Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sidra gjort noe med kroppen sin siden hun er så veldig på visern? Eller liksom er det slanking på gang for synes det plutselig har blitt veldig kropp som Isabel nå. Kan hende jeg legger merke til det siden jeg har SF. Altså ikke negativt ment, bare håper for hennes del at hun ikke ender i sånn 😅

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Celia skrev (15 timer siden):

Jeg tror vi skal ligge veldig lavt med kommentarer nå. Er det noen gang vi skal være bekymret for hennes ve og vel så er det nå. Denne rosegjøken kommer heller aldri til å bli oppdaget noen gang, senere vil vi få høre at han har "privat jet" - så hun er aldri synlig på flyplasser lenger. 

"En mann på 35-40 år som pakker to store kofferter for å bo hos en han akkurat har blitt kjent med over nett, han har ALT hun har drømt om på absolutt alle måter og de er allerede i en perfekt datingrelasjon..."

En illusjon kan heller aldri bli oppdaget. Det føles nok perfekt for henne akkurat nå.

Neste "resort" vi ser henne på er en institusjon.

Dette er ikke en ny mann, han er alt for "husvarm" og " komfortabel"  til det. Blir kvalm av  oppførselen til Isabel. Hvordan har hun klart å bli så sikker i sin relasjon med at han er sånn og sånn... Og alt hun ønsker og vil ha er han full av. Hun har " kjent han " i kort tid " ? Eller har hun kjørt dobbelt/tredobbelt med gjøker og han nye er vinneren ?? Kroppen hennes må jo være velbrukt vedr alle snabelsafariene hun skryter av. Beveren hennes er jo rammet av urinveisinfeksjon nå tydeligvis. Så d må være tungt og trasig nå da.  De hardbarkede RS må mangle noe vesentlig i sitt hode. Jeg så noen bilder av noen på video da de sendte bursdagshilsener til I i fjor el forfjor, d  såg jo ut som mange trengte å legges inn i institusjon. Beklager at jeg såg d.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Isabel har virkelig funnet gullformelen. Antydning til ny mann og det skrives side opp og side ned om dette. Hun må elske KG, forumet er jo en viktig del av å lokke klikk. Fortjener hun millioninntekter - sikkert ikke. Men at hun har en sjelden sans for å lokke seere til seg er det ingen tvil om. Klikk for kritikk gir like mye cash som klikk fra fans. 

Ja det klarer hun, men noe jeg synes er trist å se på på i seg selv. Ikke for hennes del, men for de som fysisk legger igjen penger der. Jeg verken følger eller kommer noensinne til å bruke mine egne penger på å kjøpe noe hun selger, får hun en krone eller to via Snap fordi jeg innimellom titter innom så er det greit nok 🤷‍♀️ Det er ikke min bankkonto som får det trekket, å det passer meg utmerket. Hva Snap velger å betale ut går ikke utav min konto ;)

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellie25 skrev (4 timer siden):

Jeg vurderte å kjøpe koppen til datteren min på 6 år. Det blir altfor barnslig for meg men tror datteren min hadde elsket det.  Tror dog ikke at det var barn som var målgruppen hennes 🙈 Helt vilt at folk handler for 5000kr på en slik lansering. Må ha kjøpt alt som ble lansert da? 

Til den prisen ? Du kan få kjøpt/laget  akkurat likt glass for brøkdelen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
refill skrev (6 timer siden):

Og sånn tjener Ivorie millioner 😅

Screenshot_20260208_204702_Snapchat.jpg

Tenk så tåpelig om f.eks Kiwi la ut noe ala dette: Vi hadde en kunde som handlet for 10 tusen til jul 😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (4 timer siden):

Til den prisen ? Du kan få kjøpt/laget  akkurat likt glass for brøkdelen.

Nja ikke i glass. Handler ikke fra temu. Kostet 279kr noe som jeg ikke synes er dyrt. Men jeg droppet det altså, poenget mitt var at printet nok falt mer i smak hos 6-åringen min enn meg som sikkert egentlig er målgruppen hennes. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg husker i fjor sommer da hun plutselig hadde vært på Ibiza med en ny fyr. Det var såååå fantastisk. Historien rundt virket ikke troverdig i det hele tatt, det var noe med timingen hvis jeg husker rett. Hun deitet en annen (sikkert naboen?) og så var det slutt og vips hadde hun en annen å reise på tur med som hun aldri hadde nevnt før. Og jammen ghostet han henne. Så da slapp hun å følge opp. Det var jo praktisk hvis det aldri var noen 'Ibizagjøk' i det hele tatt.

Er det det samme som skjer igjen eller? Hun har hjerter i øynene over naboen til nyttår, og så plutselig er hun så nedfor og reiser til Maldivene for å heale. Naboen og henne er plutselig bare venner. Det er helt tydelig at hun ikke har det bra. Så kommer hun hjem, og reiser videre til Bali på jobb.
Jeg skal innrømme at jeg ikke har fulgt med noe særlig den siste tiden, så jeg har kanskje gått glipp av noe. Men var hun ikke på Bali for bare en ukes tid siden? Og allikevel har hun rukket å bli stormende forelsket, og "trygg forelsket" i en helt ny mann? Hun er ikke redd for hjertet sitt lenger? Denne mannen er så bra, hun snakker om ham som om hun har kjent ham i lange tider.
Eller finnes ikke han heller? Det virker bare ikke troverdig i det hele tatt. 

Med mindre hun har blitt sammen med Jack igjen da, ut av det blå. Og i så fall, har hun kanskje glemt at det er kjempeviktig å beskytte hjertet sitt, mest av alt på grunn av nettopp Jack, og hvor knust hun var da det ble slutt med ham. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Ellie25 skrev (11 timer siden):

Jeg vurderte å kjøpe koppen til datteren min på 6 år. Det blir altfor barnslig for meg men tror datteren min hadde elsket det.  Tror dog ikke at det var barn som var målgruppen hennes 🙈 Helt vilt at folk handler for 5000kr på en slik lansering. Må ha kjøpt alt som ble lansert da? 

De glassene er ikke bra for barn, da sugerørene er av glass. Barn tygger ofte på sugerørene og det har hendt at de da knuser i munnen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (1 time siden):

De glassene er ikke bra for barn, da sugerørene er av glass. Barn tygger ofte på sugerørene og det har hendt at de da knuser i munnen.

Ja det er klart man skal være obs på det dersom man har et barn som pleier å tygge på sugerøret 😊 Mitt barn er snart 7 år og tygger ikke på sugerør av glass eller annet hardt materiale da hun vet at hun ikke skal gjøre det. Så det hadde gått helt fint. 

Endret av Ellie25
  • Liker 2
Skrevet
Alauda skrev (13 timer siden):

Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det?

Risvannet funker fint som balsamspray for meg, men det er ikke magi. Har tynt, fint (og slitt) nordisk hår. Har flere sprayer fra f.eks Milkshake og Redken, men disse gjør at håret mitt fort blir fett om jeg treffer hodebunnen, mens risvannet gjør ikke dette. Bruker å bytte litt på hvilken jeg bruker. Akkurat nå bruker jeg en leave in kur fra Kerastasje og det er ingen tvil om at denne er i en helt annen kategori! Men nå koster den også det tredobbelte....

• Liker 3
Skrevet (endret)
Purpurina skrev (3 timer siden):

Jeg husker i fjor sommer da hun plutselig hadde vært på Ibiza med en ny fyr. Det var såååå fantastisk. Historien rundt virket ikke troverdig i det hele tatt, det var noe med timingen hvis jeg husker rett. Hun deitet en annen (sikkert naboen?) og så var det slutt og vips hadde hun en annen å reise på tur med som hun aldri hadde nevnt før. Og jammen ghostet han henne. Så da slapp hun å følge opp. Det var jo praktisk hvis det aldri var noen 'Ibizagjøk' i det hele tatt.

