ut sladder. Tok meg ca 2 sekunder også. Ligger offentlig ute hva lisensnr hennes er. 1
Kløvereng Skrevet 1 time siden #27843 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun gikk for det største huset. Hva i all verden skal hun med 700 m2? Rami har egen leilighet, Sidra har (straks) egen leilighet, Shehed er sjelden i Dubai. Moren er på besøk av og til… Isabel er ute og reiser mer enn hun er hjemme. Den nye flammen slukner nok også. Hun kommer til å sitte alene og gråte av ensomhet i det store huset sitt… 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #27844 Skrevet 1 time siden Kløvereng skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun gikk for det største huset. Hva i all verden skal hun med 700 m2? Rami har egen leilighet, Sidra har (straks) egen leilighet, Shehed er sjelden i Dubai. Moren er på besøk av og til… Isabel er ute og reiser mer enn hun er hjemme. Den nye flammen slukner nok også. Hun kommer til å sitte alene og gråte av ensomhet i det store huset sitt… Hadde jeg hatt de pengene hun har og de mulighetene hadde jeg også gått for det huset der!👀 Var flott 1 1
Trixie99 Skrevet 25 minutter siden #27845 Skrevet 25 minutter siden Jeg tar tilbake det jeg har sagt tidligere om at alt er skuespill haha Jeg tror nok det faktisk er en mann i livet hennes. HVEM det er, gjenstår å se…. -Er det Jack så ser hun jo bare dum ut og det tror jeg hun vet selv så da spørs det om hun noengang kommer til å avsløre han. -Er det naboen, bare med nytt navn, så er det bare jævlig trist at hun juger, og hun mister hun all troverdighet. - Er det en helt ny mann er jeg veldig overrasket og hun burde virkelig chille LITT PS. hater at jeg har blitt så opphengt i dette de siste dagene🤣💀 1
Velinda Skrevet 21 minutter siden #27846 Skrevet 21 minutter siden ToneVie skrev (1 time siden): Det tok meg et google søk og 2 hjerneceller for å finne ut om Linda har en offentlig godkjent megler lisens i Dubai. Det har hun. Jeg bryr meg ikke om Linda, jeg følger ikke Linda. Men det irriterer meg at man skal hive ut påstander som ikke er fakta i denne tråden. Greit du ikke er en fan altså, men kanskje du kan prøve å gjøre litt research før du hiver ut sladder. Legger meg flat på at jeg ikke googla
Kløvereng Skrevet 18 minutter siden #27847 Skrevet 18 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): Hadde jeg hatt de pengene hun har og de mulighetene hadde jeg også gått for det huset der!👀 Var flott Jeg synes det første huset var penest innvendig (og det sa hun selv også). Der var ikke basseng og palmer, men det var jo ingen problem å lage til. Skulle tro at 400 m2 var mer enn nok. 1
ToneVie Skrevet 6 minutter siden #27848 Skrevet 6 minutter siden Velinda skrev (15 minutter siden): Legger meg flat på at jeg ikke googla Kommer nok aldri til å skje igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå