agent Skrevet 39 minutter siden #27761 Skrevet 39 minutter siden (endret) Velinda skrev (8 minutter siden): Det der var drita Rita på tur ja,han skal visst ha hjelpt henne med å velge ut antrekk før hun reiste til Ørkenen med SS🙈 Ja hun sa det 🙈 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Regner med den «glippen» var nøye planlagt og regissert for mer 💲💲💲💲i snap kassa Tenker det samme. Så kynisk kan hun være, tenker hun unner J RS meldinger. Veldig rart hvis det er sant, etter hva hun har lagt ut om han . Endret 39 minutter siden av agent 1
Vally112 Skrevet 30 minutter siden #27762 Skrevet 30 minutter siden Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt - han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere. -han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei. -hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. -de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. Osv. han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende 1
Ellie25 Skrevet 24 minutter siden #27763 Skrevet 24 minutter siden Vally112 skrev (4 minutter siden): Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt - han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere. -han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei. -hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. -de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. Osv. han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!!
Velinda Skrevet 20 minutter siden #27764 Skrevet 20 minutter siden (endret) Nå har SS sletta det klippet,man hørte produsenten snakke lavt i bakgrunnen så det var ikke planlagt nei Endret 11 minutter siden av Velinda
Vally112 Skrevet 13 minutter siden #27765 Skrevet 13 minutter siden Ellie25 skrev (10 minutter siden): Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!! Var sikkert mye mere også men dette var bare noe av det jeg kom på.
Maia3 Skrevet 5 minutter siden #27766 Skrevet 5 minutter siden Ellie25 skrev (13 minutter siden): Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!! Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til. Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum. Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå