Sirah Skrevet mandag kl. 19:42 #27401 Skrevet mandag kl. 19:42 Heike72 skrev (17 minutter siden): Jeg fulgte mye med fra hun begynte å vokse på snap og til begynnelsen av 2025. Familien var ikke så synlig på snap da hun bodde i Oslo. Bare et glimt her og der. Søstrene ønsket ikke å være noe særlig med da heller. De har jo kun startet med dette for penger og hadde aldri klart seg uten Isabels følgere. Hele denne bøtteballetten og slik de framstår gir avsmak. Håper at 2026 er det året influensere avfølges og at folk finner på noe mer fornuftig å bruke tida si på. Sånn var det når jeg begynte å følge henne også. Rami var vel den eneste som var aktiv, men han har vel alltid likt å snappe har jeg skjønt? Han deler jo i alle fall innimellom minner fra han vlogget som liten.
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 20:49 #27402 Skrevet mandag kl. 20:49 refill skrev (1 time siden): Mathilda Linnea på tur igjen, og jeg skriver det her siden jeg vet flere andre liker å følge henne på tur 😊 Takk for tipset. Fulgte henne i Thailand så da skal jeg følge henne igjen 😊 2
Snurrevipp Skrevet mandag kl. 23:48 #27403 Skrevet mandag kl. 23:48 Syntes det er så irr å ikke få noe mer svar om naboen enn dette. Knips,så var det over. Ikke nevne noe liksom. Blir rett og slett litt sur fordi det ikke kommer ett bedre svar enn- Vi er venner. Jeg går innom fra tid til annen men mye mindre nå når hun ikke gidder å oppdatere på den fronten. 3 1
Sharp75! Skrevet tirsdag kl. 01:19 #27404 Skrevet tirsdag kl. 01:19 https://www.elle.no/entreprenorskap-fearless-2026-feminvest/isabel-raad-er-klar-for-fearless-2026/930942 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 08:10 #27405 Skrevet tirsdag kl. 08:10 Sharp75! skrev (6 timer siden): https://www.elle.no/entreprenorskap-fearless-2026-feminvest/isabel-raad-er-klar-for-fearless-2026/930942 Isabel sine egne ord på Instagram: « hvordan jeg startet egne selskaper…» som i flertall?? 👀🤔 Hun har da kun Ivorie… 😅 Ellers er det Snap hun har sin inntekt fra. Burde heller si «hvordan jeg klarte å manipulere og lyge til meg bidragsytere på Snapchat som betaler min lønn..» 😂 1 7
Guris Skrevet tirsdag kl. 09:41 #27406 Skrevet tirsdag kl. 09:41 Sharp75! skrev (8 timer siden): https://www.elle.no/entreprenorskap-fearless-2026-feminvest/isabel-raad-er-klar-for-fearless-2026/930942 Betale 1,356,- kroner for å høre I bable om ting hun babler om hver dag allerede 🤦🏻 ja da det er noen andre Snapchat damer som kommer for å prate om seg selv også, men regner med de også blah blah blah på Snapchat. 3 3
Sirah Skrevet tirsdag kl. 09:43 #27407 Skrevet tirsdag kl. 09:43 Guris skrev (1 minutt siden): Betale 1,356,- kroner for å høre I bable om ting hun babler om hver dag allerede 🤦🏻 ja da det er noen andre Snapchat damer som kommer for å prate om seg selv også, men regner med de også blah blah blah på Snapchat. Seriøst, koster biletter 1366kr? 😳 1 5
Guris Skrevet tirsdag kl. 09:52 #27408 Skrevet tirsdag kl. 09:52 Sirah skrev (7 minutter siden): Seriøst, koster biletter 1366kr? 😳 Jepp, de må jo ha sånne priser for å dekke honoraret hennes 🤷🏻 3
Sirah Skrevet tirsdag kl. 10:21 #27409 Skrevet tirsdag kl. 10:21 Guris skrev (23 minutter siden): Jepp, de må jo ha sånne priser for å dekke honoraret hennes 🤷🏻 Det var en stiv pris... Var inne å kikket nå og det står jo ingen plass hvem andre som kommer. Ser heller ikke ut som om det er inkludert mat og drikke. For den prisen så burde det jo minst være en treretters inkludert. Spent på om de får solgt biletter nok til den prisen... 1 2
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 10:49 #27410 Skrevet tirsdag kl. 10:49 Sirah skrev (27 minutter siden): Det var en stiv pris... Var inne å kikket nå og det står jo ingen plass hvem andre som kommer. Ser heller ikke ut som om det er inkludert mat og drikke. For den prisen så burde det jo minst være en treretters inkludert. Spent på om de får solgt biletter nok til den prisen... RS kommer nok vil jeg tro. Nå har de jo sjansen til å se henne live. 2
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 11:06 #27411 Skrevet tirsdag kl. 11:06 Hvorfor betale ett rødt øre når en får alt på snapchat hvis en vil? 3
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 11:06 #27412 Skrevet tirsdag kl. 11:06 Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): RS kommer nok vil jeg tro. Nå har de jo sjansen til å se henne live. ja hjelpes, det må kun være dem isåfall. Alle andre er jo oppegående nok til å evt bare se på livet hennes på snap som det skulle være av interesse. 3
Sirah Skrevet tirsdag kl. 11:25 #27413 Skrevet tirsdag kl. 11:25 Teflonhjernen skrev (35 minutter siden): RS kommer nok vil jeg tro. Nå har de jo sjansen til å se henne live. Ja poeng, men er vel neppe RS som er målgruppen Elle ønsker å nå vil jeg tro 🫣 Aner ikke. 2
refill Skrevet tirsdag kl. 11:37 #27414 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Isabel sine egne ord på Instagram: « hvordan jeg startet egne selskaper…» som i flertall?? 👀🤔 Hun har da kun Ivorie… 😅 Ellers er det Snap hun har sin inntekt fra. Burde heller si «hvordan jeg klarte å manipulere og lyge til meg bidragsytere på Snapchat som betaler min lønn..» 😂 Ivorie og Ivorie Home. Men ja, hun hadde jo ikke hatt de inntektene uten RS. 2
Velinda Skrevet tirsdag kl. 12:21 #27415 Skrevet tirsdag kl. 12:21 refill skrev (44 minutter siden): Ivorie og Ivorie Home. Men ja, hun hadde jo ikke hatt de inntektene uten RS. Er ikke det samme selskap? 1
Velinda Skrevet tirsdag kl. 12:25 #27416 Skrevet tirsdag kl. 12:25 De skriver at hun eier og har bygd opp Nude beauty,de er vel blank løgn 3 2
Sharp75! Skrevet tirsdag kl. 12:49 #27417 Skrevet tirsdag kl. 12:49 Velinda skrev (24 minutter siden): De skriver at hun eier og har bygd opp Nude beauty,de er vel blank løgn https://nudebeauty.no/om-nude-beauty/ 2
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 13:05 #27418 Skrevet tirsdag kl. 13:05 Velinda skrev (39 minutter siden): De skriver at hun eier og har bygd opp Nude beauty,de er vel blank løgn Hun liker å si ordet "mitt", selv om alle vet at blant annet Nude aldri hær vært ene og alene hennes selskap. 1 3
Velinda Skrevet tirsdag kl. 13:23 #27419 Skrevet tirsdag kl. 13:23 (endret) Tenkeselv skrev (2 timer siden): Hun liker å si ordet "mitt", selv om alle vet at blant annet Nude aldri hær vært ene og alene hennes selskap. Ja,er stor forskjell på å være ansiktet utad å eie,det er vel 100%eid av Beauty Rebels Endret tirsdag kl. 15:41 av Velinda 3 3
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 14:20 #27420 Skrevet tirsdag kl. 14:20 Velinda skrev (57 minutter siden): Ja,er stor forskjell på å være ansiktet utad å eie,det er veel 100%eid av Beauty Rebels Googlet og dette kom opp Ja, Nude Beauty er utviklet og eid i et samarbeid mellom influencer Isabel Raad og selskapet Beauty Rebels. Beauty Rebels bidrar med ekspertise innen produksjon og utvikling, mens Raad står for design og konsept. Selskapet Beauty Rebels er underlagt morselskapet Nika Brands AS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå