rock&republic Skrevet torsdag kl. 14:51 #27801 Skrevet torsdag kl. 14:51 Sassya skrev (40 minutter siden): Når snakket hun om det? Garantert han. Hun har aldri vært så forelska som hun var i Voldemort og ingen har vært så romantiske som han. Og når hun ikke har kommet over X’en på 4 år og plutselig er i et forhold sånn helt ut av ingensteder så må det være han. Utrolig lenge siden hun har slengt drit om Voldemort også 5 1
Tippsi Skrevet torsdag kl. 14:53 #27802 Skrevet torsdag kl. 14:53 Det er no ihverfall en gjøk som har vært ei go stund( naboen under nå rosegjøken)😏.. ingen får meg til å tro det er en random gjøk som bare har dukket opp etter nyttår...altfor komfi til det ,samme med hu ...et pluss for henne er jo at han liker å ligge i senga hele dagen🫠🤣 4 1
Sassya Skrevet torsdag kl. 15:17 #27803 Skrevet torsdag kl. 15:17 Velinda skrev (45 minutter siden): På en snap som SS la ut da de var ørkenen Ok takk, da skjønner jeg😃
rock&republic Skrevet torsdag kl. 15:21 #27804 Skrevet torsdag kl. 15:21 Tippsi skrev (27 minutter siden): Det er no ihverfall en gjøk som har vært ei go stund( naboen under nå rosegjøken)😏.. ingen får meg til å tro det er en random gjøk som bare har dukket opp etter nyttår...altfor komfi til det ,samme med hu ...et pluss for henne er jo at han liker å ligge i senga hele dagen🫠🤣 Ligge i senga hele dagen er ikke naboen. Han likte sine rutiner. Voldemort derimot elsket å være sugarbaby 1 6
anna93 Skrevet torsdag kl. 17:19 #27805 Skrevet torsdag kl. 17:19 Håper Isabel leser her!! Den Ritz Carlton resorten i Masai Mara er bygget rett ved den elven der millioner av gnu og zebra krysser på deres årlige vandringer, så de forstyrres såklart av hotellet, gjestene osv... Er lawsuits og greier mot Ritz. Har sendt hun kommentar på snap men det er no way at hun ser det… 2 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 18:32 #27806 Skrevet torsdag kl. 18:32 anna93 skrev (1 time siden): Håper Isabel leser her!! Den Ritz Carlton resorten i Masai Mara er bygget rett ved den elven der millioner av gnu og zebra krysser på deres årlige vandringer, så de forstyrres såklart av hotellet, gjestene osv... Er lawsuits og greier mot Ritz. Har sendt hun kommentar på snap men det er no way at hun ser det… Grusomt trist…🥹😭💔 2
Sirah Skrevet torsdag kl. 18:39 #27807 Skrevet torsdag kl. 18:39 anna93 skrev (1 time siden): Håper Isabel leser her!! Den Ritz Carlton resorten i Masai Mara er bygget rett ved den elven der millioner av gnu og zebra krysser på deres årlige vandringer, så de forstyrres såklart av hotellet, gjestene osv... Er lawsuits og greier mot Ritz. Har sendt hun kommentar på snap men det er no way at hun ser det… Æsj da! Håper hun ser dette ja! Slikt ønsker man jo ikke å støtte! Det finnes garantert andre flotte hoteller i området man kan velge i stede.