Er det det samme som skjer igjen eller? Hun har hjerter i øynene over naboen til nyttår, og så plutselig er hun så nedfor og reiser til Maldivene for å heale. Naboen og henne er plutselig bare venner. Det er helt tydelig at hun ikke har det bra. Så kommer hun hjem, og reiser videre til Bali på jobb.
Jeg skal innrømme at jeg ikke har fulgt med noe særlig den siste tiden, så jeg har kanskje gått glipp av noe. Men var hun ikke på Bali for bare en ukes tid siden? Og allikevel har hun rukket å bli stormende forelsket, og "trygg forelsket" i en helt ny mann? Hun er ikke redd for hjertet sitt lenger? Denne mannen er så bra, hun snakker om ham som om hun har kjent ham i lange tider.
Eller finnes ikke han heller? Det virker bare ikke troverdig i det hele tatt. 

Med mindre hun har blitt sammen med Jack igjen da, ut av det blå. Og i så fall, har hun kanskje glemt at det er kjempeviktig å beskytte hjertet sitt, mest av alt på grunn av nettopp Jack, og hvor knust hun var da det ble slutt med ham. 

Nei, det er noe riv ruskende galt her.... Hvorfor alt dette skuespillet og lyvingen? Var innom story istad, og hørte hun si at gjøken hennes var hos "his barber".... Å ja, så han har fått seg fast frisør allerede- ganske bra til å ikke bo i Dubai... Men hva vet jeg - det er kanskje det første man skaffer seg når man kommer til Dubai....en fast frisør/barberer.... 🤷🏼‍♀️🥴😅

Endret av Mallisaen
"Skriveleif"
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Mallisaen skrev (22 minutter siden):

Nei, det er noe riv ruskende galt her.... Hvorfor alt dette skuespillet og lyvingen? Var innen story istad, og hørte hun si at gjøken hennes var hos "his barber".... Å ja, så han har fått seg fast frisør allerede- ganske bra til å ikke bo i Dubai... Men hva vet jeg - det er kanskje det første man skaffer seg når man kommer til Dubai....en fast frisør/barberer.... 🤷🏼‍♀️🥴😅

Jeg var innom jeg også og reagerte på nøyaktig det samme som deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (25 minutter siden):

Jeg var innom jeg også og reagerte på nøyaktig det samme som deg. 

Ja, ikke sant. Jeg sitter også og lurer på, om noen skriver til henne og stiller spørsmål om alt dette "vi" reagerer på? At de stiller spørsmål med alt dette "rare som skjer" at de stiller spørsmål ved det meste som ikke virker troverdig i hele tatt...men det deler hun selvfølgelig ikke vil jeg tro... Det må føles skikkelig kleint for henne ihvertfall, hvis det er en del som skriver til henne og reagerer på en hel masse. Må være flaut å sitte der å jappe på videre, når hun VET at mange ikke tror på henne og har sagt ifra at dette virker rart, dette må være løgn, dette er ikke troverdig osv osv.... 🫣🫣

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Husk at det er Isabel selv som står for manus og script.. Er lett for henne å vikle seg inn i sine egne løyner når man driver på sånn som henne…

Det er tydeligvis noe «riv ruskende galt» i denne historien og dette narrativet hennes ang denne «nye» mannen… Jeg mener hun lever et slags dobbeltliv. Ett liv på snap og ett privat. Det viser seg gang på gang at hun lyver om alt og det er spesielt fremtredende nå med tanke på denne fyren… 

Han her har hun datet leeeenge… 😅Alt aent er ett spill for galleriet og manuset hennes….

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden):

Husk at det er Isabel selv som står for manus og script.. Er lett for henne å vikle seg inn i sine egne løyner når man driver på sånn som henne…

Det er tydeligvis noe «riv ruskende galt» i denne historien og dette narrativet hennes ang denne «nye» mannen… Jeg mener hun lever et slags dobbeltliv. Ett liv på snap og ett privat. Det viser seg gang på gang at hun lyver om alt og det er spesielt fremtredende nå med tanke på denne fyren… 

Han her har hun datet leeeenge… 😅Alt aent er ett spill for galleriet og manuset hennes….

Eh…selvsagt? Selvsagt lever hun to forskjellige liv. Tror dere fremdeles at noen (oppegående) tror at man får se den private Isabel på snap? Verden vil bedras, tydeligvis 🤣denne tråden er fantastisk underholdning 😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (13 timer siden):

Veldig glad i risvannet, både jeg og datteren min. Er ikke så glad i håroljen (mulig jeg ikke bruker det riktig) og jeg likte ikke maskaraen. Jeg likte serumet,  men funnet ut at annet er like godt og bedre. Jeg liker den flytende wand greia og courage parfymen. Ikke så veldig fan av såpeskummet hun kom med og hopeful er bare ok på meg. Prøvd litt og noe er bra og annet ikke for meg. Ikke prøvd noen klær, ei venninne har den rådyrpysjbuksa,  kjentes god ut, men nuppet raskt så det ut som 🙄

Ja den olja funker ok når håret er vått, men Nei jeg kjøper den ikke . Men liker risvannet 

Skrevet

Isabel på snap i dag: «Jeg prøver bare å ta det slow» 

Nei det gjør du ikke 😂 Det går jo så fort i den relasjonen at ingen tror jo på at de nettopp har møttes. De kan jo ikke det? Det skurrer så innmari den relasjon der. Hun må da få et forklaringsproblem når hun går ut med hvem han er? Jeg kan ikke forstå annet enn at de har datet lenge. Hvorfor ellers skulle hun snakke som om de er kjærester, hun har jo ikke snakket slik om andre hun har datet. Jeg liker egentlig ikke å spekulere i at folk lyver, men dette her gir virkelig ikke mening for meg altså 😂🤷‍♀️

Meen hun skal ha for å ha skapt engasjement da dere. Da hun tok pause var det mange som følte seg detoxet, meg selv inkludert. Men nå følger jeg da med igjen, selvom jeg synes det er teit 🙈 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Okey!!! Ny konspirasjon!  😅😅 får ikke mer morro en du lager selv. 

hun er med i gift ved første blikk?  😅😅

Nei men et flott dating liv blir jo bra tv?  Dating show hvor de velger partner for deg, de har filmet familie forhold osv før jul,  det er microfoner og kamera overalt.  De har blitt plassert sammen og det funker, hvertfall enn så lenge , vis begge kan tjene på det i lengden så ja? 

😅😅 hvorfor ellers skulle hun føler seg 100% trygg på et nytt menneske noen må jo ha vettet personen, for at de ikke skal «misbruker» hennes fame, og at de faktisk 100% er på leit etter noen og dele livet med! 

må si siden før jul har det hvert morsommere her inne enn på snap 😅😅😋

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Mallisaen skrev (2 timer siden):

Nei, det er noe riv ruskende galt her.... Hvorfor alt dette skuespillet og lyvingen? Var innom story istad, og hørte hun si at gjøken hennes var hos "his barber".... Å ja, så han har fått seg fast frisør allerede- ganske bra til å ikke bo i Dubai... Men hva vet jeg - det er kanskje det første man skaffer seg når man kommer til Dubai....en fast frisør/barberer.... 🤷🏼‍♀️🥴😅

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme 😅 "His barber" fikk meg faktisk til å trekke på smilebåndet her, det hele blir bare for dumt. Bare måten hun prater på, at "dere vil 100% få møt/se han damer, det må bare være rette tiden"🤷‍♀️
Det er jo så lett å se at de er kjærester å har helt klart vært det i lengre tid enn hun sier. Det hele blir bare dummere og dummere å høre på, men enda dummere å lese alle kommentarene fra de som svelger alt dette blindt 😂😂
Spesielt siden det meste er godt voksne mennesker som åpenbart lever i en illusjon selv, der de velger å kun tro på det de hun maler det til, å ikke hører på hva hun faktisk sier.

• Nyttig 9
Skrevet
ollie1 skrev (3 timer siden):

Hun har ikke barn som publikum og de kan ikke handle hos Ivorie selv. Og det selges glass sugerør overalt. Dette er foreldres ansvar, ikke Isabel.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...