agent Skrevet torsdag kl. 19:03 #27808 Skrevet torsdag kl. 19:03 Sirah skrev (22 minutter siden): Æsj da! Håper hun ser dette ja! Slikt ønsker man jo ikke å støtte! Det finnes garantert andre flotte hoteller i området man kan velge i stede. Men nå vil hun på Ritz Carlton. 1
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 19:22 #27809 Skrevet torsdag kl. 19:22 Er dere opptatt av Valentinsdagen? Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂 14 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 19:29 #27810 Skrevet torsdag kl. 19:29 agent skrev (22 minutter siden): Men nå vil hun på Ritz Carlton. Ja det er vel bare det som er bra nok 🫣 Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Er dere opptatt av Valentinsdagen? Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂 Overhodet ikke. Har aldri brydd meg om valentines. Samboeren min vet ikke hva det er engang tror jeg 😅 Jeg er ca 10 år eldre enn Isabel er. Når det er sagt så har jeg faktisk venninner på min alder som er nesten like sykelig opptatt av det som henne, så det er ikke helt unormalt. De har så klart ikke kravene hennes med tanke på pris osv, men de går fullstendig i kjelleren om ikke kjærestene/mannen deres gjør noe spesielt for dem på valentines. Og det holder ikke med en bukett roser... 2
Sunshade83 Skrevet torsdag kl. 20:11 #27811 Skrevet torsdag kl. 20:11 (endret) Teflonhjernen skrev (50 minutter siden): Er dere opptatt av Valentinsdagen? Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂 Jeg er eldre enn henne og liker Valentines. Bare synd at Ivorie tulla helt til ordren min og jeg verken får en full ordre eller ordren til valentines som gave til min andre halvdel. Bestilte 5 min etter launch og så venter de 4 dager på å behandle ordren slik at det er tomt på lager Endret torsdag kl. 20:12 av Sunshade83
Maia3 Skrevet torsdag kl. 20:26 #27812 Skrevet torsdag kl. 20:26 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Er dere opptatt av Valentinsdagen? Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂 Hvor sykelig opptatt er hun ikke av bursdagen sin også, da? Skulle tro hun var en kongelig som har rund jubileumsdag hvert eneste år. Ikke normalt overhodet 2 11
Alauda Skrevet torsdag kl. 20:31 #27813 Skrevet torsdag kl. 20:31 Maia3 skrev (4 minutter siden): Hvor sykelig opptatt er hun ikke av bursdagen sin også, da? Skulle tro hun var en kongelig som har rund jubileumsdag hvert eneste år. Ikke normalt overhodet Ja, det var helt sykelig i fjor. Det var aldri nok. 4 3
Gjesti7654 Skrevet torsdag kl. 20:54 #27814 Skrevet torsdag kl. 20:54 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Er dere opptatt av Valentinsdagen? Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂 Jeg er 32 og liker det, men gjør ikke noe stort ut av det. Samboer pleier å komme hjem med blomster å sjokolade, og det er mer enn nok etter 14 år sammen😊 Bursdagen min derimot HATER jeg. 2 1
anna93 Skrevet torsdag kl. 21:14 #27815 Skrevet torsdag kl. 21:14 Jeg har for første gang fått opp reklame med minimumsgrense mellom snappene. Må se minst 5 sekunder nå. Aldri hatt det før, kunne bare trykke kjapt gjennom… Jaja. Tror kanskje jeg slutter å følge folk på snap da, er så irriterende 1 4
Sirah Skrevet torsdag kl. 21:17 #27816 Skrevet torsdag kl. 21:17 anna93 skrev (2 minutter siden): Jeg har for første gang fått opp reklame med minimumsgrense mellom snappene. Må se minst 5 sekunder nå. Aldri hatt det før, kunne bare trykke kjapt gjennom… Jaja. Tror kanskje jeg slutter å følge folk på snap da, er så irriterende Æsj jeg trodde det bare var en myte 😅 Har du snap+ eller vanlig?
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 21:44 #27817 Skrevet torsdag kl. 21:44 Sunshade83 skrev (1 time siden): Jeg er eldre enn henne og liker Valentines. Bare synd at Ivorie tulla helt til ordren min og jeg verken får en full ordre eller ordren til valentines som gave til min andre halvdel. Bestilte 5 min etter launch og så venter de 4 dager på å behandle ordren slik at det er tomt på lager Du får klage til Sidra🤔🤷🏼♀️🙈 1 1
refill Skrevet torsdag kl. 21:45 #27818 Skrevet torsdag kl. 21:45 anna93 skrev (29 minutter siden): Jeg har for første gang fått opp reklame med minimumsgrense mellom snappene. Må se minst 5 sekunder nå. Aldri hatt det før, kunne bare trykke kjapt gjennom… Jaja. Tror kanskje jeg slutter å følge folk på snap da, er så irriterende Fått det noen ganger på Isabel jeg og. Men får det mer på en del andre. Utrolig irriterende.
Neket Skrevet torsdag kl. 22:04 #27819 Skrevet torsdag kl. 22:04 Hva handlet dagens clickbait om avsløring av hemmelighet om?
Aristokrat1 Skrevet torsdag kl. 22:05 #27820 Skrevet torsdag kl. 22:05 anna93 skrev (49 minutter siden): Jeg har for første gang fått opp reklame med minimumsgrense mellom snappene. Må se minst 5 sekunder nå. Aldri hatt det før, kunne bare trykke kjapt gjennom… Jaja. Tror kanskje jeg slutter å følge folk på snap da, er så irriterende Jeg sweiper bare ned reklamen og henter opp story igjen. Etter jeg begynte med det så har det blitt færre av disse reklamene. I dag har ingen hatt den reklamen. Så veldig opp og ned. Utrolig irriterende er det 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå